Super service, betrouwbaar en kwalitatief

Snelle service en een zeer goed advies. Oplossing gericht meedenken met de cliƫnt. Het gevoel van partnership en verstand van zaken. Hans en het hele team, 10 met een griffel. Een betrouwbare team waar je op kunt rekenen!

Vriendelijke mensen

Deskundig

• Afspraken nakomen

Zeer vriendelijk en goede service

Kon na een paar dagen al terecht voor een reparatie en extra kleine dingetjes werden gelijk meegenomen.Klasse!!

Prettig en vakkundig geholpen met LPG inbouw in Camper

Vanaf het eerste contact een goed gevoel; goede uitleg, snel offerte, afspraak op korte termijn en inbouw geheel naar wens!

• Afspraken nakomen

zeer goede service en vriendelijke behandeling

Als er iets niet goed werkt of er is iets onbegrijpelijs dan wordt dat op een kundige en vriendelijke manier uitgelegd en/of opgelost

Deskundig en vriendelijk

Mijn eerste ervaring met ZIZO: Vriendelijke behandeling en communicatie. Deskundig personeel en een eerlijke prijs. Goede samenwerking met garagebedrijf Monster (ook deskundig).

• Afspraken nakomen

Door twee bekenden zijn we op ZiZo gewezen, zij waren zeer enthousiast over de service. Wij zijn inmiddels ook klant van ZiZo, hebben er een camper uit de verhuur gekocht en tal van aanpassingen laten verrichten. Ze zijn klantvriendelijk en leveren vakwerk. Zegt het voort! Kees en Anke Weltevrede

meer dan tevreden.

zeer goed met de afspraken nakomen. en op vakkundige wijze is alles gemonteerd en afgewerkt.

Top!! Alles volgens afspraak afgewerkt

Zeer vriendelijk ontvangen door mensen met kennis van zaken. Problemen worden snel en vakkundig opgelost. Afspraken worden nagekomen.

• Afspraken nakomen

Geheel volgens afspraak alles uitgevoerd

Zoals steeds een zeer positieve ervaring: werkzaamheden worden volgens afspraak en professioneel uitgevoerd. Ben zeer tevreden!

• Afspraken nakomen

Prima gehopen, goede service!

Prima gehopen, goede service!

• Afspraken nakomen

Een bedrijf die meedenkt voor de beste oplossing.

• Afspraken nakomen

Prima zaak voor het uitbreiden van de mogelijkheden van je camper.

Ben hier nu enige keren geweest voor diverse zaken tbv mijn camper. Zeer bekwaam geholpen door mensen die het echt snappen. Indien je het gebruikscomfort van je camper wil vergroten ga dan ge- rust naar deze zaak.

• Afspraken nakomen

Geweldig bedrijf met eerlijke en deskundige mensen.

Altijd netjes geholpen en reparatie of onderdelen geheel volgens wat afgesproken was. Als er iets niet of niet op tijd geleverd kon worden altijd een belletje of een e-mail berichtje.

Telefonische kan iets beter bereikbaar te zijn voor de rest prima service

Geweldig goed geholpen

De volgende keer komen wij graag terug

Prima en snel de C4 luchtvering gemonteerd onder Carthago camper.

Hele vriendelijke en deskundige behandeling ervaren.

Fantastische service en zeer bekwaam

Zoals altijd weet ZIZO een oplossing voor een probleem. Voeg daar hun kennis aan toe en je weet dat het altijd goed komt

Altijd prima service tegen een eerlijke prijs

Prima en altijd vriendelijke service

TOP

TOP bedrijf en service. Geven je goed advies

ZiZo dank voor de adviezen en de uitgevoerde werkzaamheden, klasse

Beste camperaars wij willen onze positieve ervaringen met ZiZo campertechniek met jullie delen. De onderstaande werkzaamheden zijn de afgelopen week door Zizo uitgevoerd omdat wij de maximum toelaatbare massa van onze camper wilden laten opwaarderen. Technisch hebben Hans en Inge ons de mogelijkheden vooraf geschetst. Om het e.e.a. te realiseren zijn de voorveren, hulpluchtveren en nieuwe banden gemonteerd. Alles werkt en is keurig gemonteerd en volgens de planning van Inge verlopen, klasse! Opvallend na de werkzaamheden is het positieve rijgedrag van de camper. Het was vooraf al door Hans aangegeven maar dan wil je het zelf wel ervaren. Maar inderdaad door de aanpassingen in combinatie met de nieuwe Michelin Agilis Cross Climate banden is het rijden met de camper nog comfortabeler geworden. Deze vierseizoenen band is echt een aanrader voor de camperaars!! ZiZo dank voor de adviezen en de uitgevoerde werkzaamheden, klasse Vriendelijke groeten. Guus

Uitstekende en deskundige service

Deze week voor en achter de veren van een Adria Twin buscamper laten vervangen om de bodemvrijheid te verhogen en het max. toelaatbare gewicht van 3300 naar 3500 kg te brengen. Dit is snel en goed uitgevoerd. Echt no nonsense! Samenwerking met WDT is erg prettig, ZIZO kan nu het hele traject van opwaardering afhandelen.

Prima hulpvering op Hymer MLT 580

Onze Hymer MLT 580 is af fabriek uitgerust met grote bladveren en een Goldschmitt stabilisatie stang. Heerlijk comfortabel rijden maar door de grote overhang en het rijden met trekhaak en aanhangwagen toch iets te kwetsbaar bij verkeersdrempels, spoorwegovergangen e.d. Op advies van een medecamperaar had ik daarom bij ZiZo hulpluchtvering van VB AirSuspension besteld. Helaas bleek deze set tijdens de montage niet te passen (wegens een afwijkende achteras). Hans heeft mij toen een passende set hulpveren geadviseerd. Deze zijn een week later gemonteerd. Inmiddels heb ik 5000km met deze hulpvering gereden, zelfs off-road op IJsland. Wat een verbetering van het rijgedrag, meer koersvast, minder windgevoelig, iets stugger en een verhoging van de achteras met 2,5cm. Kortom, wij zijn zeer tevreden met het resultaat dankzij het vakmanschap en de prima service van ZiZo Campertechniek.

Zeer goed advies gehad, en perfect ingebouwd. Kortom advies en service uitmuntend

Advies en daarna inbouw van compleet luchtvering systeem. Advies hierover en inbouw zeer professioneel

Vakmanschap en service, behulpzaam en vriendelijk personeel

Verschillende malen Zizo ingeschakeld voor aanpassingen aan de camper. Veren i.v.m gewichtsverhoging van 3300 naar 3500 kg 3e Remlicht camera