Keurig buiten het systeem geïnstalleerd en netjes opgeruimd.

Keurig bedrijf we hopen dat het vocht in de muren en vooral in huis afneemt zoals Carebrick dit garandeerd.

goudeerlijk advies zonder verkooppraatjes

Naar aanleiding van vochtproblemen in onze woning kwam ik in contact met Carebrick. Het contact was zo gelegd en na een telefoontje met een vriendelijke dame was de afspraak zo vastgelegd. De medewerker van Carebrick kwam op het afgesproken tijdstip en heeft in de woning diverse metingen gedaan en kwam daarna met een duidelijk maar vooral eerlijk advies. Uiteindelijk hebben wij geen zaken kunnen doen omdat het probleem ergens anders zit (vooral ventileren in de woning). Ik vind het vooral zeer positief dat de medewerker -ondanks dat ze aan ons niets kunnen verdienen - toch een duidelijk advies gaf zonder verkooppraatjes.

Kan ik pas zeggen wanneer ik over 1.5 jaar een vocht meting heb gehad

Ik vind het een beetje vroeg om negatief of positief te zijn vandaar 3 sterren. Over een 1.5 jaar is er weer een vochtmeting en dan weet ik of het effect heeft gehad. De monteur was oké, maar dat heeft niets met het eventuele resultaat te maken. Ik vul ja bij aanbevelen in omdat ik op dit moment ze het voordeel van de twijfel geeft.

UItstekend

Kan geen enkele klacht noemen over hele proces van aanvraag tot afwerking na uitvoering.

snel en netjes gewerkt

Geen spijt van de samenwerking met Carebrick

Heet bedrijf geeft duidelijke informatie en werkt klantvriendelijk. De monteur heeft netjes alles afgewerkt, opgeruimd en tips gegeven.

Correct en vlot

Correcte en vlotte plaatsing en werkhouding

snel, vakkundig en klantgericht

Er wordt niet zomaar begonnen met werkzaamheden. Er komt iemand langs die de praktijksituatie analyseert en dit vervolgens eerlijk met ons als klant doorneemt en alles in een helder adviesrapport zet met bijbehorende prijsopgave. op de dag van de werkzaamheden wordt er snel en vakkundig gewerkt en na afloop wordt alles opgeruimd en netjes achtergelaten.

Vriendelijk duidelijk goede prijs kwaliteit balans

Zowel opname als plaatsen rop.

prima voor elkaar, vlot en netjes

nvt

Ik vind het een beetje vroeg om nu een oordeel te vellen. Over een jaar is er weer een vochtmeting en dan weet ik of het effect heeft gehad. De monteur was aardig en snel, en gaf me nog een paar tips.

Het werk is goed uitgevoerd maar schandalig duur

Na ruim 3 uur werk een factuur sturen van 4000,00€ dat is voor mij schandalig duur en ik voel me dan ook flink misbruikt!!!

Heldere en duidelijke afspraken die na worden gekomen

Van het eerste adviesgesprek tot en met het plaatsen van het carebrick systeem waren de afspraken duidelijk (en niet alleen de financiële!). Vriendelijk personeel dat, in het geval van het plaatsen, netjes werkt. Nu maar afwachten of het allemaal helpt, maar ook daar zijn afspraken over gemaakt.

Netjes werk afgeleverd

De elementen zijn netjes in de gevel aangebracht Nu nog afwachten of het systeem goed werkt.

Innovatief produkt door super gemotiveerde werkers

Gedegen kennis van hoe een huis werkt met vocht. Voorbereiding en conclusie waar je mee verder kunt. Prima offerte. Installatie door super gemotiveerde werkers die zeer netjes werken. Zeer tevreden

Wat een topbedrijf en een hele goede uitleg wat ie allemaal ging doen

Een betrouwbaar bedrijf, dat staat voor zijn product. Goede communicatie, vriendelijk en goed bereikbaar. Al met al zeker aan te bevelen. Het bedrijf alsmede het product. Na jaren en jaren tobben met vocht, is het probleem nu eindelijk opgelost!

Gaan netjes te werk en met goede resultaten

Van begin tot einde wordt alles goed geregeld. Metingen werden goed uitgevoerd en er werd duidelijk uitgelegd waar het probleem vandaan kwam. Ook het boren en plaatsen van de beluchters gaat professioneel. Alles netjes afgewerkt. Zie bij het opdrogen na natte dagen al goed het verschil. Ik kan Carebrick zeker aanbevelen.

Maken waar wat ze beloven

Vanaf de eerste aanvraag tot en met de plaatsing kunnen we alleen maar tevreden zijn. Het advies was helder, waarbij al onze vragen beantwoord werden. Het uitbrengen en afhandelen van de offerte verliep op een voor ons prettige en tevredenstellen de wijze. Het plaatsen gebeurde netjes met een beleefde en prettige monteur! Nu maar afwachten wat het resultaat wordt, maar we hebben er alle vertrouwen in.

Prima bedrijf met hele goede oplossing voor vochtige muren.

Carebrick is een deskundig bedrijf met een unieke oplossing om vochtige muren t.g.v. van optrekkend vocht te laten drogen en droog te houden. De oplossing is milieuvriendelijk bovendien. Er wordt niet gewerkt met chemische stoffen.

Goed betrouwbaar bedrijf die hun afspraken nakomen.

Leuke sociale jongens die weten wat ze doen en goed en netjes werken. Op zich is het een duur product maar als ons vocht probleem weg is, wat is dan duur?.

Netjes, professioneel

Vanaf het begin tot en met het schoonmaken is alles netjes gegaan. Nu is het afwachten of het vochtprobleem daadwerkelijk weggaat. Daarom zal ik nu aanbevelen maar ik hoop dat ik daar over een jaar niet op terug hoef te komen

Positief over de service en het contact!

We hebben het hele proces met Carebrick als prettig ervaren, vanaf het eerste contact tot aan de plaatsing van het systeem. Nu nog afwachten wat het effect is, maar we hebben goede hoop dat dit het optrekkend vocht in ons huis gaat verminderen!

Klantgericht, goede service en goed werk geleverd

Carebrick heeft het optrekkend vocht in de muren bestreden met elementen in de buitenmuren en injecteren in de binnenmuren. De vriendelijke en vakkundige monteur van Carebrick was uitstekend op tijd en heeft het werk in een ochtend uitstekend uitgevoerd. Heel nauwkeurig en hij ruimde na afloop alles meteen op. Ik ben zeer tevreden met de uitleg vooraf, de aanpak en de uitvoering. Alle afspraken zijn goed nagekomen.

Goed geregeld

Alles netjes volgens afspraak verlopen.

Over Carebrick Nederland BV

CAREBRICK® is de meest structurele en milieuvriendelijke manier om van het vocht in uw woning af te komen. CAREBRICK® is een vochtregulerend systeem dat bestaat uit een element en een keramische koker. Door middel van de natuurlijke luchtstroom vindt er een verdampingsproces plaats.