Eerlijke vakmanschap!

Met de inbouw van de viesa holiday in mijn camper ben ik erg tevreden. In overleg waar de koeler moest komen werd gekozen voor de beste optie en niet de makkelijkste ( zo hoort het ook, maar is tegenwoordig niet zo vanzelfsprekend ). Tussentijds ben ik met fiets Dordrecht centrum wezen bezichtigen. Mooie stad en goed te doen vanaf zizo campertechniek. Inmiddels 2 weken verder en een paar dagen de koeler goed kunnen testen. Mijn ervaring aangename temperatuur in de camper,paar graden koeler als buiten met een verkoelend briesje!

• Afspraken nakomen

Top service en klantvriendelijkheid!

Wij hebben onze buscamper voorzien van nieuwe voorvering en schokdempers. De service en klantvriendelijkheid bij ZiZo is werkelijk top! Wij hadden van tevoren gezocht waar we het beste met onze bus heen konden gaan en we zijn blij dat we hier onze bus gebracht hebben. Bedankt voor alles!

• Afspraken nakomen

Fijn, die nieuwe veren en schokbrekers.

Hallo, enkele weken geleden hebben jullie koni schokbrekers (voor) en spiraalveren (achter) gemonteerd. Wij hebben nu enkele dagen met de camper gereden en zijn zeer tevreden met het resultaat. De zijwindgevoeligheid, soms als gevolg van vrachtwagens, is sterk veminderd, het sturen gaat veel rustiger, de camper schommelt tijdens het rijden veel minder, kortom, een sterk verbeterd rijgedrag. Dank voor de goede adviezen en het halen en brengen van de camper tijdens deze coronaweken. Met vriendelijke groet, Kees

In de afgelopen 10 jaar fijn zaken mee gedaan

In de huidige exploderende campermarkt met helaas te weinig aandacht voor aftersales is Zizo een verademing omdat ze doen wat ze beloven tegen zeer acceptabele prijzen!

vakkundig opgelost

lege accu komt altijd ongelegen. ik mocht ff tussendoor langskomen, in een uurtje gefikst

• Afspraken nakomen

Alles wat ik wilde en ook nog op korte termijn !

Zoals ik al van deze mensen gewend was in het verleden, wordt ook nu weer bewezen. Goede sfeer, goede afspraken, deze volledig nakomen en goede nazorg en informatie. Dit alles tegen marktconforme prijzen. Ook andere dingen waren bespreekbaar en weer een probleem opgelost. Prima team ! Hulde voor deze ondernemer.

• Afspraken nakomen

Eerlijk en deskundig advies.

Wij zijn voor de eerste keer bij Zizo geweest voor een offerte voor eventueel zonnepaneel,omvormer, hh accu ,lpg fles. Al snel hadden wij een goed gevoel tijdens het gesprek , er wordt goed mee gedacht. Al snel besloten om de gevraagde art. te laten installeren. Na het maken van een afspraak konden wij de week er op al terecht. Vandaag camper weer opgehaald en alles keurig netjes volgens afspraak geïnstalleerd. Na een duidelijke uitleg , zijn wij weer zeer tevreden naar huis gereden. In één woord Top service. Bedank team van Zizo campertecniek.

• Afspraken nakomen

Met veel inzet nieuw apparaat voor de eerste keer goed ingebouwd

Het was zoeken en wat experimenteren. Toch de ast soft close in mijn bus camper gebouwd zelfs met overwerk zodat we lekker er op uit kunnen. Werkt top een aanrader!

Redder in nood !!!

Koelkast aangesloten om smorgens alles in te laden en te vertrekken . Dus niet , storing in elektra .... Wat nu , meestal een groot probleem !!! We hebben contact gehad met ZIZO Diezelfde ochtend nog gerepareerd !!!! Dit is dus een firma met het hart op de goede plaats voor ons camperaars !!! Zeg het voord , zeg het voord !!!

