Goed geholpen alleen jammer dat er van de 4 maar 1 reageert heb je niet veel keus.

Vakmensen met een prima service

Werkt voor geen meter

Geen enkele reactie en bedrijven blijken van niks te weten.

Beste Erik, Bedankt voor je feedback! Wat jammer om te horen dat er niemand heeft gereageerd op je aanvraag. Wist je dat je de bedrijven ook een herinnering kan versturen om te reageren op de aanvraag? Vaak reageren bedrijven dan sneller op je aanvraag. Ik hoop dat je uiteindelijk toch een geschikte glaszetter hebt gevonden! Met vriendelijke groet, Het Trustoo team

Ik heb een goede boekhouder gevonden

Ik heb een goede boekhouder gevonden

Trrustoo heeft geholpen een keuze te maken.

Schildersbedrijf Rebic heb ik tot nu toe goede ervaringen mee. Goede afspraken kunnen maken. helaas werd ik gebeld door een beunhaas die zogenaamd voor Rebic werkte, maar bleek later iemand anders te zijn. gelukkig kwam ik erachter , nadat ik meneer Rebic zelf belde dat ik bij hem moest zijn.

kende Trustoo niet, maar snel een advocaat gevonden

4 bureau´s geselecteerd door Trustoo, maar één was nou niet bepaald in mijn regio (Drenthe/Groningen), maar in Tilburg. Aangezien ik persoonlijk contact zeer op prijs stel, heb ik die laatste sowieso niet genomen, heeft dus niets te maken met de kwaliteit van het bureau.

Snelle reactie, duidelijke informatie.

Ik wilde eigenlijk een 9 geven, maar dat gaat niet. Een 10 kan ik evt. na de verhuizing pas maken, daarom nu 4sterren. Gezellig open gesprek met zeker aandacht voor wat ik wilde.

makkelijk

was heel makkelijk

Snel en fijn geregeld!

Nog dezelfde dag reacties, en een goed bedrijf kunnen selecteren!

Mijn antwoorden zijn gekomen

was er erg mee geholpen

gemakkelijk

2 van 4 dakreparitie bedrijven antwoord mij vraag.

1 had geen contact met mij...maar zegt het wel in trustoo.... de andere kwam terug binnen een dag. Daarna komt op afspraak precies op tijd. Wij hebben akkoord voor een nieuwe dak op mij garage. Komt volgende week de werk te doen. Maar dit hangt niet af van trustoo, maar van de bedrijf zelf.

Makkelijk en we hebben snel een aantal aanbieders kunnen vergelijken.

We hebben goed passende aanbiedingen ontvangen, waarbij een aantal zeer uitgebreid.

Zeer snelle reactie zowel van klusuitvoerder als van Trustoo Helpdesk.

Ik ben 100% doof en kan dus geen telefoon gebruiken. Zowel de uitvoerder van de stukadoor klus ( Fa. Struino) als bemiddelings site (Trustoo Helpdesk) reageerden uitstekend en snel. De klus zelf is zeer goed uitgevoerd. Smiddags aangevraagd rond 16:00. De volgende dag om 13:40 al opgeleverd.

Snel , goede keuze

Snelle reactie Goede keuze variatie

Snelle reactie

Verschillende opties waardoor je een passende keuze kunt maken.

Super werkend platform voor wat we zochten

We hebben een prima ervaring met Trustoo, werkt gemakkelijk, snel contact gemaakt en een fijne partij gekozen om mee te werken bij ons in de buurt.

Snel geregeld

Prima ,heb direct contact gekregen ,en snel geholpen

Mijn ervaring is goed

makkelijk om zo offertes te verkrijgen

Binnen een paar dagen 4 offertes, ook een herinnering naar de partijen was snel geregeld. Makkelijk en klantvriendelijk.

Snelle reacties

Na de aanmelding werd ik binnen 2 uur al. gebeld en stond er binnen 4 uur een partij op de stoep. Iedereen reageerde snel en kwam lang om een duidelijke offerte te maken. Dit was nuttig om dat het verschil tussen de duurste en goedkoopste 60% was. Uiteindelijk niet de goedkoopste genomen. Alles binnen een week geregeld.

doet wat het beloofd

keurig gebeld door de notarissen, en duidelijkheid

Vakkundig TOP bedrijf.

Prima vakmensen. Denken met je mee. Goed werk geleverd en alles weer schoon opgeleverd ☆TOP☆.

Aardige mensen

Ze moeten.nog ons verhuizen wordt 2 maart

Over Trustoo

Trustoo is hét platform voor het vinden van een lokale dienstverlener. Wij hebben alle informatie verzameld over de bedrijven en een top 10 samengesteld per regio. Zo kan jij in één oogopslag de beste bedrijven vinden en contacteren. Kijk op Trustoo.nl voor meer informatie