Snel en vakkundig.

Zowel de APK en onderhoud en de nodige kleinere reparaties aan de camper snel en vlot verholpen.

• Afspraken nakomen

Perfect. Veel technische kennis en zeer klantvriendelijk

Prima bedrijf

Vanmorgen (28 april 2022) geweest voor het plaatsen van een nieuw fietsenrek op de camper en alles is perfect verlopen.

• Afspraken nakomen

Gewoon zoals altijd top service

Ik kom al jaren bij ZiZo Vriendelijk Specialisten Kwaliteit

• Afspraken nakomen

Alle problemen van de camper super opgelost !

Zizo is een bedrijf waar ze met grote vakmanschap alle problemen die je met je camper hebt, kunt laten oplossen. Op een plezierige en open manier kun je alle issues besprekenen ze worden perfect opgelost. Chapeau voor Hans en zijn medewerkers.

• Afspraken nakomen

Eigenlijk als vanouds en wat ik gewend ben.

Goede service voor een normale prijs. Alles in goed overleg en vlot geholpen. Kwaliteit wederom onbetwistbaar.

• Afspraken nakomen

Prima bedrijf, staan altijd voor je klaar en ze denken mee

Dit bedrijf is het aanbevelen waard. Ze denken mee en staan altijd voor je klaar en geven goede adviezen.

Uitstekend geholpen.

Zeer goed voorgelicht en geholpen.

• Afspraken nakomen

Goede voorlichting oor Lpg ombouw

Vandaag met de camper langs geweest om te kijken wat er mogelijk is om de Gasinstallatie om te bouwen naar LPG. Nadat Hans de bestaande installatie bekeken had en mij advies gegeven had waar het vvulnippel gemonteerd kon worden. Heeft men alle benodigde onderdelen bij elkaar gezocht en inmiddels, 4 uur later heb ik zelf alles al gemonteerd. Morgen afvullen en lektest doen.

• Afspraken nakomen

Zowel vriendelijk als deskundig. Top.

Zeer vriendelijk en deskundig.

• Afspraken nakomen

Top service, erg vriendelijk, behulpzaam, kundig

Een zeer positieve ervaring. Waren alle garages maar zo. Eerlijk en betrouwbaar.

• Afspraken nakomen

Je kunt bij ZiZo met alle je technische vragen of problemen terecht

Bij ZiZo is veel kennis op diverse vlakken aanwezig. Voor een advies kun je hier altijd terecht of vindt je een luisterend oor voor de vragen die je hebt. De installatie van of reparatie van je camper kun je hier met een gerust hart door ervaren personeel laten uitvoeren. Ook het bestellen van accessoires is, indien mogelijk, ook geen probleem.

Heel goed

Super goed geholpen Vriendelijke mensen

• Afspraken nakomen

Klantgericht, taakgericht, zeer vriendelijk, ervaren, zeer deskundig, duidelijk, scherpe prijs, doen wat ze beloven. Ik ben hier nu voor de 2e keer, alles wat duidelijk besproken was is uitgevoerd op hoog professioneel niveau, de hele terugweg zitten mee zingen met de radio.. En ik kom nog es terug, nu om een nieuwe koelkast in te laten bouwen...ijs in de zomer dus...wat wil een verwend mens nou nog meer...

Positief

Een Uitstekende service met een nauwkeurige voorbereiding, waarmee de werkzaamheden vlot en voor een fair tarief zijn uitgevoerd.

Top service

Vriendelijk, goede uitleg, kopje koffie voor een relatief goede prijs.

• Afspraken nakomen

Zeer net bedrijf, uitstekende service

Voor de inbouw van een airco zijn wij via internet uitgekomen bij ZiZo. Al met het eerste telefonisch contact viel ons de vriendelijkheid gelijk op. Naast de inbouw van de airco heeft Zizo ook nog een aantal kleine zaken in de camper hersteld en veranderd. Dit naar volle tevredenheid. Gelijk maar een nieuwe afspraak gemaakt voor APK en kleine beurt. Wij kunnen u dit bedrijf van harte aanbevelen.

• Afspraken nakomen

Voor ons de beste in de regio!!

Wij komen graag bij ZIZO, voor alle werkzaamheden, wij komen hiervoor graag uit zuid West-Brabant. Voor spoedreparaties probeert men altijd iets te regelen zodat je gerust op vakantie kan, en we spreken uit ervaring!!. Tekst en uitleg over nieuw geplaatste accessoires, of als je bent geïnteresseerd in accessoires worden relaxt beantwoord. Tijdens het wachten is er een lekker bakje koffie en er hangt een gezellige sfeer!! Van ons krijgen ze zeker een 10 !!!

perfect

Goede ontvangst, goede koffie, duidelijk uitleg uitgevoerde werkzaamheden. Komen zeker terug.

• Afspraken nakomen

ZiZO een fijne, prettige zaak.

De eigenaar, Hans neemt altijd de tijd voor je. Is duidelijk, geen gezeur. Kan deze zaak zeker aanraden. Met vriendelijke groet......Bart

Kennis, technisch, nauwkeurigen service

Onze camper ge-update Gas installatie Max fan Gasveren v h hefbed Keurig uitgevoerd de rekening kwam maanden later. Super bedrijf waar je camper in goede handen is.

Helemaal geweldig.

De man die alles kan... op gebied van Campers kan hij je alles uitleggen. Mijn elektronische hart van mn oudere Camper had t begeven. Hans heeft alle aansluitingen omgeleid en weer aangesloten met relais en 1 schakelaar. Nu ben ik verlost van een oude stalen bak met ingewikkelde kwetsbare en defecte verouderde electronica en is mn Camper voorzien van een storingsloze en voordelige oplossing. Beter als t was !! Dat was nog niet eens t beste... de gastvrijheid en omgang is van t hoogste alure. U zult t hier absoluut mee eens zijn ! Zizo... das weer keurig opgelost.

netjes afgehandeld

opwaardering laadvermogen naar wens afgehandeld.

• Afspraken nakomen

Zeer snelle service, en zeer vriendelijk geholpen

Prima bedrijf

Sympathieke en relaxte ontvangst

Buitengewoon prettige zaak waarbij goed meegedacht wordt, ook bij ongebruikelijke wensen, en dat alles voor een schappelijke prijs! Van harte aanbevelenswaardig.