Wat een fijne camperspecialist. Goede info, tiptop afspraak...in 1 dag geregeld...en fijne uitleg...kortom, complimenten voor complete service.

• Afspraken nakomen

Zoals elke keer prima en deskundig geholpen . Dit keer was het de Bovag keuring. Nog advies gekregen over nuttige verbeteringen en dit ook ingepland

Men denkt met je mee

Goed advies en begeleiding bij opwaarderen camper

Vriendelijk, en goed monteurs

Prima bedrijf, altijd goed geholpen! Misschien èèn klein minpuntje, afspraak om 13.00, werd wel een stukje later.

• Afspraken nakomen

Komen afspraak keurig na en je wordt netjes geholpen.

• Afspraken nakomen

goede service in gemoedelijke sfeer

uitstekend geholpen met een duidelijke aankoopkeuring en daarna de aandachtspunten netjes afgehandeld.

Luifel zeer deskundig gemonteerd

Zizo een echte AANRADER

Goed.

Snel en vriendelijk geholpen.

In 1 woord TOP

Altijd vriendelijk, kundig en afspraak is afspraak. Ik kom er al jaren bij ZiZo. Recent op de dag van vertrek in de middag een defecte accu binnen een half uur nieuwe accu bezorgt en gemonteerd . Dank Hans en Team

• Afspraken nakomen

zowel in het voortraject waarin alles besproken was, alsmede de montagezijn wij bijzonder tevreden.

Was onze eerste camper zodoende een vrij onbekend terrein. Wij zijn uitstekend geholpen met de adviezen. Het is een aanrader om niet bij een camper dealer accessoires te laten inbouwen echter wel bij de specialisten van ZIZO. Wij zijn erg tevreden over het voortraject waar alles besproken is. Ook de montage was deskundig en netjes uitgevoerd.

• Afspraken nakomen

aandacht voor de klant, vriendelijk, profesioneel.

Wij zijn altijd vriendelijk en vakkundig geholpen.

Vakbekwaam en zeer klantvriendelijk

Een complex probleem fantastisch opgelost. Enkele keren terug geweest en telkens met veel overgave gezocht naar de oplossing en gevonden. Chapeau!!!

de beste

Behalve prima kwaliteit voor een hele nette prijs, ook erg aardig. Als je het beste wilt voor je camper, ga je naar ZiZo. Serieus

superservice

Problemen met mijn Levelsysteem ,net voor vertrek . kon meteen langs komen , en alles werd uit de kast getrokken om mij te helpen.

• Afspraken nakomen

Een goed bedrijf om op problemen op te lossen

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer positief. Heel aardige mensen, die met raad en daad zullen bij staan.

• Afspraken nakomen

Na een wat moeizaam bestelproces (door gebrekkige communicatie) van een set Dometic plissé cabineverduistering die ik voor de herfstvakantie zelf wilde monteren wat niet dreigde te lukken, werd op het laatste moment door Inge de regie genomen en zij bracht een dag voor vertrek persoonlijk de set bij mij thuis. Direct gemonteerd en op vakantie gegaan. Super service Inge! Foutje maken is niet erg als het zo wordt opgelost! De betreffende set, Dometic FP300 voor de voorruit en Dometic SP300 voor de zijruiten is overigens echt een aanrader. Eenvoudig zelf te monteren en betere verduistering dan die van Remis. Ziet er ook nog eens strakker uit vind ik.

Top bedrijf

Door het WDT naar Zizo campertechniek verwezen ivm opwaarderen van camper. Alles wordt netjes en volgens afspraak gedaan en geregeld.

uitmuntend

Alle werkzaamheden volgens (prijs)afspraak geleverd. Dik te vreden.

• Afspraken nakomen

Vriendelijk, gastvrij en technisch erg goed.

Ivm de corona regels vond ik de ontvangst wat kil maar eenmaal binnen is het een warm nest. Vriendelijk, alle tijd en erg behulpzaam.

zoals altijd gewoonweg geweldig

Informatie, een telefoontje , altijd tijd, altijd de info die je nodig hebt. Niet direct dan word je terug gebeld als men het wel weet

• Afspraken nakomen

Geweldig bedrijf, hebben kennis van zaken.

Wordt netjes en snel geholpen, hebben verstand van zaken.

Zoals gebruikelijk; perfect.

Goed, snel en vriendelijk.

lekkende dakluiken

Al meer dan een jaar hadden we last van een (later zelfs twee) lekkende dakluiken. Drie keer terug geweest bij de dealer. Elke keer zei de dealer dat het nu goed was, maar steeds bleken de luiken te lekken. Hij kreeg het niet gerepareerd. Een campervriend zei mij eens langs te gaan bij ZiZo Dordrecht. Twee maanden geleden ben ik langs gegaan. De mannen van ZiZo gingen ermee aan de slag. Ik zag dat er zorgvuldig gewerkt werd. Op mijn vraag of de lekkage nu gerepareerd was zei men: "De tijd zal het leren." Een realistische opmerking, want alleen de echte weersomstandigheden vertellen je of de reparatie goed gelukt is of niet. We zijn nu 2 maanden, 10 regenbuien, een paar plensbuien en enkele onweersbuien verder. Nog steeds geen lekkage!! Mijn conclusie: goed gewerkt, heren (en dame) van ZiZo!!

• Afspraken nakomen

Zeer goede service vakmanschap en erg vriendelijk. In een woord hier is de klant nog echt koning

• Afspraken nakomen

Prima bedrijf met goede service en vriendelijk personeel.

Afspraak gemaakt voor ditmaal 2 kleine onderhoud dingetjes. s'Morgens een telefoontje dat ik de camper eerder kon brengen als ik dat wilde. Garagedeur slot en gasleiding koelkast snel en netje gerepareerd voor een normale prijs. Dik tevreden.