Snelle service

's Morgens gebeld en 's middags kwam expert Maurice al langs voor de inspectie. Al snel bleek het geen vocht- maar ventilatieprobleem te zijn. Geen opdringerige verkooppraatjes, maar eerlijk advies. Top!

Volgens afspraak werkzaamheden netjes uitgevoerd

Ervaren en vriendelijke monteur die alles netjes en vakkundig de werkzaamheden uitgevoerd heeft. Nu alleen nog afwachten of het systeem volgens Carebrick het probleem oplost

vakkundig en heel goede oplevering van het werk.

Hoge kennis van zaken en zeer netjes in het afwerken.

Netjes en correct, komen afspraken na

Goed advies en correcte opvolging bij de montage. Fatsoenlijke mensen die hun afspraken nakomen en op tijd zijn. Zeer tevreden over Carebrick

Prima werklui die duidelijk vertellen watze doen en dit vervolgens goed uitvoeren

Naar alle tevedenheid is de opdracht uitgevoerd

Naar de metingen en uitleg over hoe het in zijn werk gaat, was het duidelijk wat er moest geburen. Hoop dat het is opgelost, dan zijn we zeer te vrede.

Met zorg geplaatst

Mijn carebricks zijn vanochtend geplaatst. Alles is heel netjes gebeurd en met veel zorg. Echt professioneel en meedenkend. Ben er blij mee. Nu is het geduld hebben en afwachten dat de Bricks hun werk doen.... Over 2 jaar zal ik mijn ervaring weer delen.

Vriendelijk geholpen en goed werk geleverd.

Wij zijn erg vriendelijk geholpen. Op korte termijn werd het vakkundig gemaakt bij ons thuis.

Uitstekend uitgevoerd!

In juli dit jaar hebben wij het systeem 2 jaar. Aanschaf juli 2020. De monteur was op de aangegeven tijd aanwezig, werkte lekker door, netjes, nauwkeurig en was zeer vriendelijk. Alles werd keurig schoongemaakt en wij waren (en zijn) dan ook zeer tevreden over het monteren van het systeem. 15 maart jl. is een medewerker van Carebrick langs geweest voor een controle daar wij ook last hadden van binnen muren met een hoge vocht percentage. Wij hebben een rondje gedaan in het huis en alle muren waren ruim onder de < 15% vocht. (hoogst gemeten 6% maar is een muur met minste zonlicht ivm bomen)

Vriendelijk en kundig

Uitstekend werk! De monteur was op de aangegeven tijd aanwezig, werkte hard, nauwkeurig en was vriendelijk. Alles werd keurig schoongemaakt en na demontage van luchtroosters werden deze weer netjes terug gehangen. Erg tevreden over het montagewerk! Nu afwachten of het systeem naar behoeven werkt, maar aan de hand van het contact, tot nu toe, met Carebrick hebben we er vertrouwen in.

Goed advies zonder franje

Op 10 februari kwam Maurice bij ons langs omdat we een probleem met vocht op de muren van onze woonkamer hebben. Hij heeft het netjes van alle kanten bekeken, maar zijn inschatting was dat er met het Carebrick maar heel winst te behalen was en dat ik beter het mechanische ventilatiesysteem zou kunnen optimaliseren.

Top service, tot heden

Op het moment dat ik een terugbelverzoek plaatste, is het vrij snel gegaan! Een adviseur kwam langs en we hadden een goed gesprek. Vragen/opmerkingen werden duidelijk beantwoord. De vragen die ik o.a. stelde: - De nadelen (voordelen worden uiteraard benoemd in de folder ;) ) - Vragen m.b.t bestaande/huidige ventilatie in huis - Vragen m.b.t. huizen die niet geschikt zijn voor dit systeem - Etc. Etc. Dat getuigd van kennis van eigen product. In verband met privacy zal ik zijn naam niet noemen. De uitvoerders waren iets later dan afgesproken, maar dat was niet erg. Zij hadden immers dit op tijd aangegeven. Vriendelijke mensen, die (voor mij doen) snel klaar waren! Tot heden zal de organisatie zeker aanbevelen! Nu is het afwachten op het (eind)resultaat. Volgend jaar wordt er een her-meting gedaan en (hopelijk) is het vochtpercentage in de muren flink gedaald! Mocht dat het geval zijn, verdiend deze organisatie geen 8 maar een dikke 10!

Prima, snel, vriendelijk

Nog even afwachten of het geholpen heeft, maar ik heb er alle vertrouwen in. Vriendelijke monteur, snel gewerkt

Duidelijk en helder advies

Na een inspectie met vochtmeting bleek er geen sprake van een vochtprobleem binnen. Iets anders ventileren is genoeg. De situatie in de buitenmuur kan geen kwaad en is met een doe het zelf oplossing te verbeteren. Eerlijk en duidelijk advies waarbij er uiteindelijk niets is verkocht maar er wel een tevreden 'klant' is.

super top bedrijf met geweldige monteur

wat een super goede behandeling zowel het advies als de montage..keurig werkt en zorgvuldig opgeruimd..heb hier een heel goed gevoel bij

Werknemer was vriendelijk. Alleen voor een uurtje werk 5,5 meter € 1100 is dat snel verdiend.

Klantvriendelijk en goed werk geleverd

Vriendelijke geholpen, zowel aan de telefoon, uitleg bij het bezoek voor advisering en de uitvoering van de werkzaamheden. Netjes en goed werk afgeleverd. Is nog maar net geplaatst dus afwachten of het gaat werken. Hebben er veel vertrouwen in.

Klantvriendelijk en goed werk geleverd

perfecte service

Eind 2021 het systeem aan laten brengen. Keurig advies gehad. Monteur zeer vriendelijk en alles keurig achter gelaten. Nu afwachten of het ook echt gaat werken maar bij onze buren is het in ieder geval al bijna verholpen met dit systeem.

Vlotte afhandeling vanaf eerste contact tot plaatsing.

Goede ervaring vanaf eerste tot laatste contact. Monteur heeft netjes en vakkundig werk geleverd. Nu maar hopen dat het systeem werkt zoals beloofd.

Geweldige service!

Erg professioneel geholpen, zij adviseerde een oplossing dat voor ons het beste was en niet zozeer voor het bedrijf.

Topbedrijf

Erg klantgericht. Na twee keer een vochtmeting te hebben gedaan, bleek ons probleem te zijn opgelost. (Bleek toch een ander eerder probleem). Carebrick heeft niets in rekening gebracht. Mochten wij ooit nog een probleem hebben waar wat wel met Carebrick kan worden opgelost, zouden we zeker weten met dit bedrijf in zee gaan!

Prettig advies gesprek aan de telefoon

Vanochtend het formulier ingevuld en dezelfde middag al teruggebeld om de situatie te bespreken. Men nam alle tijd en kwam met goede adviezen.

Friendly installers, great English speakers and a good service

I can't yet see that the work has done the job (only 3 days after it has been completed) but the service provided by Carebrick was excellent. The team were knowledgeable, worked quickly and also were able to communicate to me in English which made it a lot easier! Thanks!

Ik heb het al 4 jaar geweldig alles droog.

Ik heb een vooroorlogs huis een bonk vocht optreden in de benede woning. Sinds de installatie van dit product is alles weg. Met een woord geweldig. Ik raad het iedereen aan, eenmalig kosten en klaar.

Over Carebrick Nederland BV

CAREBRICK® is de meest structurele en milieuvriendelijke manier om van het vocht in uw woning af te komen. CAREBRICK® is een vochtregulerend systeem dat bestaat uit een element en een keramische koker. Door middel van de natuurlijke luchtstroom vindt er een verdampingsproces plaats.