zoek niet verder

Snelle levertijd, oplossingsgericht, doen wat ze beloven - zowel sales, backoffice als monteurs goed werk verricht en altijd vriendelijk. Waarom geen 10? ik miste wel de proactieve communicatie als er vertraging was - en nog een tip: geef de jongens die de panelen instaleren een complete gereedschap set - soms hebben ze net een ander bitje nodig omdat de producent wat veranderd heeft :) Bij de fysieke offertes van de aanbieders was deze net iets duidelijker wat wel en niet kon/mocht, dit en de oplossingen waren genoeg om mij over de drempel te trekken. Zal het regelmatig monitoren, mocht de kwaliteit nalaten of problemen ontstaan dan zal ik dit ook hier vermelden cq aanpassen.

Tevreden

Alles naar wens

Goed geholpen, goede service en snel gelegd

De afdeling advies heeft mij uitstekend geholpen, de levering ging super snel en was binnen vier uurtjes in bedrijf gesteld. Daarnaast ook een hele vriendelijke begeleiding van de installateurs na de oplevering zodat wij in onze app de panelen gelijk konden inzien. Meer dan 5 sterren verdient zeker aan te raden

Meer dan uitstekend!

Wij zijn echt fantastisch geholpen. Ik heb zelden een dergelijk bedrijf meegemaakt. In alle lagen van het bedrijf is iedereen super vriendelijk en vakbekwaam. Van eerste telefonisch contact tot aan de naservice. Ik zeg niet eens verder zoeken en ga voor tevredenheidsgarantie bij de NZU!

Prima bedrijf dat al haar afspraken nakomt; ook aftersales

Reeds meer dan n jaar zijn onze zonnepanelen in gebruik en leveren meer op dan in het maximum dat in de offerte was opgenomen. De aanleg inclusief het wegwerken van bedrading is heel netjes uitgevoerd. Ook de omvormer in de meterkast is zodanig opgehangen dat deze niet hinderlijk is. Kortom overweeg je de aanschaf van zonnepanelen vraag dan zeker hier een offerte aan

Zeer betrouwbaar. Doen wat ze beloven.

Alles verliep vlot en naar wens. Zowel het advies als de uitvoering is uitstekend verlopen. Ook de btw teruggave ging van een leien dak. De btw hadden wij al na 2 maanden Terug. Dank voor de vakkundigheid en snelle levering!!

Uitstekend aanpak!

Wij hebben Nu precies 5 jaar zonnepanelen van de NZU. 5 jaar geleden heb ik beloofd om een Review te zetten als alles is gegaan zoals beloofd. Gisteren was het zover. De eerste 5 jaar opbrengsgcontrole. De afgelopen 5 jaar hebben de panelen precies gedaan zoals beloofd. Tijdens het aanschaffen van de panelen was er alle ruimte voor vragen. Ook de montage is dekundig verlopen er werd destijds meegedacht over de meest optimale plaatsing van de omvormer en de mooisteaansluiting naar de meterkast. De Qcells panelen liggen er nog steeds super strak op en geven jaarlijks meer rendement dan belooft. Alles functioneert echt meer Dan prima, ik heb er nooit zorgen omgehad en geniet dagelijks als ik op mijn app kijk.

Ontzettend blij met die keuze!

Wij zijn ontzettend blij met onze keuze. De nzu hebben onze verwachtingen helemaal waar gemaakt. Wij zijn super blij met de goede uitleg, begeleiding, eerlijk advies en nette uitvoering. Een super bedrijf die begrijpt hoe je met klanten omgaat.

Top geregeld!

Wij zijn zeer tevreden over de geleverde diensten! Alle afspraken zijn nagekomen en de uitvoering is keurig netjes uitgevoerd!

Uitstekend geregeld!

Geweldig bedrijf die met zijn klanten meedenkt en meeleeft! Ik raad ze iedereen aan!

Precies zoals verteld en verwacht!

