Fijn bedrijf wat doet wat het beloofd!

Afgelopen zomer de Hymer camper van onze dromen gevonden bij de Fam. Hulst in Onna. Het aankoop traject de begeleiding en de aflevering / uitleg was professioneel en zeer goed geregeld. Alles op het gemak en in ontspannen sfeer. Het oplossen van nog wat zaken aan de camper die nog niet helemaal 100% waren is professioneel en zeer correct tot volle tevredenheid uitgevoerd. Aanrader!

Wat extra laten inbouwen

We hebben een jaar geleden een camper bij Fam Hulst gekocht en super tevreden. Je wordt heel prettig ontvangen en ze hebben een snelle service. Een goede monteur die tijd voor je neemt. Wil en Paulien Snoeks

Prettig, accuraat familiebedrijf met uitstekende nazorg

Na een prettig camperbeurscontact werd ik goed en snel op de hoogte gehouden van het vervolg van de aankoop. Ook de nazorg werd direct uitgevoerd. Ook de voorraad campers is van hoog niveau.

Vriendelijke mensen, prima service.

De camper is naar wens opgeleverd. Op ons verzoek nog enkele aanpassingen gedaan. Ook prima. Vragen zijn ook telefonisch goed beantwoord. Er is voldoende tijd besteed aan ons; geen gehaast of afraffeling. Kortom: service dat je mag en kunt verwachten van een goede camperverkoper.

Super vriendelijke en goeie service

Prima, goed bedrijf

Eerlijk en oprecht

Koop en inruil prima, after sales is slecht.

Bij de koop en inruil zijn de gemaakte afspraken prima nagekomen. Echter na de transactie geen enkele belangstelling meer getoond en geen enkele reactie meer ontvangen op de door ons gemelde probleempjes. Met andere woorden na de transactie is men niet meer geïnteresseerd in het wel en wee.

Dag familie Spoorenberg, bedankt voor jullie review! Wij hebben echter in ons systeem geen openstaande probleempjes staan en kunnen hier ook geen berichten over terugvinden. Wellicht is daar iets in de communicatie verkeerd gelopen of zijn wij het in de enorm drukke periode vergeten. Uiteraard zijn wij nog steeds bereid om deze puntjes (of de toekomstige) na te kijken en op te lossen. Met vriendelijke groet, Hulst Campers

Betrouwbaar, deskundig en altijd vriendelijk en behulpzaam.

Hulst Campers is gespecialiseerd in Hymer en heeft een mooie showroom en werkplaats waarin ze zelf aanpassingen kunnen doen. We konden onze jong gebruikte Hymer voor een redelijke prijs inruilen. Bij ons verzoek een omvormer en zonnepaneel te plaatsen werd dit snel gedaan en kregen we er gratis een extra accu bij ‘omdat dit beter is’. Dat overtrof onze verwachting: daarom 5 sterren. Ik schrijf dit met plezier vanuit de nieuwe camper op weg door Frankrijk!

Zeer positieve ervaring.

Zeer positieve ervaring, klantvriendelijk en reageren snel indien nodig.

Uitstekende service en zeer behulpzaam.

Ook anderhalf jaar na de aankoop van onze integraal Hymer B 704 bij Hulst campers worden kleine ongemakken die zich voordoen op een klantvriendelijke manier opgelost. Hetzij door de werkplaats maar ook adviserend als ik zelf kleine klusjes aan onze camper aanpak. Wij zijn zeer tevreden als klant en kunnen dit bedrijf zeker aanbevelen.

correctie op onze eerdere review

Firma Hulst weet wel waarom. Helaas moesten wij onze eerdere review aanpassen. Fam. De Vries Almere

Een prima bedrijf met een klantvriendelijke benadering en uitstekende service

Wij waren op zoek naar een camper die weer iets jonger was dan onze 'oude' camper en zijn daarom bij een aantal bedrijven gaan kijken. Wij waren aangenaam verrast door de vriendelijke ontvangst bij Hulst, de tijd die men voor ons nam en vooral de duidelijke intentie om samen tot een goed eindresultaat te komen. Wij zijn superblij met onze nieuwe camper, en de paar (kleine) puntjes die in het eerste gebruik naar voren kwamen werden zonder problemen prima en snel verholpen. Duidelijke afspraken, die zonder mankeren ook worden nagekomen, altijd een vriendelijke en gastvrije ontvangst, gewoon super. Wij kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen!

