Leuke vakantie, mooi park, met als bonus heerlijk weer

Eerste keer met de Cirkel op vakantie. Leuk dat ze ook staanplaatsen voor mensen met eigen tent. Camping erg mooi en schoon, leuk zwembad voor de kinderen, mooi gelegen aan het Veerse Meer. Groot animatieteam, lief en vriendelijk. Activiteiten-aanbod vooral gericht voor jonge kinderen tot ongeveer 11-12 jaar. Jammer dat er voor de oudere kinderen niet meer aparte activiteiten worden georganiseerd, had met de grootte van het team goed moeten kunnen. Voor de jonge kids wel veel activiteiten en spellen. Activiteiten begonnen soms wel later of werden vergeten (dansjes op de vrijdag)

• Waar ken je ons van? Via via

Onwijs genoten

Eerste keer als alleenstaande met twee kids op vakantie. Echt geweldige week gehad. Week is wel ECHT te kort!

Heel gezellige week

Gezellige mensen leuke groep

• Waar ken je ons van? Vorig jaar vakantie
  • Waar ben je met ons op vakantie geweest? Ackersate (Nederland)

We hebben een super week gehad op de camping

Sven, Koen, Gina & Jouke jullie zijn top. Wat hebben we het heerlijk gehad in Voorthuizen. Ga vooral door met hoe jullie het doen toppers

• Waar ken je ons van? Via internet
  • Waar ben je met ons op vakantie geweest? Ackersate (Nederland)

Mooie locatie en prima plekje :-)

Ik en mijn zoon hebben een erg leuke week gehad. Een gemoedelijke sfeer en je maakt gauw kennis met elkaar. Erg mooie camping ook. Genoeg te doen op de camping en daarbuiten. Jammer genoeg dit keer wel erg veel diertjes in de tent. Dat vond ik wat minder.. Als je een paar keer de oorwurmen in je dekbed en op je kussen vindt, dan wil je graag naar huis. Daarom ook vrijdag avond vertrokken ipv zaterdagochtend.

• Waar ben je met ons op vakantie geweest? Ackersate (Nederland)

Heerlijke vakantie met een leuke groep!

Mijn dochter en ik hebben een fijne vakantie gehad.

Heel erg gezellig

Sven,Koen en gina waren geweldig met de kinderen! Ze willen bij mij alle drie volgend jaar weer en dat zegt voor mij genoeg! Ze deden echt hun best het een topvakantie te maken en dat is dus voor ons gelukt! Verder waren de waard tenten top!

• Waar ken je ons van? Vorig jaar op de Schotsman in Zeeland

Oude rommel

Ik heb nog nooit zo’n slechte ingerichte tent gezien. Bij aankomst tent niet schoon, toen ik er wat van zei werd het opgeruimd , koelkast kapot ( stap je uit slaap gedeelte in een plas water, oplossing beschimmelde werkende koelkast. Bij andere tenten lekkages. Als je met cirkel belt moet je alles maar met de co oplossen ( meisje van 20 die er maar op is gezet omdat er niemand anders was) . De animatie is super lief, als ouders mag je geen plezier maken want elke avond gezeik over teveel herrie. Gelukkig een leuke groep anders had ik mijn vakantie voortijdig afgebroken .

• Waar ken je ons van? Via via
  • Waar ben je met ons op vakantie geweest? Eext (Nederland)

Beste Janneke, Wat jammer om te lezen dat je vakantie niet naar wens is geweest. We horen graag het hele verhaal. Zou je contact met ons op kunnen wanneer het jou uitkomt? Monique - Cirkel Vakanties reisspecialist

Superleuke vakantie

Wat een top animatieteam, team Stephanie: ze betrokken alle leeftijden bij spelletjes. Alle oudere jeugd werd een gezellige kliek. Ook de ouders hadden het gezellig. Niets moet, veel mag. Heel prettig. Leuke activiteiten, hilarische spellen. Het weer was wisselvallig, maar de stemming bleef continue goed. Pre-puberzoon wil volgend jaar weer. Dat zegt genoeg... RCN de schotsman in Kamperland is een prettige plek. De faciliteiten van Cirkel zijn ook prima.

• Waar ken je ons van? Eerdere vakantie

Een fantastische vakantie

Ondanks dat mijn dochter nog erg jong is en het meer gericht is op oudere kids. Hebben we een top vakantie gehad. Ze vond direct aansluiting met de andere jonge kids en ook met de oudere ging het steeds goed. Super fijn om tezien. De gezelligheid onder de ouders was ook groot dat is ook super leuk natuurlijk. Ik raad iedereen dit aan.

Topteam

De energie en lol spatte er af van team Stephanie. Voor een ieder wat wils, aandacht en 100% hospitality op campingniveau... we konden er niet omheen, en de kinderen zeker niet, een dik compliment voor team Steph!

• Waar ken je ons van? Via n vriend

Fun 4 all

Eerste ervaring, zeer positief. Het team was zo vol enthousiasme met de activiteiten bezig. Fijn dat ze soms zelf al begonnen met een spel en kinderen konden aanhaken. Een sportief, actief en positief team. Fijn om als ouder in een structuur te vallen. Ondanks de vele regen een succes. Was er voldoende aandacht voor de stille timide kinderen vraag ik me af. Als er dan wat beter kan: Op zich vond ik de prijzen voor het gezamenlijke pasta eten wel erg hoog voor een matig bergje pasta, tent en Ijskast konden zeker schoner, maar goed...

