Aanrader

Ik heb de zorg bij Onder de Linde als heel prettig ervaren. Iedereen van de praktijk is super betrokken. Het was mijn eerste zwangerschap en ik ben daarin heel goed begeleid. Ook erg fijn dat echo's en bloedafname allemaal onder één dak kan. Ik zou deze praktijk iedereen aanbevelen!

Vluchtig en weinig persoonlijk

Mijn indruk is dat de meiden het over het algemeen te druk hebben om echt met aandacht zorg te verlenen. Dat maakt de contacten vluchtig en onpersoonlijk. Dit heeft niet met Corona te maken. Bij de intake viel me op dat er met name over uiterlijkheden gesproken werd (de thee die je gratis mag pakken en de parkeerplekken voor de deur) i.p.v. de uitgangspunten van de zorg. Als er tijdens jouw zwangerschap niks mis gaat kan je hier best terecht. Maar zodra je iets meer aandacht nodig hebt of voor het eerst zwanger bent, zoek dan een andere praktijk. Het netwerk van de verloskundigen is sterk, doorverwijzingen waren altijd goed. Ik zou alleen liever zien dat ze zelf meer mensgericht zouden gaan werken, met meer aandacht voor het individu. Ik had vaak het gevoel dat er snel geld verdient moest worden door de absolute noodzakelijkheden af te vinken en voor al het overige naar het netwerk te verwijzen. Ik had dit overig graag ook persoonlijk met ze gedeeld, maar helaas geen uitnodiging voor een eindevaluatie gehad.

• Ruimte voor eigen wensen

Beste Frijke, Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken. Dank voor de tijd die je daarvoor wilde vrijmaken. Je hebt mij een goed beeld gegeven van datgene waar je behoefte aan had tijdens je zwangerschap bij ons in de praktijk. Wij gaan jouw ervaringen inzetten om met ons team te bekijken waar we kunnen verbeteren. Bedankt voor je weloverwogen en opbouwende kritiek. Wij waarderen het zeer dat je dit met ons gedeeld hebt. Met vriendelijke groet, A. Walter Directeur Praktijk Onder De Linde

Zo’n fijne verloskundigepraktijk! Ik heb een hele mooie thuisbevalling gehad met super goede begeleiding van de verloskundige en heb een ontzettend fijne tijd gehad bij Onder de Linde gedurende de zwangerschap! Echt een aanrader!

Fantastisch!

Fantastische praktijk! Ik kan hen oprecht iedereen aanbevelen. Heb met alle vier verloskundige heel goede ervaringen gehad. Ze zijn professioneel, zorgvuldig, je krijgt de ruimte en tegelijkertijd lekker praktisch en down to earth. Dankzij Ylva kijk ik terug op een prachtige bevalling. Veel dank daarvoor!

• Ruimte voor eigen wensen

Geweldige verloskundigen met veel persoonlijke aandacht & contact!

Echt een fantastische verloskundigenpraktijk. Er is veel persoonlijke aandacht, niet alleen voor het fysieke gedeelte van de zwangerschap maar ook voor het mentale. Ze geven veel tips en adviezen en denken mee wat het beste bij jou past als zwangere vrouw. Geen vraag is teveel. Voelt als een warm bad, heel belangrijk gevoel tijdens een zwangerschap, maar zeker bij je eerste kindje.

Veel persoonlijke aandacht

Ik kreeg van 2 afzonderlijke vriedninnen de tip om naar Praktijk onder de Linde te gaan en ben heel blij dat ik dat heb gedaan. Ze geven veel persoonlijke aandacht, zijn goed bereikbaar en nemen echt de tijd om je vragen te beantwoorden. Inmiddels heb ik zelf meerdere vriendinnen en kennissen doorverwezen naar Onder de Linde!

• Ruimte voor eigen wensen

Een fijne professionele praktijk met veel kennis en persoonlijke aandacht

Onder De Linde is een fijne praktijk. Er is veel kennis in huis bij deze dames. Ze beschikken over veel ervaring en dat voel je. Alles wordt duidelijk uitgelegd, ook tijdens de onzekere Corona-periode. Wij voelden ons zeer gehoord en er is voldoende ruimte voor vragen en eigen wensen. Bedankt Onder De Linde voor jullie goede begeleiding tijdens de zwangerschap van onze dochter. We voelden ons erg welkom en kijken terug op een fijne periode!

