Ik heb vanaf het begin het gevoel gehad dat NZU mn Sophia Verhagen, mij bij hand pakte en mij door het heel proces heeft begeleid. Van de opvolging door haar collega's tot de uitvoer. Alhoewel ik na de installatie had 'moeten' helpen met opruimen, dit heb ik met plezier gedaan. Ook om mijn ondersteuning te verlenen aan de electrician die op een andere klus moest zijn. Mocht ik een tweede huis hebben en weer zonnepanelen moet plaatsen, NZU zal zonder twijfel meteen gekozen worden. Anytime, Anywhere, Anyhow! Dankje NZU (en Sophia;-))

Top ervaring.

Na lang nadenken, meerdere offertes aangevraagd. Na een gesprek waarin alles duidelijk werd uitgelegd gelijk zonnepanelen bij de Nzu besteld. Deze zijn keurig netjes gelegd en geïnstalleerd. Alles us gegaan zoals vooraf beloofd! Wij zijn super blij met onze panelen en de staat van dienst van de Nzu!! Niet verder zoeken als je panelen wilt met goede garanties.

Goed product, zeer slechte communicatie.

De panelen zijn prima, maar de communicatie is zeer slecht. Al menig email gestuurd, zouden een passelijke attentie meesturen (nooit gekregen) omdat ze een paar keer niet op kwamen dagen of wel kwamen maar geen tijd genoeg hadden en ik of mijn vrouw speciaal vrij moesten nemen, eindelijk antwoord. Wilde 1 extra paneel erbij en hiervoor vroegen ze bijna 2x zoveel als wat buren voor een extra paneel betaalden. Ik dat teruggeschreven en er zou contact opgenomen worden door een leidinggevende, maar tot op heden en na diverse mailtjes nog niemand gehoord en niets gelezen. Wil volgend jaar 12 tot 15 nieuwe panelen op mijn schuur zetten, maar ik betwijfel of ik het bij dit bedrijf aanschaf. Ligt eraan of ze communicatief actiever worden.

Beste heer Anninga, Dank voor uw feedback. Wij streven erna om binnen 2 werkdagen alle e-mails te beantwoorden maar door extreme drukte lukt dit helaas niet altijd. Waarvoor onze oprechte excuses! In december 2021 hebben wij veel regenachtige dagen met veel wind gehad. Hierdoor moesten onze installateurs soms stoppen met werken tijdens de installaties tot dat de wind ging liggen of regen ophield. Uw installatie stond ingepland op een van deze donkere dagen. Dit is dan ook de reden dat onze installateurs uw installatie niet in 1 dag afkregen. Wij begrijpen dat dit ontzettend vervelend voor u is. U heeft er twee keer voor vrij moeten nemen en wij zijn hiervoor twee keer moeten op komen draven. Uiteraard was dit onmacht. U geeft aan dat er een presentje aan u is beloofd. Normaal gesproken geven wij geen presentjes bij onmacht. Maar omdat wij u toch graag blij maken zullen wij contact met u opnemen om ervoor te zorgen dat dit gewoon voor u geregeld gaat worden. Want wij laten u liever blij achter, Wij dienen, helpen en geven met plezier : ) Het klopt dat het aanschaffen van een extra paneel vele malen meer kost dan de totaalprijs gedeeld door het aantal panelen. Dit komt omdat er een startarief gehanteerd word bij iedere installatie. Wij proberen goed mee te denken in het voortraject en oprecht advies te geven. Als na de installatie toch besloten wordt om meer panelen aan te schaffen dan kunnen wij deze helaas niet meer toevoegen aan de eerst installatie en wordt bij de berekening van de nieuwe offerte het starttarief gehanteerd. Wij begrijpen dat dit ontzettend vervelende is maar helaas zijn wij afhankelijk van kosten die standaard gemaakt worden bij een installatie ongeacht hoe groot de installatie is. Wij proberen hier een oplossing voor te vinden maar met de alsmaar stijgende prijzen in de maatschappij lijkt de enige oplossing op dit moment om gelijk de juiste keuze te maken wat betreft de hoeveelheid panelen die iemand wenst te laten installeren. Uw heeft op dit moment 11 prachtige zwarte panelen op u wdak liggen meneer Anninga. Op heel uw systeem heeft 25 jaar garantie. En wij gaan ervoor zorgen dat de komende 25 jaar uw systeem als een zonnetje blijft draait! Wij dank u nogmaals voor de vertrouwen die u in ons heeft getoond en zoals de oude wijze zeiden "het einde kroont het werk"

Vriendelijk en doen wat ze beloven

Na lang onderzoeken heb ik het product en service die ik zocht bij de NZU gevonden. Het is uiteindelijk tot in de puntjes meer dan uitstekend voor ons verzorgd. Wij raden daarom dan ook iedereen aan om de de Nzu zaken te doen!

