Alles goed geregeld

Goede ondernemer in hart en nieren die zijn afspraken na komt.

Zeer goede service

Hoi, ik ben bij Ros motoren zeer goed geholpen en zeer vriendelijk en snelle reactie op al je vragen, en perfect bedrijf . M v g gerald

Passie voor de zaak

Correcte vent, Mooie motoren en een realistisch verhaal. Kortom fijn zakendoen!

Klantvriendelijk

Ronnie staat voor zijn zaak en is daar trots op. Hij verkoopt motoren met liefde voor dezelfde motoren en komt graag in contact met een eventuele koper. Weet veel van de motoren die hij verkoopt. Jammer dat er geen onderhoud kan plaatsvinden want dan liet ik het zeker daar uitvoeren. Daar hoef ik niet over na te denken maar wellicht nog een optie voor de toekomst?

Leuke ongedwongen sfeer en genoeg tijd voor de klanten

Goede ervaring met de verkopende partij

Goed geregeld.

2 woorden: Goed geregeld.

Persoonlijke aandacht voor de klant, prachtige motoren

Ik had interesse in een Yamaha TDM omdat mijn Honda VFR toch een iets te sportieve zithouding had. Aangezien ik de motor vooral gebruik voor woon-werk wilde ik niet teveel uitgeven. Ik had een inruilvoorstel aangevraagd via de site en werd de volgende dag teruggebeld met een aanbod. Omdat de Yamaha in kwestie een lage kilometerstand had met een aantrekkelijke prijs en de foto's op de site er erg mooi uit zagen ben ik de volgende dag naar Etten Leur gereden voor een proefrit en hebben we een deal kunnen sluiten. Ronnie kon de Yamaha overschrijven, dus kon ik hem direct meenemen. Ik had 's avonds dus al de nieuwe motor in de garage staan!

Prima afgerond de ruil van een BMW R 1200 GS naar een Ducatie Scrambler, alles volgens afspraak gegaan. Is zeker aan te bevelen

Super service!!

Hartstikke bedankt voor het snelle regelen van alles! Me volgende motor koop ik zeker weer bij ros motoren!!!

Leuk contact en prettig zaken doen

Heb inmiddels mn 2e motor bij Ros Motoren gekocht, de eerste heb ik weer ingeruild. Als bekend een afspraak gemaakt om een proefrit te maken op de gewenste motor, er was inmiddels nog een zelfde model bij hem binnen dus 2 proefritjes gemaakt. Ronnie neemt alle tijd om je aan de juiste keuze te helpen.

Een ongelofelijke passie voor motoren en toewijding naar cliënten.

Ronnie zegt wat hij voor je wil doen en doet vervolgens wat hij zegt.

Fijne motorzaak met teveel moois

Mijn ervaring met Ronnie is heel positief. Fijne motor gekocht en goede inruil gedaan. Zeker een aanrader!

Mooie motoren en goede service

Ronnie heeft een mooie zaak. Ik heb hier laatst m’n tweede motor gekocht. Inruilprijs was ongeveer wat ik wilde hebben. Levert mooie en nette motoren. Ronnie nogmaals bedankt

Erg te vrede over de koop

Gekocht een Ducati monster 600 Leuk en ontspane sfeer en de koop was snel gesloten De aflevering was erg netjes en verzorgt aan alles was gedacht Top bedrijf ga zo door

Zeker netjes geholpen

Netjes geholpen, motor zoals beschreven, gezellig mensen

Zeer te vrede over Ros motor

Een mooie klein bedrijf waar je goed behandeld wordt als klant.

Geweldige vakman, veel liefde voor motoren en de mens erachter

Hele fijne zaak, veel kennis, enorm veel service en zorgt dat je meer dan tevreden de deur uit gaat met je droommotor.

Eerlijke en duidelijke communicatie, prima motor!

Prima ervaring en zou er zou weer een motor kopen.

super bedrijf

ben erg goed en vriendelijk geholpen en de motor is prachtig en technisch erg goed.

Behulpzaam en eerlijk!

Ik heb Ros Motoren als een erg vriendelijk en oprecht bedrijf mogen ervaren met de klant echt op de eerste plaats. Mijn motor heb ik dan ook in een geweldige staat in ontvangst mogen nemen.

Nette en vriendelijke zaak!

Hier een mooie Honda Cb650r gekocht en was werkelijk in nieuwstaat. Fijn en goed contact gehad met de eigenaar. Hij helpt en denkt goed met je mee en neemt de tijd.

Goede service !

Top service ! Iemand die veel passie heeft voor motors en dat laat hij duidelijk merken ! Super blij met de aankoop van mijn motor bij ros motoren ! Gr Gino Landa

Mooie motoren en goede service

We hebben een mooie Ducati gekocht, met weinig kilometers. Onderhoudshistorie compleet! Omdat het kenteken nog aangevraagd moest worden duurde het eventjes voordat we hem op konden halen. Wij zijn goed op de hoogte gehouden in de tussentijd! Vriendelijke verkoper

Geweldige service!

Na mijn zoektocht uitgekomen bij Ros motoren. Super goed geholpen door Ronnie met de keuze voor mijn motor! Ontzettend bedankt!

Voorsteven 1 A

4871DX Etten-leur