Onwijs fijne praktijk en medewerkers!

Superfijne ervaring gehad bij Onder de Linde. Je voelt je gehoord en leven mee in situaties. Ook fijn na de bevalling anticonceptie (spiraal) via hen kan. Voelt toch vertrouwder dan mijn huisarts. Vind het ergens zelfs jammer ik er nu niet meer kom hihi. Bij een 2e kindje kom ik zeker terug!! <3

• Ruimte voor eigen wensen

Hele fijne mentale en fysieke ondersteuning

Beide zwangerschappen geweldige ervaring gehad met de praktijk onder de linde. Ook mooie bevallingen gehad ❤️. Ik vind onder de linde een hele fijne groep vrouwen / verloskundigen die zowel op mentaal en fysiek vlak veel ervaring en begeleiding bieden. Ze hebben de juiste kennis en connecties voor de juiste vragen, ook voor mijn partner waren ze een enorme steun! Dikke aanrader.

• Ruimte voor eigen wensen

Een deskundige praktijk met persoonlijke begeleiding. Dankbaar en super tevreden!

Wij zijn bij Onder de Linde geweest voor onze tweede en derde zwangerschap. De eerste zwangerschap en bevalling was traumatisch met een lange nasleep. Nu waren we klaar voor een broertje of zusje, al riep dat ook spanning op. Na een fijne intake konden we al heel wat spanning van ons af laten glijden. We zaten duidelijk op ons plek. Door complicaties volgende er geen zorgeloze zwangerschap, maar met de deskundigheid en persoonlijke band kregen wij steeds weer het vertrouwen terug. We zijn altijd welkom geweest met al ons vragen of onzekerheden. En heel fijn, het hele team geniet met je mee. We kijken terug op een super mooie tijd en zijn daar heel dankbaar voor. De praktijk zelf is ook erg mooi met alles onder 1 dak. Samengevat, heel tevreden.

Een professionele warme praktijk

Bij 2 van mijn zwangerschappen heb ik bij onder de linde gelopen. Een zeer ervaren team, en leuke mensen! Je voelt je altijd welkom in de praktijk en het team is altijd persoonlijk betrokken

• Ruimte voor eigen wensen

Ontzettend fijne praktijk, kan ik iedereen aanraden!

Ik kan iedereen deze praktijk aanraden! Mijn bevalling kon niet beter gaan. Alle verloskundige van deze praktijk heb ik ervaren als heel vriendelijk, kundig en professioneel.

• Ruimte voor eigen wensen

Liefdevolle, betrokken en zeer bekwame verloskundigen

Ik heb voor ons derde kindje gekozen voor praktijk onder de linde. In eerste instantie vooral vanwege het feit dat ze zowel de echoscopie en verloskunde onder 1 dak hebben. Maar tijdens mijn consulten, en vooral ook daarbuiten voor extra support, heb ik zeer bekwame, liefdevolle en betrokken verloskundigen ontmoet. Altijd beschikbaar om mee te denken, en betrokken hoe het gaat. Ik ben ook onder de indruk van de nazorg, die heb ik nergens eerder zo goed gezien. Kortom, een hele fijne ervaring en ik zou deze praktijk aan iedereen aanraden!

• Ruimte voor eigen wensen

Amazing practice, kind and empathetic midwives

As a Romanian expat living in the Netherlands, I've had the very pleasant surprise to be welcomed by the midwives at Onder de Linde with so much warmth and openness. They are truly amazing professionals who will do their best effort to meet your needs and wishes while maintaining a very close human connection. I'm thankful to them for all the support and for making my first pregnancy experience so enjoyable. I really wish I could take this team back to Romania with me.

Fijne zorg

Vanaf het begin een fijne en persoonlijke begeleiding. We kregen goede uitleg, konden met alle vragen terecht en kijken positief terug op de bevalling. De nazorg is ook erg fijn bij Onder de Linde.

