Vriendelijk, gastvrij en technisch erg goed.

Ivm de corona regels vond ik de ontvangst wat kil maar eenmaal binnen is het een warm nest. Vriendelijk, alle tijd en erg behulpzaam.

zoals altijd gewoonweg geweldig

Informatie, een telefoontje , altijd tijd, altijd de info die je nodig hebt. Niet direct dan word je terug gebeld als men het wel weet

• Afspraken nakomen

Geweldig bedrijf, hebben kennis van zaken.

Wordt netjes en snel geholpen, hebben verstand van zaken.

Zoals gebruikelijk; perfect.

Goed, snel en vriendelijk.

lekkende dakluiken

Al meer dan een jaar hadden we last van een (later zelfs twee) lekkende dakluiken. Drie keer terug geweest bij de dealer. Elke keer zei de dealer dat het nu goed was, maar steeds bleken de luiken te lekken. Hij kreeg het niet gerepareerd. Een campervriend zei mij eens langs te gaan bij ZiZo Dordrecht. Twee maanden geleden ben ik langs gegaan. De mannen van ZiZo gingen ermee aan de slag. Ik zag dat er zorgvuldig gewerkt werd. Op mijn vraag of de lekkage nu gerepareerd was zei men: "De tijd zal het leren." Een realistische opmerking, want alleen de echte weersomstandigheden vertellen je of de reparatie goed gelukt is of niet. We zijn nu 2 maanden, 10 regenbuien, een paar plensbuien en enkele onweersbuien verder. Nog steeds geen lekkage!! Mijn conclusie: goed gewerkt, heren (en dame) van ZiZo!!

• Afspraken nakomen

Zeer goede service vakmanschap en erg vriendelijk. In een woord hier is de klant nog echt koning

• Afspraken nakomen

Prima bedrijf met goede service en vriendelijk personeel.

Afspraak gemaakt voor ditmaal 2 kleine onderhoud dingetjes. s'Morgens een telefoontje dat ik de camper eerder kon brengen als ik dat wilde. Garagedeur slot en gasleiding koelkast snel en netje gerepareerd voor een normale prijs. Dik tevreden.

• Afspraken nakomen

Perfect geholpen met tv probleem

Onze ervaring met dit bedrijf is prima, netjes geholpen en staan altijd voor je klaar.

• Afspraken nakomen

Goed bedrijf met deskundig personeel

Sinds 2013 ben ik al klant bij Zizo Alle aanpassingen en extra voorzieningen aan mijn Fiat Ducato buscamper heb ik door dit bedrijf laten uitvoeren ! Goede prijs/ kwaliteit verhouding.

• Afspraken nakomen

Zeer deskundig betreffende campers, vriendelijk en behulpzaam

Zeer goed advies gekregen betreffende MTM te verhogen en deze later naar wens uitgevoerd, Zeer vriendelijke ontvangst en men denkt met je mee. Wij zouden zeker dit bedrijf aan andere aanbevelen.

• Afspraken nakomen

je ontvangt een factuur en bent niet eens geweest

Hoe kan het zo zijn dat je een factuur ontvangt van meer dan 300 euro en niet eens bent geweest. Slechte administratie

Uitstekende service

Ik heb particulier een gebruikte camper gekocht. Hiermee heb ik door onwetendheid (onervaren) diverse problemen met de electriciteit gehad. Hierover contact opgenomen met Zizo camperservice en een afspraak gemaakt om langs te komen. Wij dachten zelf dat de omvormer stuk zou zijn. Deze is door Zizo doorgemeten en bleek helemaal in orde te zijn. Uiteindelijk is er naar voren gekomen dat de omvormer verkeerd gebruikt was. Zizo heeft ons e.e.a. uitgelegd, waarna onze problemen verholpen waren. Wij zijn door Zizo zeer goed geholpen.

• Afspraken nakomen

de perfecte camperspecialist voor service en onderhoud

Sinds enige jaren kom ik bij ZiZo voor service van mijn buscamper. De service is uitstekend. En vriendelijk. En voor zeer schappelijke prijzen.