Wij zijn fantastisch begeleid tijdens het gehele traject. In eerste instantie een hele vriendelijke meneer aan de lijn gehad. Vervolgens een super aardige adviseur over de vloer gehad waar ik de kabelroute mee besprak en die mij nog eens alles uitlegde. Ook op de dag van de installatie alleen maar zeer vriendelijke mensen gezien die wisten wat ze deden en na de installatie door een hele vriendelijke mevrouw nog eens uitleg gekregen over hoe de btw teruggave werd verzorgd voor ons. Kortom wilt geen kopzorgen dan raad ik u de NZU aan. Top begeleiding en top producten met top garanties! Meer dan 5 sterren verdiend ga zo door mensen!!

Uitstekend geregeld!

Fijn en duidelijk advies gehad. Komen afspraken na en doen er alles aan om je te ontzorgen. Na 15 offertes te hebben aangevraagd kwam niemand in de buurt van de klantvriendelijke voorwaardes van de NZU. Na goedkeuring binnen 2 weken geleverd op een zeer professionele manier door hele vriendelijke installateurs. Wij zijn super tevreden!

Geweldig snel en vakkundig

Van af de eerste stap die wij gedaan hebben om zonnepanelen te nemen zijn wij terecht gekomen bij de Nerdelandse Zonnepanelen Unie In één woord geweldig ze zijn bij ons thuis geweest om alles te bespreken er werd goed geluisterd naar ons. En hebben besloten het te doen bij de NZU, levering en plaatsen kon al snel gebeuren. Vriendelijke mensen aan de telefoon altijd goed geholpen. De mannen die bij ons het werk hebben geleverd top alleen maar lof. Wij hopen er heel lang van te genieten en vooral ook voor het milieu. Nogmaals heel erg bedankt voor alles. Groet van ons familie Verwaal.

Alles op en top geregeld

Bij het lezen van de reviews en de uitgebreide toelichting en uitleg op hun eigen site kreeg ik al een zeer goed gevoel van dit bedrijf. Ook bij het adviesgesprek met Raymond werd dit gevoel ook bevestigd. Zeer goede uitvoering van de werkzaamheden door heel professioneel en vriendelijk personeel.

Professioneel begeleid in heel het proces.

Hele fijne samenwerking met de ploeg die het geheel heeft gemonteerd en uiteraard ook met de back-Office in Breda. Kan het iedereen aanraden om met dit bedrijf in zee te gaan. Ze zoeken ook de mooiste oplossingen om alles voor het zicht weg te werken wat betreft de bekabeling.

perfect geregeld

Duidelijke offerte en uitleg, snel geleverd en geplaatst.

Goed geregeld!

Goed bedrijf die eerlijk advies geven, goede prijs uitbrengen, snelle installeren, kundige monteurs sturen en hele goede na service leveren. Wij zijn zeer tevreden hoe de zaken verlopen zijn en raden iedereen de NZU aan!

Komen alle afspraken na

Zeer goede en positieve ervaring met de NZU. Goede begeleiding, eerlijk advies en top garantie! Monteurs waren vroeg ter plaatse. Zouden tussen 09:00 en 10:00 komen en waren er ook rodnd 09:00. Met één van hen het kabeltraject besproken, traject gevonden waar de kabels binnenshuis niet zichtbaar waren en op een nette manier naar de meterkast gebracht. rond 12:00 was alles aangesloten en opgeleverd. Duidelijke uitleg gekregen over hoe de app werkt Zeer zelfstandige, vakbekwame en vriendelijke monteurs. Op deze mensen kun je blindelings rekenen komen alle afspraken na. Dikke 5 sterren verdiend.

Goede communicatief en goed advies

Vanaf begin tot en met de nazorg heeft de NZU alles correct en goed uitgevoerd. De communicatie was van begin tot eind ontzettend prettig. Zeer goede begeleiding en ondersteuning gehad. Op de dag van de installatie waren de monteurs keurig netjes en binnen 3 uur klaar. Na de installatie was de nazorg top. Alles is haar ons fijn uitgelegd Inmiddels hebben wij de btw terug en is het afwachten op onze jaarnota! Wij kijken er naar uit!

Top bedrijf met top teams!

Heb nu precies 1 jaar zonnepanelen van de Nzu. Het hele traject is vlekkeloos gegaan. Fijne mensen die op een fijne en professionele manier werken. De panelen hebben meer opgebracht dan de verwachte opbrengst. Wij zijn dan ook uitermate te tevreden met de geleverde diensten van de Nzu!