• Ruimte voor eigen wensen

Ondanks corona en grote drukte voelde ik me helemaal gezien hier!

Tijdens mijn (gelukkig probleemloze) zwangerschap heb ik genoten van de korte gesprekjes en echo’s die ik met de dames van Onder de Linde had. Als ‘newbie’ had ik het wel fijn gevonden wanneer er bij de eerste afspraak even was verteld hoe ze te werk gaan: ik begreep niet goed dat we elke keer iemand anders zouden zien (zodat we iedereen leerden kennen) en waarom dat dan was. Uiteindelijk ontdekte ik een week voor de bevalling dat je niet weet wie er ‘dienst’ heeft wanneer de bevalling begint en dat het daarom handig is als je iedereen kent. Had ik wel direct willen weten ;) Verder voelde ik me hier veilig én was vooral de begeleiding bij de thuisgeboorte van onze zoon helemaal top. Nazorg ook goed, voor zover ik dat kan beoordelen bij zo’n probleemloze zwangerschap en bevalling :)

• Ruimte voor eigen wensen

Persoonlijke zorg en zorgvuldig!

Ookal ben ik geen cliënt, ze hebben mij hartelijk ontvangen en zelfs door de drukte kunnen inplannen. Ze nemen echt de tijd om een zo goed mogelijke 20 wekenecho uit te kunnen voeren. Ik heb eerdere echo’s gehad bij een andere echo centrum en was niet tevreden. De echoscopiste van onder de linde heeft alles zorgvuldig gechecked en er was helaas iets te zien wat niet goed was. Als aanstaande moeder voel je veel en probeer je jezelf te geloven. Ik ben blij dat ik bij onder de linde was voor mijn 20 weken echo. Hierdoor kon gelijk de nodige zorg ingezet worden. Ondanks dat ik geen cliënt was hebben ze zelfs nagebeld om te vragen hoe het ging en of ze iets konden betekenen. Ik kan niet anders zeggen dat ze goede zorg leveren!

Hele fijne praktijk!

Mede dankzij Onder de Linde heb ik een zeer positieve zwangerschap gehad en een droombevalling thuis in bad. Alle verloskundigen vond ik heel erg fijn, ze hebben allemaal een open en warme houding. Twee kleine minpuntjes zijn dat ik eigenlijk de verloskundigen die mijn bevalling deden bijna nog nooit had ontmoet (Eefje 1x bij een echo), en wel heel vaak ingeroosterd stond bij Madeleine (stagiaire). Dat had van mij wat meer afgewisseld mogen worden. Daar maakte ik me vooraf druk over, maar dat kon me op het moment van bevallen vrij weinig schelen doordat het allemaal zulke fijne en warme vrouwen zijn, en je dan wel andere prioriteiten hebt ;). Ook vond ik de nacontroles in de kraamtijd/week wat veel. Dat had van mij wat minder gemogen of vaker telefonisch. (Maar dat is een persoonlijke wens). Ondanks het advies van de POP poli om in het ziekenhuis te bevallen, steunde Onder de Linde ons in onze wens om op natuurlijke wijze thuis in bad te vallen. De begeleiding tijdens de bevalling van Eefje was ook super! Ze was maar net op tijd want het was die dag heel druk, er werden wel drie baby-tjes tegelijk geboren bij de praktijk en Eefje had eigenlijk geen dienst. Ze had overduidelijk ons bevalplan goed gelezen, en deed precies wat nodig was. Heel respectvol en bekrachtigend coachte ze mij door de persfase en zorgde ze voor een zachte landing voor onze zoon Flip. Je hebt ons haarfijn aangevoeld en dat was heel bijzonder! Dank Eefje, en ook Maartje voor de fijne controles en contact. Dank ook Marieke voor deze fijne praktijk! Top vrouwen zijn jullie!

zo ontzettend fijn!

