Perfecte dienstverlening

Cliff Hogendoorn legt de lat hoog met een perfecte dienstverlening en dit doet hij door oog te hebben voor de klant; maatwerk, flexibiliteit en spot on met het juiste advies. Hij heeft veel kennis van de materie. Tijdens het traject heb ik continue het gevoel gehad in control te zijn bij Cliff. Heel erg bedankt Cliff.

Prettig

Er werd goed meegedacht over wat ik nodig heb voor mijn bedrijf. Snelle reactietijd, duidelijke uitleg en kundigheid.

• Betrouwbaarheid

Ik ben zo goed geholpen! Betrouwbaar, snelle reacties en superservice!

Binnen een ochtend waren al onze vragen beantwoord. Frank kwam binnen 15 minuten met een aantal opties en een advies. Dankjewel!

Snelle en deskundige hulp

Cliff heeft mij goed geholpen in het advies voor een verzuimverzekering. Alle vragen die ik had zijn direct en duidelijk beantwoordt en het proces van aanvragen verliep ook soepel.

Zeer positieve ervaring!!

Wij zijn zeer tevreden vanwege het goede advies, de snelheid waarmee wordt gereageerd en het kennisniveau!

Fijne ervaring

Goed begeleid met het zoeken voor de juiste verzuimverzekering.

Snel en persoonlijk geholpen

Goed en degelijk advies, denken graag mee.

Perfect geholpen

Cliff heeft kennis van zaken, is goed bereikbaar voor vragen en ondersteuning, en komt afspraken goed na. Ook de aangebonden keuzes voor verschillende verzekeraars geven een goed beeld van de mogelijkheden, en zorgen dat je via 1 contact toch een gediversifieerd aanbod krijgt.

• Betrouwbaarheid

Top advies, zeer fijn geholpen!

Als bestuur van een vereniging zijn we op zoek geweest naar een ziekteverzuimverzekering voor het personeel. We zijn uitgekomen bij Cliff Hogendoorn van 123verzuimverzekering.nl Achteraf gezien een zeer goede keus geweest. Cliff heeft verstand van zaken, neemt er de tijd voor om alles goed uit te leggen en belt altijd terug mocht hij in gesprek zijn. Met één woord Top!

Helder en behulpzaam!

Cliff heeft ons geholpen met een vergelijking op maat en heldere communicatie. Dienstverlening zoals het hoort!

Erg prettig geholpen

Degelijk en eerlijk advies, snelle terugkoppeling en niet opdringerig. Erg positieve ervaring!

Hardstikke goed

Ik was ook via mijn huidige verzekering leveraar gegaan en dat process was gewoon vervelend. Eventueel kwamen zo ook terug met zelfde voorstel, maar wel 2-3 dagen later

Snelle goede service!

Snelle reactie, duidelijke uitleg.

Ontzettend professioneel en behulpzaam

Vanaf begin af aan heb ik goed contact gehad met Cliff Hogendoorn. Hij heeft duidelijke informatie en advies gegeven over de verschillende verzekeraars. Door de fijne, snelle en professionele communicatie heb ik mij kunnen aansluiten bij een goede verzekeraar!

Helder en zonder gedoe!

Cliff heeft ons goed geholpen, met name zijn no-nonsens approach vond ik bijzonder prettig. Luisterde goed naar onze wensen en gaf daarop zijn onderbouwde adviezen.

• Betrouwbaarheid

Snel, attent en zeer meedenkend

Cliff is een topper, fijn om mee samen te werken.

Tevreden

Deskundig advies, opvolging van berichten, uitgebreide aanvullende informatie.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Snel en duidelijk

Ik heb online informatie gezocht. Door 3 partijen gebeld. 123verzuimverzekeringen gaf de meeste informatie en begeleiding. Fijn dat het nu geregeld is. Hele proces heeft ongeveer 1 maand geduurd van opvragen informatie tot ingaan van de polis.

• Betrouwbaarheid

Cliff Hogendoorn heeft ons fantastisch geholpen.

Cliff Hogendoorn heeft ons fantastisch geholpen.

Verzuimverzekering

top kerel die cliff, legt alles goed uit en zeer behulpzaam, is eerlijk hoe je dingen het beste kunt doen en welke verzekering je kan nemen. AANRADER!!!!!!!!! Cliff , dank je

• Betrouwbaarheid

Gewoon snelle en goede service

In onze zoektocht naar een verzuimverzekering kwamen we terecht bij Cliff van 123verzuimverzekering.nl. Vanaf het eerste moment liep het contact vlot en gaf Cliff duidelijke adviezen. Uiteindelijk hebben we via hem een passende verzekering afgesloten.