Dank je Ronnie voor je service. Ik ben goed geholpen door Ronnie

Ondanks dat het duidelijk was dat ik niet direct tot koop over zou gaan, omdat ik nog twijfelde over type motor, was een proefrit geen enkel probleem. Uiteindelijk toch gaan zoeken naar een andere motor. Uiteindelijk exact de motor die ik wilde gevonden bij Ros Motoren. Daarna snel en adequaat geholpen door Ronnie. Bedankt voor de vriendelijke, no nonsens service. Top.

Non nonsense, betrokken en professioneel zoals het hoort

Na een paar jaartjes de kriebels te hebben onderdrukt heb ik exact datgene gevonden wat ik zocht; een Triumph Tiger 800 XC en waar anders dan bij Ronnie Ros. Warme, vriendelijke ontvangst zodat je je snel op je gemak voelt, neemt uitgebreid de tijd voor je en voorziet je van deskundig en eerlijk advies. Wij waren er dan ook al snel uit. Tussendoor qua oplevering prima op de hoogte gehouden en de oplevering was dik in orde. Aankoop rijdt als een tierelier en nu volop genieten dus.

Klopt Frans, dit is weer een typisch geval van de juiste motor bij de juiste klant. Bedankt voor je recensie ! Groet, Ronnie

Professioneel, vriendelijke en behulpzaam

Zonder afspraak binnen gelopen en een half uur later zat ik voor een proefrit op wat later bleek mijn nieuwe motor. Goede voorlichting mbt de motor en rijeigenschappen. Flexibel met het regelen van alle formaliteiten.

Ja dat ging lekker snel Maarten, heel veel rijplezier met je Ducati !

Fijne service en een mooie aanbieding

Ik heb een goede deal gekregen bij Ros motoren. Ronnie komt betrouwbaar over en geeft goede en duidelijke informatie.

Dank je Mathijs voor deze 10 !

Vriendelijk en accuraat

Komen afspraken na. Prettig in omgang.

Top service, zoals ik mijn eigen klanten ook bedien!

De manier waarop Ronnie en ik hebben gecommuniceerd omtrent de aankoop, kan menig merken dealer een voorbeeld aannemen. Er speelde wat kleine puntjes omtrent de motor waar mijn oog op was gevallen. Ronnie heeft hier open en eerlijk over gecommuniceerd via de telefoon dat hij dit eerst wilde oplossen. Ik heb toen verteld wat ik wilde en zodoende heeft Ronnie mij voorzien van updates. De proefrit was uiteindelijk een bijzaak om alles correct af te ronden! Ronnie merci voor de fijne manier van "zaken" doen!

Dank je wel Erik voor het vertrouwen, heel veel rijplezier met je prachtige Ducati !

Prettig zaken doen, zeer betrouwbaar en komt afspraken na

Zeer tevreden. Fijne persoonlijke manier van zaken doen. De motor is volgens afspraak netjes afgeleverd. Een betrouwbaar adres om een motor aan te schaffen.

Bedankt voor je review Alexander, heel veel rijgenot ! Groet, Ronnie

Vanaf de eerste minuut genieten

Proefrit was al geweldig met voorrijder zodat ik me helemaal op de Rocket kon concentreren, en afspraak is afspraak. Super afgeleverd met nieuwe banden, accu en voor remmen. Blij dat ik rij, vanaf de proefrit al een feestje. Klasse geregeld

Super leuk te horen Alex, veel plezier met je aankoop !

Zeer goede ervaring

Nette en vlotte service. Komen de motor indien gewenst halen en retour brengen.

Tot de volgende keer Maarten ! Bedankt voor de review. Groet, Ronnie

Top service

Zeer goede service en afwikkeling. Tevens echt nette motoren staan. Fijn bedrijf waar ik zeker terug kom.

Dank je wel Marco, heel veel rijplezier met je Ducati ! Groet, Ronnie

Klantvriendelijk en deskundig

Via Ros Motoren een mooi Z1000 gekocht. Heel prettig en deskundig geholpen. Aan de presentatie en het voorkomen is duidelijk te zien dat er met liefde voor motoren gewerkt wordt.

Bedankt voor je aankoop Martijn, heel veel plezier ermee en tot ziens weer ! Groet, Ronnie

Fijne, bijna ouderwetse service.

Vanaf het eerste telefonische contact met Ron goed gevoel bij zijn stijl van zaken doen, klantbenadering: Hij houdt zich aan de afspraken, belangrijk, en doet wat hij zegt. Ontvangst en benadering op locatie prettig, informeel maar wel met de juist benadering.

Klopt Mark, doen wat je zegt en zegt wat je doet. Dat waardeer ik zelf ook altijd wanneer bedrijven of mensen dat doen. Groet Ronnie en heel veel plezier met de mooie Triumph Tiger !

Gastvrij ontvangen en snel zaken gedaan

We zijn gastvrij en vriendelijk ontvangen waarbij alle tijd is genomen om ons iets te vertellen over de motor waarvoor we belangstelling hadden. Ook in deze tijden van corona voelden we ons veilig aangezien regel was dat alleen op afspraak klanten werden ontvangen. Na een proefrit was het besluit de motor te kopen snel genomen en kwamen we zeer snel bij elkaar. De motor is keurig afgeleverd en Ros motoren heeft alles snel en netjes afgehandeld. We zijn prima tevreden.

