Top bedrijf met top teams!

Heb nu precies 1 jaar zonnepanelen van de Nzu. Het hele traject is vlekkeloos gegaan. Fijne mensen die op een fijne en professionele manier werken. De panelen hebben meer opgebracht dan de verwachte opbrengst. Wij zijn dan ook uitermate te tevreden met de geleverde diensten van de Nzu!

Jammer

Vandaag zijn de panelen gelegd. Helaas spraken de monteurs amper Nederlands en waren ze bijna niet te verstaan. Verder hebben ze zonder overleg dwars door mijn toiletruimte geboord en loopt er nu een lelijke kabelgoot midden over mijn plafond in het toilet, geen gezicht. Dit terwijl de adviseur een hele andere oplossing aangedragen had. Ook wisten de monteurs niet hoe de daklift werkte om de panelen op het dak te krijgen. Allemaal alles behalve professioneel!!

Beste Edwin, Dank voor uw feedback. Op de dag van de installatie was u niet aanwezig. Hierdoor heeft ons ze elektricien een keuze moeten maken, waar u vrouw goedkeuring voor heeft gegeven. Helaas vond u dit geen goede optie. Daarom zijn wij de dag na de installatie bij langs geweest om te controleren of dit de enige optie was en dit bleek het geval te zijn. Om u toch blij achter te laten hebben wij 2 werkdagen later een gleuf gefreesd in het plafond en hebben wij dit netjes dicht gestukt. Aanstaande zaterdag komen wij uw plafond witten. Op deze manier zullen wij u toch blij achterlaten. Ps: Al onze monteurs spreken vloeiend Nederlands en kunnen overweg met een verhuislift : ) Wij kunnen ons dan ook niet vinden in dat stukje van de review. Zoals beloofd zal ik u volgende week maandag bellen om te kijken of alles naar wens is achtergelaten. Want als u tevreden bent dan zijn wij pas tevreden! : ) Met vriendelijke groet, Luuk

Uitstekend geregeld

Wij zijn ontzettend goed geholpen. De adviseur legde netjes de verschillen uit tussen de panelen en omvormers. Op basis hiervan hadden wij om 4 offertes gevraagd. 2 dagen later alle offertes binnen. En nog een telefoongesprek gevoerd om de puntjes op de i te zetten. Kort daarna de definitieve offerte ontvangen en goed gekeurd. 1 dag na goedkeuring werd ik gebeld door de planning en deze konden mij binnen 2 weken al inplannen zoals beloofd. Op de dag van de installatie is alles perfect verlopen. De panelen zijn keurig netjes geplaatst en de electra is super strak weggewerkt. Na de installatie ben ik nog gebeld met de vraag of alles naar wens is verlopen en of er verbeterpunten zijn. Ik kon niks anders zeggen dat ik super tevreden was en gewoon de NZU gewoon zo door moet gaan!!

Excellent bedrijf!

Op aanraden van mijn zoon een offerte aangevraagd.. In alle lagen van het bedrijf zijn het mensen die meedenken en verstand van zaken hebben! De nzu Komt alle afspraken na en leveren geweldig goed werk Top bedrijf!

ben zeer te spreken over de plaatsing en begeleiding

Tijdens het plaatsen van de panelen en de omvormer is uitvoerig gesproken wat de monteurs deden en waarom zij op deze manier te werk gingen en wat wij konden verwachten. Zelf had ik 2 nieuwe aardlekschakelaars geregeld die zij bereid waren in te bouwen, helaas ging dat niet want ik was vergeten de montage rails mee te nemen. deze aardlekschakelaars heb ik de volgende dag zelf vervangen, helaas deed de installatie het toen niet meer deze bleef op storing staan. Tijdens verschillende telefonische gesprekken met een helpdesk medewerken (die mij erg vriendelijk en geduldig te woord stond) werd mij voorzichtig duidelijk gemaakt dat de fout bij mij lag. Ik heb toen alles los gegooid en opnieuw aangesloten, het systeem werkt weer. Wij willen dan ook iedereen van NZU die ons heeft geholpen met deze schitterende installatie bedanken wij zijn er erg blij mee.

Meer dan 5 sterren verdiend.

Aardige medewerkers aan de telefoon, vakbekwame adviseur over de vloer. Professionele monteurs op het dak en een keurig werkend elektriciën in het huis! Ik was afgekomen op de reviews, de offerte heeft mijn interesse gewekt, en de rest van het bedrijf heeft het waar gemaakt! Wij zijn super tevreden en zeer te spreken over de handelswijze van de NZU!

Volledig ontzorgd

Na eerste een offerte ontvangen te hebben ontvangen is later een adviseur bij mij over de vloer geweest. Deze heeft ons alles heel goed uitgelegd en de offerte voor ons aangepast zoals gewenst. Kort na goedkeuring zijn de panelen super netjes geplaatst. Na de plaatsing zijn we gebeld met de vraag of alles naar wens was! Inmiddels hebben wij ook de btw terug ontvangen. Werkelijk waar alles is perfect verlopen zoals vooraf geschetst. Super service en ontzettend goede en vriendelijke monteurs!

