1000% tevreden!!

Zelden zo meedenkend en welwillend bedrijf meegemaakt! Wat ze beloofd hebben is helemaal waargemaakt! Ik zeg gewoon niet verder zoeken! Ze zijn absoluut niet de duurste maar wel de beste qua product, kennis en garanties!!

Perfecte uitvoering!

Wij zijn meer dan goed geholpen. Tijdens het adviesgesprek hebben wij zo veel tips en advies ontvangen dan het voor ons al heel snel duidelijk was dat dit het bedrijf moest gaan worden die onze panelen zou gaan plaatse. Het ontvangen van de offerte op locatie en nog nog een aantal offertes te hebben ontvangen van andere offertes. Stak de Nzu met kop en schouders overal boven uit. Na goedkeuring zijn de panelen uitstekend geplaatst binnen 2 weken. Ook na de installatie zijn wij goed geholpen met de btw teruggave. Kortom top bedrijf om zaken mee te doen!

Geweldig bedrijf.

Van het begin tot het eind goed verzorgd, snel en netjes . Keiharde werkers. Top!

Zonnepanelen laten plaatsen door de Nederlandse Zonnepanelen Unie. Dit besluit was hele goede besluit. Een goede bedrijf, professionals die weten waarover zij het hebben. Ook een nieuwe meter kast laten installeren en een extra groep op zolder laten plaatsen voor een zonneboiler voor schappelijke prijzen . Zij denken met de klant mee, zijn ook niet beroerd om iets extra’s uit te voeren voor de zelfde prijs . GEWELDIG!!! En wat leuker is, de panelen werken uitstekend en produceren boven verwachting. Kortom, gewoon doen. En betrouwbaar zijn ze echt.

Goed voortraject, goede plaatsing. Aftersales kan beter

Offerte traject en overleg perfect geregeld. Ook de plaatsing is goed en netjes gegaan. Echter de factuur was lastig om de juiste te krijgen. Contact krijgen daarover was even een probleem, nadat dit gelukt was is het netjes opgelost. Geen 10 dus (voor het voortraject en de plaatsing had dat zeker gekund)

zoek niet verder

Snelle levertijd, oplossingsgericht, doen wat ze beloven - zowel sales, backoffice als monteurs goed werk verricht en altijd vriendelijk. Waarom geen 10? ik miste wel de proactieve communicatie als er vertraging was - en nog een tip: geef de jongens die de panelen instaleren een complete gereedschap set - soms hebben ze net een ander bitje nodig omdat de producent wat veranderd heeft :) Bij de fysieke offertes van de aanbieders was deze net iets duidelijker wat wel en niet kon/mocht, dit en de oplossingen waren genoeg om mij over de drempel te trekken. Zal het regelmatig monitoren, mocht de kwaliteit nalaten of problemen ontstaan dan zal ik dit ook hier vermelden cq aanpassen.

Tevreden

Alles naar wens

Goed geholpen, goede service en snel gelegd

De afdeling advies heeft mij uitstekend geholpen, de levering ging super snel en was binnen vier uurtjes in bedrijf gesteld. Daarnaast ook een hele vriendelijke begeleiding van de installateurs na de oplevering zodat wij in onze app de panelen gelijk konden inzien. Meer dan 5 sterren verdient zeker aan te raden

Meer dan uitstekend!

Wij zijn echt fantastisch geholpen. Ik heb zelden een dergelijk bedrijf meegemaakt. In alle lagen van het bedrijf is iedereen super vriendelijk en vakbekwaam. Van eerste telefonisch contact tot aan de naservice. Ik zeg niet eens verder zoeken en ga voor tevredenheidsgarantie bij de NZU!

Prima bedrijf dat al haar afspraken nakomt; ook aftersales

Reeds meer dan n jaar zijn onze zonnepanelen in gebruik en leveren meer op dan in het maximum dat in de offerte was opgenomen. De aanleg inclusief het wegwerken van bedrading is heel netjes uitgevoerd. Ook de omvormer in de meterkast is zodanig opgehangen dat deze niet hinderlijk is. Kortom overweeg je de aanschaf van zonnepanelen vraag dan zeker hier een offerte aan

Zeer betrouwbaar. Doen wat ze beloven.

Alles verliep vlot en naar wens. Zowel het advies als de uitvoering is uitstekend verlopen. Ook de btw teruggave ging van een leien dak. De btw hadden wij al na 2 maanden Terug. Dank voor de vakkundigheid en snelle levering!!

Uitstekend aanpak!

Wij hebben Nu precies 5 jaar zonnepanelen van de NZU. 5 jaar geleden heb ik beloofd om een Review te zetten als alles is gegaan zoals beloofd. Gisteren was het zover. De eerste 5 jaar opbrengsgcontrole. De afgelopen 5 jaar hebben de panelen precies gedaan zoals beloofd. Tijdens het aanschaffen van de panelen was er alle ruimte voor vragen. Ook de montage is dekundig verlopen er werd destijds meegedacht over de meest optimale plaatsing van de omvormer en de mooisteaansluiting naar de meterkast. De Qcells panelen liggen er nog steeds super strak op en geven jaarlijks meer rendement dan belooft. Alles functioneert echt meer Dan prima, ik heb er nooit zorgen omgehad en geniet dagelijks als ik op mijn app kijk.

