Prima fietsenzaak

Nemen de tijd om je te helpen en zo nodig goed advies te geven.

Je krijgt hier een eerlijk en goed advies.

Hele goede ervaringen bij Geniet van Fietsen. Bij een probleem met een elektrische fiets, duiken ze er net zolang in tot dit opgelost is. Onlangs hier een nieuwe fiets gekocht; ideaal dat er een herinnering aan je wordt gestuurd waarin staat dat de fiets weer langs mag komen voor een beurt.

Zeer tevreden met onze nieuwe Batavus Wayz E-go® Active Plus E-Bikes

Op een gegeven moment waren we toe aan nieuwe fietsen. Bij "Geniet Van Fietsen" zijn we goed voorgelicht wat mogelijkheden zijn. Er werd goed de tijd voor genomen en we zijn samen tot de conclusie gekomen om deze fietsen aan te schaffen. Fijn bedrijf met eerlijk advies en een goed product. We hebben met veel genoegen de eerste 200km weggetrapt.

gewoon goed

Worden altijd goed tewoord gestaan en goede service. vinden wij heel belangrijk.

Zeer prettig geholpen door met onze situatie mee te denken.

Wij waren op zoek naar een 2e hands fiets en ondanks dat we deze initieel niet vonden werden we geinformeerd dat er die middag een interessante fiets zou worden ingeruild. We werden die middag geinformeerd en een afspraak was snel gemaakt waarna we de fiets dezelfde dag nog konden ophalen.

Hele prettige bediening

Goede positieve ervaring bij aankoop van twee nieuwefietsen

dure fiets gekocht die niet is zoals ik verwachte.

een 2e hands elektrische fiets gekocht die geheel nagekeken en goed gemaakt zou worden. hij is al 2x terug geweest voor reparatie. rij er niet meer met plezier op.

er was inderdaad een probleem met het accuslot wat uiteindelijk na een niet geholpen eerste reparatie bij de 2e melding volledig onder garantie vervangen is.... We hopen en gaan er van uit dat u nu weer probleemloos kunt Genieten van Fietsen.....

We zijn op een prettige manier geholpen:van meerdere fietsen werd het voor en tegen verteld en konden we op een ontspannen manier over leggen en zijn en hebben een geode keus gemaakt.

prima winkel

met personeel die weten waar ze het over hebben

Vriendelijk personeel

Ze nemen alle tijd voor je.Vriendelijk mensen.Hebben veel ervaring en geven je duidelijk advies.

Top service!

Staan altijd voor je klaar, denken met je mee, goede service en kwaliteit tegen een eerlijke prijs!

Kei goeie voorlichting

Prima service en heel klantvriendelijk

Goed advies leidde tot een prima fiets

Na terugkomst van het ebike experience center heb ik op basis van goede argumenten mijn voorkeur aangepast. Ik ben heel tevreden met de gekozen ebike.

Zeer klantgericht

Vanaf het begin constructief meegedacht in mogelijkheden. Goede en voldoende informatie om een beslissing te nemen. Jullie zijn een zeer klantvriendelijk bedrijf.

Vriendelijk en professioneel geholpen

Duidelijke uitleg van de fietsen, zeer klantvriendelijk.

Een prettige zaak met veel aandacht en prima service.

Prima geholpen bij de aankoop van een nieuwe fiets. Alle tijd en goede uitleg van de mogelijkheden. Goede aflevering en hele goede totaal indruk

Uitstekende service en plezierige communicatie

Zie boven

Zeer goed geholpen

Ze hebben veel tijd genomen om de juiste fiets voor mij te vinden, ben er ook erg blij mee.

heel prettig

Het is fijn om in jullie zaak te komen, of het nu voor een nieuwe fiets is of voor reparatie, je voelt je serieus genomen en wordt heel vriendelijk geholpen. ook vind ik het team wat in de winkel staat heel prettig, zowel in de omgang als in het meedenken

De service is daar zeer goed.

Je word goed geholpen.nemen de tijd voor je.en word goed uitgelegt wat je wilt weten..

2 nieuwe fietsen gekocht, alles ging volgens afspraak en goede service!

Enthousiaste mensen met een zeer goede service

Wij hebben pas geleden 2 nieuwe elektrische fietsen gekocht.

Goed advies, snelle service

Ik werd prettig en efficiënt geholpen.

fijne zaak

snel en goed geholpen,,,