Snelle installatiedatum, perfecte uitvoering

Medewerker zijn uiterst bekwaam te werk gegaan. De nzu heeft kennis van zaken en alles was zo geregeld. Wij zijn nu 2 jaar dik tevreden. De opbrengsten zijn maandelijks meer dan beloofd. Ik raad iedereen aan om zonnepanelen aan te schaffen bij de Nederlandse Zonnepanelen Unie.

uitstekend!

Goed advies gesprek, vakkundig, eerlijk en verhelderend. Monteurs kwamen op de afgesproken tijd, werkten netjes en professioneel. Na afgelopen voor de twee keer goede uitleg gehad over de app en btw teruggave. Wij zijn echt super tevreden over hoe de nzu met zijn klanten omgaat en begeleidt.

Goed bedrijf!

Van a tot z fantastisch begeleidt en geadviseerd. Goed prijs en geweldige garanties!

Heel netjes gewerkt. Alles in overleg! Op naar een zonnige toekomst.

In de winter geplaatst, maar ondanks dat toch stroom opgewekt. Op naar een zonnige toekomst.

Stroeve start prima hersteld

De start met NZU was wat stroef, maar eea is keurig hersteld. De panelen leveren inmiddels zelfs een hogere max dan vooraf aangegeven. 'Shout out' naar Romana, die tot ver buiten de reguliere werkuren heeft ondersteund en Luuk voor de keurige nazorg.

Supertevreden met ons zonnepanelensysteem van de NZU!

Wij zijn supertevreden met ons zonnepanelensysteem van de NZU: van een goede website, een prettig adviesgesprek en daarop volgende offerte, tot een snelle en vakkundige installatie binnen slechts 2 weken! Kortom: een goed en efficiënt bedrijf.

Very good and helpful crew and good job

Crew was really good and worked great to install and finish everything. One negative remark is they did not wear masks regarding covid-19 rules. They should be more careful about that.

• Would you recommend us? Yes

Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar kwaliteit!

Mijn ervaring met NZU heb ik als consument als zeer prettig ervaren. In het gehele traject ben ik van A tot Z begeleid en ontzorgd en kon ik met al mijn vragen bij ze terecht. Je merkt aan alles dat het bedrijf goed op elkaar is afgestemd en dat ze voor hoge kwaliteit staan. Ik zou het dan ook iedereen aanraden.

Zeer tevreden over het gehele proces

Zowel de eerste offerte vanuit de Verkoop Binnendienst, de schouw door de Verkoop Buitendienst, de Uitvoering als de Account Manager hebben uitstekend werk verricht. Snel een offerte en direct er achteraan de realisatie.

Zeer betrouwbaar bedrijf

Na een deskundig persoonlijk advies gekozen voor znu. De installatie ging top. De mannen hebben goed gewerkt. Met name de elektricien was heel aardig. Ook Sophia van de back office was top. Dit bedrijf beveel ik iedereen aan.

Fantastisch verlopen

Vanaf het eerste contact met de verkoper, tot de oplevering van het systeem, meer dan tevreden.

Goede service. Goed materiaal.

Lang gezocht naar de juiste combinatie van een goed paneel en een goede installateur. Deze hebben wij uiteindelijk gevonden bij de Nederlandse zonnepanelen unie. Een fijne organisatie die daad bij woord Voegt. Wij zijn tevreden!

Maken alles waar!

Top advies aan huis gehad! Duidelijke uitleg hoe alles in zijn werk gaat. Uitstekende monteurs en een geweldige backoffice en aftersales! Wij zijn meer dan blijmoedig met onze keuze en ontzettend content met the way of work van de NZU!

Vriendelijke specialisten!

Van eerste mail t/m btw teruggave formidabele geholpen! Ik zeg niet eens verder zoeken! Bij de NZU bent u in de goede handen!

Beloven is ook doen bij NZU BV

Zeven maanden na de installatie van de zonnecellen bleek er een kleine dak lekkage te zijn. De oorzaak kon bijna niet anders dan de aanhechting van de cellen op het dak of een kapotte pan door de montage van de rails. Na mijn mailtje aan de NZU werd er direct actie genomen en werd op afspraak de lekkage binnen een week verholpen, het was inderdaad een gescheurde dakpan die gelijk vervangen werd. Fijn te merken dat wat ze beloven ook gedaan wordt als het nodig is. Veel succes verder gewenst. Groet Toon

Uitstekende service

Goed bereikbaar, snel een offerte, adviesgesprek aan huis en top garanties! Ook de installateurs waren meer dan goed, dachten mee, luisterden naar mijn wensen en ruimde alles achteraf keurig netjes op! Wij zijn meer dan tevreden met de dienst van de NZU!

Top service, dik tevreden!

Top service! Wij hebben nu 1 jaar zonnepanelen. De zonnepanelen brengen meer op dan beloofd, btw hebben zonder tramalant ontvangen. Bij vragen achteraf zijn wij altijd netjes correct en snel te woord gestaan. Wij zijn super blij met onze keuze!g

Meer dan 5 sterren verdiend!

Complete infomatie strakke en snelle planning, duidelijke voorbereiding op locatie en gesmeerde installatie . Het contact via mail en telefoon was erg fijn het straalde betrouwbaarheid, vakmanschap en betrouwbaarheid uit. Dit alles heeft ons doen kiezen om met De NZU in zee te gaan.