uitstekende service, je voelt je gewaardeerd

Zoals velen was ik zoek naar een nieuwe fiets. De fietshandel lijkt te floreren in de Covid crisis, men gaat er blijkbaar graag op uit op de fiets. Dat is goed nieuws voor de fietsenhandelaren ! De consument krijgt wel te maken met schaarste, er worden blijkbaar momenteel geen of nauwelijks nieuwe fietsen geproduceerd. De "fiets van het jaar" (Batvus Finez, de gewone versie) bijv. komt dit jaar helemaal niet meer (in mijn maat). Ik kon in mijn omgeving daarom ook nergens terecht en werd soms snel weg gebonjourd "we hebben het DRUK, wat u zoekt hebben we niet"..... Tot ik bij Geniet van Fietsen terecht kwam, zij hebben een aanbod van zeer mooie (gebruikte) fietsen, ik was ook blij met de website, rustig van opzet en heldere foto's. Toen ik vervolgens vragen ging stellen werd ik snel, vriendelijk en vakkundig te woord gestaan door Ronald. Hij nam alle tijd en ik kreeg supersnel foto's van de beoogde fiets via whatsapp en de fiets werd direct voor mij gereserveerd. Wat een uitstekende en klantvriendelijk service !

Een zaak waar ze moeit voor je doen

Moeite doen voor een klant was normaalste zaak Van de wereld

Vriendelijk personeel, goed geholpen.

Prima zoals altijd

Service met een glimlach en wederom keurig onderhoud. En...jubileumchocoladereep was lekker..!!

Erg goed

Zeer klant vriendelijk Professioneel

Zeer goed advies en alle tijd voor ons. Prima fietsenzaak.

Ons werd een goed advies gegeven. Er was alle tijd voor een proefritjes. Deskundige verkoper. Mooie fietsenzaak met mooie spullen.

Bij Geniet van Fietsen blijft fietsen een feest.

Nieuwe elektrische fietsen gekocht met deskundige hulp van Ronald. Aflevering en service zijn daar in goede handen van hem en zijn medewerkers. En inderdaad, als je gaat fietsen begint het genieten.

Vertrouwenwekkend, positief meedenken

We werden zeer positief, deskundig geholpen. Er werd meegedacht, het kwam niet opdringerig over. Kortom : het gaf ons snel een goed gevoel.

Heldere verhalen, vlotte service.

Mooie zaak. Goede en aandachtige uitleg. Aflevering is prima gegaan. Alle aandacht. Goede inruil. Aanrader!

Prima, deskundig en klantvriendelijk

Mooie winkel, goede service

Geweldige service

Goed advies, kundige mensen. Goede service en goede prijs.

goede service, goede prijs

er werd veel tijd genomen, de voorlichting was prima, de aandacht en de brengservice waren uitstekend.

Fijn bedrijf met gekwalificeerde medewerkers.

Door de eigenaar van geniet van fietsen Nunspeet ben ik zeer goed geholpen met het voor het eerst uitzoeken van een elektrische fiets. Ben zeer tevreden over de aankoop. Ook de uitleg van een en ander bij het ophalen van de fiets heeft mij erg geholpen.

Goed geholpen en geslaagd

Goed geholpen en geslaagd

Keurig geholpen

Uitleg over de fiets was prima, mijn vrouw heeft hier ook een fiets gekocht en is ook zeer tevreden

mooie winkel met goed advies

goed geholpen door goed advies te geven en proberen alles zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen

Uitstekend!

Goed en snel geholpen.

Goed, netjes, afspraak is afspraak.

Mooie ruime winkel, goede en nette service.

fijn en persoonlijk contact

Mijn ervaringen met Geniet van Fietsen is alleen maar positief. Echte vakmensen, met liefde en passie voor fietsen.

Uitstekende service, prachtige showroom

Vriendelijk personeel met verstand van zaken.

Zeer prettig geholpen

Er was alle tijd voor uitleg en advies, het contact was prettig. Goede service.

Snel en vriendelijk geholpen. Verkoper luisterde goed naar onze wensen

Aandacht voor de klant en goede hulp bij het kiezen van de juiste fiets voor onze zoon. Was snel en goed geregeld. Echt top!

Solide bedrijf, hier wordt je naar behoren geholpen.

We hebben hier 2 nieuwe e bikes gekocht. Gewoon goed geadviseerd, veel mogelijk als je wat veranderd wil hebben aan de fiets. Bij dit bedrijf wordt je niks door de.... geduwd. Solide en betrouwbaar, en een vakkundige dorps fietsenspeciaalzaak, doet z'n naam eer aan. Wij genieten van fietsen!!

Vriendelijk en deskundig

Ondanks de corona beperkingen heeft men mij professioneel en vriendelijk geadviseerd waardoor ik besloten heb mijn fiets bij deze winkel te kopen. Ook de aflevering van de fiets was een prettige ervaring !

Super fijn en snel geholpen.

We hadden een nieiwe fiets nodig voor ons zoontje. We werden fijn geholpen en hadden al snel een fiets gevonden. De volgende dag konden we de fiets al ophalen.