Onder de Linde is niet zomaar een praktijk, maar een feestje om naar toe te gaan. Je voelt je geen nummertje en altijd nemen ze echt de tijd voor je! Daarnaast is de locatie en hun praktijk PRACHTIG! Vrij nemen van werk hoeft niet want savonds kan je ook op afspraak komen! Wij zijn ontzettend blij dat we er voor een 2e keer kunnen zijn!

• Ruimte voor eigen wensen

Fijne echoscopiste! Ze neemt de tijd en legt alles uit

Zeer goede ervaring! Ze doen waarvoor ze staan. Ik voelde me geen nummer en ze nemen de tijd voor je. Tijdens de 20 weken echo neemt ze alles goed door. Ze bespreekt alles. Zeer tevreden!

Hele warme persoonlijke begeleiding

Wij hebben ons eerste en tweede kindje gekregen onder begeleiding van Onder de Linde. Beide keren is het hele traject door hen ontzettend goed begeleid. Ze kunnen goed inschatten wat voor een vrouw ze voor zich hebben zitten en daardoor ook echt advies en zorg op maat leveren. Ik heb twee fantastische geboortes meegemaakt met dank aan Onder de Linde.

• Ruimte voor eigen wensen

Geweldige, lieve, betrokken verloskundigen die oprecht geïnteresseerd zijn

Tijdens mijn beide zwangerschappen, bevallingen en kraamweken heb ik mij zo gesteund gevoeld door de lieve dames van Praktijk onder de Linde. Dankzij hen heb ik mijn droombevalling gekregen; een badbevalling thuis. Iets waar ik zo op hoopte na de eerste bevalling in het ziekenhuis. Ook de liefdevolle zorg tijdens de zwangerschap, de oprechte interesse na een nare gebeurtenis privé en de steun in de kraamweek heb ik als zeer prettig ervaren. Het voelt bij Praktijk onder de Linde alsof jij hun enige zwangere/ net bevallen mama bent. Alle aandacht… persoonlijk en warm.

• Ruimte voor eigen wensen

Twee kindjes mogen krijgen bij Onder de Linde en echt een dikke aanrader!

Fijne verloskundigen die echt proberen mee te denken en ontzettend begaan met je zijn. Alles onder één dak is natuurlijk ook fijn aangezien zij zelf de echo's maken en normaliter (zonder corona) veel nevenactiviteiten aanbieden. Mochten wij ooit een derde krijgen, zou ik wederom begeleiding vanuit deze praktijk willen.

• Ruimte voor eigen wensen

Wederom weer ontzettend blij Onder De Linde te hebben gekozen!

Na onze eerste bevalling was er geen twijfel over mogelijk dat we bij ons tweede kindje direct weer bij Onder De Linde aan zouden kloppen. Zo gezegd, zo gedaan en gelukkig ondanks de drukte was het mogelijk. Blij met de begeleiding, het fijne contact en en hun bekwaamheid voor, tijdens en na de bevalling. Bedankt team!

• Ruimte voor eigen wensen

Door de begeleiding van de dames in de praktijk een mooie bevalling en kraamweek gehad

Marieke en haar team zijn fantastische begeleidsters geweest tijdens mijn zwangerschap, altijd goed bereikbaar en behulpzaam. Ik heb me nooit bezwaard hoeven voelen als ik een keer extra belde tijdens het weekend of avond als ik me zorgen maakte. Ook tijdens de bevalling en kraamweek fijne begeleiding gehad. Een dikke 10 verdienen deze lieve en zorgzame dames!

Aanrader

Ik heb de zorg bij Onder de Linde als heel prettig ervaren. Iedereen van de praktijk is super betrokken. Het was mijn eerste zwangerschap en ik ben daarin heel goed begeleid. Ook erg fijn dat echo's en bloedafname allemaal onder één dak kan. Ik zou deze praktijk iedereen aanbevelen!

