Fantastisch geholpen.

De service was top. Erg goed geholpen door een liefhebber van motoren. Alles wat er staat ziet er piekfijn uit en er zit overal een verhaal achter, heel leuk. Een aanrader voor mensen die iets moois zoeken.

Alles weer top geregeld door Ros Motoren

Bij Ronnie een motor kopen is als een klein feestje. Alle wensen worden van te voren besproken en snel en vakkundig uitgevoerd. Hier staat het motto klant is koning hoog in het vaandel.

Vriendelijk, behulpzaam

Een prachtige Triumph gekocht die heerlijk rijdt. Tot nu toe geen verborgen gebreken te bekennen. Vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Tevreden!

Top geregeld!

Geholpen door iemand met passie voor motorfietsen. Ronnie heeft mij hartelijk welkom geheten en fijn contact kunnen houden over de motor. Met een vertrouwd gevoel een proefrit kunnen maken en achteraf zijn alle gemaakte afspraken nagekomen. Kortom een hele fijne ervaring voor de aanschaf van mijn eerste motor!

Fijn zakendoen met een liefhebber die met passie zijn bedrijf runt

Vanaf het eerste telefoontje fijn contact met Ronnie van Ros Motoren. Snel tot een afspraak kunnen komen en ter plaatse in Etten Leur nam Ronnie alle tijd om de koop zorgvuldig af te handelen. Hij heeft oog voor detail en alle motoren staan er piekfijn bij. De Tiger 800 XCa die ik mee naar huis heb genomen is top! Dese ervaring is alleen gebaseerd op het fijne contact en de afhandeling van de koop, maar wekt in ieder geval veel vertrouwen voor eventueel toekomstig contact over evt. garantiekwesties/service.

Zeer klantvriendelijke motorliefhebbende eigenaar

Mijn 1e motor bij Ronnie aangeschaft. Als eerste gebeld voor de motor, direct contact gekregen , zeer vriendelijk en open communicatie. Motor gelijk kunnen reserveren en 2 dagen later gaan kijken. Op die dag meteen tot een goede deal kunnen komen en de motor aangeschaft. Ronnie heeft oog voor de klant en bied een relaxte persoonlijke sfeer om in alle rust van alle aspecten de aanschaf te kunnen genieten . Alle afspraken worden keurig nagekomen...TOP Mocht ik ooit nog een andere motor zoeken zou ik zeker contact opnemen met Ronnie

Super service

Top service uitgebreid de tijd genomen voor de klant. Zelfs toen ik nog een keer met mijn vrouw ging kijken om haar oordeel te vragen was niks te veel.

Mijn eerste ducati hier gekocht. Kwam voor een japanner en ging weg met een italiaan, mede door hoe gepassioneerd de eigenaar hier over kon vertellen. Zeker in deze tijd een verademing om nog een kleine en persoonlijke zaak tegen te komen waar de tijd voor je wordt genomen en waar de passie voor motoren van de muren afdruipt. Motor is in uitmuntende staat net zoals de rest van de motoren die binnen staan, met zorg ingekocht dat kun je zien. Positief verast zowel door ros motoren als door de aankoop van mn eerste ducati

geweldige goede service en een goede prijs kwaliteit verhouding

Een Triumph Tiger 900 Rally gekocht bij Ronnie. Vooral de rust en de tijd die werd genomen tijdens de aflevering van de motor was bijzonder prettig. De garantie is goed geregeld en voelt vertrouwd. Ros motoren is een aanrader. Iwan van Esch

Wederom prima geholpen.

Goede service van Ronnie.

Hele fijne motorzaak

Hele fijne ervaring bij ROS motoren. Snel tot een goede deal gekomen. Voor mij had alleen af en toe de communicatie over het begrenzen van de motor wat beter mogen zijn. Verder echt een top zaak!

Goed geregeld !!

Keuze doorgegeven aan Ronnie, welke motor ik wilde. En voor de rest is alles perfect verzorgd. Is immers de 3e motor aangeschaft bij Ros Motoren.

Super!

Inmiddels mijn 3e motor bij Ros. Ronnie gebeld voor een zoekopdracht en kwam met een hele mooie nette aan. Oude motor ingeruild. Alle afspraken netjes nagekomen!

Zeker aan te raden. De service zeer correct en goed

Zeer Goed

Zeer prettige omgang en vriendelijke omgang, Afspraken nakomen en vlot afgehandeld.

Hartelijk ontvangst en prima service

Hartelijk ontvangst, product zoals omschreven en een mooie deal met prettige afhandeling. Kortom helemaal top.

Erg fijn contact gehad

Mijn wensen door kunnen voeren en de afspraken zijn nagekomen.

Geweldig!

Ronnie is een man met een motor hart, de passie voor motoren merk je aan alles. Nette zaak , mooie en goede motoren. Ben tot aanschaf overgegaan van een honda firestorm uit 99, en zelfs met die leeftijd kun je er gerust op zijn dat er zorgvuldig mee is omgegaan en dat je er een goede nette motor aan hebt. Goede ontvangst, bakje koffie, testritt was allemaal geen probleem. Alles top geregeld tot aan de aflevering aan huis aan toe. Ronnie bedankt! Kom nog wel eens langs gescheurt met de Firestorm. Houd de wielen draaiend. Mvg Ashley

Klant staat centraal

Iemand met passie en vooral kennis van motoren. Eerlijk en heel communicatief. Hier koop je een motor die bij je past en met een gerust hart. Geen winstbejag maar een tevreden en terugkerende klant beogen.

Prachtig

Heel leuke ontvangst en heel behulpzaam. Aanrader

Gewoon heel goed.

Nadat ik een afspraak heb gemaakt een dag later een warm ontvangst. Kopje koffie, gemoedelijk en vertrouwd. Een proefrit was geen enkel probleem. Elke motor staat er top bij, mijn oog was op een gigant gevallen. Een Triumph Rocket 3 Touring. Een eerste eigenaar motor met volledige documentatie. De koop was snel gesloten. Ros Motoren gaat voor kwaliteit. Dankjewel Ronnie.

Aankoop bij Ros motoren was een super ervaring.

Echte motorliefhebbers waar ik met vertrouwen mijn nieuwe fiets heb gekocht. Alle documentatie/historie van de motor aanwezig en duidelijke communicatie. Oude motor voor een mooie prijs ingeruild. Nog bedankt Ron

Kleine motoroccasion voor de liefhebber

Onlangs een mooie occasion Triumph Tiger 800 XCA gekocht bij Rosmotoren. Een kleine motoroccasion waar alleen maar pareltjes te koop zijn. Zeer prettig en transparant contact met Ronnie, die denkt in mogelijkheden voor wat betreft inruil motoren en tevens flexibel is voor wat betreft afspraken omtrent proefritten en afleveringen.

Tien met een griffel.

Ik heb deze prachtige Triumph Rocket aangeschaft bij Ros motoren. Echt ontzettend goed geholpen door Ronnie, zowel met het inplannen van de proefrit als de aankoop als de aflevering. Hij maakt er echt een erezaak van om alles zo goed mogelijk te laten verlopen, daarnaast leef je extra naar de overdracht toe door de vele foto's die je krijgt toegestuurd van de goede behandeling die je motor krijgt voordat je de sleutels in ontvangst mag nemen. Tien met een griffel.

Super mooie motor gekocht voor nette prijs

Vriendelijke verkoper met het juiste motorhart. Keurige service. Ben erg blij met mijn nieuwe motor.