Super mooie motor gekocht voor nette prijs

Vriendelijke verkoper met het juiste motorhart. Keurige service. Ben erg blij met mijn nieuwe motor.

Zeer vriendelijk en professioneel

Ik ken Ronnie al enkele jaren maar was nu even geleden, heb er ook al enkele Ducati's gekocht, nu weer een heel mooie Monster S4R. Steeds heel fijn om hem te ontmoeten en zaken te doen, altijd heel hartelijk ontvangst, koffie (cappuccino !) staat altijd klaar ! Allemaal piekfijn in orde motoren in de aanbieding, Proficiat en nog heel veel succes Ronnie. Beste groeten uit België, Jean-Pierre

Geweldige service en goede zorgen

Ik ben heel goed geholpen van begin tot het eind. Alles op het gemak en er werd goed de tijd genomen voor goede uitleg, te kijken, proef te zitten, papieren inorde te maken etc. Bij elk bezoek een bakje koffie en een hele goede service !!

Fijn contact en leuk zaken gedaan .

Ik had geen inruil en ging naar Ros voor een V Max. Mooie fiets en eigenlijk waren we het snel eens. Ronny nam de tijd om de fiets klaar te maken en liep tegen zaken aan die door hem netjes zijn aangepakt en hersteld. Hij bezorgde de motor bij mij thuis wat ik ook zeer waardeerde. Ik zou zo weer kiezen voor het kopen van een motor bij Ros motoren. Voorlopig doe ik het met deze.

Vriendelijk en goede service

Mijn eerste motor gekocht bij Ros, was een fijne ervaring.

Fantastisch

Na al een tijdje op zoekt te zijn geweest zag ik plotseling op de website van Ros Motoren mijn droommotor: De Aprilia Tuono V4 1100 RR. in BLAUW !! Meteen gebeld. Ronnie en ik spraken minstens een half uur over deze motor en over onze gezamenlijke hobby : racen. Ik had vervolgens nog wel even tijd nodig om mijn oude motor aan een liefhebber te kunnen verkopen omdat deze in de categorie exoten valt. Dat begreep hij heel goed en ik had al heel gauw in de gaten dat hij mij die brommer gunde . Ik kreeg van Ronnie nog een paar waardevolle tips hoe ik moest onderhandelen . Later die week heb ik Ronnie nog ontmoet op mijn werk in Heerenveen nadat hij in het Noorden een motor had afgeleverd. Daar hebben we de deal rond gemaakt. Het leek alsof we elkaar al 30 jaar kenden, zo vertrouwd waren onze gesprekken. Ik ben echt heel blij met de Aprilia en ook over het feit dat Ronnie deze bij mij thuis in het hoge Noorden heeft afgeleverd ? Prima service !

Een betrouwbare motorzaak waarbij het verkopen niet voorop staat

Na een inruil voorstel te hebben gevraagd heeft Ronnie mij gebeld. Met mijn motor langs gegaan en na een proefrit te hebben gemaakt hebben we de koop in orde gemaakt. Mijn inruil motor werd niet gelijk afgekraakt in het verkoop "spel" maar gewoon lekker transparant praatje zonder veel opsmuk.

Zelf naar sluitingstijd nog de motor mogen proefrijden en volgende tijd om de motor meteen te kunnen meenementop geholpen door Ronni. Top bedrijf!!!

Klant vriendelijk geen onzin maar eerlijk

Na 3 uur onderweg te zijn geweest hoop je dat wat je op foto`s gezien hebt klopt. Dit was zeker waar na de koetjes en kalfjes over tot de orde van de dag en zonder proefrit de multistrada mee naar huis genomen. Ik heb van elke minuut genoten ondanks de files

Betrouwbaar en gepassioneerd!

Ron is een liefhebber en zoiets komt terug in de motorzaak. Geen gewauwel maar gewoon zoals het is en met heel veel enthousiasme . We houden contact en als er weer een leuke youngtimer binnenkomt ben ik wederom geïnteresseerd!

