Mooie trip maar communiceer beter!

Vooraf vond ik de communicatie met Mambo echt al ontzettend moeizaam. Mijn berichten lazen ze overheen, maar beperkt per dag waren ze bereikbaar en pas 3 weken van te voren kregen we te horen of de trip doorgaat. Daar kan ik enigzins inkomen, financieel heb je een minimaal aantal mensen nodig om het rendabel te maken, maar het was fijn en klantvriendelijkheid geweest als ze ons meer hadden meegenomen in de procedure daarover en er meer en eerder over hadden gecommuniceerd. Dat had een hoop stress en irritatie gescheeld, niet echt de voorpret die je zou willen. Zuid Afrika zelf is adembenemend mooi en een fantastisch vakantie land. Ik heb zelf wel mijn twijfels of 250 eu pp voor de maaltijden echt zo duur had moeten zijn en over het activiteiten pakket a 200 met activiteiten die niet of deels niet waren zoals omschreven (safari in Addo en Mountain Zebra). Leuke van deze trip is dat je veel van Zuid Afrika ziet doordat alles over land gaat en er veel plekken worden aangedaan. Zo krijg je echt een mooi en veelzijdig beeld van het land. Heel fijn! Het komt echter niet altijd overeen met wat er wordt omschreven (niet naar Pretoria, feesten is niet echt mogelijk op de omschreven plekken, raften kon niet, geen chalets aan het water). Dit Is niet zo erg, de reis was alsnog prachtig, maar wederom communiceer duidelijker! Tevens is deze reis niet geschikt als je hoopt uit te rusten: de matjes zijn heel erg dun (beter zelf je eigen slaapspullen meenemen) en meerdere dagen zal je wekker rond half 6 afgaan om de immense afstanden in de bus af te leggen. Daar staan wel de prachtigste routes tegenover en slapen doe je thuis wel weer toch? Voor mij is het concluderend een nee voor Mambo maar een dikke ja voor Zuid Afrika. Ondanks bovenstaande negatieve punten was het een prachtige reis.

• Waar ben je met ons op reis geweest? Zuid Afrika
  • Waar ken je ons van? Internet

Reis was voor grootste deel naar verwachting

Verassende reis, waarbij je erg veel indrukken krijgt in de 2 hele weken dag je in Thailand aanwezig bent. Je ziet de cultuur hoe de mensen leven en de levensstandaarden als wel de schoonheden van het landschap en tempels. Leuke reis met mensen van mijn leeftijd van zelf 28

Hele gave reis!

Ik heb een hele gave reis gehad! Leuk programma en de reisleidster verzorgde alles keurig! De reisgroep was ook heel gezellig. De hele ervaring is top! Enige wat ik jammer vond, is dat we bij de 2-daagse trekking niet hebben geraft. Op de website van Mambo staat bij de omschrijving dat we zouden raften. Dit bleek echter een bamboeraft te zijn. Oftewel, we zaten op een vlotjes van bamboe. Dat was heel anders dan het echte raften. Ik had me verheugd op het raften en vind het jammer dat dat niet is geworden. Het zou goed zijn om voor de toekomst dat aan te passen op jullie website.

• Waar ben je met ons op reis geweest? Thailand
  • Waar ken je ons van? Eerdere reis.

Prachtig land met leuke activiteiten

Superleuke vakantie in een land met een mooie jungle en leuke activiteiten

Bijzondere reis

Een onvergetelijke reis gemaakt door Costa Rica. Heel veel mooie dingen gezien en nog veel toffere dingen gedaan. En speciale complimenten aan reisleider Cindy. Zij regelde alles, ook als we iets wilde doen wat niet op de planning Mambo stond.

• Waar ken je ons van? Eerder mee gereisd

Fantastische vakantie!

We hebben een hele gave reis gehad! Wat een prachtig land is Costa Rica! Zowel onze reisleidster als onze chauffeur hebben er alles aan gedaan om ons een fantastische tijd te bezorgen. Het was een onvergetelijke vakantie!

• Waar ken je ons van? Internet/vrienden

Fantastische reis, was heel divers en met een hele leuke reisleider

Vietnam is een heel mooi divers land. Het programma van Mambo was helemaal compleet om het land goed te kunnen ontdekken. Gave scootertocht, prachtige wandeling, boottocht en de gave steden bekeken. De reisleider had telkens weer nieuwe opties voor ons om uit te kiezen (eten of activiteiten) en zorgde ervoor dat wij zorgeloos konden genieten en ontspannen.