Goed te horen Jur, harstikke mooi te horen dat jij en je zoon helemaal blij zijn met de aankoop van de Ducati Monster. Groet vanuit Brabant, Ronnie

Voor vakkundige, persoonlijke en gepassioneerde advies bij aanschaf van uw motor? dat is ROS motoren

ROS motoren had een V-strom 1000 als occasion waar mijn oog op gevallen was. Helaas maar 100% begrijpelijk is door de Corona maatregelen een proefrit paar maal uitgesteld. Eenmaal bij ROS motoren ontmoete ik een "zeer" gepassioneerde ,vriendelijke man die de motor tot in de puntjes verzorgd en vertroeteld klaar had staan. De proefrit zelf was voor mij de finishing touch en ik was om. Met grote regelmaat word de klant telefonisch op de hoogte gehouden en word er een grote mate van transparantie gehouden. Kortom, ik zou ROS motoren "zeker" aanbevelen en ga absoluut terug komen voor mijn volgende motor.!! Leuk weetje, ik woon 120km van ROS motoren vandaan.(H'sum) Had het profiel van de achterband niet disputabel geweest en vierkant en had dit bespreekbaar geweest dan had ROS motoren een dikke 10 gescoord.

Hoi Ronald, bedankt voor het leuke contact en de aankoop. Over de achterband zouden we nog wat afspreken echter voordat ik je wilde bellen ontving ik een berichtje dat je het zo goed vindt. Wil je uiteraard alsnog tegemoet komen daarin hoor.

Goed geholpen.

Ik ging kijken voor een specifieke motor, en deze was zoals in de advertentie. Ik ben goed geholpen en er werd tijd aan de verkoop besteed. Een paar dagen later opgehaald en meteen rij klaar zonder extra kosten. Een top zaak!

Goed te horen Timen !

Goede communicatie en service!

Dank je Ronald voor het vertrouwen en heel veel rijplezier met je prachtige Triumph Street Triple-R. Tot ziens weer !

Fijn zaken doen met Ronnie Ros, bedankt

Enthousiast, betrokken en service, echte aanrader

Was echt leuk gistermiddag Romano, goed dat je ons gevonden hebt ! Echt een hele mooie Ducati die je nu bezit.

Zeer tevreden en goeie service

Zeker een aanrader, professioneel en betrouwbaar bedrijf. Ze zijn een vaste klant rijker.

Dat horen we graag Mehdi, je bent altijd van harte welkom en je maatjes ook natuurlijk. Tot ziens weer !

Klantvriendelijk en vakkundig

Fijne zaak om een motor aan te schaffen. Goede en eerlijke communicatie. Aanrader.

Communicatie is belangrijk vinden wij ook, dank voor de aanschaf van je mooie Ducati Hypermotard ! Tot kijk weer.

Persoonlijk en vakkundig

Een eerste klas zaak. Bij verschillende motorzaken wezen kijken, maar nergens de uitgebreide aandacht en advies gehad als bij Ros motoren. Bedankt!!

Heel veel rij-genot Pascal met de prachtige Yamaha TDM 900 !

Persoonlijke aandacht met passie voor motoren.

Het was een eindje rijden, maar het was de moeite waard. Als je binnenkomt, zie je al dat er alleen zeer mooie exemplaren motoren staan. Het is een kleine zaak waar je persoonlijke aandacht krijgt. En heel fijn dat de motor thuis bezorgd kon worden. Ik ben heel blij met mijn aankoop bij Ros motoren!

Daar doen we het voor Andre, heel erg bedankt voor de aanschaf en we houden contact.

Vriendelijk en behulpzaam

Snel en vriendelijk geholpen bij het maken van een proefrit. Ook zeer behulpzaam met het aanvragen van een financiering en de communicatie over aflevering.

Top Derek dank je voor het vertrouwen !

Mijn ervaring met Ros motoren is zeer positief. Een afspraak maken op een dag dat de showroom gesloten was, bleek geen probleem. Bij binnenkomst Eli’s het gelijk duidelijk dat het om een liefhebber gaat die kwaliteit belangrijker vindt dan kwantiteit. Ronnie neemt ruim de tijd om, onder het genot van koffie, zijn verhaal te vertellen en vragen te beantwoorden. Dit alles heeft mij uiteindelijk doen overtuigen om mijn nieuwe motor bij hem aan te schaffen, hier heb ik nog geen dag spijt van gehad!

Heel veel rijplezier Rick met je Triumph Street Triple-R en bedankt voor je beoordeling ! Met vriendelijke motorgroet, Ronnie Ros

Fijne zaken gedaan met Ronnie. Maakt duidelijke afspraken en komt deze ook na.

Hele goeie motorzaak netjes professioneel klantgericht super goed geholpen en bezorgen moet er voor de deur spij en span af

Bedankt Eric en heel veel rijplezier met je Yamaha YZF-R6