Een gewelig fijne en prettige omgang met klanten

Zeer begripvol, tijdnemend en meedenkend. Ook na de koop belangstellend en vooruitdenkend!!

Goede service, en verstand van zaken….

Meteen een goed gevoel, dat was al bij het eerste contact, leuk zaken gedaan, een echte aanrader om een motor te kopen.

RosMotoren doen wat ze beloven.

Bij al mijn bezoeken van een kijkje, testrit en vervolgens ophalen van de motor is er ontzettend goede service geleverd. Mijn motor kreeg eerst nog een goede beurt en controle voor ik hem meenam. Zelfs bij het helpen van het opladen van de motor werd niet weggekeken. Ik ben super tevreden met mijn motor en de weg ernaar toe. Echt een aanrader!

Goede zaak met mooie en goede motoren voor ieder wat wils.

Pas een mooie Ducati monster 1200 s gekocht, zeer tevreden over. Goede service, duidelijke uitleg over alles, aa rdige mensen en niet te vergeten goede koffie.

Correct geholpen top

Top service met een top sfeer!

In perfecte staat Ducati Monster 821 gekocht bij Ros Motors. Vanaf het begin van het bekijken tot een paar dagen later het kopen toe een top sfeer gehad bij Ronnie! Ervaren bedrijf met goede uitleg en tip-top in orde aflevering van de motor!

Goede service, fijne ontvangst.

Motor is netjes afgeleverd op de afgesproken datum. Ros motoren is een fijne en betrouwbare plek om een motor te kopen.

Alle aandacht en tijd voor de klant!

De aflevering van mijn motor was heel spannend! Niet alleen omdat ik bij Ron een vette Ducati Monster heb gekocht. Maar ook omdat het tot het laatste moment onzeker was of alles wel op tijd binnen zou zijn om La Duc mee te nemen met ons motorweekend. Ron heeft me voortdurend op de hoogte gehouden, en alles keurig op tijd geregeld. Daarna nog een mooie foto gemaakt bij de zaak. Hulde!

Goed geregeld!!

Alles wordt goed geregeld ,en aan alle wensen van de klant wordt voldaan echt een aanrader

Uitstekend geholpen

Een prachtige occasion kunnen kopen met inruil, was geen enkel probleem. Verder uiterst aardige mensen met kennis van zaken. Zou het zeker aanbevelen.

prettig en betrouwbaar adres

Mijn motor verkocht aan Ros Motoren en en zij hebben de invoer geregeld van mijn nieuwe motor. Erg flexibel bedrijf die meedenkt en er alles aan doet om je als klant blij te maken. Deze service en beleving kom je niet zo vaak meer tegen helaas. Dus als je in de regio een fijn en betrouwbaar adres zoekt dan zou ik niet verder zoeken en een een bak koffie gaan doen bij Ronnie!

Prima en zeer correct

Ik heb mijn oude motor ingeruild en een 2e hands motor terug gekocht. Prima geholpen door Ronnie duidelijke uitleg van technische zaken en werking van de motorfiets. Vertrouwd adres met goede service.

Heel fijn adres waar je op een prettige persoonlijke manier geholpen wordt.

Ik heb op een heel prettige, ontspannen en bovenal eerlijke manier mijn motor gekocht. Het voelde allemaal goed en de koop was zo beklonken. Fijne zaak! ga zo door.

Ze nemen de tijd en zijn zorgvuldig

Op zeer prettige wijze geholpen. Ze nemen de tijd en ik heb een zeer goed gevoel over gehouden aan de totstandkoming van de levering van mijn Honda. Vanaf de testrit tot het ophalen heb je het gevoel dat ze achter het product staan wat ze verkopen. Dankjewel Ronnie.

Prima!

Maandag een testrit, en zaterdag opgehaald. Helemaal de motor naar mijn zin en alle bijbehorende originele onderdelen aanwezig. Ron, prima verzorgd, als ik in de buurt ben kom ik zeker nog eens langs en uiteraard zien we elkaar terug voor het onderhoud. Dankjewel en tot de volgende keer