• Waar ben je met ons op reis geweest? Vietnam
  • Waar ken je ons van? Remco

Avontuurlijke goed georganiseerde reis door Vietnam

De reis door Vietnam was boven mijn verwachtingen. Met een kleine groep trokken we Vietnam door. Elke dag stond er wel wat leuks op de planning (wat natuurlijk niet allemaal verplicht was, maar bijna allemaal te leuk om niet te doen) en maakte we avonturen mee. De vele actieve activiteiten trokken mij en waren zelfs boven mijn verwachtingen! Een hike en daarna een verfrissende duik in de waterval was voor mij het hoogte punt!

• Waar ben je met ons op reis geweest? Vietnam

Fantastische reis

Ik heb een fantastische reis door Viëtnam gemaakt met Mambo. De activiteiten waren heel gevarieerd: van trekking door de jungle tot spring rolls rollen op een boot in Halong Bay of cocktails drinken in een beach club tot een bezoek brengen aan de Cu Chi tunnels. De mambo-reisleider en de lokale gids waren heel betrokken en ervaren en wisten veel te vertellen over het land en haar geschiedenis. Het verblijf was niet overal even goed: in de hostels was er weinig ruimte en weinig privacy, maar het was overal wel netjes en schoon. Al met al zou ik deze reis zeker aanbevelen!

• Waar ben je met ons op reis geweest? Viëtnam
  • Waar ken je ons van? Van een vriend

Sportieve gezellige top reis

Ik heb enorm van mijn reis naar Kroatië genoten. Het was super gezellig, ik heb nieuwe vrienden gemaakt. Daarnaast heb ik dingen gedaan die op mijn bucketlist stonden en dingen waarvan ik dacht het nooit te doen. Het was helemaal niet erg dt ik in mijn eentje was, want iedereen was alleen. Ik raad het iedereen aan om zo'n trip te boeken.

• Waar ben je met ons op reis geweest? Kroatië
  • Waar ken je ons van? Internet

Leuke groep, leuke activiteiten. Begeleidster deed het heel goed voor haar eerste keer. Top vakantie!

• Waar ben je met ons op reis geweest? Kroatië
  • Waar ken je ons van? Internet gevonden

Fantastische vakantie gehad.

Goed geregeld. Goed georganiseerd en groeide begeleiding.

Geweldige reis gehad

Je komt op vele andere plekjes die je normaal gesproken minder snel zou zien of langskomt. De lokale bevolking onthaalt je met veel thee en hun nieuwsgierigheid om je te leren kennen is prachtig om mee te maken. De buschauffeur die we de meeste dagen hadden was ook top, sprak goed Engels, deed mee met de muziek, kon zelfs ‘meezingen’ en gaf ook tips wat we konden zien bij de kleine stops. Onze reisleidster heeft het ook goed geregeld allemaal, kon ons ook duidelijk vertellen waar we heen gingen en wat er op de planning stond, het mooie was dat ze de zelfde leeftijd had als de rest van de groep en gezellig met ons verder mee kon doen

• Waar ken je ons van? Internet

Prachtige reis met fantastische reisgenoten

Erg afwisselende reis, van de stad, naar de woestijn, het Atlasgebergte, het strand en weer naar de stad. Zo veel gezien en gedaan en dat samen met een heel gezellige groep. Iedereen was enthousiast en reislustig en we hebben met z’n allen echt genoten. Ook onze reisleidster deed gezellig mee. Ze heeft veel moeten regelen, maar daarna kwam ze altijd gezellig mee doen en was ze ‘een van ons’. Perfect!!

• Waar ken je ons van? Internet

Mooie rondreis met vele leuke activiteiten

Leuke reis en veel aardige mensen ontmoet

Tof geregeld

Leuke activiteiten, toffe mensen leren kennen en een mooi land (Slovenië).

• Waar ben je met ons op reis geweest? Slovenië
  • Waar ken je ons van? Internet

De vakantie naar Marokko was fantastisch alles was goed geregeld van begin tot het einde alleen er stond op het programma dat we met een jeep door de Sahara gingen schuren maar dat was meer een toer door de Sahara ik heb elke dag genoten en onze reisleidster deed het hartstikke goed als je haar wat vroeg regelde ze het voor jouw ze deed dit voor het eerst met zo groep maar of ze het al jaren deed en reis om nooit te vergeten

• Waar ken je ons van? Ben eerder met Mambo op reis geweest

Leuke rondreis door Thailand, Leuke groep en Reisleider!

Super vakantie.

Oorspronkelijk zou ik naar Griekenland gaan maar deze reis werd geannuleerd. Door de goede opvolging van Mambo kon de reis omgeboekt worden naar Portugal. Het waren twee hele leuke weken. We hadden dan ook een geweldige gids; Noa. Ze was betrouwbaar, regelde alles voor ons en had goed overzicht. Heel veel gezien en gedaan, kan het zeker aanbevelen.

