huiselijkse boerderijsfeer!

Zeer prettig om hier een dag door te brengen als het gaat om een inhoudelijk zakelijke dag! Heerlijke koffie, thee en drankjes. Vers gebakken bananenbrood/dadeltaart. Uitgebreide lunch met heerlijke broodjes! Gezellig om hier af te sluiten met een borrel aan het einde van de dag!

Leerzame en inspirerende snij-clinic

Goed snijden is een vak en door eindeloos oefenen met uiteraard een paar scherpe messen kom je er wel. Martijn leg kort en bondig uit hoe je dit aanpakt. Naderhand eet je samen het resultaat op onder genot van een glaasje wijn en brood met last-but-not least Martijns kruidenboter. Een echte aanrader!

Super gezellige avond met veelste veel lekker eten:)

Wij zijn met onze medewerkers een avondje wezen koken bij de boerin en de kok vanwege een 40 jarig jubileum van een van onze medewerkers. Toen wij aan kwamen rijden zag je al een geschreven bord met daarop welkom bloemsierkunst Stokman en Annelies 40jaar in dienst, dit was al een heel leuk ontvangst! We hebben een hele gezellige avond gehad ook de mensen die niet van koken hielden waren erg te vrede, het was ontzettend goed geregeld en de afwas hulp was ook erg fijn. We zaten alleen ontzettend vol van al dat lekkers. Dit is echt een aanrader!

Mezze-workshop was een feestje

Met 15 collega's de Mezze-workshop gedaan. Mooie landelijke sfeer, goede kwaliteit, alles was royaal. Lekkere recepten en leuke, hartelijke begeleiding in de keuken door Jenneke en haar zus. Opsteker ook voor de borrelhapjes en lekkere koffie. Wij vonden de workshop een succes. Dankjewel Boerin en de Kok!

Inspirerende locatie

Boerin en de Kok is door de ligging en inrichting een inspirerende locatie, waar wel alle faciliteiten aanwezig zijn voor een goede vergadering. Bovendien is het eten en drinken lekker en goed verzorgd!

Goede service, heerlijke lunch/borrel en ongedwongen sfeer op het platteland van Amstelveen.

We hebben een hele leuke dag gehad bij Boerin en de Kok in Amstelveen. De lunch is geweldig en de borrelhapjes ook. Er hangt een fijne ongedwongen sfeer. Het is in Amstelveen maar je hebt het gevoel alsof je in het oosten van Nederland zit.

Veel inspiratie opgedaan en heerlijk gegeten

We hebben de bbq workshop gedaan, hier hebben we een goede basis aan kennis gekregen en veel inspiratie om een BBq culinair verder te brengen dan een hamburger en braadworst. Dit alles onder begeleiding op een heerlijke buitenlocatie met goed materiaal.

Super leuke BBQ workshop

Ontzettend leuke workshop gedaan bij Martijn. Onder het genot van een lekker drankje en het zonnetje, werken aan inspirende BBQ gerechten. Relaxte setting en fijne uitleg van Martijn. Het koken is een teameffort, dat maakt het extra leuk.

Absolute aanrader!!

Wij kwamen met 12 collega's voor een gezellige avond uit en samen iets doen. Dat werd het Italiaanse 4 gangen diner . Wij allemaal - niemand uitgezonderd - hebben genoten, echt super georganiseerd! Op een rijtje: een hartelijk welkom, mooie (werk)ruimte, heerlijk eten en bovenal een heel ontspannen sfeer. Wat ons betreft een aanbeveling voor iedereen die op zoek is naar een geschikte locatie om met een groep een leuke avond te organiseren. Wij komen graag weer eens terug :)

Heel gezellig en leerzaam

Dank je voor een geweldig middag! Het was een zeer geslaagde moederdag cadeau. Dank je dat je rekening met ons slechthorendheid hield waardoor we het goed konden volgen. Ik ga zeker oefenen op de snijtechnieken en de recepten weer maken.

