Ronnie is een Top gozer

Goed contact, geen moeilijke verhalen maar duidelijk en eerlijk.

Klantvriendelijk, duidelijk en servicegericht!

Bij Ros Motoren wordt je van bezichtigen tot na de koop ontzettend goed geholpen. Scherpe prijsstelling, duidelijkheid, goede communicatie en geweldige service. Het kopen van een motor bij Ros Motoren voelt vertrouwd: ik weet zeker dat ik naderhand met een probleem zonder meer geholpen zal worden. Een aanrader! ;-)

Goede, vriendelijke service met een goede prijs

Ik heb mijn KTM 1290 Super Duke R bij Ronnie aangeschaft en ben er zeer tevreden over! Ronnie heeft me goede, vriendelijke en snelle service gegeven. De prijs van de motor was ook goed en dus snel een deal kunnen sluiten. Ros Motoren wat mij betreft daarom een dikke aanrader.

Super!

Super fijn ontvangen en geholpen! Was al even op zoek naar een specifiek model, proefrit aangevraagd en was ook meteen goed! Inruilen van huidige motor was ook geen probleem, naar mijn mening ook een hele nette prijs voor terug gekregen.

De tijd stond even stil

Ik heb gisteren bij Ros motoren een Honda CBR 600 aangeschaft. Schitterende motor in een frisse kleurstelling en met een lage kilometerstand. Alles van de motor werd gechecked inclusief afleverbeurt en garantie. Ik ben 71 jaar oud, dus van de oude stempel zeg maar, en heb intussen veel motorzaken bezocht, maar bij Ros motoren voelde ik een ouderwetse gemoedelijke sfeer zonder fratsen en “ verkoper praatjes”. Ook is Ron geïnteresseerd in de beleving en motorervaring van de klant en deelt graag zijn ervaring. Ook staat er een prachtige collectie klassieke motoren waar Ron alles over kan vertellen. Heerlijk die Nostalgie en in prachtige staat. Wat de zaak kenmerkt is dat ze niets verkopen waar men niet achter staat en ook dat is zeldzaam. Het draait dus niet hoofdzakelijk om winst zoals dat bij vele zaken wel het geval is. Mijn volgende of tweede motor zal ik zeker bij Ros motoren aanschaffen. Handig dat zij ook kunnen bemiddelen als je op zoek bent naar een bepaalde type motor. Bravo Ron en John! Dank voor deze ervaring. Edu Postma

Persoonlijke benadering en uitstekende service!

De door mij gezochte motor kwam ik eindelijk tegen bij Rod Motoren. Omdat ik op anderhalf uur rijden woon ging het eerste contact over de telefoon, vlot en duidelijk. Eenmaal daar werden we zeer vriendelijk ontvangen. Aan alles merk je dat Ronnie Ros een vakman en motorliefhebber pur sang is. Topzaak met een mooi aanbod.

De klant staat centraal!

Recent heb ik mijn motor ingeruild voor een nieuwere versie bij Ronnie. Vanaf begin tot eind een persoonlijke, prettige en no-nonsense ervaring! Ronnie heeft passie voor motoren en deelt dat graag met je. Daardoor begrijpt hij ook dat de aanschaf van een motor een bijzondere ervaring is. Ik mocht de tijd nemen voor de proefrit en met de onderhandelingen werd ook eerlijk en transparant gesproken over de mogelijkheden. Na aankoop stuurde Ronnie regelmatig een berichtje met de laatste stand van zaken (omdat ik een aantal aanpassingen aan de motor wilde). Een week later stond de motor vol trots klaar! Na een bak koffie en mooie verhalen heen en weer kan ik weer met een mooie motor op pad! Al met al een fijne aankoop. Vooral door de persoonlijke en toegankelijke benadering van Ronnie!

Fijne service, niet de standaard verkopers

Vanuit het gemeentehuis, om mijn rijbewijs op te halen, meteen doorgereden voor een proefritje. Als beginnende rijder is goed advies belangrijk en dat krijg je. Goed advies, proefrit en een lekker bakje koffie heeft er toe geleid dat we meteen de juiste motor hebben gevonden.

Goed en betrouwbaar

Lieve mensen, leuk stelletje, hart voor motors dank zij hun een leuke dag gehad !!

Correct en vriendelijk

De aankoop van mijn motor verliep soepel en snel door het goede handelen van Ros Motoren. Heel vriendelijk ontvangen en alles super geregeld.