Ontzettend blij met die keuze!

Wij zijn ontzettend blij met onze keuze. De nzu hebben onze verwachtingen helemaal waar gemaakt. Wij zijn super blij met de goede uitleg, begeleiding, eerlijk advies en nette uitvoering. Een super bedrijf die begrijpt hoe je met klanten omgaat.

Top geregeld!

Wij zijn zeer tevreden over de geleverde diensten! Alle afspraken zijn nagekomen en de uitvoering is keurig netjes uitgevoerd!

Uitstekend geregeld!

Geweldig bedrijf die met zijn klanten meedenkt en meeleeft! Ik raad ze iedereen aan!

Precies zoals verteld en verwacht!

Wij zijn fantastisch begeleid tijdens het gehele traject. In eerste instantie een hele vriendelijke meneer aan de lijn gehad. Vervolgens een super aardige adviseur over de vloer gehad waar ik de kabelroute mee besprak en die mij nog eens alles uitlegde. Ook op de dag van de installatie alleen maar zeer vriendelijke mensen gezien die wisten wat ze deden en na de installatie door een hele vriendelijke mevrouw nog eens uitleg gekregen over hoe de btw teruggave werd verzorgd voor ons. Kortom wilt geen kopzorgen dan raad ik u de NZU aan. Top begeleiding en top producten met top garanties! Meer dan 5 sterren verdiend ga zo door mensen!!

Uitstekend geregeld!

Fijn en duidelijk advies gehad. Komen afspraken na en doen er alles aan om je te ontzorgen. Na 15 offertes te hebben aangevraagd kwam niemand in de buurt van de klantvriendelijke voorwaardes van de NZU. Na goedkeuring binnen 2 weken geleverd op een zeer professionele manier door hele vriendelijke installateurs. Wij zijn super tevreden!

Geweldig snel en vakkundig

Van af de eerste stap die wij gedaan hebben om zonnepanelen te nemen zijn wij terecht gekomen bij de Nerdelandse Zonnepanelen Unie In één woord geweldig ze zijn bij ons thuis geweest om alles te bespreken er werd goed geluisterd naar ons. En hebben besloten het te doen bij de NZU, levering en plaatsen kon al snel gebeuren. Vriendelijke mensen aan de telefoon altijd goed geholpen. De mannen die bij ons het werk hebben geleverd top alleen maar lof. Wij hopen er heel lang van te genieten en vooral ook voor het milieu. Nogmaals heel erg bedankt voor alles. Groet van ons familie Verwaal.

Alles op en top geregeld

Bij het lezen van de reviews en de uitgebreide toelichting en uitleg op hun eigen site kreeg ik al een zeer goed gevoel van dit bedrijf. Ook bij het adviesgesprek met Raymond werd dit gevoel ook bevestigd. Zeer goede uitvoering van de werkzaamheden door heel professioneel en vriendelijk personeel.

Professioneel begeleid in heel het proces.

Hele fijne samenwerking met de ploeg die het geheel heeft gemonteerd en uiteraard ook met de back-Office in Breda. Kan het iedereen aanraden om met dit bedrijf in zee te gaan. Ze zoeken ook de mooiste oplossingen om alles voor het zicht weg te werken wat betreft de bekabeling.

perfect geregeld

Duidelijke offerte en uitleg, snel geleverd en geplaatst.

Goed geregeld!

Goed bedrijf die eerlijk advies geven, goede prijs uitbrengen, snelle installeren, kundige monteurs sturen en hele goede na service leveren. Wij zijn zeer tevreden hoe de zaken verlopen zijn en raden iedereen de NZU aan!

Komen alle afspraken na

Zeer goede en positieve ervaring met de NZU. Goede begeleiding, eerlijk advies en top garantie! Monteurs waren vroeg ter plaatse. Zouden tussen 09:00 en 10:00 komen en waren er ook rodnd 09:00. Met één van hen het kabeltraject besproken, traject gevonden waar de kabels binnenshuis niet zichtbaar waren en op een nette manier naar de meterkast gebracht. rond 12:00 was alles aangesloten en opgeleverd. Duidelijke uitleg gekregen over hoe de app werkt Zeer zelfstandige, vakbekwame en vriendelijke monteurs. Op deze mensen kun je blindelings rekenen komen alle afspraken na. Dikke 5 sterren verdiend.

Goede communicatief en goed advies

Vanaf begin tot en met de nazorg heeft de NZU alles correct en goed uitgevoerd. De communicatie was van begin tot eind ontzettend prettig. Zeer goede begeleiding en ondersteuning gehad. Op de dag van de installatie waren de monteurs keurig netjes en binnen 3 uur klaar. Na de installatie was de nazorg top. Alles is haar ons fijn uitgelegd Inmiddels hebben wij de btw terug en is het afwachten op onze jaarnota! Wij kijken er naar uit!

Top bedrijf met top teams!

Heb nu precies 1 jaar zonnepanelen van de Nzu. Het hele traject is vlekkeloos gegaan. Fijne mensen die op een fijne en professionele manier werken. De panelen hebben meer opgebracht dan de verwachte opbrengst. Wij zijn dan ook uitermate te tevreden met de geleverde diensten van de Nzu!