Uitstekend professioneel werk door klantvriendelijke medewerkers.

PMA heeft een fantastisch mooie terrasoverkapping met sunscreen op professionele en prettige wijze geplaatst. De beide heren werken als een zeer goed op elkaar afgestemd team samen en zijn er alleen maar op gericht hun werk zo goed mogelijk op te leveren. Een grote aanrader dit bedrijf!

Professionele montage door PMA montage

Wij zijn zeer tevreden met onze veranda van PMA montage, bedankt heren!

Waardeloos

Een maand na montage lieten er bij ons elektrische rolluik op zolder lamellen los. Waarschijnlijk door vriezen. Wij kregen de schuld omdat we er niet goed mee omgingen. Lamellen moesten vervangen worden. Wilden ze niet doen. Rechtsbijstand erbij. Wij gewonnen. Ipv vervangen heeft meneer ze gewoon weer in elkaar gepropt. Nu na drie jaar bleken de hoeklijnen te smal, het rolluik zakte er voorbij, bleef hangen en de onderste lamel vloog eraf. Daarbij kwam er water langs waardoor er een verschrikkelijk geluid kwam bij regen. Ander bedrijf kwam kijken en gaf aan dat het aan verkeerde montage lag. PMA wilde er eerst Onderuit komen door te zeggen dat deze door de leverancier waren opgemeten terwijl meneer zelf bij ons alles heeft ingemeten. Daarbij, als jij tijdens montage ziet dat het niet klopt, dan moet je daar wat mee lijkt mij.... Hoeklijsten moesten breder en dus besteld worden. Na twee maanden (met een dicht rolluik) kwamen ze eindelijk aan. Hebben niets vervangen, alleen opnieuw vastgezet. De kapotte lamel onderaan eraf gehaald, de losse lamel die op de dakrand was gevallen (en gelukkig niet op de auto’s eronder) en voor ons onbereikbaar was smerig geworden maar deze is smerig als hij was gewoon terug geplaatst. Er is wel opnieuw gekit maar er kwamen al volop excuses waarom dit niet zou werken. Echt een waardeloze gang van zaken.....

Geachte, Jammer om uw reactie via deze weg te mogen ontvangen. Allereerst (04-2018; Als een rolluik vast gevroren zit is het niet verstandig om het rolluik op de motor te blijven forceren, hierdoor is het mogelijk dat er schade ontstaat. https://www.pmamontage.nl/gevel-zonwering/rolluiken/ De rechtsbijstand mag dan wel beslist hebben maar ook zij kunnen er naast zitten. PMA-Montage heeft u weldegelijk een aanbod gedaan om het rolluik te repareren maar deze paste niet in uw straatje. Als er kracht wordt uitgevoerd zoals bij u naar onze mening het geval is geweest kan ook de bak van het rolluik worden losgetrokken waardoor er regenwater achter de bak door kan gaan lopen. PMA-Montage heeft deze reparatie na uitspraak van uw rechtsbijstand dan ook gewoon uitgevoerd in Maart 2018. In December 2020 kregen wij uw melding binnen dat het rolluik kapot was gelopen doordat de lamellen voor de valse vensterbank waren gelopen. Hierop hebben wij geschakeld en een collega uit Roosendaal bij u langs laten komen, deze had helaas een te korte ladder bij zodat hij niet met 100% zekerheid heeft kunnen vaststellen wat er precies aan de hand was. De diepte van de valse vensterbanken waren geheel toereikend maar waren los gekomen omdat de schroeven geen houvast meer hadden in het zachte hout door rotten, dit hebben wij u aangegeven. Ook hier hebben wij kosteloos de reparatie voor u uitgevoerd en het advies gegeven om uw kozijn eens te laten nazien door een schilder (Deze was door u al een jaar uitgesteld). Hierop kregen wij de volgende reactie, het was u bekend dat de kozijnen niet goed waren en dat deze al bij meerdere woningen bij u in het rijtje behandeld/vervangen waren met daarbij ook de melding dat de woningen niet goed gebouwd waren. De bestaande hoeklijnen zijn opnieuw vast gezet met een extra versteviging om uitzakken in de toekomst te voorkomen. Het kit werk op de bak is opnieuw uitgevoerd. Als de werkzaamheden niet zouden deugen zouden de problemen van lamellen voor een valse vensterbank in de 2 jaar en 8 maanden eerder aan het licht gekomen zijn. PMA-Montage is dan ook niet verantwoordelijk voor achterstallig onderhoud aan uw kozijnen en of schilderwerk. Bedankt voor uw review. M.v.g. Paul Hoogervorst. PMA-Montage.

Kundig en professioneel

Paul heeft passie voor zijn bedrijf en dit merk je ook als je met hem in gesprek gaat. Productkennis heeft hij ruimvoldoende waardoor hij ons perfect kon helpen met onze wensen. De mannen hebben precies gedaan wat er besproken was en in de offerte stond. De offerte was zeer uitgebreid met foto's van vergelijkbare tuinkamers. Ook hadden wij in de offerte de optie om onderdelen te kiezen of uit te stellen voor later, zo hebben wij onze opdracht in een keer akkoord kunnen geven.

Goed werk afgeleverd tot nu toe.

Opdracht volgens afspraak correct uitgevoerd.

Prima werk afgeleverd

Na de opdracht door ons gegeven is de montage datum afgesproken, voor de dag van uitvoering zijn we nog gebeld, perfecte timing en werk op prima wijze uitgevoerd

PMA doet wat ze beloven in hun offerte.

Wij hebben goed rondgekeken naar terrasoverkappingen en zonwering en bij diverse bedrijven offertes opgevraagd. Qua prijs en kwaliteit sprong PMA Montage er duidelijk gunstig uit. Na een aantal gesprekken met de eigenaar van PMA, Paul Hoogervorst en de mogelijkheid om een vergelijkbare terrasoverkapping die al afgebouwd was, bij de koper, met vooraf diens instemming, zelf te beoordelen, besloten wij te gaan kijken. Deze klant heeft alles laten zien en was erg te spreken over de terrasoverkapping en ook over de “after-sale”! Daarna akkoord gegaan met de offerte van de terrasoverkapping en de gewenste onderdak zonwering. Nu alles op zijn plaats zit en goed functioneert zijn wij uitermate tevreden met zowel de terrasoverkapping als de onderdak zonwering

Bijzonder tevreden!

Ook met de nu tweede opdracht bijzonder goede ervaringen, PMA werkt klantgericht en met gevoel voor service, van harte aanbevolen!

Is altijd weer perfect en snel geregeld zoals altijd

Super service

goed en kundig

Ze hebben de markies en uitvalscherm goed gemonteerd. We zijn er blij mee!

geweldig

heel netjes afgewerkt en klant vriendelijk

We zijn erg blij met de nieuwe veranda

Prima prijs-kwaliteit verhouding, afspraken worden netjes nagekomen, goede service en vriendelijke medewerkers. Wij zijn tevreden klanten en zouden PMA zeker aanbevelen!

Netjes gewerkt en perfect afgeleverd

Afspraken en montage nagekomen volgens offerte afspraak en op een klantvriendelijke en nette manier geplaatst

Keurige service en vakmanschap in 1

Paul is een vakman, en klantvriendelijk. Voor een correcte prijs en helpt snel als zijn agenda dat toelaat. Zeer tevreden👍🏻

Goed en snel leuke eervaring

Zeer mee denkende en goed advies tegen een goede prijs zeer tevreden aanrader

Correcte en professionele plaatsing van terrasoverkapping.

Toen bleek dat er na een regenbui toch een klein lekje was werd dit door PMA snel opgelost.

Zeer tevreden bij pma montage

Inzethorren gekocht bij Paul, wist van het bestaan niet af. Door uitleg en informatie het juiste product gekocht! Top

Prima werk

Gisteren de overkapping van de tuinkamer van 11 meter opgeleverd met glaspanelen. Prima werk verricht. Zijn benieuwd naar het vervolg, eerst de zonwering 2x 5,50 mtr en daarna glas schuifdeuren en zijkozijnen. Een aanwinst voor ons terras. Vol verwachting.

Goede service en flexibel bij het monteren

6 weken na de offerte waren de rolluiken al geplaatst. Dat vonden wij best snel. Er waren wat tegenslagen met de levering en harde wind, maar dit hebben de mannen keurig opgelost. Ze maakten elke keer direct een nieuwe afspraak, zodat alles toch nog zo snel mogelijk geplaatst was. Ik zou PMA montage zeker aan iedereen aan kunnen bevelen

Geweldige service

Paul was al eerder bij ons geweest ivm het vervangen van een rolluik. Nu merkte we dat een ander rolluik scheeft begon te hangen. Paul gebeld, na een korte analyse bleek deze niet meer goed bevestigd was. Heeft toen het rolluik direct opnieuw goed bevestigd en vastgeschroefd waardoor het niet meer kan zakken. Gevraagd hoe we de factuur konden voldoen. Was niet nodig! Service van de zaak. En dat terwijl hij dit rolluik niet eens aan ons had geleverd.

Vak mensen

Alles vakkundig en netjes gemonteerd. Geleverde overkapping van hoge kwaliteit.

Vakkundige medewerkers

Meedenken in oplossingen. Openheid. Vakkundigheid

Heel netjes

Onze tuinkamer geheel naar wens geplaatst door het deskundige montageteam. Alles vooraf goed besproken en geweldig uitgevoerd. Meedenkend zodat het hoogste resultaat behaald is. Bedankt mannen!

Zeer professioneel en gedreven om de juiste oplossing bij problemen aan te bieden!!!

Een hartelijk contact dat vertrouwen schept. Een zeer professionele aanpak met aandacht voor alle details. Hier is de klant koning met als doelstellingen respect voor beide partijen en werken naar een optimale tevredenheid voor de klant. Top!!! Dank u heren. Een aanrader voor iedereen.

Doen wat afgesproken is en zijn kritisch op kwaliteitsniveau van onderdelen.

Ik heb al genoeg gezegd....

Over PMA-Montage

Alles voor zorgeloos buitenleven Steeds meer woningeigenaren willen niet alleen van hun huis, maar ook van hun tuin genieten. En dat het liefst zo vaak en comfortabel mogelijk. Naast serres winnen de tuinkamers en uitbouwen de laatste jaren aan populariteit. Dit is de ideale oplossing om optimaal te genieten van je tuin. Bij PMA-Montage in Goes vind je alles voor zorgeloos buitenleven: van zonwering en rolluiken tot veranda’s en complete tuinkamers. Bestand tegen ‘Zeeuws weer’ Het assortiment van PMA-Montage is zelf samengesteld. Daarbij houden wij nadrukkelijk rekening met de invloeden van weer en wind in Zeeland. “Met name de kwaliteit van de lak Wij nodigen u van harte uit.