Meer dan tevreden

Kan niet anders zeggen dan dat wij de Nzu aanraden aan iedereen die zonnepanelen wilt aanschaffen. Hun manier van benaderen en adviseren is grandioos. Alles word tot de puntjes voor je uitgelegd en in een mooie en duidelijke offerte voor je gepresenteerd. De jongens die het installeren zijn super vriendelijk en hebben verstand van zaken. Ook de backoffice staat voor je klaar, meerdere personen aan de lijn gehad, Luuk, Sophia en Jalid, dank jullie wel voor de goede begeleiding en service!!

Hoge kwaliteit, eerlijke prijs en fantastisch service!

Absoluut niet de duurste, ook niet de goedkoopste. Wel de beste garanties en kwaliteit. Adviseren eerlijk en denken me. Precies waar wij naar op zoek waren. Ze nemen de tijd voor je in het voortraject en hebben veel kennis in huis. Vriendelijke monteurs die goed werk leveren. En precies doen wat er vooraf beloofd is. Wij zijn zeer tevreden over hoe de Nederlandse Zonnepanelen Unie te werk gaat.

Erg vriendelijk, doen wat ze beloven.

Correcte mensen en technisch erg goed, alles klopt en goed geregeld van begint tot eind. Snelle levering en Installatie in halve dag uitgevoerd.

Professionals

Op aanraden van mij dochter ook een offerte aangevraagd bij de NZU. Ik kreeg goed advies vooraf én een goede offerte met een duidelijke prijs. Uiteindelijk na het vergelijk van meerdere offertes Zonnepanelen laten installeren door de Nederlandse Zonnepanelen Unie. Het is hele traject van begin tot eind is prima vlekkeloos verlopen. Kan niks anders zeggen dat de service en installatie uitstekend zijn!

Medewerkers vriendelijk, kennis van zaken

Alle voorlichting en voorafgaande informatie vooraf duidelijk en verhelderend. Alle afspraken correct nagekomen. Vlotte installatie, goed service! Vriendelijke en fijne mensen op kantoor.

Duidelijke informatie

Zeer goed ervaring van begin advies t/m aftersales. Alles is perfect gelopen.

Uitstekende begeleiding en top monteurs!

Vanaf de aanvraag een goede begeleiding gehad en de werkzaamheden zijn fantastisch uitgevoerd . De medewerkers waren super vriendelijk en erg behulpzaam. De panelen liggen super strak op het dak. Ik ben dik tevreden over de Nederlandse Zonnepanelen Unie. Ze hebben uitstekend werk geleverd.

Super! Meer dan een 10 waard!

Erg tevreden over de levering en service van De Nzu. Adviseur was duidelijk en meedenkend, ook de monteurs waren top. En heel belangrijk dat het financiële gedeelte volledig uithanden is genomen. In alle lage van het bedrijf hebben zij verstand van zaken. Wij zijn super tevreden!

Niet verder te zoek. Kwaliteit, betrouwbaarheid en service!

Er Liggen nu 3 jaar zonnepanelen op het dak. De panelen (22 stuks) hebben precies opgewekt wat er beloofd is. De omvormer is nog steeds geruisloos. Wel een kort moment van service nodig gehad. Dat verliep volgens afspraak. Fijn om te zien dat Er nog bedrijven zijn die al hun afspraken nakomen en Wij zijn tot op de dag van vandaag blij met onze keuze en raden iedereen de NZU aan.

