leuke sfeer fijne ruimte voor 13 man

het was een goed voorbereide kook cusruse voor ieder wat wils en wat betreft keuken skills goed te doen. We waten met 13 man en voor deze groote was de keuk studio prima van formaat niet te groot en ook niet te klein

Een relaxte kookvakantie in Toscane.

Uitgebreide kookworkshops met heerlijke gerechten, afgewisseld met culinaire excursies en andere leuke uitstapjes. Ontspannen sfeer en goede organisatie. Spontane initiatieven van Martijn1 en Martijn2 zoals een picknick en een tripje naar het strand i.v.m. het mooie weer :-). Receptenboek mee naar huis en mijn eerste Italiaanse diner was een groot succes!

Een geweldige, goed georganiseerde kookvakantie in Toscane met mooie producten

Fantastische kookvakantie in Toscane met Martijn en Martijn. Mooie locatie, leuke uitjes en verrassingen. Duik in de zee, picknick, markt, Seina, wijnproeverij en nog meer. En daarnaast ook nog 4 kookworkshops. Super! Een aanrader!

Helemaal top!

Een super locatie en hartelijk ontvangst. De huiselijke sfeer, de niet al te ingewikkelde recepten, gaf ons de ruimte voor een fijn team uitje met tijd en ruimte om te grappen en te grollen en te speechen. De pasta was fluweelzacht, het toetje om te smullen. Top avond.

Prachtige kookweek in Toscane

Prachtige omgeving en een mooie reeks van heerlijke gerechten maken deze week tot een onvergetelijke ervaring.

Een super week in Toscane.

Een week vol verrassingen. Leuke markt, gezellig koken met de groep, picknicken en strand bezoek. En er werden iedere keer weer onverwachte dingen georganiseerd. Kortom: alle lof voor beide Martijnen

Helemaal top

Net terug van een weekje kookvakantie in Italië. In een woord een top week! Bedankt Martijn en Martijn. Hoop jullie snel weer een nieuwe leuke reis gaan organiseren! Groetjes Anky

(H)eerlijke Italiaanse lunch

Met prachtig weer buiten geluncht met kinderen en kleinkinderen naast de boerderij. Hulde voor kok Matthijs.

Puur, warm en ongedwongen

Een warme ontvangst in een gezellige en intieme ruimte. Borrel in de middag en diner in de avond is door de gasten van ons feest zeer positief ontvangen. De prachtige omgeving en de loslopende kippen op het erf kwamen er als extra verrassing bij.

In een woord geweldig!

Wat een leuke omgeving om een feestje te vieren! En het weer werkte ook nog mee, dus nog buiten tussen de kippen en de kalfjes in de stal kon de borrel nog plaats vinden. Heel goed verzorgd, attente en lieve bediening, Anna en Ingrid! En niet te vergeten de kok Jean Pierre. Wat hadden hij en zijn team lekker gekookt!!

Gezellig kokkerellen

Ik was op uitnodiging van een collega een avond te gast bij de Boerin en de kok. In een gemoedelijke sfeer werd uitgelegd wat de bedoeling was van het koken. Tevens werden de recepten toegelicht en iedereen mocht een plekje opzoeken in de keuken. Er was al heel wat voorsnij-werk door de zussen verricht dus was er voldoende tijd voor een praatje tussendoor. De gerechten werden geserveerd door degene, die de maaltijd/desserts ook hadden bereid. Een gezellige avond gehad!

huiselijkse boerderijsfeer!

Zeer prettig om hier een dag door te brengen als het gaat om een inhoudelijk zakelijke dag! Heerlijke koffie, thee en drankjes. Vers gebakken bananenbrood/dadeltaart. Uitgebreide lunch met heerlijke broodjes! Gezellig om hier af te sluiten met een borrel aan het einde van de dag!

Leerzame en inspirerende snij-clinic

Goed snijden is een vak en door eindeloos oefenen met uiteraard een paar scherpe messen kom je er wel. Martijn leg kort en bondig uit hoe je dit aanpakt. Naderhand eet je samen het resultaat op onder genot van een glaasje wijn en brood met last-but-not least Martijns kruidenboter. Een echte aanrader!

Super gezellige avond met veelste veel lekker eten:)

Wij zijn met onze medewerkers een avondje wezen koken bij de boerin en de kok vanwege een 40 jarig jubileum van een van onze medewerkers. Toen wij aan kwamen rijden zag je al een geschreven bord met daarop welkom bloemsierkunst Stokman en Annelies 40jaar in dienst, dit was al een heel leuk ontvangst! We hebben een hele gezellige avond gehad ook de mensen die niet van koken hielden waren erg te vrede, het was ontzettend goed geregeld en de afwas hulp was ook erg fijn. We zaten alleen ontzettend vol van al dat lekkers. Dit is echt een aanrader!

Mezze-workshop was een feestje

Met 15 collega's de Mezze-workshop gedaan. Mooie landelijke sfeer, goede kwaliteit, alles was royaal. Lekkere recepten en leuke, hartelijke begeleiding in de keuken door Jenneke en haar zus. Opsteker ook voor de borrelhapjes en lekkere koffie. Wij vonden de workshop een succes. Dankjewel Boerin en de Kok!

Inspirerende locatie

Boerin en de Kok is door de ligging en inrichting een inspirerende locatie, waar wel alle faciliteiten aanwezig zijn voor een goede vergadering. Bovendien is het eten en drinken lekker en goed verzorgd!

Goede service, heerlijke lunch/borrel en ongedwongen sfeer op het platteland van Amstelveen.

We hebben een hele leuke dag gehad bij Boerin en de Kok in Amstelveen. De lunch is geweldig en de borrelhapjes ook. Er hangt een fijne ongedwongen sfeer. Het is in Amstelveen maar je hebt het gevoel alsof je in het oosten van Nederland zit.

Veel inspiratie opgedaan en heerlijk gegeten

We hebben de bbq workshop gedaan, hier hebben we een goede basis aan kennis gekregen en veel inspiratie om een BBq culinair verder te brengen dan een hamburger en braadworst. Dit alles onder begeleiding op een heerlijke buitenlocatie met goed materiaal.

Super leuke BBQ workshop

Ontzettend leuke workshop gedaan bij Martijn. Onder het genot van een lekker drankje en het zonnetje, werken aan inspirende BBQ gerechten. Relaxte setting en fijne uitleg van Martijn. Het koken is een teameffort, dat maakt het extra leuk.

Absolute aanrader!!

Wij kwamen met 12 collega's voor een gezellige avond uit en samen iets doen. Dat werd het Italiaanse 4 gangen diner . Wij allemaal - niemand uitgezonderd - hebben genoten, echt super georganiseerd! Op een rijtje: een hartelijk welkom, mooie (werk)ruimte, heerlijk eten en bovenal een heel ontspannen sfeer. Wat ons betreft een aanbeveling voor iedereen die op zoek is naar een geschikte locatie om met een groep een leuke avond te organiseren. Wij komen graag weer eens terug :)

Heel gezellig en leerzaam

Dank je voor een geweldig middag! Het was een zeer geslaagde moederdag cadeau. Dank je dat je rekening met ons slechthorendheid hield waardoor we het goed konden volgen. Ik ga zeker oefenen op de snijtechnieken en de recepten weer maken.

Excellent service and great location

As an international company we opted for the Dutch Course Cook workshop. The services provided professional, food was of high standards and the Location Amstelveen fitted right in to the theme. The event was highly successful and much fun.

Super mooie en leerzame ochtend gehad!

Deskundig les gekregen, veel geleerd, schone omgeving, goed voorbereid.

Warme ontvangst

Iets anders dan de reguliere te huren locatie in een bedrijvengebouw. Op de boerderij worden ontvangen voor je vergadering/workshop is toch net even anders. Mét goede koffie en heerlijke appeltaart. Wij van ZAAI Amstelveen hebben genoten van deze locatie en komen er graag nog eens terug.

Gastvrije ontvangst door een professioneel Team met als resultaat een bijzondere avond

*Gastvrije ontvangst *Goede begeleiding *Goede ingredienten *Mooie kookstudio *Goede indeling van de werkplekken *Heerlijke recepten