Beste heer De Gier, Wij vinden het heel vervelend om te horen dat u ontevreden bent over de installatie die door externe monteurs is uitgevoerd. Het was namelijk onze bedoeling om dit zelf door onze eigen vakbekwame personeel te laten uitvoeren. Echter, door een ziekmelding moesten wij hier toch een alternatief voor vinden en dit is helaas niet helemaal naar wens verlopen. Onze eigen personeel heeft de panelen vervolgens keurig gemonteerd en alles weer naar uw tevredenheid overgedaan. Wij hebben eind oktober jl toegezegd de rekening van het herstel door de dakdekker te betalen, maar tot op heden heeft u hier niets van ontvangen. Wij zijn ons ervan bewust dat dit ergens vast is blijven hangen en zullen dit snel voor u uitzoeken en in orde maken. Het is namelijk niet onze bedoeling om u met een rekening achter te laten. Onze klanten hebben voor ons de hoogste prioriteit en wij willen u graag laten weten dat wij ons daarom snel bij u zullen melden om dit direct op te lossen. Wij hopen dat wij u hiermee het vertrouwen kunnen geven dat wij alles in orde zullen maken. Met vriendelijke groet, Team Nzu
Originele beoordeling
Beste heer Anninga, Dank voor uw feedback. Wij streven erna om binnen 2 werkdagen alle e-mails te beantwoorden maar door extreme drukte lukt dit helaas niet altijd. Waarvoor onze oprechte excuses! In december 2021 hebben wij veel regenachtige dagen met veel wind gehad. Hierdoor moesten onze installateurs soms stoppen met werken tijdens de installaties tot dat de wind ging liggen of regen ophield. Uw installatie stond ingepland op een van deze donkere dagen. Dit is dan ook de reden dat onze installateurs uw installatie niet in 1 dag afkregen. Wij begrijpen dat dit ontzettend vervelend voor u is. U heeft er twee keer voor vrij moeten nemen en wij zijn hiervoor twee keer moeten op komen draven. Uiteraard was dit onmacht. U geeft aan dat er een presentje aan u is beloofd. Normaal gesproken geven wij geen presentjes bij onmacht. Maar omdat wij u toch graag blij maken zullen wij contact met u opnemen om ervoor te zorgen dat dit gewoon voor u geregeld gaat worden. Want wij laten u liever blij achter, Wij dienen, helpen en geven met plezier : ) Het klopt dat het aanschaffen van een extra paneel vele malen meer kost dan de totaalprijs gedeeld door het aantal panelen. Dit komt omdat er een startarief gehanteerd word bij iedere installatie. Wij proberen goed mee te denken in het voortraject en oprecht advies te geven. Als na de installatie toch besloten wordt om meer panelen aan te schaffen dan kunnen wij deze helaas niet meer toevoegen aan de eerst installatie en wordt bij de berekening van de nieuwe offerte het starttarief gehanteerd. Wij begrijpen dat dit ontzettend vervelende is maar helaas zijn wij afhankelijk van kosten die standaard gemaakt worden bij een installatie ongeacht hoe groot de installatie is. Wij proberen hier een oplossing voor te vinden maar met de alsmaar stijgende prijzen in de maatschappij lijkt de enige oplossing op dit moment om gelijk de juiste keuze te maken wat betreft de hoeveelheid panelen die iemand wenst te laten installeren. Uw heeft op dit moment 11 prachtige zwarte panelen op u wdak liggen meneer Anninga. Op heel uw systeem heeft 25 jaar garantie. En wij gaan ervoor zorgen dat de komende 25 jaar uw systeem als een zonnetje blijft draait! Wij dank u nogmaals voor de vertrouwen die u in ons heeft getoond en zoals de oude wijze zeiden "het einde kroont het werk"
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd