Duidelijk, praktisch, leerzaam en een goeie sfeer

Helder verhaal en duidelijke instructies. Kok Marc kon heel enthousiast het verhaal vertellen en ondanks dat wij al best wat ervaring hadden, hebben we toch nieuwe dingen geleerd. Prachtige boerderij en gezellige sfeer onderling. Aanrader!

A classic Dutch experience close to Schiphol Amsterdam

I've done the 'Polder' cooking workshop with Boerin and de Kok with my international company. The combination of a beautiful countryside location, with real Dutch cuisine (but then modern and tasteful) was really well appreciated. The feeling most people had when they arrived was: "Are we at the right place, this is in the middle of nowhere", but that was part of the charm. The team is really nice and helps people a bit more if required, or let people cook themselves who like that. The food was diverse, tasteful and more than plenty. The environment is very friendly, and ensured we had a good time, and made our team event a great success.

• Hoe heeft u geboekt? Zakelijk

Overheerlijk en onwijs gezellig!

Heerlijk en gezellig uitje met de familie gehad bij Boerin en de Kok. De overheerlijke en duidelijke recepten maken het koken ook toegankelijk voor wie minder ervaren is in de keuken, zonder in te leveren op de kwaliteit van het eten. Een aanrader voor iedereen die van koken houdt of nog in de veronderstelling is daar niet van te houden ;) Zo heeft mijn opa op zijn 86e levensjaar een nieuwe hobby ontdekt: pasta maken! Mijn oma mag zichzelf voortaan gelukkig prijzen met iedere zondag verse pasta op het menu.

• Hoe heeft u geboekt? Particulier

Lovely location and great food

We enjoyed our team outing at Boerin en de Kok very much. There was enough space for our workshop and the whole place had a great atmosphere. All the food was fantastic and everyone kept praising it. Overall, we had a great day here!

• Hoe heeft u geboekt? Zakelijk

Mooie technieken op gedaan en onder een rustige begeleiding veel geleerd hoe je verschillende soorten groente moet en kan snijden. Daarna een stoof gemaakt van wat je hebt gesneden, erg lekker

• Hoe heeft u geboekt? Particulier

Een feest van geuren en smaken in een gezellige sfeer!

Een heerlijke avond op meerdere vlakken

• Hoe heeft u geboekt? Particulier

In een gezellige sfeer een hele leuke cursus snijtechnieken gevolgd.

Ongedwongen, gezellig en uiterst leerzaam

• Hoe heeft u geboekt? Particulier

Leuke locatie om aan team building te doen en samen te koken

Wij hebben bij Boerin en de kok een leuke team dag gehad. De ruimte is mooi opgezet met een grote keuken waar je met ze allen kunt koken. De uitleg en begeleiding is duidelijk en erg behulpzaam, en de recepten erg smaakvol. We hebben met 21 personen een leuke ochtend en middag gehad omdat we ook gebruik konden maken van een stuk weiland waar we een team activiteit hebben gedaan.

Gastvrij en prima verzorgd

We waren bij Boerin & de kok met 14 oude klasgenoten. We hadden elkaar 59 jaar niet gezien, dus wel even spannend. Mede dankzij de gezellige ambiance en de goede voorbereiding door Martijn en collega was het ijs aanval gebroken. Een avond vol mooie gesprekken en heerlijk eten en drinken. Warm aanbevolen!

Voortreffelijk!

Een Kookworkshop met alles er op en er aan. Prachtige locatie, prima begeleiding en de recepten voor iedereen te begrijpen. Het nemen van een drankje was geen probleem. Zeer relaxed. De begeleiding zeer behulpzaam en hartelijk! Top avond voor iedereen!

• Hoe heeft u geboekt? Particulier

Geweldig! Top locatie, mooie gerechten, begeleiding door een ervaren kok.

Wij hebben enorm genoten van onze kookworkshop bij de Boerin en de Kok. Gezellige informele sfeer, bijzondere een zeer smakelijke gerechten die toch eenvoudig door een ieder (met wat hulp soms) te maken zijn.

• Hoe heeft u geboekt? Zakelijk

Top locatie! Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel!

Iedereen was happy. Voor elkaar gekookt en het was heerlijk. Zonnetje erbij, drankje erbij, muziekje erbij en gezellige mensen. Gastheer en personeel vriendelijk. Kortom een aanrader!

Geweldige familiedag gehad!

We hadden een geweldige familiedag bij de Boerin en de Kok! We hebben met z’n allen gekookt onder leiding van 2 professionele, enthousiaste koks en daarna buiten gegeten! Heerlijke Italiaanse gerechten. Alles was prima voorbereid voor de workshop en heel goed verzorgd! Voor herhaling vatbaar en veel dank!

Bellisima

-hartelijk ontvangst, heerlijke gerechten in een fijne ongedwongen sfeer- -het hele team heeft er van genoten- -klein puntje, we kregen de muziek niet aan :(

• Hoe heeft u geboekt? Zakelijk

Mooie locatie midden in de natuur met heerlijk eten!

