Prima
Goede adviezen over gebitsreiniging van preventie assistente Liesbeth gekregen. Tip: muziek in de wachtkamer, nu erg stil en je hoort alleen het boren/ reinigen wat voor mensen met angst voor de tandarts onplezierig kan zijn. Beeldscherm in de wachtkamer hangt er, maar niets op te zien. Tip: alledaagse nieuwsfeitjes of tips van de tandarts. Smalle doorgang naast de balie. Wilde in de wachtkamer plaats nemen, toen een mevrouw met kind een afspraak stond te maken. Kon er niet makkelijk langs. Verder prachtige praktijk met deskundigen die hart hebben voor de zorg.
Fijne tandarts, weet waar ze het over heeft.
vriendelijk en kundig. Fijn dat praktijk ook op donderdagavond open is
Het was de 1e keer bij deze tandarts. Mijn ervaring g is erg prettig. Deskundig en accuraat. Blij dat ik over ben gestapt
Fantastisch... zoals altijd!
Wij hadden voor de eerste keer een positieve ervering
Ik word prettig geholpen. Bij vragen krijg ik goed en passend advies.
Ik vond de assistente aan de balie ontzettend aardig en rustgevend! Tijdens de behandeling had ik graag meer informatie gekregen over wat er ging gebeuren en überhaupt controle van wie ik was. Nu had ik net zo goed verwart kunnen worden met iemand anders en een hele andere ingreep kunnen krijgen want niks werd verteld of gecontroleerd. Er werd niks verteld over de nazorg of de pijn die ik (heb gekregen!!) ná de behandeling. Ik heb het zelfs nog gevraagd, maar ik kreeg alleen het antwoord dat het wel schoon gehouden moest worden. Ik had graag gehoord dat ik paracetamol moest slikken en dat het na uitwerking van de verdoving thuis zeer kon doen. Nu was ik absoluut niet voorbereid. Verder was het erg vriendelijk allemaal en ben ik blij met het resultaat.
Beste patiënt, Bedankt voor uw anonieme review en positieve feedback. Via klantenvertellen sturen wij u een reactie op uw review. Fijn dat u uw mening heeft gegeven over onze praktijk. Graag willen wij reageren op de volgende punten die u laag heeft beoordeeld: Controle van wie u bent: Wij zijn een kleinschalige praktijk en weten exact welke patiënt we verwachten en in welke kamer de behandeling wordt uitgevoerd. Als de patiënt uit de wachtkamer wordt opgehaald, wordt de naam van de patiënt genoemd. U hoeft niet bang te zijn dat een behandeling voor een andere patiënt bij u wordt uitgevoerd. Niet duidelijk wie zorgverlener is: In alle afspraakbevestigingen en herinneringen staat de naam van degene wie u gaat behandelen. Omdat wij een kleinschalige praktijk zijn, met op dit moment één tandarts, is de behandelaar dus altijd dezelfde persoon. Als wordt doorverwezen naar de mondhygiënist of preventieassistente, hoort u van te voren wie de behandelaar is. Ook dit wordt weer bevestigd in de bevestigingsmail en herinneringen. Te weinig informatie: U geeft aan dat u niet goed bent geïnformeerd over de oorzaak, noodzaak, behandelmogelijkheden en kosten van de behandlingen. Dit vinden wij vervelend, wat het is een van de speerpunten van onze praktijk om duidelijk met onze patiënten te communiceren. Kennelijk zijn wij er bij u niet in geslaagd om deze informatie duidelijk bij u over te brengen. Onze excuses hiervoor. Geen rekening gehouden met angst: U geeft aan dat wij geen rekening hebben gehouden met uw angst voor de tandarts. Wij proberen al onze patiënten op een rustige manier te behandelen en te benaderen, waardoor men zich veilig en op het gemak voelt. Als er sprake is van tandartsangst, is het verstandig om dit van te voren te melden in de afspraak of in de medische vragenlijst. Wij noteren dit dan in het dossier en kunnen dan samen met u extra maatregelen tijdens de behandeling, of deze in stappen opsplitsen. Mocht u over het bovenstaande nog met ons van gedachten willen wisselen, dan bent u uiteraard welkom. Met vriendelijke groet, Tandartspraktijk Pauw & Co
top geholpen.
complimenten gekregen over mijn poetsen en geen tandsteen!
Zeer prettig en goed advies.
goede behandeling tot nu toe. Goed advies evt. m.b.t. tandtechnicus. duidelijke offerte, die zelfs op verzoek nog verder bekeken wordt of bepaalde zaken om medische redenen onze de zorgvezekering vallen
Prima!
Mijn ervaring met de tandarts is positief. Voor de kinderen ook een fijne tandarts!
fijne en correcte behandeling
Super fijn geholpen, ben nu eindelijk een beetje van mijn tandartsvrees af doordat ik nu bij Pauw&Co ben.
Vriendelijke tandarts. Heeft oog voor patiënt.
Een dikke 10
Erkensgang 12
3772DA Barneveld
Pauw & Co is de praktijk voor mondzorg in Barneveld waar persoonlijke aandacht en betrokkenheid centraal staan. Wij nemen de tijd voor u en zorgen ervoor dat u zich snel thuis voelt. Bent u op zoek naar een goede en zeer persoonlijk werkende tandarts in Barneveld? Kies ook voor Pauw & Co! Samen met u werken wij aan een gezonde mond en een mooi gebit.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.