Prijs kwaliteit klopt niet

27 tenten en een animatieteam van 3 mensen. Nauwelijks animatie voor pubers op een puberlocatie. Ze zijn te weinig in beeld. Wanneer je een “gewone” tent huurt heb je voor de kids hetzelfde voor veel minder geld. Heb jezelf alleen geen aanspraak. Animatie wat er was, was wel voldoende. Voor mij geen Cirkel weer.

• Waar ben je met ons op vakantie geweest? Kamperland (Nederland)

Teveel tenten, te weinig animatie

klein straatje met 27 tenten vlak op elkaar. Weinig privacy. Tijdens mijn week waren er 3 animatieleden voor 53 kinderen! Hierdoor kon de groep niet goed verdeeld worden in leeftijdsgroepen. Ook werd er weinig voor oudere kinderen georganiseerd zoals dropping of samen chillen op het strand

• Waar ken je ons van? Van eerdere vakantie in 2014
  • Waar ben je met ons op vakantie geweest? Kamperland (Nederland)

Veel activiteiten en leuke sfeer!

Er werd heel veel veel georganiseerd. Er was een hele leuke vrijblijvende sfeer. De meiden waren leuk met de kinderen en waren heel flexibel als je later kwam etc. Alleen de tenten waren erg vies maar ze stonden die dag ook met te weinig mensen.

• Waar ben je met ons op vakantie geweest? Panningen (Nederland)

We hebben er enorm van genoten!!

De kinderen hadden veel vriendjes/ vriendinnetjes om mee te spelen. Het animatie-team had veel leuke spelletjes en hield ze veel bezig, waardoor je als single-ouder ook echt vakantie hebt!!!

• Website
  • Waar ken je ons van? Ik ben vaker met circel geweest

Eerst wennen, toen relaxt

Dit was mijn eerste eenoudervakantie. Het is ons goed bevallen.

Fijne ervaring

Bij aankomst een hartelijk ontvangst door Ilona. Kleine probleempjes werden vlot opgelost, zoals lakens en dekbedden. Ilona had een programma bedacht waar je eventueel aan deel kon nemen. Leuk animatieteam. Kinderen vonden het onderling erg gezellig. De groep eenoudergezinnen klikte prima. Leuke week gehad.

• Website
  • Waar ken je ons van? Cirkel, zelf leiding geweest vroeger

Super vakantie gehad.

Hele leuke week gehad. Was mijn eerste keer met cirkel. Is heel goed bevallen. Alles was goed geregeld. En de meiden waren fantastisch. Ze doen veel leuke dingen met de kinderen. Applause voor de 3 toppers, die er een geweldige week van hebben gemaakt.

• Website
  • Waar ken je ons van? Beetje gegooglt en jullie gevonden
  • Waar ben je met ons op vakantie geweest? Eext (Nederland)

Dit is nou echt vakantie

Een fantastisch team stond voor ons klaar op camping de hondsrug in Drenthe! Ze zorgen echt voor vakantie gevoel. Improviseerde met het bedenken van een programma en activiteiten, stonden voor ons als ouders klaar om te helpen met uitpakken en onze kinderen. Wij gingen voor 2e keer met cirkel en het is weer een top week geweest ! Bedankt

Top vakantie

Voor ons was dit de eerste éénouder vakantie en die is goed bevallen. Zowel de reisleiding als het Sun & Fun team was top. Zeker voor herhaling vatbaar.

Super vakantie

Super leuke vakantie. Prima camping in Eext met binnen en buitenbad en een leuke speeltuin vlakbij het Cirkelveldje. Top Cirkelteam met Ilona, Myrna en Kim die telkens leuke activiteiten verzonnen: welkomstdiner, koffiemomentjes, leuke spellen voor de kids, pubquiz, muziekbingo, pizza avond, kano varen, aquapark, bbq, hapas tapas, alle kids in party tent logeren en ouders uiteten. Ook een erg gezellige groep! Kortom onvergetelijke vakantie. Super bedankt!

• Waar ken je ons van? Al eerder mee geweest

Geweldige vakantie gehad

Ik had zonder verwachtingen geboekt Maar ik heb een top vakantie gehad 2 weken Met een super gezellige leuke goede Reisleiding. Zeker Ilona niets is te veel gevraagd En de Sun & Fun Femke Bart Kim Myrna allemaal toppers

Vakantie !!

Dit was mijn eerste ervaring met Cirkel en ik vond het top! We hadden een leuk veldje naast het zwembad en een fantastisch animatie team met een goede ervaren CO daarboven. Aanbod van activiteiten was ruim voldoende en de kids vonden het geweldig. In de omgeving van de camping is meer dan genoeg te doen en je hoeft je dus zeker niet te vervelen. Ik voelde me niet verplicht om aan de activiteiten mee te doen en alles was erg laagdrempelig. Ondanks dat ik geen tent type ben heb ik onwijs genoten ! De groep was dan ook erg leuk!

Topvakantie!

