Betrouwbaar eerlijk advies

Keurig volgens afspraak optijd Nette zakelijke uitleg Nam de tijd voor vragen te beantwoorden Inspectie buiten,binnen werd de tijd voor genomen Kreeg advies wat ik zelf kon doen Een zeer prettig gesprek gehad. Een aanbeveling ,zeer zeker

Professioneel en klantgericht

Aardige vakman, die goed communiceert, tijdig zaken aankaart die tijdens de klus opeens/alsnog aan de orde kwamen. Goed werk geleverd. Zeer tevreden, en nu moet gaan blijken dat het werkt. Kleine verbeterpunten: 1. monteur was niet op de hoogte van wat ik gemaild had inzake de kleur van de ventilatieroosters (terwijl ik dat bij accepteren offerte duidelijk had aangegeven). 2. de monteur attendeerde mij er op dat Carebrick over 2 jaar gratis langs komt om na te meten hoe de vochtigheid van de muren is. Misschien had ik dat zelf ergens al kunnen lezen maar voor mij was dat nieuwe informatie

Kundige medewerker, uitstekende service!

Maurice was iets later dan afgesproken. Hij heeft netjes gebeld dat hij het afgesproken tijdstip vanwege het uitlopen van een andere afspraak niet ging halen. Hij heeft op alle gevraagde plekken het vochtpercentage opgemeten en is zelfs in de kelder gaan kijken, ook al behoort dat (momenteel) nog niet tot de werkzaamheden van Carebrick. Uitstekend advies om eerst de lekkage op te lossen en daarna de voorgevel te laten impregneren. Super tevreden!

Vakmanschap

Super en gezellig goede vakmanschap en materiaal schoon opgeleverd

top service en goed en snel werk

Kan iedereen aanraden met dit bedrijf in zee te gaan. Adviseren je heel goed en duidelijk en komen alle afspraken na. Zelfs de mogelijkheid om in termijn te betalen word geboden indien nodig. Personeel en de adviseur zijn erg goed en vakkundig.

Snelle service

Netjes en snel gewerkt, ziet er goed uit

Prima, Fijne service netjes achtergelaten

Vriendelijke netjes gewerkt en snelle service

Netjes gewerkt en vriendelijk

Installateur heeft zeer netjes gewerkt en was erg vriendelijk. Nu de resultaten afwachten.

Heel netjes gewerkt, vriendelijk , en zorgvuldig

Fijn dat die vochtige muur eindelijk kan gaan drogen! Goed overlegd. Ter plekke nog aangepast.

Netjes gewerkt

Netjes

Keurig werk. Vriendelijke mannen, komen eerlijk over.

Top bedrijf

Vriendelijke monteur (Martijn) Opdracht snel voltooid en alles netjes achtergelaten.

Uistekend

Zeer goed. Aanbevolen

Snel, professioneel en net werk geleverd

De monteur van CAREBRICK was keurig op tijd. Heeft snel, professioneel en vooral net werk geleverd. Injecteren en CAREBRICK systeem. Werking is natuurlijk nog even afwachten..

Vakkundig, vriendelijk en transparant.

Carebrick heeft een vochtinspectie uitgevoerd in mijn woning om de oorzaak te achterhalen bij vocht in enkele muren. Hierbij ben ik erg vakkundig geholpen en werd echt de tijd genomen om ook gedegen uitleg te geven. Daarnaast werd er transparant gecommuniceerd over de opties en de bijbehorende kosten om het probleem op te lossen, hetgeen ook duidelijk verwoord werd middels een toegestuurd rapport. De specialist heeft dit rapport in samenspraak met mij opgesteld en daarbij meteen uitleg gegeven.

Professioneel, deskundig, duidelijk en uitgebreid advies door Maurice Bolt van CareBrick

Mijn ervaring CareBrick is uitstekend bevallen. De vocht deskundige was op tijd, had aandacht voor mij als klant, nam het probleem serieus, professionele meting en heeft de oorzaak, gevolg en oplossing uitgebreid met mij doorgenomen.

Vriendelijk en betrouwbaar

Carebrick ingeschakeld in verband met vocht in de buitenmuren. Maurice komt deskundig en betrouwbaar op ons over. Hij heeft ruim de tijd genomen om ons duidelijke informatie te geven over het Carebricksysteem. We hebben de offerte samen doorgenomen en direct akkoord gegeven. De volgende dag is het Carebricksysteem geplaatst in de muren. Monteur werkt netjes en is ook zeer vriendelijk. Of het probleem is opgelost is nu nog niet te beoordelen. Dit heeft tijd nodig. Maar wij hebben er alle vertrouwen in.

Alles is netjes opgeruimd,prima werk verricht

Netjes

Prima netjes afgewerkt. Vanaf eerste telefoontje correcte afwikkeling

Alles keu Rib opgeruimd en goede uitleg

Top geregeld en mooi afgewerkt

Uitstekende ervaring met CAREBRICK en monteur Maurice

Vriendelijk en netjes

Na het werk werd alles netjes weer opgeruimd. Top werk

Supervriendelijk eerlijk advies

Zojuist de adviseur van Carebrick thuis gehad i.v.m. enkele problemen in huis die wellicht vochtgerelateerd waren. Adviseur belde netjes van tevoren hoe laat hij er zou zijn. Vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Ingrijpen door Carebrick bleek niet nodig, maar desondanks werd de tijd genomen en kreeg ik ook nog gratis goed advies omtrent wat andere zaken. Absolute aanrader, er wordt je zeer zeker niets aangesmeerd of dergelijke. Heel prettig en eerlijk.

Over Carebrick Nederland BV

CAREBRICK® is de meest structurele en milieuvriendelijke manier om van het vocht in uw woning af te komen. CAREBRICK® is een vochtregulerend systeem dat bestaat uit een element en een keramische koker. Door middel van de natuurlijke luchtstroom vindt er een verdampingsproces plaats.