Geweldig team!

Wat zijn ze ontzettend blij dat wij onder begeleiding van Praktijk onder de Linde onze tweede dochter hebben mogen verwelkomen. We hebben écht mogen ervaren hoe fijn het is dat alles bij deze praktijk kan (bloedprikken, echo’s etc.) Zo kwam Marloes er tijdens onze 20 wkn echo achter dat onze dochter een schisis heeft. Nooit was het team te beroerd om even extra te controleren of ons nog even naar de baby te laten kijken. Iedereen voelde en dacht zo goed mee! De hele zwangerschap hebben we betrokkenheid gevoeld en daar zijn we iedereen nog steeds heel dankbaar voor. We hopen dat ons nog een derde kindje gegeven is en dan komen we graag weer bij jullie!

• Ruimte voor eigen wensen

Nog veel fijner dan ik had kunnen wensen!

Een onwijs leuke groep met dames. Zij geven je een goed en vertrouwd gevoel, waardoor je helemaal jezelf kan zijn! Niks is gek en alles kan! Ook als je even onzeker bent, staan de dames van Onder de Linde altijd voor je klaar. Zeker een aanrader!

Fantastische verloskundige praktijk!

Hele fijne praktijk met lieve dames die altijd voor je klaar staan! De echo’s maken ze ook zelf in de praktijk wat erg leuk en fijn is.

• Ruimte voor eigen wensen

Lieve verloskundige met oog voor een persoonlijke begeleiding

Al bijna 1,5jaar geleden, maar de zorg voor- en na de zwangerschap is erg fijn, ook wordt er ruim de tijd voor je vragen genomen. De praktijk is Laagdrempelig bereikbaar en bij het bellen weten zij wie je bent en wat je verhaal is! Tevens fijn dat er eigen echo- apparatuur beschikbaar is! Kortom, erg tevreden met de geleverde en voornamelijk de persoonlijke zorg!

Fantastisch!

Ik heb me vanaf dag 1 heel erg op me gemak gevoeld. De verloskundige zijn erg betrokken en super lief. Ook nadat ik de laatste 2 weken van m’n zwangerschap toch naar de gynaecoloog moest, nog regelmatig contact gehad. Ook de nazorg is super!!

Professioneel, zorgzaam en persoonlijk, dat is Onder De Linde

Ik ben tijdens mijn twee zwangerschappen begeleid door de dames van Praktijk Onder De Linde. Ik heb dit bij beide keren als zeer goed en prettig ervaren. De zorg is zeer professioneel en zorgvuldig, met extra aandacht, consulten en echo's indien nodig, maar ook persoonlijk en met echte aandacht voor de (aanstaande) ouders. Altijd bereikbaar, ook voor (wellicht onbenullige) vragen of je zonder zorgen pesto mag eten. Onder De Linde heeft bij mij absoluut bijgedragen aan een prettige en ontspannen zwangerschap en bevalling.

• Ruimte voor eigen wensen

Courteous women and professional midwives

My family had a terrific experience with the practice. All the colleagues were incredibly insightful, kind, and knowledgable. I particularly appreciated how they made time to accommodate our needs, particularly as an English speaking family. This made me more comfortable and calm also during delivery. The aftercare was thorough with prompt communication for every question I had. I would recommend Onder De Linde to accompany you in this journey.

• Ruimte voor eigen wensen

Vertrouwd gevoel vanaf eerste afspraak

Voor mijn 2e zwangerschap hebben de dames van Onder de Linde mij geholpen. Al vanaf de eerste afspraak voelde ik mij op mijn gemak. Alle vier de verloskundige zijn zeer kundig. Ik vond het ook heel makkelijk dat de praktijk ook echo's in dezelfde praktijk hebben. Ik kon ten alle tijden terecht met vragen, de minder urgente ook via de Whatsapp. Bij de bevalling zelf heeft Didi mij goed begeleidt. Ik kijk terug op een fijne zwangerschap mede dankzij de goede en adequate zorg van deze praktijk.

• Ruimte voor eigen wensen

Een verloskundige praktijk die ik iedere zwangere vrouw zou aanbevelen!

