Een investering waar je de rest van je leven profijt van hebt

Het is inmiddels al even geleden dat ik de workshop ‘snijtechnieken’ bij Martijn heb gevolgd. Het was een hele leuke, gezellige en leerzame workshop waar ik een fijne herinnering aan heb. Ik ben de snijtechnieken thuis goed gaan oefenen. En doordat ik de snijtechnieken inmiddels goed beheers, vind ik het snijden van groenten niet alleen leuk, maar het bespaart me nu ook heel veel tijd. Ik vind deze workshop dus echt een investering waar je de rest van je leven plezier van hebt.

Warm welkom en superleuk gesneden en gekookt!

Mijn allereerste kookworkshop!!! Het was boven verwachting leuk, alles werd duidelijk en goed uitgelegd. Ik weet nu hoe ik de verschillende snij-technieken moet toepassen, zodat ik nog meer optimaal gebruik maak van mijn materialen! Martijn maakte er een feestje van, ondanks de corona maatregelen een leuke ervaring gehad! Ik kom zeker terug!!!

Waren top gerechten

Het was heel goed georganiseerd met de 1,5 meter toegepast. Ruim opgezet en duidelijke afspraken hoe bepaalde zaken geregeld waren. Ik heb heerlijk kunnen koken en ook weer wat nieuwe snijtechnieken geleerd. Martijn is een enthousiaste kok die zijn vak verstaat. Alles goed voorbereid en duidelijke uitleg. Ik wens Martijn succes met de opstart in de Corona tijd.

Hele leuke ervaring om een keer een "virtuele" kookworkshop te volgen!

Aangezien het niet mogelijk was om langs te komen op de boerderij in verband met het corona virus, hebben wij een virtuele workshop gehad van Martijn. Het was zeker een andere ervaring, maar doordat alles zeer goed was georganiseerd door Martijn en zijn vrouw, had iedereen de boodschappen op tijd in huis met duidelijke instructies. Martijn gaf goede uitleg en het voelde alsnog al een echte team activiteit doordat je kon zien dat iedereen bezig was. Ik raad het dus ook zeker aan! Goede voorbereiding, leuke kok én het allerbelangrijkste: lekker eten!

Heerlijk en leuk!

Origineel, leuk, gezellig, lekker. Goede sfeer En geweldige locatie! Aanrader!

Kookles via Zoom met de hele klas

Na de eerste week waarin de scholen waren gesloten wegens het Coronavirus kwam ik met de klas via Zoom digitaal samen om een kookles te volgen van Martijn. Alle kinderen hadden zich goed voorbereid en keken er naar uit om het desert Panna Cotta te gaan maken. Martijn leidde de kinderen heel vriendelijk en stapsgewijs door het kookproces. Het leuke aan de digitale kookles vond ik als leerkracht dat de kinderen werden geactiveerd en aangesproken om er vanuit hun eigen keuken iets lekkers van te maken. Alle ouders deden trouwens ook plezierig mee. Een aanrader dus!

Hele leuke ervaring!

Leuk om met een groep samen een menu voorbereiden . Ook de kokin Janneke deed het heel ontspannen om ons te begeleiden!

Wat een heerlijke manier om een feestje te vieren

We hebben door samen te koken, onder begeleiding van de boerin en de kok, genoten van een avond gezellig samen zijn. Er is actie tijdens het koken en rust tijdens het opeten van de zelfgemaakte heerlijkheden. Helemaal top!

Bijzondere locatie waar je heerllijk kunt dineren in een gezellige, intieme ruimte

Persoonlijke, warme ontvangst. We hebben genoten van een heerlijk diner, echt een aanrader als je met een groep wilt dineren in een intieme setting.

Super leuke recepten, mooie producten, mooie locatie. Ik zou zeggen ga het zelf ervaren.

Een superleuke middag!

