Goed betrouwbaar bedrijf die hun afspraken nakomen.

Leuke sociale jongens die weten wat ze doen en goed en netjes werken. Op zich is het een duur product maar als ons vocht probleem weg is, wat is dan duur?.

Netjes, professioneel

Vanaf het begin tot en met het schoonmaken is alles netjes gegaan. Nu is het afwachten of het vochtprobleem daadwerkelijk weggaat. Daarom zal ik nu aanbevelen maar ik hoop dat ik daar over een jaar niet op terug hoef te komen

Positief over de service en het contact!

We hebben het hele proces met Carebrick als prettig ervaren, vanaf het eerste contact tot aan de plaatsing van het systeem. Nu nog afwachten wat het effect is, maar we hebben goede hoop dat dit het optrekkend vocht in ons huis gaat verminderen!

Klantgericht, goede service en goed werk geleverd

Carebrick heeft het optrekkend vocht in de muren bestreden met elementen in de buitenmuren en injecteren in de binnenmuren. De vriendelijke en vakkundige monteur van Carebrick was uitstekend op tijd en heeft het werk in een ochtend uitstekend uitgevoerd. Heel nauwkeurig en hij ruimde na afloop alles meteen op. Ik ben zeer tevreden met de uitleg vooraf, de aanpak en de uitvoering. Alle afspraken zijn goed nagekomen.

Goed geregeld

Alles netjes volgens afspraak verlopen.

Zeer goede service en klantgericht

We vonden onze ervaring met Carebrick uitstekend. Zeer professioneel, klantvriendelijk en goede uitleg. Alle afspraken worden nagekomen en installateur zeer vriendelijk en professioneel. Misschien nog te vroeg om werking te beoordelen, maar we zien dat drogingsproces goed op gang is gekomen

uitstekend inderdaad!

professioneel, erg klantvriendelijk, enthousiast en deskundig... kortom wat je verwacht, maar vaak niet krijgt :) aanrader!

Prima bedrijf

Mijn ervaring is zoals vrijwel iedereen hieronder al beschrijft. Systeem ziet er veelbelovend uit, keurig geholpen en het is prima geïnstalleerd. Wat ik echter mis hier op de beoordelingen is dat de klanten na 1,5 - 2 jaar weer worden benaderd om weer een review te schrijven over de resultaten van het Carebrick systeem met de vraag of het vochtprobleem is opgelost. Want daar gaat het uiteindelijk om.

Prima.

Onze VvE heeft recentelijk een Carebrick systeem aan laten leggen bij twee begane grond appartementen. Het is wel handig als je als klant eerst, om verwarring te voorkomen, goed naleest op site hoe alles in zijn werk gaat. De uitvoering van werk ziet er keurig uit, resultaat geen idee, dat zien we over anderhalf jaar wel.

Binnen korte tijd de afspraak kunnen maken en daarna mooi en vakkundig werk geleverd

Na akkoord is de afspraak 6 weken later gemaakt. Ze hebben zeer netjes alles aangebracht. We zijn zeer tevreden en verwachten door de garantie die ze geven dat we volgend jaar het verschil gaan merken.

Top en vakkundig werk

Goed systeem (gaan we verder ervaren). Goede service en heldere uitleg. Vakkundige en nette plaatsing met overleg hoogte en kleur. Vriendelijke monteur. Niets te klagen!

Aardig personeel, zowel bij aannemen opdracht, klantenservice en de installateur. Duidelijk, goed geregeld. Erg benieuwd naar het resultaat over een paar maanden

Zeer prettig, deskundig en flexibel bedrijf dat zich aan alle afspraken heeft gehouden

Bij eerste bezoek om de vochtproblemen te inventariseren werd er veel werk gemaakt van het achterhalen van de oorzaken van het vochtprobleem gevolgd door een duidelijke uitleg. De afspraak voor het aanbrengen van het vochtsysteem in de muur was zeer snel gemaakt. Alle benodigde informatie werd direct toegestuurd. Bij het installeren van het systeem was de deskundige ruim op tijd, werkte zeer precies, ruimde alle afval op en maakte alles keurig schoon. Wat ons betreft een zeer prettig bedrijf!

Aardige mensen, goede prijs en snel afgehandeld.

Goed advies gekregen (ook waar carebrick niet zelf rijker van word), de afspraken konden snel worden ingepland en de factuur kwam er mooi snel achteraan. Goede prijs en aardige medewerkers.

Correcte manier van voorlichting en het uitbrengen van de offerte. De uitvoering door de medewerker van Carebrick was uitermate professioneel. Goed materiaal, netjes werken, plezierig contact en mooi resultaat. Kortom: TOP!

Zeer tevreden met resultaat

Na een inspectie en een goede en uitgebreide voorlichting door Dennis Talsma, besloten Produkt aan te schaffen. Afgelopen week door 2 service gerichte en goede informatie verstrekkende monteurs, de carebricks geinstalleerd. Ziet er prima uit, na afloop van de werkzaamheden, hebben ze alles netjes opgeruimd, alsmede het afval meegenomen. Zijn dik tevreden, nu alleen hopen dat het werkt.

Snel en netjes geïnstalleerd

De installateur van Carebrick was er al om half 8 en om half 12 was alles opgeruimd en klaar. Netjes en vriendelijk. Bedankt.

Zéér simplistisch eenvoudig systeem met optimaal resultaat

Niet de specifieke keuze op deze reeds zéér oude methode toepassingen in huidige bouwmethode toe te passen. Maakt deze systeem analyse uniek. En ligt simpelweg op de wijze deze in te zetten, Zeer milieu vriendelijk. Optimaal resultaat, bijzonder uitstekende verbeteringen voor gezondheidsklachten in ruimte te verlagen. En gewoon eenvoudig perfecte toepassing. Met ongekende beleefde uitvoering. Kortom. Doe je zelf niet te kort en ja, het is simpelweg waar. Succes gegarandeerd..

