Vakwerk geleverd.

Prima wek geleverd er d en keurig achter gelaten.

Netjes en vakkundig!

Vanmorgen is het systeem bij ons geplaatst en we zijn zeer benieuwd wat dit voor ons gaat doen! Al van alles geprobeerd, dus wel een beetje onze laatste hoop. Zeer aardige jongen, heeft netjes gewerkt! Over de service dik tevreden, qua resultaat kunnen we nog niet oordelen.

Super snelle service en heel vriendelijk

Het meest meedenkende bedrijf dat ik ooit heb meegemaakt.

Naar volle tevredenheid hebben we het Carebrick systeem laten plaatsen. De vertegenwoordiger legde alles helder uit en gaf een gedetailleerde prijsopgaaf. Vervolgens mochten we een afspraak maken voor de werkzaamheden, deze werden netjes en op tijd uitgevoerd. De facturatie achteraf gaf ook blijk van enorm vertrouwen. We merkten na ongeveer een half jaar al een verandering in het leefklimaat binnenshuis. Kortom; een erg fijn bedrijf dat altijd meedenkt met de klant!!

Snel en zorgvuldig werk

Alle afspraken zijn keurig nagekomen, en we zijn benieuwd naar het effect, maar we hebben er alle vertrouwen in.

Goed advies vooraf, goede afwerking bij plaatsing

De plaatsing van de elementen is prima verlopen. Keurig afgewerkt en alles schoon achtergelaten. We zijn zeer tevreden.

Perfecte service, snel geïnstalleerd, vriendelijke en bekwame installateur.

Perfecte service snel gewerkt, prima vakman Maurice die eerlijk en vakkundig adviezen geeft.

Keurig en snel gewerkt,

Van begin tot einde goed gewerkt, prima indruk van het hele bedrijf.

Na drie jaar nog geen verbetering zichtbaar

Duur en naar mijn mening heeft dit product voor ons geen werking. Wellicht is het vochtpercentage gezakt in de ruimte alleen kan ik niet blind vertrouwen op het gebruikte apparatuur. Het groen aan de buitenmuren is nog steeds zichtbaar. Kelder blijft ook vochtig. Ik beveel het niet aan vanwege de hoge aanschafprijs en het te verwachten resultaat. Waarschijnlijk kan er met andere hulpmiddelen een beter resultaat behaalt worden. En overigens zijn ze keurig komen nameten na een opgegeven periode. Dat het na al die tijd nog steeds geen verbetering toont maakt het dat ik het minder positief ben.

Geweldigegoede werknemer IN deze slechte weersomstandigheden.

Super, nette en snelle service.

Dinsdag offerte retour gestuurd en i.v.m. Vanuit mijn kant hoge spoed, donderdag geholpen. Installateur werkt heel netjes en geeft deskundig advies. Zeer tevreden!

Betrouwbaar bedrijf met goede service!!

Wij hadden contact opgenomen met het bedrijf Carebrick Ned. BV omdat wij in ons huis een vochtprobleem meenden te hebben. Onlangs is dhr. Schijver zelf bij ons geweest om te kijken of dit daadwerkelijk zo was. Alles is nagemeten en dhr. Schrijver kwam tot de conclusie dat alles bij ons normaal was/binnen de normen. Dhr. Schrijver heeft ons dat meegedeeld en berekende ons geen kosten voor deze afspraak! Wij waarderen heel erg zijn eerlijkheid en de goede (gratis) service! Al met al een heel betrouwbaar bedrijf wat wij zeker aanbevelen bij/voor andere mensen!!!

Het systeem aan laten brengen ,nu afwachten . De monteur heeft snel en netjes gewerkt ,alles netjes opgeruimd achter Gelaten . 8-11-2019

Prettige voorlichting en deskundige installatie

Duidelijke voorlichting gehad over het systeem. Op de dag van plaatsen werd alles goed geïnstalleerd en netjes opgeruimd. Het plaatsen van het systeem ging zeer voorspoedig.

Netjes gewerkt ziet er goed uit

Snel gewerkt en zeer netjes

SUPER!

Helaas lag het probleem in een lekkage en kon Carebrick niks voor ons betekenen. Carebrick heeft uitgebreid vochtmetingen gedaan en ons een advies gegeven zonder hier iets voor te berekenen. Echt een topservice! Meedenken met klant ipv snel geld verdienen!

Het werkt wel

Het is twee jaar geleden nu en we zijn tevreden

Netjes

Netjes gewerkt

Uitmuntend

Netjes, secuur werk geleverd. Kortom een echte vakman. Top. Nu braaf afwachten of het vocht mooi geleidelijk wegtrekt.

Klantvriendelijk, professioneel advies na gedegen evaluatie.

Zeer innemende en vakkundige adviseur op bezoek gehad die alle opties met ons besprak en daarbij een duidelijk advies gaf waarbij het belang van ons, als klant, voorop stond.

Positief

Heldere uitleg en keurig en snel geinstalleerd

Snel en goed gewerkt volgens afspraak.

Netjes gewerkt,goede uitleg

Duidelijke afspraken, netjes werk afgeleverd.

Snel geplaatst, netjes gewerkt

Monteur heeft zeer snel en netjes gewerkt. Goede uitleg op mijn vragen.

Over Carebrick Nederland BV

CAREBRICK® is de meest structurele en milieuvriendelijke manier om van het vocht in uw woning af te komen. CAREBRICK® is een vochtregulerend systeem dat bestaat uit een element en een keramische koker. Door middel van de natuurlijke luchtstroom vindt er een verdampingsproces plaats.