Jammer

Vandaag zijn de panelen gelegd. Helaas spraken de monteurs amper Nederlands en waren ze bijna niet te verstaan. Verder hebben ze zonder overleg dwars door mijn toiletruimte geboord en loopt er nu een lelijke kabelgoot midden over mijn plafond in het toilet, geen gezicht. Dit terwijl de adviseur een hele andere oplossing aangedragen had. Ook wisten de monteurs niet hoe de daklift werkte om de panelen op het dak te krijgen. Allemaal alles behalve professioneel!!

Beste Edwin, Dank voor uw feedback. Op de dag van de installatie was u niet aanwezig. Hierdoor heeft ons ze elektricien een keuze moeten maken, waar u vrouw goedkeuring voor heeft gegeven. Helaas vond u dit geen goede optie. Daarom zijn wij de dag na de installatie bij langs geweest om te controleren of dit de enige optie was en dit bleek het geval te zijn. Om u toch blij achter te laten hebben wij 2 werkdagen later een gleuf gefreesd in het plafond en hebben wij dit netjes dicht gestukt. Aanstaande zaterdag komen wij uw plafond witten. Op deze manier zullen wij u toch blij achterlaten. Ps: Al onze monteurs spreken vloeiend Nederlands en kunnen overweg met een verhuislift : ) Wij kunnen ons dan ook niet vinden in dat stukje van de review. Zoals beloofd zal ik u volgende week maandag bellen om te kijken of alles naar wens is achtergelaten. Want als u tevreden bent dan zijn wij pas tevreden! : ) Met vriendelijke groet, Luuk

Uitstekend geregeld

Wij zijn ontzettend goed geholpen. De adviseur legde netjes de verschillen uit tussen de panelen en omvormers. Op basis hiervan hadden wij om 4 offertes gevraagd. 2 dagen later alle offertes binnen. En nog een telefoongesprek gevoerd om de puntjes op de i te zetten. Kort daarna de definitieve offerte ontvangen en goed gekeurd. 1 dag na goedkeuring werd ik gebeld door de planning en deze konden mij binnen 2 weken al inplannen zoals beloofd. Op de dag van de installatie is alles perfect verlopen. De panelen zijn keurig netjes geplaatst en de electra is super strak weggewerkt. Na de installatie ben ik nog gebeld met de vraag of alles naar wens is verlopen en of er verbeterpunten zijn. Ik kon niks anders zeggen dat ik super tevreden was en gewoon de NZU gewoon zo door moet gaan!!

Excellent bedrijf!

Op aanraden van mijn zoon een offerte aangevraagd.. In alle lagen van het bedrijf zijn het mensen die meedenken en verstand van zaken hebben! De nzu Komt alle afspraken na en leveren geweldig goed werk Top bedrijf!

ben zeer te spreken over de plaatsing en begeleiding

Tijdens het plaatsen van de panelen en de omvormer is uitvoerig gesproken wat de monteurs deden en waarom zij op deze manier te werk gingen en wat wij konden verwachten. Zelf had ik 2 nieuwe aardlekschakelaars geregeld die zij bereid waren in te bouwen, helaas ging dat niet want ik was vergeten de montage rails mee te nemen. deze aardlekschakelaars heb ik de volgende dag zelf vervangen, helaas deed de installatie het toen niet meer deze bleef op storing staan. Tijdens verschillende telefonische gesprekken met een helpdesk medewerken (die mij erg vriendelijk en geduldig te woord stond) werd mij voorzichtig duidelijk gemaakt dat de fout bij mij lag. Ik heb toen alles los gegooid en opnieuw aangesloten, het systeem werkt weer. Wij willen dan ook iedereen van NZU die ons heeft geholpen met deze schitterende installatie bedanken wij zijn er erg blij mee.

Meer dan 5 sterren verdiend.

Aardige medewerkers aan de telefoon, vakbekwame adviseur over de vloer. Professionele monteurs op het dak en een keurig werkend elektriciën in het huis! Ik was afgekomen op de reviews, de offerte heeft mijn interesse gewekt, en de rest van het bedrijf heeft het waar gemaakt! Wij zijn super tevreden en zeer te spreken over de handelswijze van de NZU!