Keurig werk, uiterst vriendelijk en klantgericht!

Het begon allemaal met een duidelijk en uitgebreid advies over de werking van het systeem en de opties voor ons huis. Na de keuze voor Carebrick goed begeleid en op de dag van plaatsing uitgebreid meegenomen in het proces! Zeer vriendelijke en vakkundige medewerkers! Nu wachten op de resultaten!

Professioneel en oplossing gericht

Jan heeft bij ons de carebricks geplaatst en een gedeelte geïnjecteerd. De bricks zien er keurig netjes uit! Alles netjes achtergelaten en schoon gemaakt. Nu hopen dat het systeem zijn werk doet, kan ik jullie pas vertellen over 2 jaar. Maar tot zo ver zeker verdiende sterren! Bedankt!

Doet wat men afspreekt

De opname/offerte verliep al uitstekend, adviesgericht gaf een goed gevoel. Offerte was snel en duidelijk uitgebracht. De uitvoerende mensen waren sympathiek, dachten mee, namen je vragen serieus en gaven eveneens een goed gevoel. Alles netjes opgeruimd na afloop. Wat mij betreft een 10 met een griffel

Fijn apparaat, slechte instructies

Het automatisch ventilatie systeem lijkt te doen wat het belooft: de lucht verversen en de vochtigheid laag houden. Of het werkt voor de schimmel in onze kleerkasten is afwachten. Ik ben ontevreden over de manier waarop mijn vragen door de mensen van Carebrick werden beantwoord. De betekenis van de druppels (1-3) op de afstandsbediening kon men mij niet duidelijk maken. Ook de vraag wat er gebeurd als de luchtvochtigheid buiten groter is dan binnen bleef onbeantwoord. Mijn vermoeden is dat dan de luchtvochtigheid in de kamer ook zal stijgen. Het apparaat heeft sinds de installatie nu 6 weken geleden continue aan gestaan. Blijkbaar was de luchtvochtigheid nog steeds te groot, maar hoe groot blijft een raadsel.

Op zoek naar oplossing voor vochtprobleem, via internet bij dit bedrijf uitgekomen, Na contact kwam binnen enkele dagen al vriendelijke medewerker voor een inspectie van het probleem. Hij gaf duidelijke uitleg over een mogelijke oplossing, en al snel volgde een offerte. Alle telefonische contacten werden nog eens per e-mail bevestigt. Na mijn goedkeuring van de opdracht, datum en tijd afgesproken voor de uitvoering. Op afgesproken datum en tijd Kwam vriendelijke werknemer die de werkzaamheden vakkundig uitvoerde. Alle afval werd al tijdens de werkzaamheden opgeruimd, en na afloop werd alles schoon achtergelaten.

We zijn zeer tevreden over het voortrajekt van informatie&begeleiding tot de daadwerkelijke plaatsin

Wij hebben Carebrick benadert vanwege jarenlange vochtproblemen in onze woonkamer (koude/vochtige periodes van het jaar) met vochtaanslag aan de binnenkant van de ramen. Ook maken we gebruik van zogenoemde vochtabsorberende korrels. Carebrick kwam bij ons in beeld via een van haar advertenties in het blad van de VEH (Vereniging Eigen Huis). Omdat er een gratis inspectie kon worden aangevraagd hebben wij besloten om Carebrick hiervoor uit te nodigen. Er werden vochtmetingen in de woonkamer gedaan. Ook werd er gecontroleerd op loszittend stucwerk en al of niet voldoende ventilatie. De gevel werd daarna ook aan de buitenkant geïnspecteerd. Onze gevel is een paar jaar geleden na-geisoleerd met ISO-parels. De woning is gebouwd in 1979. Uit al deze informatie werd door de inspecteur een mogelijke oorzaak genoemd voor onze vochtproblemen. De spouw moest namelijk meer geventileerd worden. Hij heeft hiervan een rapport, advies en kostenplaatje opgemaakt en gelijk met ons doorgenomen. Voor ons was het vrij snel duidelijk dat de oplossing voor deze vochtproblemen met het unieke Carebrick-systeem verholpen zouden kunnen worden. Ons besluit stond vast, we hadden er alle vertrouwen in gekregen. Er zijn daarna afspraken gemaakt voor het installeren van dit systeem in onze buitengevels. De plaatsing is vlot verlopen en keurig verzorgd door een ervaren monteur. Alle troep werd ook nog voor ons opgeruimd. Ook voor vragen hebben wij nog regelmatig kontakt gezocht met de inspecteur van Carebrick. Uiteraard zal het bewijs dat dit systeem ook in onze gevel z'n werk doet nog wel een tijdje duren. Dat is ook duidelijk aan ons uitgelegd. We zullen dus nog wel even geduld moeten hebben. Met het Carebrick-systeem krijg je in ieder geval iets unieks in je gevel en heb je gelijk gespreksstof voor mensen die dit nog nooit eerder hebben gezien.

Snelle service

's Morgens gebeld en 's middags kwam expert Maurice al langs voor de inspectie. Al snel bleek het geen vocht- maar ventilatieprobleem te zijn. Geen opdringerige verkooppraatjes, maar eerlijk advies. Top!

Bijsterhuizen 3007

6604LP Wijchen

Over Carebrick Nederland BV

CAREBRICK® is de meest structurele en milieuvriendelijke manier om van het vocht in uw woning af te komen. CAREBRICK® is een vochtregulerend systeem dat bestaat uit een element en een keramische koker. Door middel van de natuurlijke luchtstroom vindt er een verdampingsproces plaats.