• Afspraken nakomen

Betrouwbaar, vriendelijk en betaalbaar, een aanrader

Al een tijdje klant ( jaar of 7) altijd goed geholpen, het zij met e&p of lucht vering, pmvormers en andere electrische toepassingen, onderhoud koeling etc etc Een aanrader!

Vriendelijk goed bedrijf

Trekhaak fiat ducato camper granduca Trigiano l255p bouwjaar bouwjaar laten plaatsen . Prima service, banden opgepompt, extra service Accu vervangen .prima firma

Vijf sterren!

VB hulpluchtvering gemonteerd. Zeer tevreden. Sympathiek bedrijf, vakkundig, prima adviezen, efficiƫnt en gastvrij ......

• Afspraken nakomen

Volledig vertrouwen in dit bedrijf

Ik ben een alleenstaande vrouw - heb geen verstand van techniek maar a l s er wat is dan - ga ik naar Zizo. Je wordt er hartelijk ontvangen . Goed advies.

Tien met een griffel!

ZiZo is een bijzonder flexibel en klantgericht bedrijf die met zorg onderhoud en reparaties verricht aan de camper. Tevens zijn zij ook goed in het begeleiden bij aanschaf en montage van diverse extra accessoires. Kortom Hans, Inge en Emile verdienen een pluim!

Gewoon goed.

Prettige vakkundige mensen. Behulpzaam vriendelijk. Doen geen onnodige dingen. Ze nemen de tijd voor je. Dat heeft dan wel de consequentie dat je soms wat lang moet wachten. Dat is dan geqoon zo.

Eerlijke vakmanschap!

Met de inbouw van de viesa holiday in mijn camper ben ik erg tevreden. In overleg waar de koeler moest komen werd gekozen voor de beste optie en niet de makkelijkste ( zo hoort het ook, maar is tegenwoordig niet zo vanzelfsprekend ). Tussentijds ben ik met fiets Dordrecht centrum wezen bezichtigen. Mooie stad en goed te doen vanaf zizo campertechniek. Inmiddels 2 weken verder en een paar dagen de koeler goed kunnen testen. Mijn ervaring aangename temperatuur in de camper,paar graden koeler als buiten met een verkoelend briesje!

• Afspraken nakomen

Top service en klantvriendelijkheid!

Wij hebben onze buscamper voorzien van nieuwe voorvering en schokdempers. De service en klantvriendelijkheid bij ZiZo is werkelijk top! Wij hadden van tevoren gezocht waar we het beste met onze bus heen konden gaan en we zijn blij dat we hier onze bus gebracht hebben. Bedankt voor alles!

• Afspraken nakomen

Fijn, die nieuwe veren en schokbrekers.

Hallo, enkele weken geleden hebben jullie koni schokbrekers (voor) en spiraalveren (achter) gemonteerd. Wij hebben nu enkele dagen met de camper gereden en zijn zeer tevreden met het resultaat. De zijwindgevoeligheid, soms als gevolg van vrachtwagens, is sterk veminderd, het sturen gaat veel rustiger, de camper schommelt tijdens het rijden veel minder, kortom, een sterk verbeterd rijgedrag. Dank voor de goede adviezen en het halen en brengen van de camper tijdens deze coronaweken. Met vriendelijke groet, Kees

In de afgelopen 10 jaar fijn zaken mee gedaan

In de huidige exploderende campermarkt met helaas te weinig aandacht voor aftersales is Zizo een verademing omdat ze doen wat ze beloven tegen zeer acceptabele prijzen!

vakkundig opgelost

lege accu komt altijd ongelegen. ik mocht ff tussendoor langskomen, in een uurtje gefikst

• Afspraken nakomen

Alles wat ik wilde en ook nog op korte termijn !

Zoals ik al van deze mensen gewend was in het verleden, wordt ook nu weer bewezen. Goede sfeer, goede afspraken, deze volledig nakomen en goede nazorg en informatie. Dit alles tegen marktconforme prijzen. Ook andere dingen waren bespreekbaar en weer een probleem opgelost. Prima team ! Hulde voor deze ondernemer.