Prettige manier van zaken doen

Bij Ros Motoren wordt de tijd voor je genomen. Ook de aftercare is dik in orde!

Professioneel en vriendelijk bedrijf

Een afspraak was vlot gemaakt en de informatieverstrekking was top.

afspraken worden gewoon 100% nagekomen.

motor op hun site gezien,,aanvraag gedaan en werd direct terug gebeld met info over de motor. vervolgens de motor besteld, na bestelling heb ik op het laatste moment nog een duo zadel erbij besteld. dit is allemaal perfect geregeld, motor volledig met goede beurt, nieuwe banden, en het duozadel afgeleverd. kortom; 100% service!!!

Eerlijkheid en no-nonsense.

Zeer tevreden over mijn nette Ducati via Ros Motoren. Eerlijk zaken doen en alle afspraken nakomen: zo hoort het. Dank je Ronnie.

Uitstekend geholpen

Ik heb een hele mooie Multistrada gekocht bij Ros Motoren. Ronnie is een fijne vent, komt eerlijk over. Probeert je niet over te halen of je een oor aan te naaien, het gaat gewoon lekker normaal en duidelijk. Zeker aan te raden!

Fantastische service

Fijn contact over de verkoop van de motor. Zelfs de 6 maanden grantie die het bedrijf geeft kan opgeschoven worden totdat ik mijn rijbewijs heb.

Duidelijke uit leg en tips gekregen

Goed geholpen door Ron klant vriendelijk doet echt zijn best om tot een passende deal te komen waar zowel de klant als Ron tevreden over kunnen zijn top ben supper in mijn nopjes met de aan koop van de Triumph

Fijn dat Ronnie met je mee denkt, om de juiste keuze te maken

Goed contact, persoonlijk en neemt ook alle tijd voor je. Is pas tevreden als je voor jezelf de juist keuze gemaakt hebt. Mochten we nog eens een motor nodig hebben dan gaan we zeker bij hem langs.

Zoals altijd, beleefd en goede communicatie.

Kom al weer aantal jaren bij Ron. M.n 3e motor gekocht. Geen geleur met je eigen motor. Fatsoenlijke inruilprijs en afspraak is afspraak. Netjes geregeld en thuisgebracht.

Eerlijk zaken doen, met veel vriendelijkheid.

Via internet een motor gevonden en gebeld. Proefrit gemaakt en snel tot een overeenstemming gekomen wat betreft de prijs. Motor werd thuis afgeleverd zoals afgesproken! Veel kleine extra's wat niet nodig is maar wel fijn zaken doen!!

Goede prijs en service met hart voor motoren

Ros Motoren biedt zelfs tijdens een pandemie uitstekende motoren aan en bezorgd deze aan de andere kant van het land. Goed onderhouden motoren, breed aanbod en geen twijfelachtige aanbiedingen. Zoals het hoort. Blind een motor kopen vertrouw ik alleen aan Ros Motoren toe.

Ongedwongen goed!

Heb diverse motoren bekeken waaronder mijn bij Ronnie aangeschafte Suzuki GSX-R750. Een mooie motor met slechts 2 eigenaren en pas groot onderhoud gehad dus ja wat wil je nog meer, alles ging verder gemoedelijk en na de proefrit was de deal snel gesloten. Bedankt en fijne jaarwisseling! Groet Ronald

Heerlijke Motor gekocht bij Ronnie!

Goeie Service, fijne communicatie en vriendelijk mensen!

Hier wordt nog echte service verleend

Ronnie heeft echt goed met me meegedacht. In een informele setting probeert hij te begrijpen wat je wensen zijn en hoe hij je zo goed mogelijk kan helpen. Hij geeft een stukje extra service wat ik erg op prijs stel. Ik heb nu een motor waar ik helemaal blij mee ben, maar voor de volgende zou ik zeker weer bij Ros Motoren gaan kijken. Ook John was erg vriendelijk en je zult nooit kunnen vertrekken zonder dat je een bakkie koffie hebt gekregen. Heel fijn bedrijf, duidelijke, vriendelijke en snelle communicatie.

goede service door mensen die weten waar ze over praten

je wordt goed op de hoogte gehouden van het aankoopproces. Verder krijg je goed advies van mensen die zelf ook van motoren houden en weten waar ze overpraten.