Een hele toffe vakantie!

Ik heb een zeer goede ervaring met Mambo gehad. De communicatie vooraf was erg duidelijk, en toen ik een keer een vraag naar de klantenservice had gemaild werd ik direct de eerst volgende werkdag gebeld en kreeg ik antwoord op mijn vraag. De vakantie was erg leuk met veel activiteiten, waar ook flexibiliteit in mogelijk was om de reis aan te passen aan de wensen van de groep. Reisleider Lara was een erg fijne reisleider, gezellig, zorgde dat alles goed geregeld werd en had oog voor iedereen in de groep.

• Waar ben je met ons op reis geweest? Slovenie

Geweldige ervaring.

Mooie reis met mooie plaatsen, voor ieder wat wils. Veel kunnen doen zowel op het land als op’t water. Dagje Coimbra erbij was wel heel gaaf geweest. Voor de rest heel tevreden.

• Waar ken je ons van? Mambo

Fantastisch!

Vanaf dag 1 een super leuke klik Met de groep Noa de reis leidster probeerde vanaf moment 1 er een gezellige sfeer in te brengen Dat is zeker gelukt wat hebben we veel gelachen en veel mooie prachtige dingen ervaren en gezien. Angsten soms overwonnen om dingen te doen die misschien wat spannender waren maar toch gedaan. En wat was het een gave ervaring rondreizen in portugal met prachtig weer elke keer kwam noa weer met leuke activiteiten je bent een topper !! Het was een aanrader en leuke tijd met elkaar

• Waar ben je met ons op reis geweest? Portugal
  • Waar ken je ons van? Via een vriendin die ook met mambo reisde

Waanzinnige week slovenië!!

In juli ben ik met mambo naar slovenië gereisd! Het was fantastisch! we waren met een groep van 8 personen. Dit vond ik eerst wat vreemd omdat er op de website stond dat er 14 personen mee gingen, dit bleek achteraf het gemiddelde van de reizen te zijn, maar was dus niet van toepassing op mijn reis. Achteraf gezien was een groep van acht super leuk! Hierdoor leerde je elkaar echt kennen! Voor vertrek was alles goed geregeld door onze reisleidster! Camping menina is een hele gezellige camping! Het is wel echt een gezinscamping. Wij sliepen wel apart van de camping in kleine huisjes, dit vond ik erg fijn! Hierdoor hadden we echt een apart douchegebouw en ons eigen plekje. Het is wel echt een camping, dus helemaal schoon is het niet altijd. 's avonds deden wij vaak met de groep een spelletje, een drankje en een dansje. De camping deed hier vaak gezellig aan mee! De activiteiten waren goed op elkaar afgestemd. Eigenlijk deden we elke dag twee activiteiten. Het is een vrij drukke week, maar heel erg leuk! Naar alle activiteiten werden we vanuit de camping gebracht, wat echt heel fijn was! Onze reisleidster dacht met ons mee als wij iets anders wilden en informeerde naar andere mogelijkheden. Wel vond ik zelf een week te kort. We deden zo veel activiteiten, dat ik soms vergat te genieten van de omgeving. We hadden een vrije dag, hier zijn we ook de omgeving gaan verkennen, dit had ik nog wel wat meer willen doen. De medewerkers van de camping spreken grotendeels Nederlands en anders goed Engels. Het winkeltje op de camping viel wel wat tegen, op 10min rijden is er wel een supermarkt. Samenvattend kan ik zeggen dat ik van deze week onwijs heb genoten! Veel leuke activiteiten mogen doen, met een hele gezellige groep!!!

• Waar ben je met ons op reis geweest? Slovenië

Een geweldige ervaring

Ik wist eerst niet wat ik van een Groepsreis moest verwachten ,maar een ieder van de groep was gezellig om mee te praten. En de locaties waar we naar toe gingen waren echt prachtig. In een woord een super leuke vakantie gehad. De groepsleider Noa organiseerde alles perfect en je wist precies hoe de dag ging verlopen een dag van te voren.

• Waar ben je met ons op reis geweest? Portugal
  • Waar ken je ons van? Een zwager van mij is vroeger met mambo meegegaan.

mooie reis, leuke groep, fijne begeleider wat wil je nog meer

Ik ben met Mambo 15 dagen naar Marokko geweest met een leuke kleine groep, een lokaal zeer bekende reisleidster die veel kon vertellen en regelen en dat allemaal in de setting van een heel mooi en divers land als Marokko. Ik zou deze reis zeker aanbevelen!

• Waar ken je ons van? Zoeken op internet