super bedrijf

ben erg goed en vriendelijk geholpen en de motor is prachtig en technisch erg goed.

Behulpzaam en eerlijk!

Ik heb Ros Motoren als een erg vriendelijk en oprecht bedrijf mogen ervaren met de klant echt op de eerste plaats. Mijn motor heb ik dan ook in een geweldige staat in ontvangst mogen nemen.

Nette en vriendelijke zaak!

Hier een mooie Honda Cb650r gekocht en was werkelijk in nieuwstaat. Fijn en goed contact gehad met de eigenaar. Hij helpt en denkt goed met je mee en neemt de tijd.

Goede service !

Top service ! Iemand die veel passie heeft voor motors en dat laat hij duidelijk merken ! Super blij met de aankoop van mijn motor bij ros motoren ! Gr Gino Landa

Mooie motoren en goede service

We hebben een mooie Ducati gekocht, met weinig kilometers. Onderhoudshistorie compleet! Omdat het kenteken nog aangevraagd moest worden duurde het eventjes voordat we hem op konden halen. Wij zijn goed op de hoogte gehouden in de tussentijd! Vriendelijke verkoper

Geweldige service!

Na mijn zoektocht uitgekomen bij Ros motoren. Super goed geholpen door Ronnie met de keuze voor mijn motor! Ontzettend bedankt!

Goed Bedrijf

Ronnie is een aardige vent!

op internet zag ik een advertentie staat van een ducati supersport. ff een belletje gedaan en ik kon gelijk langskomen. hij heeft mij duidelijk alles uitgelegd over de motor en heb de mooie deal gelijk gekocht. wat ook fijn is dat ik het onderhuid ook bij Ros motoren kan doen omdat ik daar de motor heb gekocht. Ronnie had gelijk voor mij een druppellader besteld voor in de winter. ik zou hier zeker mijn 2e motor willen kopen!

Leuk contact!

Leuk contact gehad met Ronnie over mijn nieuwe Indian FTR 1200 die ik bij hem recent heb gekocht. Alles netjes op order aan papieren en alle originele onderdelen waren aanwezig. Alle vragen waren duidelijk antwoord door Ronnie en hij ging een extra stapje verder door het uitzoeken hoe de motor verlaagd kon worden. De breng service kwam ook zeker goed uit met het stormachtige weer!

Top services

Top service met contact stalling onderhoud en aflevering!

Erg goed geholpen, de eigenaar heeft duidelijk passie voor motoren

Prachtige motor gekocht met uitstekende hulp

Fijn en prettig geholpen en met verstand van zaken

Zeer prettige ervaring en mooie collectie gebruikte motoren. Dit is een heel prettig bedrijf om zaken mee te doen en geeft vertrouwen.Ronnie bedankt voor de tijd die je heeft genomen om voor mij de juiste keuze te maken.

Fijne Ducati 1000 SS Carenata.

Ros Motoren heeft mij een prima motor geleverd , de gemaakte afspraken, vwb. aflevering en onderhoud zijn goed nagekomen.

Brabantse gezelligheid met verstand van motoren!!

Alles klopt en weet waar hij het over heeft!

Ronnie is een aardige man met lekkere koffie en mooie motoren!!!

Ik heb samen met mijn vader mijn droommotor bij Rosmotoren gekocht. Ronnie was erg aardig en we kregen lekkere koffie. We hebben eerst naar de gele Ducati 748s gekeken(mijn vader houdt zelf van rode Ducati's, maar ik vind een gele prachtig). Nadat mijn vader de motor bekeken had, hebben we hem gekocht en meegenomen.

Zeer goede ervaring!

Op zoek naar een Ducati Monster 696 ben ik afgelopen zomer uitgekomen bij Ros Motoren in Etten Leur. In een gemoedelijke sfeer en onder het genot van een bakje koffie een praatje gemaakt met Ronnie, waarna de proefrit volgde. Het was eigenlijk de bedoeling om nog wat meer motoren te bekijken, maar het gevoel was gelijk goed. De prijs en service waren dusdanig goed dat ik niet verder heb gekeken en de motor heb aangeschaft. Tot nu toe zeer tevreden en veel plezier van de motor gehad! Zou Ros Motoren zeker aanbevelen!

Super tevreden goed geholpen !!!

Super tevreden!!!!

Zeer positieve ervaring

Wij hebben bij Ros motoren een Yamaha fz8 gekocht en zijn hier zeer tevreden over. Ronnie neemt de tijd voor je en was een zeer prettige verkoop. Ook de motor bevalt ons super. Dus zeker een aanrader!

Afspraken worden uitstekend nagekomen!

een

Perfecte diesnt van a tot z

Alles zoals voorzien Alles gedaan om mijn Ducati 100% in orde te leveren

Betrokken

Een prachtige motor gekocht vandaag, absoluut een aanrader als je op zoek bent naar een motor in top staat.

Zeer klantvriendelijk

Klantvriendelijke zaak met goede service. Ronnie neemt alle tijd voor z'n klanten.

Super geholpen

Netjes neemt de tijd voor de klanten weet de motoren die hij verkoopt goed zijn . De zaak inziet er netjes uit

prettig

prettig

Fijne motorzaak met goede service

Recent een KTM motor bij Ronnie gekocht, fijne persoonlijke benadering en snel een goede deal kunnen sluiten, zeker aan te raden!