Wat een fijne verloskundige praktijk is dit! De dames die hier werken hebben oprechte aandacht voor je, zijn erg professioneel en bieden een luisterend oor wanneer dat nodig is. Wat was het fijn om Marieke erbij te hebben tijdens mijn bevalling! Ik voelde me enorm gesteund door haar en ze heeft er mede voor gezorgd dat ondanks de complicaties die er opspeelden de geboorte van onze dochter een onbeschrijfelijk mooie ervaring is geweest. Ook het stukje nazorg wat deze praktijk biedt vonden wij erg fijn en warm!

Hele prettige praktijk!

Ben erg blij met mijn traject bij Onder De Linde. De verloskundigen en echoscopistes (wat fijn dat dat onder 1 dak zit) zijn heel professioneel en tegelijkertijd heel invoelend en behulpzaam. Ze doen telkens net dat stapje extra om je zorgen weg te nemen of om bijvoorbeeld flexibel te plannen. Bereikbaarheid via de app igv vragen ging ook heel goed. Bedankt!

• Ruimte voor eigen wensen

Heel persoonlijk, geeft vertrouwen tijdens de zwangerschap

Hele fijne begeleiding tijdens de zwangerschap. Van begin tot eind en erna super goede zorg van alle verloskundige. Service is geweldig en staan open voor alle ideeën en geven je vertrouwen in een onzekere en spannende tijd. Heel bijzonder hoe ze dat doen.

• Ruimte voor eigen wensen

♡ Liefdevol en zorgzaam team.. nemen de tijd en zijn heel erg begripvol..

• Ruimte voor eigen wensen

Veel warme, persoonlijke aandacht van positief team

Niets dan goeds over praktijk onder de Linde. Elk contact was prettig en positief; Marieke, Eefje en Didi namen altijd de tijd voor ons. Dit was zo tijdens de echo's (waarvan ik het enorm prettig vond dat ze allemaal in de praktijk plaatsvonden) en de controles. Ik vond het echt fijn dat ze mijn man hier ook zoveel mogelijk bij probeerden te betrekken. Ik moest medisch bevallen in het ziekenhuis dus helaas niet met behulp van het team Onder de Linde. Toch deed dat niets af aan de aandacht die zij gaven na de bevalling. In de kraamweek waren ze echt een warm bad en een en al positiviteit, en ook daarna nog altijd bereikbaar voor vragen. Meerdere keren hebben zij echt een extra stap gezet waar dat niet nodig was, wat heel fijn was en waardoor ik er nu, ruim een jaar later, nog steeds heel positief op terugkijk. Bedankt dames!

Heel fijne zorg ontvangen

De medewerksters van Onder de linde zijn kundig en kunnen goed afstemmen op je wensen, vragen en benodigdheden. Zeer positief over alle medewerksters en de ontvangen zorg voor ons als ouders, maar ook voor onze dochter. Tijdens de thuisbevalling hebben we ons gesteund, vertrouwd en comfortabel gevoeld.

• Ruimte voor eigen wensen

De aller leukste praktijk!

Wij hebben een onwijs fijne ervaring gehad bij praktijk Onder de Linde. We zijn goed begeleidt tijdens onze zwangerschap, ze staan altijd voor je klaar en we hebben ons erg welkom gevoeld. De meiden zijn enorm professioneel, lief en zelfs gezellig! Ook na de bevalling hebben ze goede zorg geleverd.

• Ruimte voor eigen wensen

Deskundige praktijk met veel ruimte voor persoonlijke aandacht!

Ontzettend bedankt voor al jullie goede zorgen! De gezellige en informatieve bezoekjes aan de praktijk zal ik missen.

Zorgzaam en deskundig

Wij zijn heel tevreden over praktijk Onder de Linde. De verloskundigen zijn heel zachtaardig, nemen de tijd voor je en nemen je vragen serieus. De begeleiding tijdens mijn beide bevallingen door Marieke en Didi was heel fijn; ze voelden aan wat ik nodig had om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen. Bedankt!

• Ruimte voor eigen wensen

Excellent quality of care in fluent English

I had a great experience with Onder de Linde. Everybody I met was extremely friendly and helpful and able to explain all I needed to know in fluent English. Coming from outside the Netherlands, I knew nothing about having a baby here and the midwives really took the time to explain everything to me about the Dutch system. You can contact the practice by whatsapp which is such a great help if you have a small question or concern that you want to address while busy at work for example. They were very responsive and took all enquiries seriously and really gave me comfort that I was in good hands.