Superleuke vakantie gehad met een top animatie team. Een topper die sun en fun aan stuurde. Er was heel veel te doen in de omgeving. Heerlijk een kleinere groep met 10 tenten en ideaal naast het zwembad. Goedkoop camping winkeltje was ook ideaal. Minpuntje was dat de camping streng was om 10 uur moest het stil wezen. Jammer dat Cirkel geen activiteiten aanbood zoals ik gewend was, maar dat had de hoofd sun en funner prima op gelost en heeft veel leuke ideeën toegevoegd zoals het koffierondje elke ochtend. We hebben gekano-ed, pizza party, aquapark en boomklimmen. Daarnaast kon je zelf nog genoe doen, zoals boomkroonpad, wildlands, de mooie natuur in of lekker aan een bosmeertje zitten.De dag voor aankomst werd er al gevraag of je mee wilde doen met het welkomst diner. Dat was nieuw maar veel beter georganiseerd!

• Website N.v.t.

Fijne en gezellige vakantie

De camping is een zeer hygiënische en schone plek. De reisleiding was zeer betrokken met zowel de ouders als de kinderen. Verder de tenten en stoelen waren vrij verouderd en dat hebben we wel vaker met cirkel meegemaakt. Maar er is altijd plek voor verbetering. Overal was het een super leuke ervaring.

• Waar ben je met ons op vakantie geweest? Kamperland (Nederland)

Heerlijke locatie en een top team aan begeleiders

Toen ik ivm met Corona moest omboeken naar Nederland waren we enigszins teleurgesteld, maar het team heeft het met hun leuke programma en inzet helemaal goed gemaakt. Pluim voor de coördinator die erg flexibel was en altijd vriendelijk bleef, ook al kreeg hij soms lastige vragen van ouders. Dank je wel Joris en alle begeleiders!

• Waar ken je ons van? Ban vorig jaar

Geweldig!!

een geweldige vakantie gehad op camping beringerzand in Panningen van 25-7 tot 1-8 2020 Echt super bedankt Sam Fabienne Lara Danique en Kim de animatie was super! Daarnaast ook leuk opgezet met alles leuke activiteiten en exursies lekker eten met elkaar en in de avond een gezellig kampvuur voor de ouder met een drankje erbij. Ik ga de volgende keer weer boeken!

Topweek

Geweldige week gehad in Kamperland met gezellige mensen en een topteam onder leiding van Joris.

• Website
  • Waar ken je ons van? Ik ben eerder met Cirkel op vakantie geweest.

Super week gehad!

Top Cirkel team!

• Waar ken je ons van? Van vorige vakanties

Prettige kampeervakantie

Reisleiding okay Tent en overige voorzieningen sterk verouderd tot en met gevaarlijke stoelen aan toe. 7 x gescheurd, gelukkig geen ernstige ongevallen ermee. Camping prima Activiteiten prima Alleen waterskiën is geldklopperij

Gewoon geweldig!

Het is een leuke groep en leuk personeel

• Website N.v.t.
  • Waar ken je ons van? Vaker hier geweest

Kan nie beter

Het was elke dag gezellig leuke activiteiten en goed bedacht elke avond gezellig spelletjes spelen echt top

• Waar ken je ons van? Vakantie

Superleuk!

Wanneer je op de camping aan kwam stelde iedereen zich netjes voor ze deze leuke spelletjes met je ook buiten de animatie tijd.

• Waar ben je met ons op vakantie geweest? Kamperland (Nederland)

Ik vond het supper gezellig

Ik vond het supper gezellig met de groep en de begleiders. We hebben leuke en gezellige avonden gehad en de activiteiten vond ik ook erg leuk. En vond de plek waar we waren ook erg leuk en mooi. De begleiders deeden ook leuk mee met de spelletjes in de avond supper gezellig en was dat echt een top begleiding

• Waar ken je ons van? Vorig jaar
  • Waar ben je met ons op vakantie geweest? Kamperland (Nederland)

Geweldig gezellige vakantie, voor zowel mijn kids als mij

Zowel mijn kinderen als ik hebben een fantastische week gehad dankzij het cirkel team. Ze zijn zo enthousiast en doen echt veel moeite om de kinderen bij de spelen te betrekken. Tegelijk is het heel ongedwongen en kan iedereen gewoon doen wat ze willen. Terwijl de kids genieten van spelen met leeftijdsgenootjes kun jij gezellig babbelen met de andere ouders. Ideaal! via

• Website
  • Waar ken je ons van? via een vriendin

Supeer

Iedereen was super enthousiast ! En iedereen deed gezellig mee met de spellen

• Waar ken je ons van? Cirkel vakantie

Over Cirkel Vakanties

Al ruim 30 jaar organiseren wij vakanties exclusief voor éénoudergezinnen. Wij zijn de uitvinder van dit concept en daar zijn we trots op. Onze gasten zijn super vriendelijk en enthousiast, daarom is het voor ons een feestje om deze reizen samen te stellen.