Perfecte service

Maxxfan laten plaatsen en steunpoot E&P onder garantie vervangen. Alles volgens afspraak, garantie werkzaamheden eigen initiatief van Zizo. Heel tevreden.

uitstekend

de werkzaamheden worden zeer professioneel uitgevoerd. Men neemt geen genoegen met "halve oplossingen". De klant mag aanwezig zijn bij de uitvoering van de werkzaamheden. Zeer service-gericht.

• Afspraken nakomen

goed product en vakkundg geholpen.

Zwaardere vering laten installeren in onze Fiat Dicato. Een aanzienlijkeverbetering in weggedrag en veerweg.

Ervaren en vakmanschap = 10+

Wij komen graag bij Zizo met onze camper. Altijd een vriendelijk woord en de vakmanschap is heel goed.

• Afspraken nakomen

Prima service en goede kwaliteit werkzaamheden

Deskundige mensen bij ZiZo. Zij weten altijd weer het probleem met je camper op te lossen, doen dat in een gemoedelijke sfeer en betrekken de klant bij het bedenken van de oplossingen. Daarom beveel ik ZiZo van harte aan voor al je campervragen.

Prima verzorgt.

Nieuwe schokdempers en veren laten monteren. Nieuwe aluminium gasflessen met toebehoren gemonteerd.

• Afspraken nakomen

Zeer net en deskundig bedrijf

Onze eerste ervaring gaf vertrouwen. We konden snel terecht. Alles keurig gemonteerd en een goede uitleg hoe alles werkt. Hans heeft ook nog een afspraak geregeld voor inbouw webasto kachel. Kortom alles super geregeld!

Perfect, professioneel bedrijf

Alle afspraken nagekomen en perfect uitgevoerd.

• Afspraken nakomen

Echt alles op en aan mijn camper laten monteren; een dikke 10+ !!!

3 specialistische campertechnicus mannen hebben ECHT VAKWERK GELEVERD en dat alles tegen een LAGE en BETAALBARE PRIJS! Zeer professioneel en bijzonder goed geadviseerd. Een airco geplaatst, een schotel erop gezet almede zonnepanelen, een achteruitrij camera, luchtvering, luifel, een EP Levelsysteem onder de camper gemonteerd enzovoort. Zo heb ik mede door ZiZo een complete camper zodat ik ook meerdere maanden met mijn nieuwe huis op wielen eropuit kan. Eén heel klein minpuntje; er zijn 2 schroefjes vergeten terug te plaatsen maar heb dit natuurlijk zelf snel kunnen oplossen. Bedankt, Hans, Emiel en Inge!

• Afspraken nakomen

Super service ook voor buitenlandse klanten!

Wonend in het buitenland en toevallig in de buurt kon ZiZo de voorvering van mijn camper aanpassen met VB veren en Koni dempers. Vooraf goede informatie en een duidelijke prijsafspraak en binnen een paar dagen hadden ze tijd. Dit bedrijf straalt vertrouwen en deskundigheid uit. Hier kom ik zeker terug.

• Afspraken nakomen

Super service, betrouwbaar en kwalitatief

Snelle service en een zeer goed advies. Oplossing gericht meedenken met de cliënt. Het gevoel van partnership en verstand van zaken. Hans en het hele team, 10 met een griffel. Een betrouwbare team waar je op kunt rekenen!

Vriendelijke mensen

Deskundig

• Afspraken nakomen

Zeer vriendelijk en goede service

Kon na een paar dagen al terecht voor een reparatie en extra kleine dingetjes werden gelijk meegenomen.Klasse!!

Prettig en vakkundig geholpen met LPG inbouw in Camper

Vanaf het eerste contact een goed gevoel; goede uitleg, snel offerte, afspraak op korte termijn en inbouw geheel naar wens!

• Afspraken nakomen

zeer goede service en vriendelijke behandeling

Als er iets niet goed werkt of er is iets onbegrijpelijs dan wordt dat op een kundige en vriendelijke manier uitgelegd en/of opgelost

Deskundig en vriendelijk

Mijn eerste ervaring met ZIZO: Vriendelijke behandeling en communicatie. Deskundig personeel en een eerlijke prijs. Goede samenwerking met garagebedrijf Monster (ook deskundig).