Filters

9

Weten waar ze mee bezig zijn.

Wij hebben eerst een informatie gesprek gehad en de mogelijkheden besproken ,er werd duidelijk vertelt wat er mogelijk was en geen onnodige dingen aangepraat.Daarna hebben wij de camper gebracht en is alles gemonteerd zoals besproken en nog wat extra,s gedaan ,toen wij de camper op gingen halen werd alles netje,s uitgelegd ,Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf en bevelen het van harte aan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
10

de beste

Voor alles gewoon prima service, in een sympathieke sfeer, alsof ze alle tijd voor je hebben, voor een zeer schappelijke prijs. Oftewel als je lief bent voor je camper: ga naar ZiZo.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
8

Vriendelijk en vakkundig geholpen

Vandaag LPG-fles met buitenaansluiting laten inbouwen. Zit er netjes en in en duidelijk uitleg. Leuk en goed geholpen door zowel Inge als Hans. Bedrijf om bij terug te komen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
10

Mijn ervaring is goed.

Goede ervaring vriendelijk word goed geholpen ik om er al jaren en kan voor ieder aan bevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
10

Uitlaten deskundig

Ontzettend kundig . Worden zeer vriendelijk geholpen, goede advies. Altijd bereid om mee te denken. Leveren top werk, alles in overleg. Werken netjes , komen afspraken na . En de koffie staat klaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
9

Klant vriendelijk en goede expertise.

Je wordt altijd goed en vriendelijk geholpen en zeer goed geluisterd en advies gegeven over de producten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
10

Perfect

Een goede en vertrouwde behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
10

Alles netjes ingebouwd en geplaatst.

Super bedrijf. Alles volgens afspraak geplaatst. Lekker koffie in de wachtruimte, al mocht die misschien iets warmer zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
10

Goede service and kwaliteit, een aanrader

Je moet er even op wachten, maar overal in de camper wereld is het druk. Ik ben bijzonder tevreden met het E&P levelsysteem, vakkundig gemonteerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
9

Camper beter dan nieuw met nieuwe vering en schokdempers

Goede uitleg over de mogelijkheden om nieuwe vering in onze bu****per aan te brengen. Snel en vakkundig geholpen en het rijcomfort is 200% verbeterd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
10

een ontzorgde opwaardering van mijn camper!

Prima geholpen voor de gewichts-opwaardering van mijn camper. Duidelijke info vooraf, en de plaatsing van de veren verliep conform afspraak. Zeer vriendelijke en deskundige service. RDW keuring daarna verliep vlekkeloos.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
8

Prima geholpen

Al vanaf mijn aankomst voelde ik me klant. Duidelijke uitleg over de uitgevoerde oplossing voor het probleem met mijn camper.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
10

Wederom goed geholpen

Weer erg goed en vlot geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
9

Altijd behulpzaam

De problemen/ probleempjes aan mijn camper worden goed en klantgericht opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
10

Vakmanschap is meesterwerk en dat krijg je bij ZiZo Campertechniek

Als je met een ‘probleem’ komt bij ZiZo dan wordt je klantvriendelijk ontvangen. Het ‘probleem’ wordt vakkundig opgelost en netjes gerepareerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
9

Vriendelijk en deskundig.

Duidelijke uitleg wat de mogelijkheden en de kosten zijn. Offerte is geheel vrijblijvend zonder dat je je gedwongen voelt om tot aankoop over te gaan. Werkzaamheden zijn keurig volgens afspraak uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
10

Uitstekende service

Vakmensen met passie, mooi combinatie die garant staat voor kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
9

Zeer goed geholpen.

Snelle reactie op de gevraagde offerte,en verdere vragen.Ondanks drukte snel geholpen. Komen hier zeker terug.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
10

Uitstekend

Het rijgedrag na montage van de luchthulpvering was veel beter. De achterzijde slaat niet meer door na een verkeersremmer, de camper blijft vlakker bij het nemen van een bocht en ook de zijwindgevoeligheid is significant minder.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
10

Zeer vakkundige service

Gisteren voorpoten en veren laten vervangen door koni voorpoten en sterkere veren. Wat een convoor verschil is dat. Zeer netjes en vakkundig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
10

Service zoals het hoort.

HH accu's laten vervangen door lithiumaccu. Uitgebreid advies, vriendelijk, geen verkooppraatjes maar eerlijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
8

Prima

Komen afspraak na, duidelijk en prettige communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
10

Leveren goed werk.

Altijd netjes geholpen voor een normale prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
10

Al eerder gezegd...en dus is t geen toeval

Uitstekend. De hele elektronica eruit en opnieuw opgebouwd en ook uitgebouwd met zonnencel en omvormer, nieuwe accu's de hele rambam. Alles proffesioneel gemonteerd door mr zzizo zelf, scooterdrager eraan..achteruitrijcamera erop door de prima medewerkers, schades hersteld...niks was te gek. En alles werkt perfect. Als t niet in 1 x lukt, lukt t wel in 2 x. Supercool, best in the Netherlands . Niet verder vertellen want ze hebben t al zo druk...;) Op tijd bellen voor de planning werkt t best!

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
8

Gewoon ouderwets simpel geholpen worden.

Februari TV laten plaatsen. Netjes en correct. Juni, onderdeel bumper besteld. Duurde wat langer omdat ze met vakantie waren. Geen probleem. Wordt netjes gebeld dat het onderdeel binnen is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie

Bedrijfsgegevens

Kamerlingh Onnesweg 31

3316GK Dordrecht

078-6174700

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.