Zeer slechte communicatie en gevolgschade na installatie

Bestellen en inplannen gaat supersnel bij dit bedrijf, en installatie personeel werkte lekker vlot door, installatie was zo gepiept, maar daar hield het dan ook op. Toen wij er later achter kwamen dat al onze nokvorsten los waren komen te liggen, omdat de installateur de pannen had moeten lichten, zodat het systeem geïnstalleerd kon worden, begon de ellende. Wij werden geconfronteerd met een pittige rekening voor reparatie. Toen wij dit aangaven bij NZU, werd er in eerste instantie gesuggereerd dat wij dit zelf gedaan zouden kunnen hebben. Daarbij wel even vergetende dat ditzelfde aan de hand was bij onze 85-jarige buurvrouw waar men ook panelen hadden geïnstalleerd. Alsof je het dak op gaat om bij jezelf en vervolgens ook je buren even alles los te trekken. Vervolgens werd er gezegd dat men de juridische afdeling ging raadplegen, en we binnen 2 weken bericht zouden krijgen. Dit werden er 5, want ja, even vergeten de klant te informeren en niet weten waar het fout gegaan kon zijn. Zeer slecht bereikbaar als ik belde om verhaal te halen. 5 weken zijn nu al 14 weken geworden, en niets meer gehoord natuurlijk. Wij zouden nooit met dit bedrijf in zee gegaan zijn, als ik dit geweten had. De rekening van 864 euro als gevolg van schade na installatie was dus ook een zure appel, waardoor onze btw teruggave ook in rook opging, en de gehele installatie dus rond de 6000 euro uitkwam. Geen klein bedrag, waar je best wel wat voor mag verwachten. Nog geen excuus of laat staan een reactie gekregen, het is uitermate triest de service die je achteraf krijgt bij dit bedrijf. Dus bezint eer ge begint, dit bedrijf raden wij u dus af.

Beste Stefan, Dank dat je voor ons hebt gekozen om de zonnepanelen te laten plaatsen en leuk om te horen dat je blij bent met onze installatieteams. De komende 25 jaar staan wij voor u klaar wat betreft uw zonnesysteem. Het kan natuurlijk voorkomen dat er tijdens een installatie een schade plaats vindt. Want waar mensen werken vallen spaanders. Als dit voorkomt dan herstellen wij de schade of vergoeden wij de schade. Wij zijn hiervoor verzekerd en zijn zelf ook erg handig in alles wat met daken te maken heeft. Zoals iedere bedrijf hebben wij hier een protocol voor. Als er een schade heeft plaatst gevonden, dan moeten wij hier van op de hoogte gesteld worden. Wij vragen u dan om foto’s en dan lossen wij het voor u op. Helaas heeft u ervoor gekozen om het anders aan te pakken. Wij begrijpen niet waarom u de schade in eerste instantie niet bij ons gemeld heeft. En wat wij ook niet begrijpen is dat u een bedrijf inschakelt uit de andere kant van het land die 8x zoveel vraagt dan de normale marktprijs. Wij waren dan ook erg verrast met de factuur die wij 6 weken na de installatie hebben ontvangen en met het verzoek of wij die even wilden betalen. Het is erg jammer dat u al deze keuzes heeft gemaakt zonder met ons te overleggen. Wij had u graag geholpen, maar op deze manier is dat voor ons onmogelijk gemaakt. Dus mochten wij u in de toekomst ergens mee kunnen helpen laat het dan ons gelijk weten. Want wij staan gewoon voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team NZU

Betrouwbaar

Na het invoeren van de dakscan-aanvraag had ik snel een prettig gesprek over een offerte. De vervolgstappen verliepen ook erg goed. Heel tevreden over dit bedrijf! Ze komen hun woord na, zijn eerlijk en je weet altijd waar je aan toe bent. Dat alles uiteindelijk ook nog voor een hele redelijke prijs! Ik zou iedereen aanraden om, bij de aanschaf van zonnepanelen, contact op te nemen met dit bedrijf!

Top service

Wij hebben de NZU als een heel fijn en betrouwbaar bedrijf mogen ervaren. Alles is tot in de puntjes netjes opgeleverd en zojuist het btw bedrag ook terug mogen ontvangen op onze rekening! Bedankt voor het leveren van het top systeem. We bevelen de NZU voor de 100% aan!

Zeer asociale werkers.