Aardig en betrouwbaar

Superblij met onze prachtige camper. Patrick heeft ons uitstekend geholpen. Service/geduld en klantvriendelijk echt TOP! Wij raden Hulst echt aan. Bedankt Patrick en Jan! Hartelijke Groet fam. de Vries

Klantvriendelijk, betrouwbaar, en goede communicatie.

Wij wilde onze huidige camper verkopen en hadden vooraf telefonisch contact opgenomen met Hulst campers met de vraag of ze geïnteresseerd waren in onze camper de interesse was er en er werd een afspraak gemaakt om onze camper te laten zien. We werden zeer vriendelijk ontvangen onder het genot van een bakje koffie,daarna werd onze camper uitwendig en inwendig bekeken door Jan en Patrick en was de inruilprijs snel beklonken en werden de gemaakte afspraken gelijk op papier gezet en door beiden partijen ondertekend. Ook werd gelijk de afspraak gemaakt dat de camper bij ons opgehaald zou worden. Bij de overdracht werd alles prima afgehandeld en ook de vrijwaring zat binnen 2 minuten in onze mailbox. Wij hopen dat onze “oude” camper weer een goede nieuwe eigenaar krijgt. Nogmaals bedankt Jan en Patrick Met vriendelijke groet, Piet en Wilma

Geweldig advies en uitstekende service ook na de aankoop.

Een half jaar na de aankoop bleken de leidingen van het levelsysteem niet 100% in orde en werden deze volledig vernieuwd onder garantie.

Een man een man , een woord een woord

Eerlijk familiebedrijf waar je gehoord wordt en men de tijd voor je neemt. Wij hebben hier onze oude camper verruild voor een jonger exemplaar. Gelijk na het ophalen v/d camper een lang weekend hiermee vertoefd. De puntjes die hierbij aan het licht kwamen, werden na een afspraak gemaakt te hebben perfect en volgens afspraak hersteld. Een geweldig bedrijf waar je graag nog eens langs gaat, al is het maar voor de koffie en een praatje ....TOP

Fantastisch bedrijf voor aankoop van camper

Wij zijn zeer te spreken over de geweldige service en klantvriendelijkheid van Hulst integraalcampers. Wij hebben heel veel plezier van onze camper en kunnen altijd voor vragen bij hun terecht. Onlangs reparatie aan ventilatorluik is zonder problemen gemaakt en we hoefden zelfs niets te betalen. Wat een service!! Wij kunnen dus iedereen dit betrouwbare adres voor aankoop van een mooie camper zeer aanbevelen.

Zeeeeer betrouwbaar én perfecte service.

4 jaar terug kochten wij daar onze HYMER integraal camper. Vader en zoon hebben nog écht persoonlijk contact met de klant. Na verloop van tijd bleek een dakluik te lekken. Geen probleem, werd gewoon gemaakt. Ook de koelkastdeur werd na ruim 2 jaar gewoon vervangen zonder arbeidsloon. En zo waren er nog wat kleine dingen die soepel werden opgelost. Dat noem ik pas een top ‘after sale”. Door de relatief kleinschaligheid van dit familiebedrijf is er nog oog voor het individu.

Geen afspraak mee te maken

Wij hadden een camper op het oog en wilde ivm Corona maatregelen een afspraak maken Er stond al een afspraak met andere mensen gepland dus hadden wij afgesproken dat we zouden bellen als deze mensen geweest waren Dat hebben we gedaan en de camper was nog niet verkocht en hebben we dus keurig een afspraak gemaakt ivm de regels Wij moesten 250km rijden en hebben nog even gebeld voor we gingen rijden over de exacte maten en of hij er nog niet in de tussentijd toch verkocht was(dat was niet het geval) ,de heer ging even voor ons meten en zou ons terug bellen Ondertussen zijn wij op pad gegaan een drie kwartier later belde deze met de mededeling dat er mensen net de showroom in liepen die eerder deze camper bekeken hadden(zonder afspraak tijdens de coronamaatregelen?) en dat we maar even rustig aan moesten doen Als dit eerlijk zaken doen is ??? Dus geen afspraken mee te maken

