Snelle en goede service

Via Trustoo schilders gevonden die op korte termijn konden komen. Contact verliep vriendelijk, duidelijk en correct. Resultaat is prachtig. Heel blij mee

internet pagina werkt goed

belasting adviseur ging snel dankzij trusto

Snelle reacties van gevraagde dienstverleners. Trustoo begeleidt het proces perfect. Dank daarvoor.

Snel en duidelijk overzicht

De gezochte informatie was duidelijk en bleek juist.

Duidelijk, gemakkelijk, snel

Mijn probleem was eenvoudig te beschrijven, de geselecteerde monteurs hebben snel gereageerd, degene die ik heb gekozen was exact op het aangegeven tijdstip ter plaatse, het probleem is snel en vakkundig verholpen, dus helemaal happy

snelle oplossing

Het werk was snel en prima gedaan ,leuke mensen, goede ervaring ! Kiesdak BV, een mooi Team !!

prima!

vlotte aanmelding van montage bedrijven. waaruit je snel een beslissing kan maken voor een afspraak.

Hervt gewerkt

Belangrijk dat men langs moet komen omdat via foto’s niet altijd helemaal duidelijk is

Snelle reacties en duidelijke communicatie

Handige service, waar je van verschillende bedrijven een offerte kan krijgen met 1 submissie Snel en naadloze service. Aanrader, verkort je zoektijd.

Prima site om 'goed beoordeelde' ondernemers te vinden

Ligt niet aan de site, maar bij 2x benaderen van 4 ondernemers heeft er helaas maar 1 gereageerd. Jammer.

snelle service en prima advies

Snelle service en prima advies op mijn zoekvraag. Ook een snelle respons. Dankjewel!

heel snel en komt met super goede ideeen

de perfecte organisatie die klant en bedrijf op een super klantvriendelijke manier tot elkaar brengt.

Snel en betrouwbaar!

Snel een aantal bedrijven getipt die ook weer snel reageren, fijn!

Snelle reactie.

Gelijk 4 bedrijven aangeboden. Waarvan er 2 daadwerkelijk kwamen en hun afspraken na kwamen. Een bedrijf gecontracteerd.

Matige reacties

Uiteindelijk heb ik maar 1 reactie via Trustoo ontvangen en wel van de fa Evers. Melieste glas hebben uiteindelijk zelf benaderd. Bande overige 2 geen reactie via Trustoo.. Ook niet na herhaalde oproep. Uiteindelijk toch nog een reactie via aanvraag van 2 bedrijven via hun website

Prima service, uitstekend om makkelijk tot een oplossing te komen.

Uitstekende hulp om makkelijk tot een oplossing te komen, neemt veel zorg uit handen.

Snel meerdere relevante offertes ontvangen

En dus eentje gekozen, werk erg goed met foto’s uploaden zodat al duidelijk is wat de klus precies inhoudt

Goed en snel geregeld

Alhoewel niet iedere aanbieder snel (binnen 24 uur) reageert, maar daar kan Trustoo niets aan doen.

Snel en efficiënt

snel schakelen en overzichtelijk

De reacties van de verhuisbedrijven en de offertes waren snel en efficient

Efficiëntie ten top

Zowel Trustoo als de elektricien Barotech reageerden zeer snel en ook niet onbelangrijk losten.mijn probleem vakkundig en snel op.

Prima geregeld

Mijn ervaring met Trustoo is heel positief.

Slecht

Geen goede info of voorbeelden bij zich. Best een moeilijk onderwerp, informatie over je begrafenis. Ze hadden ook geen adreskaartje bij zich Tot nu toe niets meer gehoord

Snel en vakkundig geholpen.

Snelle reactie en goed en netjes geholpen.

Grote verrassing

Ik wist niet dat ik met mijn eigen bedrijf (Dreams Work) op Trustoo stond. Dat is an sich leuk, natuurlijk, maar had ik het geweten, dan zouden mijn foto's beter zijn, etc. Ik kreeg welgeteld één reactie, waardoor ik het ontdekte. Deze mensen zijn nooit in mijn praktijk geweest. Eerder stond ik op andere sites ingeschreven. De ervaring leert dat hoe meer via-via, hoe minder de klanten ook echt bij je komen. Mijn eigen website levert vooralsnog vooral de klanten op. Wie weet, ooit Trustoo ook nog.

Over Trustoo

Trustoo is hét platform voor het vinden van een lokale dienstverlener. Wij hebben alle informatie verzameld over de bedrijven en een top 10 samengesteld per regio. Zo kan jij in één oogopslag de beste bedrijven vinden en contacteren. Kijk op Trustoo.nl voor meer informatie