Prima, conform afspraak, snel en gedegen

Prima, conform afspraak, snel en gedegen

• De communicatie met de inspecteur

Ervaren keurder met heldere antwoorden en analyses

De keurder had verstand van zaken en wist objectief te blijven over zijn oordeel over het huis. Zeer aan te raden.

Snelle en efficiënte afhandeling

Mijn ervaring omschrijf ik als volgt: Jullie waren goed telefonisch bereikbaar. Er kon snel een afspraak ingepland worden, en het bouwkundig rapport is naar tevredenheid afgehandeld. We kregen een duidelijk en helder rapport als eindresultaat.

• De communicatie met de inspecteur

Beste Anita, Namens onze inspecteur en het gehele Woningkeur-team: Hartelijk dank voor uw review. Wij wensen u veel geluk in uw toekomstige woning toe. Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep

Adequaat geholpen

Zeer terzake kundig en vol aandacht

• De communicatie met de inspecteur

Prettig in de omgang en ter zake kundig.

Op bijna al mijn vragen is een antwoord naar tevredenheid gekomen. Hoe de hele kruipruimte er uitziet en onder het huis ligt is niet duidelijk geworden. Het ingeleverde rapport levert extra informatie op naast de inspectie.

Snel en grondig

Ik werd helemaal meegenomen tijdens de keuring. Keurrapport was slechts feitelijke weergave van wat ik daardoor allang wist.

• De communicatie met de inspecteur

Deskundige inspectie met goede adviezen.

De afspraak was snel gemaakt en de inspecteur verscheen keurig op tijd. Tijdens de inspectie werd een duidelijke uitleg gegeven en waar nodig adviezen voor verbetering. Kortom: uiterst tevreden waardoor ik een duidelijk beeld heb gekregen van de toestand van de woning.

• De snelheid van het hele proces
  • De inhoud van de rapportage N.v.t.
  • De communicatie met de inspecteur

Beste Fokko, Hartelijk dank voor de mooie cijfers, wij wensen u veel woonplezier in uw nieuwe woning. Met vriendelijk groet, Woningkeurgroep

Super woningkeuring en mee denkt met onze ideeën.

• De communicatie met de inspecteur

Alsof je met een aardige oom door je toekomstige huis loopt!

Onze bouwtechnische keurder, Henk Bakker, heeft jarenlang als architect gewerkt. Hij heeft ons daardoor niet alleen verteld wat de bouwtechnische staat van ons huis is, maar heeft ons ook van alles over de architectuur verteld. Hij nam fijn de tijd om echt grondig door het huis te gaan en nam al onze vragen serieus. Doordat hij je echt meenam tijdens de keuring, stonden er voor ons geen verassingen in het rapport. Ik had van te voren niet verwacht dat de bouwtechnische keuring ook nog eens leuk zou zijn!

• De communicatie met de inspecteur

Beste Marloes, Hartelijk dank voor uw review. Wat leuk om te horen dat de verloop van de keuring en de contact met de inspecteur als prettig is ervaren. Wij wensen u veel geluk in uw toekomstige woning toe. Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep

Uitgebreid rapport met goede toelichting

Vanwege vakantie konden we niet bij de bouwkundige keuring zijn, echter is het rapport zo uitgebreid dat we voldoende informatie momenteel hebben én nog, door het rapport opnieuw in onderhandeling zijn gegaan en de prijs van onze nieuwe woning naar beneden is gegaan. Zonder dit had het niet gelukt!

• De communicatie met de inspecteur

Informatief en nuttig, investering waard!

Het rapport van Loek (en zijn kennis) heeft ons geholpen om een overzicht te krijgen van toekomstige kosten en korte termijn kosten die we voor een gedeelte hebben kunnen verzilveren in de uiteindelijke overeengekomen verkoopprijs. Zeer tevreden.

• De communicatie met de inspecteur

Beste Maurice, Hartelijk dank voor uw zeer vriendelijke review. Wij wensen u veel woonplezier in uw nieuwe woning. Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep

Snel, volledig en duidelijk rapport

Prima tevreden

• De communicatie met de inspecteur N.v.t.

overzichtelijk, en een duidelijke uitleg

duidelijke uitleg wat belangrijk is.,

• De communicatie met de inspecteur

Deskundig advies en goede uitleg

De bouwkundige keuring door Wesley was een hele prettige ervaring. Ik werd als koper in het proces betrokken bij de keuring, waar ik op moest letten en waarom. En ook over mogelijke verbouwingen kreeg ik meteen goed advies.