Het klopt inderdaad dat er een hele vervelende situatie ontstond die we graag zelf ook voorkomen, we willen namelijk niet dat mensen voor niets rijden. U gaf echter die dag zelf aan eerst zeker te willen zijn (voor u in de auto stapte) van de campermaten, die wij vervolgens z.s.m. hebben opgemeten en aan u doorgegeven. Toen we u dus terugbelden bleek u toch al onderweg te zitten en reageerde (begrijpelijk) gepikeerd dat de andere klanten u de pas afsneden door de koop te bezegelen. Deze klanten hadden een dag eerder al een offerte gekregen en kwamen hier toevallig net op terug terwijl u onderweg was. Echter had u zelf aangegeven te wachten met rijden voor we zouden terugbellen, toen we u daar naar vroegen bleek u nog meerdere adressen aan te gaan maar daaruit blijkt ook dat u dus ook graag de vrijheid wil om rond te kijken en eventueel zaken te doen (dat is natuurlijk uw goed recht). Maar u doet nu vermoeden alsof u speciaal voor deze camper in de auto stapte. Al met al staan wij hier ook versteld van hoe het kan dat een camper die 4 weken te koop staat nu binnen 2,5 uur, 2 serieuze kandidaten trekt. Helaas moesten we in deze situatie altijd 1 potentiele klant teleurstellen. Wij streven altijd naar tevreden klanten en bezoekers en staan achter onze afspraken. U bent uiteraard nog steeds van harte welkom mocht er weer een camper tussen staan die u wil bezichtigen.

Ze doen wat ze beloven!

Van A tot Z een prettige ervaring. Heel persoonlijke benadering. Fijn dat wanneer je belt ze gelijk weten wie ze aan de telefoon hebben. Alle afspraken nagekomen en nog meer... Veel bedrijven en zeker in de camperbusiness kunnen hier wat van leren. Echt een heel fijn bedrijf!

Wij raden Hulst integraal camper, zeker aan!

Deskundig en eerlijk advies door de eigenaar Jan Prima bedrijf waar mee je goed zaken kan doen! December 2020 een Knaus gekocht, tot onze volle tevredenheid! Zoon Patrick is net als vader Jan heel vriendelijk en duidelijk bij de uitleg toen wij de camper kwamen halen. Kortom wij raden Hulst integraal camper bij een ieder aan! Hartelijk dank Jan & Patrick Met vriendelijke groet, Riét & Theo Rietman.

Uitstekende communicatie en duidelijk qua afspraken.

Prima service voor en na aanschaf. Niets dan lof. Zelfs na een nood reparatie niet door hen uitgevoerd werd de rekening uit coulance door Jan en Patrick betaald.

Uitstekende service ook na garantie periode

We hebben in het voorjaar een camper gekocht. Na de garantie periode kregen we een storing in de motor accu. De accu moest worden vervangen. Na kort overleg met van Hulst konden we accu laten vervangen door een nieuwe. De kosten konden we doorsturen naar van Hulst. Binnen twee dagen stond het geld al op onze rekening. Wat een service!

Vriendelijk en behulpzaam

Nemen de tijd voor jou en je vragen. Zijn kundig in het geven van informatie

Hulst campers een bedrijf met deskundigheid en een prima service.

Bij Hulst campers een Hymer gekocht. Bij binnenkomst valt gelijk de verzorgde showroom op. Na een gesprek met de eigenaar, Jan Hulst, de camper die wij op het oog hadden bekeken met deskundige info. De eigenaar vertelde dat hij altijd op zoek is naar kwaliteit in gebruikte campers. Daar hebben wij voordeel van gehad, we hebben een mooie camper kunnen kopen die technisch helemaal in orde werd gemaakt. De camper werd perfect afgeleverd, waarbij zoon Patrick ruim de tijd nam om de werking van de camper uit te leggen. Een mooie bos bloemen en een fles heerlijke wijn maakten de aflevering compleet.