De mensen die bij mij de zonnepanelen kwam plaatsen ging op de vloer plassen en toen ik hun werk wilde controleren werd ik uitgelachen Het ging bijna zo ver dat ik de opdracht wilde afbreken middenin. Ik ben blij dat ze weg zijn Hopelijk zal ik ze nooit meer zien

Best heer Senditto, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wat vervelend dat u dit zo heeft ervaren. We nemen deze melding zeer serieus en hebben het meteen opgepakt. Echter, onze installatie team, die al vele klanten blij heeft gemaakt, kan zich absoluut niet herkennen in uw verhaal. Daarom hebben wij u geprobeerd te bellen, om uw kant van het verhaal te horen, maar het lukt ons helaas niet om u telefonisch te bereiken en via de email wilt u niet in detail treden. Ons doel is om alle klanten blij achter te laten en helaas is dit bij u nog niet gelukt. Wilt u alsjeblieft contact met ons opnemen zodat ook u blij achter gelaten kan worden en zodat wij precies weten waarom u deze review gezet geplaats heeft. Want als onze installateurs echt bij u op de op vloer hebben geplast dan is dat te gek voor woorden en zullen wij degene die bij u op de vloer heeft geplast moeten ontslaan. Daarom horen wij graag hoe of wat. Wij danken u nogmaals voor het vertrouwen dat u in ons heeft en wij horen u graag om u als nog blij te maken. Voor nu wensen wij u heel veel plezier van uw zonnesysteem en laat de zon maar schijnen. : ) Team Nzu

Klantvriendelijk, servicegericht

Super duidelijke uitleg tijden advies. Correct en snel levering. Vriendelijk personeel die mee denkt en weten wat ze doen! Ze waren binnen een halve dag klaar met 16 panelen. Kortom hele traject is keurig verlopen. Zeker aan te raden.

Had ik veel eerder moeten doen!

Goed geïnformeerd door de verkoop over welke zonnepanelen en micro omvormers bij ons pasten. Annas dank voor de duidelijke uitleg. Romano en zijn team, dank voor het monteren en installeren van alles. Goede uitleg en adviezen gekregen. Dankzij NZU hebben wij nu 18x 400wp hyundai zonnepanelen met IQ7PLUS micro omvormers voor een goede (eerlijke) prijs. Groetjes Raymond uit Nieuwegein

Veel info maar duidelijk

Ze spreken uit ervaring en dat klinkt en voelt goed

Afspraak is afspraak

Alles is exact zoals besproken verlopen. Snel een offerte na Adviesgesprek op locatie. Na goedkeuring snel ingepland. Op dag van installatie snel en keurig netjes gelegd. After service ook top!

1000% tevreden!!

Zelden zo meedenkend en welwillend bedrijf meegemaakt! Wat ze beloofd hebben is helemaal waargemaakt! Ik zeg gewoon niet verder zoeken! Ze zijn absoluut niet de duurste maar wel de beste qua product, kennis en garanties!!

Perfecte uitvoering!

Wij zijn meer dan goed geholpen. Tijdens het adviesgesprek hebben wij zo veel tips en advies ontvangen dan het voor ons al heel snel duidelijk was dat dit het bedrijf moest gaan worden die onze panelen zou gaan plaatse. Het ontvangen van de offerte op locatie en nog nog een aantal offertes te hebben ontvangen van andere offertes. Stak de Nzu met kop en schouders overal boven uit. Na goedkeuring zijn de panelen uitstekend geplaatst binnen 2 weken. Ook na de installatie zijn wij goed geholpen met de btw teruggave. Kortom top bedrijf om zaken mee te doen!

Geweldig bedrijf.

Van het begin tot het eind goed verzorgd, snel en netjes . Keiharde werkers. Top!

Zonnepanelen laten plaatsen door de Nederlandse Zonnepanelen Unie. Dit besluit was hele goede besluit. Een goede bedrijf, professionals die weten waarover zij het hebben. Ook een nieuwe meter kast laten installeren en een extra groep op zolder laten plaatsen voor een zonneboiler voor schappelijke prijzen . Zij denken met de klant mee, zijn ook niet beroerd om iets extra’s uit te voeren voor de zelfde prijs . GEWELDIG!!! En wat leuker is, de panelen werken uitstekend en produceren boven verwachting. Kortom, gewoon doen. En betrouwbaar zijn ze echt.