Warme ontvangst

Iets anders dan de reguliere te huren locatie in een bedrijvengebouw. Op de boerderij worden ontvangen voor je vergadering/workshop is toch net even anders. Mét goede koffie en heerlijke appeltaart. Wij van ZAAI Amstelveen hebben genoten van deze locatie en komen er graag nog eens terug.

Gastvrije ontvangst door een professioneel Team met als resultaat een bijzondere avond

*Gastvrije ontvangst *Goede begeleiding *Goede ingredienten *Mooie kookstudio *Goede indeling van de werkplekken *Heerlijke recepten

Perfecte locatie, super fijne gastvrouw, het eten was echt top, makkelijk te vinden en bereikbaar, auto's konden goed geparkeerd worden. Ik ben altijd zeer kritisch maar in dit geval heb ik eigenlijk geen punten voor verbetering!

• Prijs / kwaliteit

We hadden met 13 vrouwen een kookworkshop Italiaans eten op de locatie Laurierstraat. We zijn heel gastvrij ontvangen met een hapje en een drankje. Het is ontzettend gezellig om samen te koken. Het eten was lekker en de biologische huiswijn is heerlijk! Wij hebben genoten, bedankt! Een volgende keer komen we naar Amstelveen. Groet Jeanette

• Prijs / kwaliteit

Mooie lokatie, goed gesitueerd met ruime parkeergelegenheid en een bereidwillige kok die meehelpt met koken ! Heerlijk gegeten !

• Prijs / kwaliteit

We hebben een dag vergaderd bij de Boerin en de kok en dit afgesloren met de workshop Pastafabriek. Zeer gastvrij ontvangen, en vergadert in een informele setting. Alle benodigdheden waren aanwezig. Fijn om zo buiten te zitten, maar toch zo dichtbij Schiphol! Na een hele dag vergaderen hebben we afgesloten met de kookworkshop, wat heel leuk gedaan is in ook een informele setting! Het resultaat wat ook heerlijk! Dank voor de gastvrijheid, geode organisatie en heerlijke verzorging!

• Prijs / kwaliteit

Leuke en inspirerende ervaring. Mooie combinatie van hard en gefocussed werken/koken en lekker eten/gezelligheid.

• Prijs / kwaliteit

Gezellige, inspirerende locatie. Heerlijke lunch en aan alles was gedacht.

• Prijs / kwaliteit

Mooie relaxte locatie, goede kok en gastvrouw, lekker gekookt, gegeten en genoten van de meze. Een top ervaring! Nog 2 tips: Geef aan op site wat bereikbaarheid is voor rolstolgebruiker. Voor de ingang maak een lange plank zodat een rolstoel makkelijker naar binenn kan. Hetzelfde ook voor appartement voor toilet te gebruiken voor rolstoel. Het is soms verwarrend wat verschil cq overeenkomst is tussen de namen Martijn Postma en Boerin en de Kok. Dit tav. site /mail / borden voor bewegwijzering bij de locatie etc. Had geen invloed op onze prettige ervaring.

Gezellige leerzame ervaring

• Prijs / kwaliteit

-Een ervaring die boven verwachting was. In een prachtige omgeving met een gastvrije uitstraling en aandacht voor detail. Enorm genoten en veel geleerd in een korte tijd. Echt een aanrader!

• Prijs / kwaliteit

veel nuttige tips gehad ontspannen sfeer heb veel geleerd leerzaam, leuk en lekker makkelijk parkeren en alle ruimte om vragen te stellen kom zeker terug voor een workshop

• Prijs / kwaliteit

In korte tijd ontzettend veel geleerd!

• Locatie
  • Prijs / kwaliteit N.v.t.

Heerlijke lunch met homemade gerechten in een heel prettige ambiance. We werden met zorg ontvangen en vertroeteld en komen zeker een keer terug.

• Prijs / kwaliteit

Goede communicatie vooraf en super gastvriendelijk tijdens de dag. Het was zelfs mogelijk om de lunch aan te passen aan onze wensen en speciale gerechten voor ons te koken. We hebben een hele goede en fijne dag gehad bij Boerin en de Kok. Echt in de buitenlucht, toch dichtbij de stad. Perfect!

• Prijs / kwaliteit

Zeer positief! Leuk om te doen, goede uitleg bij de gerechten en heerlijk gegeten! Top.

• Prijs / kwaliteit

Bij Martijn eten is een feestje. Bij een kookworkshop geniet je van geweldige gerechten en het plezier van met elkaar koken eten. Wil je een keer niet koken maar wel heel lekker eten, ook dan verzorgt Martijn een geweldige diner. De sfeer is ongedwongen. Mensen kunnen zelf hun drankjes pakken en door de keuken lopen. Een aanrader!

• Prijs / kwaliteit

Met ons team hebben we de kookworkshop Italiaans gevolgd. Een prachtige locatie op de boerderij, sfeervol ingericht en enthousiaste begeleiding door Bjorn en Sam! Het menu dat we kookten was voor iedereeen geschikt - ook voor de vegetariërs. Alleen de panna cotta was wat flauw geworden. Dank nogmaals voor de leuke ervaring - ook fijn dat het op zo'n korte termijn allemaal mogelijk was.

Over Boerin en de Kok

Filter op Taal