Heel netjes gewerkt. Alles in overleg! Op naar een zonnige toekomst.

In de winter geplaatst, maar ondanks dat toch stroom opgewekt. Op naar een zonnige toekomst.

Stroeve start prima hersteld

De start met NZU was wat stroef, maar eea is keurig hersteld. De panelen leveren inmiddels zelfs een hogere max dan vooraf aangegeven. 'Shout out' naar Romana, die tot ver buiten de reguliere werkuren heeft ondersteund en Luuk voor de keurige nazorg.

Supertevreden met ons zonnepanelensysteem van de NZU!

Wij zijn supertevreden met ons zonnepanelensysteem van de NZU: van een goede website, een prettig adviesgesprek en daarop volgende offerte, tot een snelle en vakkundige installatie binnen slechts 2 weken! Kortom: een goed en efficiënt bedrijf.

Very good and helpful crew and good job

Crew was really good and worked great to install and finish everything. One negative remark is they did not wear masks regarding covid-19 rules. They should be more careful about that.

• Would you recommend us? Yes

Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar kwaliteit!

Mijn ervaring met NZU heb ik als consument als zeer prettig ervaren. In het gehele traject ben ik van A tot Z begeleid en ontzorgd en kon ik met al mijn vragen bij ze terecht. Je merkt aan alles dat het bedrijf goed op elkaar is afgestemd en dat ze voor hoge kwaliteit staan. Ik zou het dan ook iedereen aanraden.

Zeer tevreden over het gehele proces

Zowel de eerste offerte vanuit de Verkoop Binnendienst, de schouw door de Verkoop Buitendienst, de Uitvoering als de Account Manager hebben uitstekend werk verricht. Snel een offerte en direct er achteraan de realisatie.

Zeer betrouwbaar bedrijf

Na een deskundig persoonlijk advies gekozen voor znu. De installatie ging top. De mannen hebben goed gewerkt. Met name de elektricien was heel aardig. Ook Sophia van de back office was top. Dit bedrijf beveel ik iedereen aan.

Fantastisch verlopen

Vanaf het eerste contact met de verkoper, tot de oplevering van het systeem, meer dan tevreden.

Goede service. Goed materiaal.

Lang gezocht naar de juiste combinatie van een goed paneel en een goede installateur. Deze hebben wij uiteindelijk gevonden bij de Nederlandse zonnepanelen unie. Een fijne organisatie die daad bij woord Voegt. Wij zijn tevreden!

Maken alles waar!

Top advies aan huis gehad! Duidelijke uitleg hoe alles in zijn werk gaat. Uitstekende monteurs en een geweldige backoffice en aftersales! Wij zijn meer dan blijmoedig met onze keuze en ontzettend content met the way of work van de NZU!

Vriendelijke specialisten!

Van eerste mail t/m btw teruggave formidabele geholpen! Ik zeg niet eens verder zoeken! Bij de NZU bent u in de goede handen!

Beloven is ook doen bij NZU BV

Zeven maanden na de installatie van de zonnecellen bleek er een kleine dak lekkage te zijn. De oorzaak kon bijna niet anders dan de aanhechting van de cellen op het dak of een kapotte pan door de montage van de rails. Na mijn mailtje aan de NZU werd er direct actie genomen en werd op afspraak de lekkage binnen een week verholpen, het was inderdaad een gescheurde dakpan die gelijk vervangen werd. Fijn te merken dat wat ze beloven ook gedaan wordt als het nodig is. Veel succes verder gewenst. Groet Toon

Uitstekende service

Goed bereikbaar, snel een offerte, adviesgesprek aan huis en top garanties! Ook de installateurs waren meer dan goed, dachten mee, luisterden naar mijn wensen en ruimde alles achteraf keurig netjes op! Wij zijn meer dan tevreden met de dienst van de NZU!

Top service, dik tevreden!

Top service! Wij hebben nu 1 jaar zonnepanelen. De zonnepanelen brengen meer op dan beloofd, btw hebben zonder tramalant ontvangen. Bij vragen achteraf zijn wij altijd netjes correct en snel te woord gestaan. Wij zijn super blij met onze keuze!g

Meer dan 5 sterren verdiend!

Complete infomatie strakke en snelle planning, duidelijke voorbereiding op locatie en gesmeerde installatie . Het contact via mail en telefoon was erg fijn het straalde betrouwbaarheid, vakmanschap en betrouwbaarheid uit. Dit alles heeft ons doen kiezen om met De NZU in zee te gaan.

Van A tot Z ontzorgd

Top geregeld van a tot z. Snelle offerte na aanvraag, deskundig en zeer vriendelijke monteurs. Goede back Office. Echt top geregeld. Een aanrader.

Fijn bedrijf om in zee mee te gaan.

Goede communicatie tussen het bedrijf en de klant, vakkundige monteurs, snelle montage en een goede prijs en kwaliteit verhouding.

Top service

Meedenkend adviseur, kundig personeel en fijne klantenservice. Alles Vlot en volgens afspraak verlopen.

Volkomen naar verwachting gepresteerd

prettig contact, goed overleg, vlotte uitvoering. Mooi op tijd conform afspraak. Vlotte installatie en aardige mensen. Kortom: professioneel bedrijf met Vriendelijke mensen die servicegericht zijn.

Uitstekend!!

Een bedrijf met goed samenwerkende afdelingen. Een Uitstekende service gecombineerd vakkundige installateurs. Deze combinatie heeft er voor gezorgd dat wij meer de tevreden zijn!

Een vakbekwaam bedrijf! Precies zoals het hoort

Super bedrijf, tijdens het gehele proces zijn wij erg goed begeleid! En chapeau voor de medewerkers, zeer klant vriendelijk!

Aanrader!

Na een offerte traject met veel leveranciers en idem verschillende/tegenstrijdige adviezen hield ik het voor gezien, immers wat ik wilde kon men niet leveren. Toevallig in contact gekomen met NZU en zij luisterden wel naar wat ik wilde. Zij waren ook in staat om mijn twijfel weg te nemen en wat anderen niet adviseerden wel te adviseren met de juiste argumentatie uiteraard. Uiteindelijk in zee gegaan met NZU en men kon heel snel leveren en plaatsen. Het plaatsen ging niet van een leien dakje (lag meer aan mijn huisconfiguratie) maar de flexibiliteit/creativiteit, om het op te lossen, die NZU toonde was bewonderenswaardig. Ze hebben zelfs mijn meterkast her en der ge-upgrade en een laadpaal geïnstalleerd. Een aanrader dus!

Super positief

Op alle vlakken is de NZU aan te raden! - Goed advies - Snel een offerte - Eerlijke prijs - Vriendelijke medewerkers - vakkundige installatie - Goede Naservice Samenvattend: ze doen wat ze beloven. Wij zijn dus super tevreden met onze keus!

Goede advies en goed uitleg

Super fijn contact. Goed advies en goed begeleiding gehad. Duidelijk verhaal met goede service. Panelen zijn twee weken na goedkeuring perfect geïnstalleerd.

Excellente dienstverlening

Wij zijn uitzonderlijk tevreden gestemd over de dienstvelening van de Nederlandse Zonnepanelen Unie! Absoluut aan te raden aan iedereen.