Goede uitleg en netjes gewerkt!

Goed geinformeerd

Veel info gehad zonder dat er iets verkocht kon worden

Goed gedaan wat is gevraagd

Netjes en snel gewerkt

Afspraken komen zijn netjes nagekomen. Er is netjes gewerkt dus zeer tevreden.

Aardige medewerker, vakkundig

Maurice was ruim op tijd, is zeer grondig te werk gegaan en heeft alles netjes achtergelaten.

Snel en netjes geregeld

Vlotte en efficiënte opvolging na goedkeuring offerte. Werkzaamheden zonder overlast uitgevoerd, keurig schoon en netjes opgevoerd.

Prima ervaring

Monteur is erg vriendelijk Gaf ook een probleem aan om het ontstane probleem van het vocht aan tepakken .werkte erg netjes prima aan te bevelen

Nauwkeurig en zorgvuldig gewerkt. Alles netjes achter gelaten.

Nauwkeurig en zorgvuldig gewerkt. Alles netjes achter gelaten. Ziet er keurig uit

Super service

Top service, snel en erg klantvriendelijk.

Prima, alles conform afspraak.

Netjes achter gelaten, meegedacht over de kleur van de elementen.

Snel en netjes gewerkt.

Netjes gewerkt

vocht is verdwenen

Jan 2018 hebben we het Carebrick systeem laten plaatsen. We hadden toen een hoog vochtgehalte in diverse muren. Nu, 3 jaar later, hebben we nog eens een meting laten verrichten. resultaten zijn super. vocht percentages zijn flink gedaald en zitten nu tussen 9 en 15%, waar dat eerst vele malen hoger was. Wij zijn super tevreden.

Klasse

Reageren snel goede info snelle levering en vriendelijk personeel die ook nog eens netjes werken.

Eerlijk advies

De inspecteur van carebrick gaf ons eerlijk advies en zei dat het carebricksysteem toepassen geen zin heeft. We hebben geen last van optrekkend vocht, enkel een wat vochtige buitenmuur door de hoeveelheid neerslag van de afgelopen tijd. Dit droogt volgens hem vanzelf weer op. Fijn dat we gerust zijn gesteld en niet zijn opgezadeld met een overbodige maatregel.

snelle service en zeer bekwaam personeel

Tot nu toe alleen maar positief snelle afhandeling en nu benieuwd naar resultaat

Fijn gesprek met Maurice gehad op 22 januarie, alles goed uitgelegt en bekeken. En op 29 januarie al alles geplaats.... binnen 1 week geregeld! Zeer netjes en vakkundig werk afgeleverd. In één woord top!!!! En nu het systeem zijn werk laten doen en de muur droog laten worden. Carebrick dank

Eerlijk, deskundig, en goed advies

Wij hebben last van veel condens / vocht in onze woning. Het was ons niet duidelijk of wij het Carebrick ventilatiesysteem nodig hadden. Daarom hebben wij gevraagd of er iemand wilde komen kijken. wij kregen bezoek van een nette vriendelijke persoon die een aantal metingen verricht heeft, onze vragen heeft beantwoord en een goed maar vooral eerlijk advies gegeven heeft. Ons probleem is duidelijk en word opgelost. Er werd absoluut niet geprobeerd ons iets te verkopen. Bedankt Carebrick!

Super geholpen!

Wij werden geholpen door een super simpatice man. Zeer professioneel, hij heeft onze muur gemeten en we blijken geen vocht probleem te hebben we moest alleen gaan ventileren en ander bedrijf had je misschien al me een duur systeem aan laten smeren. Mocht ik ooit echt problemen krijgen zal ik zeker hier nog eens na vraag doen. Groeten uit rotterdam

Net werk afgeleverd

Vochtprobleem netjes opgelost. Na 1.5 jaar nieuwe vochtmeting laten uitvoeren. Ben erg tevreden!

Deskundig, prettig en eerlijk.

Nadat we op een rustige wijze het probleem hebben besproken is uitgelegd wat de te onderzoeken stappen zijn. Na metingen werd direct duidelijk dat er een andere oorzaak was dan wij hadden vermoed. Geen optrekkend vocht maar een ventilatieprobleem. Daarvoor werden twee oplossingen aangedragen: zelf beter en vaker ventileren of via twee ventilatoren met warmtewisselaar. Het eerste gaan we uitproberen en als dat niet werkt dan kan alsnog voor de ventilatoren gekozen worden. Een eerlijk en transparant advies.

Vakmensen en goede oplossing

De oplossing van Carebrick is netjes en heeft resultaat. De medewerkers zijn professioneel. Ik kan Carebrick aanraden!

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen!

Keurig bedrijf wat snel reageert op aanvragen. Thuis laten adviseren wat we tegen het vochtprobleem konden doen, direct een mooie offerte gemaakt. Binnen een week heeft de monteur alles keurig netjes geïnstalleerd. De vochtproblemen zijn na een maand al veel minder!

Bij het opmaken van de offerte een eerlijke berekening. Niet meer meters dan nodig. Goede uitleg betreffende het systeem. Na 2 dagen kwam reeds de monteur. Zeer prettige man en hij gaf ook aan wat er ging gebeuren. Konden kiezen uit het materiaal dat paste bij de gevelstenen. Daarna alles keurig schoon opgeleverd en het puin meegenomen. Niets anders dan lof over dit bedrijf.

Schoon en mooi werk geleverd

Een goede communicatie en snelle reactie. De bricks netjes geplaats en keurig werk geleverd. Nu is het afwachten

Heel goed

Vocht problemen zijn op gelost we hebben ze er al 3 jaar inzitten

Over Carebrick Nederland BV

CAREBRICK® is de meest structurele en milieuvriendelijke manier om van het vocht in uw woning af te komen. CAREBRICK® is een vochtregulerend systeem dat bestaat uit een element en een keramische koker. Door middel van de natuurlijke luchtstroom vindt er een verdampingsproces plaats.