Vluchtig en weinig persoonlijk

Mijn indruk is dat de meiden het over het algemeen te druk hebben om echt met aandacht zorg te verlenen. Dat maakt de contacten vluchtig en onpersoonlijk. Dit heeft niet met Corona te maken. Bij de intake viel me op dat er met name over uiterlijkheden gesproken werd (de thee die je gratis mag pakken en de parkeerplekken voor de deur) i.p.v. de uitgangspunten van de zorg. Als er tijdens jouw zwangerschap niks mis gaat kan je hier best terecht. Maar zodra je iets meer aandacht nodig hebt of voor het eerst zwanger bent, zoek dan een andere praktijk. Het netwerk van de verloskundigen is sterk, doorverwijzingen waren altijd goed. Ik zou alleen liever zien dat ze zelf meer mensgericht zouden gaan werken, met meer aandacht voor het individu. Ik had vaak het gevoel dat er snel geld verdient moest worden door de absolute noodzakelijkheden af te vinken en voor al het overige naar het netwerk te verwijzen. Ik had dit overig graag ook persoonlijk met ze gedeeld, maar helaas geen uitnodiging voor een eindevaluatie gehad.

• Ruimte voor eigen wensen

Beste Frijke, Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken. Dank voor de tijd die je daarvoor wilde vrijmaken. Je hebt mij een goed beeld gegeven van datgene waar je behoefte aan had tijdens je zwangerschap bij ons in de praktijk. Wij gaan jouw ervaringen inzetten om met ons team te bekijken waar we kunnen verbeteren. Bedankt voor je weloverwogen en opbouwende kritiek. Wij waarderen het zeer dat je dit met ons gedeeld hebt. Met vriendelijke groet, A. Walter Directeur Praktijk Onder De Linde

Zo’n fijne verloskundigepraktijk! Ik heb een hele mooie thuisbevalling gehad met super goede begeleiding van de verloskundige en heb een ontzettend fijne tijd gehad bij Onder de Linde gedurende de zwangerschap! Echt een aanrader!

Fantastisch!

Fantastische praktijk! Ik kan hen oprecht iedereen aanbevelen. Heb met alle vier verloskundige heel goede ervaringen gehad. Ze zijn professioneel, zorgvuldig, je krijgt de ruimte en tegelijkertijd lekker praktisch en down to earth. Dankzij Ylva kijk ik terug op een prachtige bevalling. Veel dank daarvoor!

• Ruimte voor eigen wensen

Geweldige verloskundigen met veel persoonlijke aandacht & contact!

Echt een fantastische verloskundigenpraktijk. Er is veel persoonlijke aandacht, niet alleen voor het fysieke gedeelte van de zwangerschap maar ook voor het mentale. Ze geven veel tips en adviezen en denken mee wat het beste bij jou past als zwangere vrouw. Geen vraag is teveel. Voelt als een warm bad, heel belangrijk gevoel tijdens een zwangerschap, maar zeker bij je eerste kindje.

Veel persoonlijke aandacht

Ik kreeg van 2 afzonderlijke vriedninnen de tip om naar Praktijk onder de Linde te gaan en ben heel blij dat ik dat heb gedaan. Ze geven veel persoonlijke aandacht, zijn goed bereikbaar en nemen echt de tijd om je vragen te beantwoorden. Inmiddels heb ik zelf meerdere vriendinnen en kennissen doorverwezen naar Onder de Linde!

• Ruimte voor eigen wensen

Een fijne professionele praktijk met veel kennis en persoonlijke aandacht

Onder De Linde is een fijne praktijk. Er is veel kennis in huis bij deze dames. Ze beschikken over veel ervaring en dat voel je. Alles wordt duidelijk uitgelegd, ook tijdens de onzekere Corona-periode. Wij voelden ons zeer gehoord en er is voldoende ruimte voor vragen en eigen wensen. Bedankt Onder De Linde voor jullie goede begeleiding tijdens de zwangerschap van onze dochter. We voelden ons erg welkom en kijken terug op een fijne periode!