• De communicatie met de inspecteur

Duidelijke keuring en goede adviezen

De keuring verliep heel gemakkelijk. Laagdrempelig in contact en geen vraag is gek. De keurder nam ons stap voor stap mee door het huis en gaf ons ruimte om eventueel vragen te stellen. Er wordt niet alleen gewezen op mogelijk problemen, maar er worden ook meteen oplossingen aangedragen. Punten die de keurder niet kan bekijken omdat deze niet toegankelijk zijn, worden benoemd. Het uiteindelijk rapport is overzichtelijk. De kosten die genoemd worden voor herstel zijn landelijke gemiddelden. Dus afhankelijk van waar je woont zouden deze alsnog hoger uit kunnen vallen. Maar belangrijker is dat het mogelijke probleem goed omschreven wordt en dat er een oplossing wordt aangedragen en dat gebeurd.

• De communicatie met de inspecteur

Beste Nicole, Namens onze inspecteur Wesley en het gehele Woningkeurgroep-team: Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u tevreden bent over uw rapport en dat er ook een goede communicatie is geweest met de inspecteur. Wij wensen u veel geluk in uw toekomstige woning toe. Met vriendelijke groep, Woningkeurgroep

Snelle afspraak, zeer duidelijke rapportage

Vriendelijk te woord gestaan. Er kon op zeer korte termijn een afspraak worden gemaakt. Zeer helder en duidelijk omschreven rapport.

• De inhoud van de rapportage
  • De deskundigheid van de inspecteur N.v.t.

Keurig netjes en eerlijk advies

Keurig netjes en eerlijk advies

Duidelijke rapportage

Voor zover ik kan inschatten een prima en duidelijke rapportage. Ik miste alleen het contact. Eigenlijk is er alleen gebeld na de aanvraag, verder is er geen contact geweest. Ik heb nog een keer een mail gestuurd maar daar is nooit een reactie op gekomen. Met vriendelijke groet, Niels

• De communicatie met de inspecteur

Beste Niels, Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u tevreden bent over uw rapport. Vervelend om te horen dat het mail contact niet goed is verlopen. Wij zullen dit ook intern gaan opnemen. Wij wensen u veel woonplezier in uw nieuwe woning. Met vriendelijke groep, Woningkeurgroep

positief

geen verdere opmerkingen

tevreden

Ik ben tevreden over de keuring. De adviseur was kundig en vriendelijk.

• De communicatie met de inspecteur

Zeer tevreden over de geleverde dienst

Arthur, communiceerde zeer goed op alles en hij hield mij op de hoogte van alles. Arthur was zeer toegankelijk en geen enkele vraag was hem teveel. Ik ben zeer tevreden over de geleverde dienst.

• De communicatie met de inspecteur

Beste Imran Hussain, Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn dat u tevreden bent en dat er een goede communicatie is geweest met de inspecteur. Wij wensen u veel geluk en gezondheid in uw toekomstige woning toe. Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep

Goeie nauwkeurige keuring.

Net rapport

Het geheel ziet er netjes uit ik constateer alleen dat de desbetreffende Inspecteur weinig kennis van hout heeft B.v. De kozijnen van de beneden etage zijn van Iroko en Teak. Eerste etage van Sapli Mahonie En gevelbetimmering van Sipo Mahonie Hij had daar bij niet weten Naar kunnen informeren Wens jullie verder veel opdrachten Met vr grt.

• De gang van zaken tijdens de inspectie N.v.t.
  • De snelheid van het hele proces N.v.t.
  • De inhoud van de rapportage N.v.t.
  • De deskundigheid van de inspecteur N.v.t.
  • De communicatie met de inspecteur N.v.t.

zeer professionele indruk van de inspectie

Professionele indruk, kennis van zaken. Prettig in de omgang en helder uitleg in niet al te technische bewoording.

Wesley was een topper

Wesley was vriendelijk, heeft alles snel en helder uitgelegd. Het rapport kwam diezelfde dag nog binnen, dus hele snelle fijne service.

• De communicatie met de inspecteur

Beste Reggy, Hartelijk dank voor uw zeer vriendelijke review. De inspecteur Wesley heeft u zeer graag geholpen. Wij wensen u veel geluk en gezondheid in uw toekomstige woning toe. Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep

Over Woningkeur

De Woningkeur® Groep is een franchiseorganisatie met een onderscheidend concept en sterke uitstraling. Het staat voor een landelijke samenwerking van zelfstandig bouwkundig advies bureaus. De inspecteur van iedere vestiging kent de regionale markt en is lokaal bekend met de historie van steden en hun panden. Allen zijn zij gespecialiseerd in, gediplomeerd én gecertificeerd voor het uitvoeren van bouwkundige keuringen en energie keuringen van onroerend goed. De bevindingen worden beschreven in heldere rapportages, gebruikmakend van efficiënte, moderne software. Bovenal is de Woningkeur inspecteur altijd onafhankelijk en objectief.