Leveren goed werk.

Altijd netjes geholpen voor een normale prijs.

• Afspraken nakomen

Al eerder gezegd...en dus is t geen toeval

Uitstekend. De hele elektronica eruit en opnieuw opgebouwd en ook uitgebouwd met zonnencel en omvormer, nieuwe accu's de hele rambam. Alles proffesioneel gemonteerd door mr zzizo zelf, scooterdrager eraan..achteruitrijcamera erop door de prima medewerkers, schades hersteld...niks was te gek. En alles werkt perfect. Als t niet in 1 x lukt, lukt t wel in 2 x. Supercool, best in the Netherlands . Niet verder vertellen want ze hebben t al zo druk...;) Op tijd bellen voor de planning werkt t best!

• Afspraken nakomen

Gewoon ouderwets simpel geholpen worden.

Februari TV laten plaatsen. Netjes en correct. Juni, onderdeel bumper besteld. Duurde wat langer omdat ze met vakantie waren. Geen probleem. Wordt netjes gebeld dat het onderdeel binnen is.

Een prima bedrijf.

Het maken van afspraken en het vragen van advies gaat bijzonder goed. Inge staat iedereen prima te woord. Is uitermate correct. De monteurs zijn vriendelijk en volgens mij deskundig. Onze ervaring tot op heden is top. Ik heb wel een tip. De ontvangstruimte waar Inge werkt oogt heel rommelig. Daar zou ik wat aan doen.

Betrouwbaar&deskundig

Eerste ervaring met ZiZo: mijn eerste gevoel is dat ZiZo een betrouwbaar bedrijf is. Dat gevoel werd een feit en bevestigd door de gehele afhandeling en de communicatie. Van harte aanbevolen!

• Afspraken nakomen

Bearlock in laten bouwen. Keurig en prima verzorgd.

Als eens eerder geweest voor hulpveren van onze eerste camper. Nu met onze tweede camper voor een Bearlock slot in bouwen. Prima prijs en keurig gemonteerd.

• Afspraken nakomen

Camperspecialisten met een uitstekende (en vriendelijke) service

Voor de plaatsing van verschillende accessoires zoals lpg en vb full air zijn we eerst goed door Zizo geformeerd over de voor en nadelen. Omdat wij het toelaatbaar gewicht ook wilde verhogen hebben we het advies voor luchtvering gevolgd. Daarna kun je alles uit handen geven aan Zizo. De camper wordt net zoals je er zelf ook zuinig op bent met “liefde” behandeld. Kortom echt een goed adres voor je camper.

Fijn telefonisch contact

Na fijn telefonisch contact zijn de werkzaamheden zorgvuldig volgens afspraak uitgevoerd. De uitleg over het E&P levelsysteem was uitvoerig en er werd voldoende tijd aan besteed. Prachtige garage met veel ruime parkeer gelegenheid. Dat zie ik elders wel anders. Wij zijn helemaal tevreden

Uitstekende zaak

Doen veel moeite om je te helpen! Staan altijd voor je klaar!

Deskundig en Sympathiek!

Eerdere en huidige werkzaamheden naar wens en tot volle tevredenheid uitgevoerd.

• Afspraken nakomen

Airco geplaatst in camper. Zeer klantvriendelijk en fantastisch geholpen

In mijn camper een airco laten plaatsen Eerst langs geweest om te kijken waar de airco moest komen. Alle mogelijkheden werden bekeken en besproken Nu geplaatst. Ik ben meer dan tevreden Prima bedrijf. Als er wat mis is met de camper, weet ik waar ik moet zijn

Spullen besteld en 2dagen later opgehaald goede service

Snel en vakkundig.

Zowel de APK en onderhoud en de nodige kleinere reparaties aan de camper snel en vlot verholpen.

• Afspraken nakomen

Perfect. Veel technische kennis en zeer klantvriendelijk

Prima bedrijf

Vanmorgen (28 april 2022) geweest voor het plaatsen van een nieuw fietsenrek op de camper en alles is perfect verlopen.

• Afspraken nakomen

Gewoon zoals altijd top service

Ik kom al jaren bij ZiZo Vriendelijk Specialisten Kwaliteit

• Afspraken nakomen

Alle problemen van de camper super opgelost !

Zizo is een bedrijf waar ze met grote vakmanschap alle problemen die je met je camper hebt, kunt laten oplossen. Op een plezierige en open manier kun je alle issues besprekenen ze worden perfect opgelost. Chapeau voor Hans en zijn medewerkers.

• Afspraken nakomen

Eigenlijk als vanouds en wat ik gewend ben.

Goede service voor een normale prijs. Alles in goed overleg en vlot geholpen. Kwaliteit wederom onbetwistbaar.

• Afspraken nakomen

Prima bedrijf, staan altijd voor je klaar en ze denken mee

Dit bedrijf is het aanbevelen waard. Ze denken mee en staan altijd voor je klaar en geven goede adviezen.

Uitstekend geholpen.

Zeer goed voorgelicht en geholpen.

• Afspraken nakomen

Goede voorlichting oor Lpg ombouw

Vandaag met de camper langs geweest om te kijken wat er mogelijk is om de Gasinstallatie om te bouwen naar LPG. Nadat Hans de bestaande installatie bekeken had en mij advies gegeven had waar het vvulnippel gemonteerd kon worden. Heeft men alle benodigde onderdelen bij elkaar gezocht en inmiddels, 4 uur later heb ik zelf alles al gemonteerd. Morgen afvullen en lektest doen.

• Afspraken nakomen

Zowel vriendelijk als deskundig. Top.

Zeer vriendelijk en deskundig.

• Afspraken nakomen

Top service, erg vriendelijk, behulpzaam, kundig

Een zeer positieve ervaring. Waren alle garages maar zo. Eerlijk en betrouwbaar.

• Afspraken nakomen

Je kunt bij ZiZo met alle je technische vragen of problemen terecht

Bij ZiZo is veel kennis op diverse vlakken aanwezig. Voor een advies kun je hier altijd terecht of vindt je een luisterend oor voor de vragen die je hebt. De installatie van of reparatie van je camper kun je hier met een gerust hart door ervaren personeel laten uitvoeren. Ook het bestellen van accessoires is, indien mogelijk, ook geen probleem.

Super goed geholpen Vriendelijke mensen