In een woord: top

Hier kun je zonder zorgen een camper kopen. Een betrouwbaar bedrijf die serieus met eventuele garantieproblemen omgaat.

Weer een fijne deal gemaakt met de familie Hulst

Hulst Campers had weer een prachtige camper weten in te kopen. Hymer in combinatie met Mercedes behoorde bij ons tot de basiseisen. Daarnaast heeft deze Starline 680 werkelijk alle opties die wij ons konden wensen. Een compleet woonhuis op wielen waarin het geweldig toeven is. Ook dit keer konden Jan en ondergetekende snel schakelen om tot een deal te komen allemaal telefonisch, en op de dag van aflevering was de camper tip top in orde, ondanks een zeer korte levertermijn. Het was weer snel en goed zaken doen met de Hulstjes.

Prima behandeling

Wij ruilen onze oude camper in voor een jongere camper (Hymer). Wij ervoeren de service van Jan en Patrick Hulst (vader en zoon) als heel prettig en professioneel. De uitleg kon voor de definitieve koop, vanwege de Corona, niet fysiek, dus maakten de beide heren een instructiefilmpjes en zonden dat aan ons. Door de Corona kunnen we nog niet op pad, maar door het filmpje kunnen we al aardig de weg vinden in onze camper.

Een bedrijf waar je nog als klant behandeld wordt super

Wij hebben bij van hulst de camper gekocht zeer vriendelijk ontvangen Na de camper bekeken te hebben waren er wat puntjes om de camper aan te passen dit was geen probleem Ben er geweest voor een aanpassing op mijn verzoek toen was er een veer van de stoel los geen probleem zitting er afgehaald er mee naar de stoffeerder en super opgelost top Als u ook een andere camper wilt ga zeker bij van hulst langs Wat een service niet zeuren maar gelijk aanpakken Wij zijn super te vreden en gaan zeker genieten van deze mooie camper

Zowel het traject van aankoop, inruil en aflevering bijzonder plezierig. Een euvel buiten de garantie zonder kosten voor mij opgelost. Gewoon omdat het zo hoort.

Prachtige campers, betrouwbaar adres

We waren nog helemaal niet van plan om een camper aan te schaffen, maar wij zagen hier erg mooie campers (ZGAN!) staan en hebben na een paar dagen bedenktijd uiteindelijk toch onze eerste camper aangeschaft. Zien is kopen :-) Ze geven eerlijk advies, komen hun afspraken na, smeren niets aan, leven zich goed in wat de klant wenst/wil en zijn oplossing- service- en klantgericht. Wij raden Hulst Campers zeker aan!

Familiebedrijf - met Hymer specialisme - wat klantgerichtheid tot in de puntjes heeft doorgevoerd.

V.I.P. - behandeling bij dé perfecte camper. Zo mag ik het 3,5 uur durende bezoek bij de aflevering van onze eerste integraal en eerste Hymer kort samenvatten. Tijdens het zoeken naar een camper ter vervanging van onze - inmiddels vorige - camper uiteindelijk bij het familiebedrijf Hulst terecht gekomen. Onderhandelen via de telefoon - vanuit Zweden en later Frankrijk - was al een feestje met Jan (de eigenaar). Keurige inruilprijs afgesproken en ook een aantal extra's om in en aan te bouwen. En zelfs toen we bij Hulst na 2 weken een nóg fijnere camper zagen dan de 1e camper die we hadden geregeld, werd de zakelijke kant naar deze "2e camper" even netjes en soepel overgezet! Ook de nette en zorgvuldige afhandeling via de mail was plezierig. En na de nachtjes één voor één afgeteld te hebben, was het dan zo ver. Tja .... 3,5 uur over inruilen en afleveren van een camper doen. Zo uitgebreid hadden we het nog nooit meegemaakt. Zoon Patrick liet álle 'kleine weetjes' uitgebreid zien EN had ook plezierige handleidingen gemaakt. Volledig verrast waren we. En dat, terwijl we al 3 campers en 2 caravans in ons 35 jaar durende kampeerleven hebben gehad. Super. Compleet. Specialisten die álles weten van het merk Hymer. Klantvriendelijk. Tot in de puntjes. Dit is het bedrijf wat in de absolute top van wéten hoe je met campers en klanten om moet gaan, zit. En de Hymer? Wow, wat een degelijkheid. Wat een sfeer. Wat een complete camper. En de volgende camper ... mocht die er nog weer komen .... weer een Hymer en wéér bij Hulst Integraal Campers.

Deskundig en eerlijk advies. Uitstekende service.

Ruim 1 jaar geleden kochten wij na een lange zoektocht onze mooie Hymer B578. Daarbij ga je niet over 1 nacht ijs. We hebben het hele proces en ook de after sales als byzonder plezierig ervaren. Een aanrader dus, waarbij deskundigheid, betrouwbaarheid en service ons een vertrouwd gevoel hebben gegeven.

Prima bedrijf waarmee je fijn zaken kunt doen. Vorig jaar hier onze tweede camper gekocht. Service is prima.

• Kwaliteit

Een fijne Hymer gekocht voorzien van alle door ons gewenste en vereiste opties. Snel tot zaken kunnen komen en een correcte aflevering gehad. Met dit bedrijf is het goed zaken doen. Voor de jaarwisseling gekocht en zijn de Hymer nu met regelmaat aan het gebruiken. Bij gebruikservaringen die hulp behoeven wordt goed gereageerd en draagt men oplossingen aan. Wij genieten van deze aanschaf

• Kwaliteit

Wij hebben in de loop der jaren 4 campers bij de fam Hulst gekocht, absoluut tot onze volle tevredenheid! Gastvrij, deskundig en eerlijk (zeker niet onbelangrijk). Zeer goede prijs kwaliteit verhouding en niet onbelangrijk de service c.q.nazorg. Kortom wij raden zeker Hulst Integraal Campers bij een ieder aan. Heel veel succes fam Twellaar.

• Kwaliteit

Prima service met een persoonlijke benadering. Erg gastvrij onder het genot van een kopje koffie.

• Kwaliteit

Reeds twee Hymer campers aanschaft bij Jan en Patrick. Beide naar volle tevredenheid. Met de tweede camper, een integraal, is Patrick zelfs helemaal naar Limburg komen rijden voorafgaande aan de aanschaf om te kijken of de camper op de daarvoor bestemde plaats paste.🔝

• Kwaliteit

Een kleine 2 jaar terug een tien jaar oude mooie Hymer gekocht. Geweldige aftersale service. Hier kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen.