Rolluiken prima opgehangen

Nadat er kunststof kozijnen door een ander bedrijf waren geplaatst en de gaten van de rolbanden waren doorboord met schroeven heeft Paul met zn maat het probleem snel opgelost en de rolluiken weer keurig terug opgehangen

Snel en vakkundig

Na het eerste telefonische contact, werd vrij snel een afspraak gemaakt bij ons thuis. Kort hierop al een offerte met een scherpe prijs ontvangen. De kosten van een nieuwe motor van Somfy was gelijk aan de internet prijs en vele malen lager dan de concurrent Hoogazon die er euro 200 extra bovenop rekende zonder dit te kunnen verantwoorden. Kundige vervanging van zonnescherm motor waarbij helaas meerdere gebreken werden geconstateerd van de installatie destijds, nadat ze de kap van het scherm eraf gehaald hadden (zoals het scheef trekken van het doek door scheve constructie). Maar opgelucht dat ze een aantal gebreken hebben kunnen verhelpen en dat we van de zomer weer in de schaduw kunnen zetten.

Zeer goede en professionele service!

Het contact op voorhand verliep zeer vlot en correct. Ook bij de montage bleek dat we met PMA de juiste vakmensen hadden gekozen. Ze denken mee, zijn eerlijk en leveren goede kwaliteit. Wij zijn zeer tevreden en kunnen PMA aan iedereen aanraden!

Vakmensen!

Wij doen graag zaken met PMA-Montage. Het zijn vakmensen die weten wat ze doen!

Blij met onze aankoop

Wat een geweldige overkapping is er geplaatst door PMA Montage. Super gewerkt met een super resultaat. Mannen Bedankt!!

Service gericht!

Na 2 jaar geleden een overkapping te hebben laten plaatsen, ons nu laten informeren over het laten dicht maken van 1 van de zijkanten. Diverse mogelijkheden uitgelegd gekregen en offertes gekregen. Nadat we onze keuze hadden gemaakt kon verrassend snel de zijwand geplaatst worden. Keurig uitgevoerd en netjes gewerkt. Stiekem dromen we al weer over een volgende aanvulling op onze overkapping.

Goed maar communicatie nà opdracht kan beter.

Werkzaamheden goed uitgevoerd, wel met verkeerde motor, maar daar heb ik zelf een oplossing voor aangedragen, die nu ook prima werkt. Detailuitvoering had ik graag wat meer overleg over gehad. Veel vertraging door verkeerde glaspanelen. Service prima.

TOP

In twee dagen een enorme mooie en stevige overkapping gezet door 2 toppers, Paul en Tom ontzettend bedankt!!

Correct, snel en net werk!

Plezierig contact, waarbij men meedenkt! Kan niet bestaat niet. Goed oog voor mogelijkheden. Gericht advies!

geweldig

Zoals gewoonlijk, goed werk afgeleverd zeer tevreden , ook over de rolluiken , vriendelijk personeel topp bedrijf.

Heel goede montage, betrouwbaar bedrijf.

Onze overkapping dicht laten maken met glazen schuifpanelen. Heel netjes uitgevoerd, kortom eigenaar Paul en Daniël Hartelijk dank voor onze mooie tuinkamer! En wie weet nog eens een zijwandje! Paul en Anja uit Oostburg.

Top bedrijf

De overkapping is omgetoverd tot een tuinkamer. Het eindresultaat mag er zijn. Met dank aan Paul, Tom en Daniël.

Uitstekende service, prachtige overkapping

Vriendelijke ontvangst en uitleg. Snel een uitgebreide offerte. Levering en plaatsing overkapping na 4 weken. Prima plaatsing door deskundig personeel. Kozijn moest op maat geleverd worden en dat duurde langer omdat de leverancier niet kon leveren. Prachtige zonwering en ook hier waren ze afhankelijk van de externe levering van het materiaal. PMA heeft er alles aan gedaan om op tijd te leveren.

Vakwerk

Zeer tevreden rolluiken hangen keurig netjes en het keralit zit er super tegenaan. Echt een stukje vakwerk en fijne werklui.

Goede installatie en service

De bestelde sunscreen voldoen, bij eerste indruk, boven verwachting in kleurkeuze, zicht en functionaliteit. Het bestelproces en de installatie is keurig uitgevoerd door Paul en zijn installateurs van PMA; ondanks de hitte.

Heel mooie overkapping geworden

PMA heeft bij mij een heel mooie overkapping met buitenkant zonnewering geleverd en gemonteerd, zeer vakkundig gedaan zeker ook de de spieen aan de zijkant vd overkapping deze moesten op maat gemaakt worden. Gewoon heel mooi produkt superblij mee...

Tevreden

We zijn blij met onze mooie flexibele overkapping. Perfect voor alle weersomstandigheden. Paul heeft ons duidelijke informatie gegeven over de verschillende producten, zodat we een optie konden kiezen die het beste past bij onze wensen. De overkapping was snel geleverd, en vakkundig geplaatst. Degelijk materiaal waarvan we vast heel lang kunnen genieten.

Fijne omgang

Leuke mensen. Van showroom tot oplevering een zeer goede ervaring ;) Bedankt Pma montage!

Goed en betrouwbaar bedrijf, wat afspraken goed nakomt, en meedenkt met de klant.

Tom en Daniël hebben een mooie overkapping bij ons geplaatst. Hardwerkende mannen, ondanks de warmte op de tweede dag. Maar met koele drankjes kunnen ze toch goed werken. Het resultaat mag er dan ook zijn. Ze denken mee met de klant en doen hun werk heel netjes. Kortom erg tevreden.

Top geregeld

Eigenlijk helemaal niets op aan te merken, snelle offerte, snelle reactie op vragen, goed advies en zeer snelle plaatsing. Ook de mannen die hem geplaatst hebben top werk geleverd, keurig gemonteerd en alles netjes opgeruimd. Helemaal top!

Top bedrijf

Goed geadviseerd door Paul. Komt zijn afspraken na en is vriendelijk en makkelijk in de omgang. Doet zelfs nog iets meer dan de afspraak. Overkapping netjes geplaatst met dank aan deze kundige vakmannen. Ik raad PMA montage zeker aan!

Vakkundig opgemeten en gemonteerd

Zeer snel na aanvraag ontvingen wij een duidelijke en interessante offerte voor het aanbrengen van een spiekozijn met glas in onze veranda. Na acceptatie werd door PMA het spiekozijn vakkundig ingemeten en werd ruim de tijd genomen om onze vragen te beantwoorden. Na zes weken volgde de montage, waarbij keurig werk is afgeleverd. We zouden PMA iedereen aanraden, bedankt.

Keurig gewerkt, kwaliteit en uitstraling screen perfect

Snelle en complete offerte, goed advies Plaatsing vakkundig en fijne omgang, plus aantal handige gebruikstips

Ervaring was top!

Mooi geplaatste overkapping, goed advies op maat en directe communicatie tot de oplevering. Komt de gemaakte afspraken na! Bedankt!

Fijne flexibele mensen

Pma montage staat voor mij als een prima zaak, waar meegedacht wordt en de monteurs vakkundig tewerk gaan.

Over PMA-Montage

Alles voor zorgeloos buitenleven Steeds meer woningeigenaren willen niet alleen van hun huis, maar ook van hun tuin genieten. En dat het liefst zo vaak en comfortabel mogelijk. Naast serres winnen de tuinkamers en uitbouwen de laatste jaren aan populariteit. Dit is de ideale oplossing om optimaal te genieten van je tuin. Bij PMA-Montage in Goes vind je alles voor zorgeloos buitenleven: van zonwering en rolluiken tot veranda’s en complete tuinkamers. Bestand tegen ‘Zeeuws weer’ Het assortiment van PMA-Montage is zelf samengesteld. Daarbij houden wij nadrukkelijk rekening met de invloeden van weer en wind in Zeeland. “Met name de kwaliteit van de lak Wij nodigen u van harte uit.