fijne zaak

snel en goed geholpen,,,

Goede service aardige verkoper

Prima e bike voldoet aan de verwachtingen

Klantvriendelijk en deskundig advies

Kan ik nog niet zeggen,daar ben ik nog maar tekort klant voor,maar tot op heden mag ik niet klagen

Prettige winkel

Klantvriendelijk geholpen en vakkundig personeel

Prima advies gekregen

Had een andere fiets bij een andere winkel gekocht maar hij beviel vanaf het begin niet. Paar keer terug geweest maar geniet van fietsen zag gelijk dat deze fiets niet geschikt was voor mij. Heb nu op aanraden van hen een prima fiets.

Zeer aan te bevelen dealer. In dit geval Koga.

Vriendelijke ontvangst bij binnenkomst. Alle tijd om breed te informeren omtrent soort en type fiets die ik zocht. Niet opdringerig. Alle moeite werd genomen om zelfs een fiets uit de showroom naar voren te toveren om testritje te kunnen maken met de fiets (Koga E-nova) waarop mijn oog was gevallen. De Koga voldeed volledig aan mijn verwachtingen. Na enig overleg en onderhandeling was de deal al snel een feit. Na enige dagen te hebben gereden op mijn nieuwe fiets constateerde ik een minutieus probleempje. Als toegezegd, is er iets, kom dan langs. Wat ik deed en inderdaad volgde meteen actie naar alle tevredenheid. Probleempje opgelost. Goede service derhalve. Zeer tevreden en kan/zal de zaak zeker aanbevelen bij geïnteresseerden.

Genieten van 'geniet van fietsen' is dubbel genieten

Klantvriendelijk en behulpzaam...kundig en ter zake! Water bij de wijn zonder dat deze troebel wordt...

Goede uit leg

Perfecte service

Prima service, zéér klantvriendelijk en hebben kennis van zaken.

Perfecte service en klantvriendelijkheid

Zeer correcte klantvriendelijkheid Goede afspraken maken Perfecte service

Goed advies en duidelijke uitleg

Nadat mijn tweedehands fiets (ook hier gekocht) 'op' was, heb ik hier een nieuwe fiets gekocht. Ik wist niet goed wat ik wilde en het personeel heeft me er heel deskundig in geadviseerd. Ik was erg blij met de duidelijke uitleg. De fiets die ik wilde is zelfs speciaal uit een andere fietsenzaak in NL gehaald omdat het een bijzondere kleur was. Top service!

Goede service en uitleg

Vriendelijk geholpen en geven goed advies

Goed geholpen. En denken mee met de wensen van de klant.

Koele benadering

Medewerkers tonen weinig interesse in de klant. Kennis is zeer matig.

Goede voorlichting en demonstratie. Voldoende tijd om vragen te stellen. Klantgericht.

Vriendelijk personeel

Wij hebben een prachtige e-bike gekocht van twee jaar oud. Is als nieuw Ben er zeer blij mee en fietst prima Ik geniet van fietsen

Goede voorlichting en snelle levering

Goede voorlichting en snelle levering.

• Prijs/Kwaliteit

Wij kochten 2 e-Bikes van het merk Victoria met middenmoter en schijfremmen. Heerlijke e- Bikes met zeer vel ondersteuningsmogelijkheden. Over de services kunnen wij nog niet oordelen, maar daar hebben wij alle vertrouwen in.klantvriendelijheid : echt top!
  • Service N.v.t.

Wij hebben er 2 E-Bikes gekocht, prettige omgang, goede kennis van zaken
  • Reden bezoek aanschaf nieuwe fiets

De naam "Geniet van Fietsen" is al merkbaar als u de winkel binnenkomt. Er is een zeer ruime keuze aan fietsen voor jong en oud. Vriendelijk, deskundig en behulpzaam personeel bij het maken van de juiste keuze van een fiets. Kortom waarom zou u niet hier eens naar binnengaan!! Een zeer tevreden klant.