We hebben gebruik gemaakt van de locatie Boerin en de Kok voor een werksessie en een hele leuke middag gehad. Dit was een sfeervolle locatie en we hadden ook de mogelijkheid om in kleiner groepen buiten acties uit te werken. We sloten af met een borrel buiten en een heel lekker diner. Zeker een aanrader door de leuke locatie, vriendelijke mensen en heerlijk eten.

• Hoe heeft u geboekt? Zakelijk

Persoonlijke prettige en vrije kookervaring

Wij hoorden van Boerin en de Kok van bekenden en waren geïnteresseerd door de ervaring en de mogelijkheid van een vegetarische en duurzame kookworkshop. Om ons 10 jarig bestaan te vieren hebben we in mei met ons team van yogadocenten van Thrive Yoga Amsterdam, de workshop gevolgd op de locatie Kookhaven, Amsterdam. In een warme setting, buiten hebben we een zeer gezellige avond gehad. Een hele relaxte sfeer waarin iedereen met elkaar kon kletsen, koken en eten. De begeleiding en het eten waren beiden voortreffelijk en voor herhaling vatbaar. Leuke afsluiting was dat we take away doosje mee konden nemen om voedselverspilling tegen te gaan

• Hoe heeft u geboekt? Zakelijk

Prachtige omgeving, mooie materialen en hele goede uitleg, een aanrader!

Echt een aanrader!

Wat een verborgen parel, deze locatie!

• Hoe heeft u geboekt? Particulier

Gezellige, verfrissende en enerverende dag, met een nieuwe ervaring rijker.

Wij hebben als team via Boerin en de kok 2 teambuilding activiteiten gedaan. We zijn begonnen met schapenhoeden. Naast dat dit heel leuk was om te doen was het ook erg informatief maar er was genoeg afwisseling tussen informatie en activiteit. Het heeft ons leuke inzichten gegeven over ons team en we hebben enorm gelachen. Daarna hebben we een kookworkshop gekregen waar we heerlijke gerechten mochten klaarmaken. Het team van Boerin en de kok heeft ons leuk en enthousiast begeleid. Wij zouden iedereen aanraden hier hun teamuitje te plannen!

• Hoe heeft u geboekt? Zakelijk

Heerlijk eten, sfeervolle locatie en vriendelijke mensen

Met het hele team hebben we genoten van de Mezze avond. Bedankt!

• Hoe heeft u geboekt? Zakelijk

Super ! Ontzettend leerzaam en leuk !

Ik heb 4 jaar nu Marley Spoon, maar als thuiskok kan je enkele basis principes eigenlijk nergens vinden. In deze kookclinic snijtechnieken voor het eerst geleerd, hoe ik professioneel kan snijden. Ik werd ontzettend warm welkom geheten en ik vond het erg gezellig met zo'n grote groep. Ik ga zeker kijken welke workshops jullie nog meer hebben !

Leuke en lekkere Ottolenghi kookworkshop

Wij hebben afgelopen zondag een Ottolenghi kookworkshop gevolgd. We werden ontvangen in de grote keuken van een boerderij, met taart en drankjes. Na een introductierondje ontvingen we wat uitleg en instructies en daarna lekker aan de slag gegaan waarbij de kok rondliep en tips gaf. Tot slot al het lekkers met elkaar opgegeten. Al met al een hele leuke, complete middag! Echt een cadeautje voor jezelf of een goede vriend/vriendin/partner.

Inspirerend

Met 16 collega’s de vegan kookworkshop gevolgd. Fijne locatie, vrij parkeren, ovens, gasfornuizen, potten, pannen, kruiden, ingrediënten… Van alles is ruim voldoende aanwezig. Ook de ruimte is heerlijk. Je loopt elkaar niet in de weg maar ook weer niet té groot. Samen aan de slag met de verschillende gerechten. Hulp in de buurt als je het nodig hebt en anders ga je lekker zelf aan de slag. Kortom, ben je op zoek naar een workshop ? Doen ! Op zoek naar een locatie ? Doen !

• Hoe heeft u geboekt? Zakelijk

Een erg fijne plek om even helemaal uit de werkomgeving te zijn

Vergaderen en een bijzondere teammeeting in een vergaderruimte is toch niet helemaal wataltijd de juiste inspiratie geeft. Hoe anders is de Boerin en de Kok. Huiselijke ambiance, maar wel met alle kantoorgemakken, zeer goed verzorgd met versnaperingen en een uitstekende lunch. Zeer leuke teambuilding activiteit gedaan (schermen) waarbij men zeer flexibel meedacht over de plek, want buiten was door kou en sneeuw geen optie, dus trekker aan de kant en prima in een schuur kunnen zijn! Zeer tevreden en een zeer leuke afsluiting ook met een goed ingevulde borrel!

Top kookworkshop

We hebben de 4 uur durende kookworkshop Ottolenghi gevolgd. We hebben met z'n tweeën 3 recepten gemaakt in de korte tijd. En kregen 10 recepten mee naar huis. We zijn super begeleid door chef Elaine. Zij heeft overal een oplossing voor, heel fijn. Daarna heel gezellig alle gerechten geproefd onder genot van een lekker drankje. Voor herhaling vatbaar.

Over Boerin en de Kok

Sinsds maart 2020 geven wij online kookworkshop voor de zakelijke markt. Voor particulieren geven wij sinds februari 2021 ook kookworkshops.