Excellent service and great location

As an international company we opted for the Dutch Course Cook workshop. The services provided professional, food was of high standards and the Location Amstelveen fitted right in to the theme. The event was highly successful and much fun.

Super mooie en leerzame ochtend gehad!

Deskundig les gekregen, veel geleerd, schone omgeving, goed voorbereid.

Warme ontvangst

Iets anders dan de reguliere te huren locatie in een bedrijvengebouw. Op de boerderij worden ontvangen voor je vergadering/workshop is toch net even anders. Mét goede koffie en heerlijke appeltaart. Wij van ZAAI Amstelveen hebben genoten van deze locatie en komen er graag nog eens terug.

Gastvrije ontvangst door een professioneel Team met als resultaat een bijzondere avond

*Gastvrije ontvangst *Goede begeleiding *Goede ingredienten *Mooie kookstudio *Goede indeling van de werkplekken *Heerlijke recepten

Perfecte locatie, super fijne gastvrouw, het eten was echt top, makkelijk te vinden en bereikbaar, auto's konden goed geparkeerd worden. Ik ben altijd zeer kritisch maar in dit geval heb ik eigenlijk geen punten voor verbetering!
  • Prijs / kwaliteit

We hadden met 13 vrouwen een kookworkshop Italiaans eten op de locatie Laurierstraat. We zijn heel gastvrij ontvangen met een hapje en een drankje. Het is ontzettend gezellig om samen te koken. Het eten was lekker en de biologische huiswijn is heerlijk! Wij hebben genoten, bedankt! Een volgende keer komen we naar Amstelveen. Groet Jeanette
  • Prijs / kwaliteit

Mooie lokatie, goed gesitueerd met ruime parkeergelegenheid en een bereidwillige kok die meehelpt met koken ! Heerlijk gegeten !
  • Prijs / kwaliteit

We hebben een dag vergaderd bij de Boerin en de kok en dit afgesloren met de workshop Pastafabriek. Zeer gastvrij ontvangen, en vergadert in een informele setting. Alle benodigdheden waren aanwezig. Fijn om zo buiten te zitten, maar toch zo dichtbij Schiphol! Na een hele dag vergaderen hebben we afgesloten met de kookworkshop, wat heel leuk gedaan is in ook een informele setting! Het resultaat wat ook heerlijk! Dank voor de gastvrijheid, geode organisatie en heerlijke verzorging!
  • Prijs / kwaliteit

Leuke en inspirerende ervaring. Mooie combinatie van hard en gefocussed werken/koken en lekker eten/gezelligheid.
  • Prijs / kwaliteit

Gezellige, inspirerende locatie. Heerlijke lunch en aan alles was gedacht.
  • Prijs / kwaliteit

Mooie relaxte locatie, goede kok en gastvrouw, lekker gekookt, gegeten en genoten van de meze. Een top ervaring! Nog 2 tips: Geef aan op site wat bereikbaarheid is voor rolstolgebruiker. Voor de ingang maak een lange plank zodat een rolstoel makkelijker naar binenn kan. Hetzelfde ook voor appartement voor toilet te gebruiken voor rolstoel. Het is soms verwarrend wat verschil cq overeenkomst is tussen de namen Martijn Postma en Boerin en de Kok. Dit tav. site /mail / borden voor bewegwijzering bij de locatie etc. Had geen invloed op onze prettige ervaring.

Gezellige leerzame ervaring
  • Prijs / kwaliteit

-Een ervaring die boven verwachting was. In een prachtige omgeving met een gastvrije uitstraling en aandacht voor detail. Enorm genoten en veel geleerd in een korte tijd. Echt een aanrader!
  • Prijs / kwaliteit

veel nuttige tips gehad ontspannen sfeer heb veel geleerd leerzaam, leuk en lekker makkelijk parkeren en alle ruimte om vragen te stellen kom zeker terug voor een workshop
  • Prijs / kwaliteit

In korte tijd ontzettend veel geleerd!