• Waar ken je ons van? Online
  • Waar ben je met ons op vakantie geweest? Kamperland (Nederland)

Geweldig team heeft ons een superweek bezorgd!!

Ik was met mijn 3 kinderen in Voorthuizen in een ingerichte tent met bedden, koelkast, vriezer :). Het team had voor elke dag activiteiten waar je aan mee kon doen. In overleg was er veel mogelijk buiten het programma om. Het team vergezelde ons als ouders zo nu en dan ook bij een borrel of in de bus. Communicatie was prima! De kinderen hadden het met elkaar naar hun zin en met de leuke begeleiding vd crew. Het welkomstdiner is een aanrader waardoor je elkaar van begin af aan meteen leert kennen. We waren met 13 tenten en hebben met elkaar dingen ondernomen terwijl de crew of andere ouders op de kids pasten. Maar je bepaalt zelf of je meedoet aan het programma. Maar de groep was zo hecht dat eigenlijk iedereen overal aan meedeed. Mooie combi van ontspannen, met kinderen leuke dingen doen en leuke tijd en gesprekken met andere ouders en The crew van de Cirkel.. die hebben ons echt een mooie week bezorgd! Ga zo door! Ik kom snel weer :)

• Waar ken je ons van? Via kennis
  • Waar ben je met ons op vakantie geweest? Ackersate (Nederland)

Weer een erge leuke en gezellige week gehad.

Heel goed, was voor de tweede keer mee. Mijn zoons wilde niet mee naar huis! Top week.

• Waar ben je met ons op vakantie geweest? Ackersate (Nederland)

Ik vond het gezellig en wou niet weg en leuke crew en leuke mensen

• Waar ken je ons van? Dit is ons 3de jaar

Super leuke vakantie

Top week gehad op de Ackersate! Mooie tenten, leuke groep, kids veel vriendjes en een top crew!! Fijn dat er een bos en meertje met strand in de buurt is. Genoeg te doen, we hebben ons niet verveeld.

• Waar ben je met ons op vakantie geweest? Ackersate (Nederland)

Het was een super ervaring voor mij en de kids. We hebben enorm genoten

• Waar ken je ons van? Googlr
  • Waar ben je met ons op vakantie geweest? Ackersate (Nederland)

Het is geweldige vakantie met een leuk team.

Het is een geweldige vakantie met veel activiteiten, met een leuk en enthousiast team. Zelfs op hun vrije dag zaten ze te dansen. Een eigen sanitair gebouw en een mooie camping

• Website
  • Waar ken je ons van? We zijn ervoor al 2x op vakantie geweest met cirkel dit was onze 3de keer
  • Waar ben je met ons op vakantie geweest? Ackersate (Nederland)

Heerlijk ontspannen week vol activiteiten

Super week gehad met hele leuke alleenstaande ouders en leiding. Met zo een club graag ieder jaar opnieuw.

Super vakantie gehad!!!!

Samen met mijn meiden op vakantie geweest in Voorthuizen, Ackersate. Het was voor mij de eerste keer dat ik een eenouder vakantie heb gedaan. Door onze goede ervaring, zal ik dat volgend jaar weer doen. Wat een geweldig team hebben we gehad. Demi, Lucas, Jort en Wieke zijn alle 4 toppers waar je je kind met een gerust hart aan kunt toevertrouwen. De meiden zijn dol op hun en daardoor heb ik zelf ook genoten. Ook de groep mensen en kinderen in de week van 17 juli tot 24 juli waren top, 1 grote vriendengroep aan over gehouden

Super vakantie gehad.

• Waar ken je ons van? internet

Geweldig genoten!

Deze week met Cirkel was ontzettend leuk. Elke dag een variërend programma, voor zowel de kinderen als de ouders. Mijn kinderen hadden vanaf dag één al vriendjes, mede door de goede crew. Demi, Jort, Lucas en Wieke waren erg enthousiast naar de kinderen. Als ouders hebben we echt tijd voor ons zelf gehad, wat ook prettig is tijdens dit soort vakanties. Het zwembad op de camping was voor de kinderen echt een topper. Ze hebben het nog over die geweldige glijbaan!

• Waar ken je ons van? Van eerdere vakantie

Top week

We hebben een geweldige week achter de rug bij camping Ackersate. Ontzettend leuke crew, die heel leuk met de kids was (en de ouders). De groep was geweldig en de tenten cirkel plek mooi en klein gesitueerd.

geweldig

Geweldige crew (Demi, Wieke, Lucas en Jort) en fantastische ouders en kinderen. We zijn 2 dagen thuis maar willen wel weer terug.

• Waar ken je ons van? Dit was onze 3e keer

Superleuke week gehad.

Alles goed verzorgd, organisayie perfect en flexibel. Sun en funners hebben het de kinderen naar de zin gemaakt.

• Waar ken je ons van? internet
  • Waar ben je met ons op vakantie geweest? Panningen (Nederland)

Over Cirkel Vakanties

Al bijna 35 jaar organiseren wij vakanties exclusief voor éénoudergezinnen. Wij zijn de uitvinder van dit concept en daar zijn we trots op. Onze gasten zijn super vriendelijk en enthousiast, daarom is het voor ons een feestje om deze vakanties samen te stellen.