Wat een heerlijk verjaardagsfeestje! Met 22 personen heerlijke taarten en aperitivo’s gemaakt; gezellig, rommelig met elkaar, puik georganiseerd en heerlijk gehapt met elkaar! Een aanrader!

inspirerend en leerzaam in een prachtige omgeving

leuk ontvangst heerlijke koffie en een heldere uitleg met voldoende afwisseling tussen luisteren en toepassen. een aanrader!

Veel geleerd, lekker gegeten!

Martijn is erg enthousiast en kon zijn kennis goed overbrengen. Prachtige locatie!

Met deze workshop snijd je je niet in de vingers!

De ontvangst was allerhartelijkst en we konden al meteen kennismaken met de culinaire talenten van de chef: een heerlijke brownie met koffie of thee. Daarna werd helder en compact de techniek en filosofie van het snijden uitgelegd en konden we oefenen. Net zoals veel dingen in het leven die goed en vakkundig worden uitgelegd, blijkt snijden achteraf heel simpel. Naast de basis snijtechnieken leerden we ook nog wat andere basis kooktechnieken, waaronder het fundament: het maken van bouillon. Als kers op de spreekwoordelijke taart mochten we nog een lunch maken van de zelf-gesneden groenten en eerdergenoemde bouillon. Kortom, een heerlijke besteding van de zondagochtend.

Prettige manier om te koken

leuke sfeer fijne ruimte voor 13 man

het was een goed voorbereide kook cusruse voor ieder wat wils en wat betreft keuken skills goed te doen. We waten met 13 man en voor deze groote was de keuk studio prima van formaat niet te groot en ook niet te klein

Een relaxte kookvakantie in Toscane.

Uitgebreide kookworkshops met heerlijke gerechten, afgewisseld met culinaire excursies en andere leuke uitstapjes. Ontspannen sfeer en goede organisatie. Spontane initiatieven van Martijn1 en Martijn2 zoals een picknick en een tripje naar het strand i.v.m. het mooie weer :-). Receptenboek mee naar huis en mijn eerste Italiaanse diner was een groot succes!

Een geweldige, goed georganiseerde kookvakantie in Toscane met mooie producten

Fantastische kookvakantie in Toscane met Martijn en Martijn. Mooie locatie, leuke uitjes en verrassingen. Duik in de zee, picknick, markt, Seina, wijnproeverij en nog meer. En daarnaast ook nog 4 kookworkshops. Super! Een aanrader!

Helemaal top!

Een super locatie en hartelijk ontvangst. De huiselijke sfeer, de niet al te ingewikkelde recepten, gaf ons de ruimte voor een fijn team uitje met tijd en ruimte om te grappen en te grollen en te speechen. De pasta was fluweelzacht, het toetje om te smullen. Top avond.

Prachtige kookweek in Toscane

Prachtige omgeving en een mooie reeks van heerlijke gerechten maken deze week tot een onvergetelijke ervaring.

Een super week in Toscane.

Een week vol verrassingen. Leuke markt, gezellig koken met de groep, picknicken en strand bezoek. En er werden iedere keer weer onverwachte dingen georganiseerd. Kortom: alle lof voor beide Martijnen

Helemaal top

Net terug van een weekje kookvakantie in Italië. In een woord een top week! Bedankt Martijn en Martijn. Hoop jullie snel weer een nieuwe leuke reis gaan organiseren! Groetjes Anky

(H)eerlijke Italiaanse lunch

Met prachtig weer buiten geluncht met kinderen en kleinkinderen naast de boerderij. Hulde voor kok Matthijs.

Puur, warm en ongedwongen

Een warme ontvangst in een gezellige en intieme ruimte. Borrel in de middag en diner in de avond is door de gasten van ons feest zeer positief ontvangen. De prachtige omgeving en de loslopende kippen op het erf kwamen er als extra verrassing bij.

In een woord geweldig!

Wat een leuke omgeving om een feestje te vieren! En het weer werkte ook nog mee, dus nog buiten tussen de kippen en de kalfjes in de stal kon de borrel nog plaats vinden. Heel goed verzorgd, attente en lieve bediening, Anna en Ingrid! En niet te vergeten de kok Jean Pierre. Wat hadden hij en zijn team lekker gekookt!!