Makkelijke communicatie, snel geregeld

Keuring was online snel geregeld en afspraak was super snel ingepland. Er kwamen ook fijne bevestigingse-mails. De keuring werd efficiënt en goed verricht en van te voren was mij ook gevraagd of ik nog aandachtspunten had. Rapport kwam dezelfde dag van de keuring en zag er verzorgd uit met foto's, tekst en beoordeling. Super tevreden en voor een goede prijs!

• De communicatie met de inspecteur

Afspraken zijn nagekomen, duidelijk rapport

Woningkeur is via de aankoopmakelaar ingeschakeld. Er is snel gereageerd en gehandeld, het rapport was duidelijk. De keuring is gedaan tezamen met de aankoopmakelaar.

• Het contact met kantoor/planning
  • De gang van zaken tijdens de inspectie N.v.t.
  • De deskundigheid van de inspecteur
  • De communicatie met de inspecteur N.v.t.

Meer punten dan in het rapport staan

• De communicatie met de inspecteur

goede keuring, heldere uitleg.

goede keuring, heldere uitleg zijn kernwoorden die passen bij Sacco. Hij is kundig en praktisch met oplossingen.

• De communicatie met de inspecteur

Snel, degelijk en prettig contact.

Bij woningkeur kunnen ze op de zeer korte termijn (1 dag) bij mij. Een bouwtechnische keuring doen. Er wordt gedegen onderzoek gedaan en een rapport opgesteld dat je kan gebruiken voor de aankoop maar ook daarna. Alle gevonden zaken (klein) waren niet bekend dus het heeft echt toegevoegde waarde.

• De communicatie met de inspecteur

Zeer gedegen onderzoek en heldere uitleg

De keuring werd zeer gedegen en netjes uitgevoerd en de uitleg/communicatie daarbij was zeer helder.

• Het contact met kantoor/planning N.v.t.

Hele grondige keuring!

Peter heeft alles heel grondig gecontroleerd. Heel waardevol! Bedankt!

Vakkundig bedrijf

De woning is vakkundig en met grote zorg beoordeeld.

Ruimte voor verbetering

Vond bij de koop de fundering en de vloer een hele belangrijke. Zonde dat er niet de kruipruimte in werd gegaan, bleek achteraf wel aanwezig te zijn. Later met een aannemer wel geregeld.

• Het contact met kantoor/planning
  • De gang van zaken tijdens de inspectie N.v.t.
  • De deskundigheid van de inspecteur
  • De communicatie met de inspecteur N.v.t.

Geachte heer De Vette, hartelijk dank voor uw reactie. Tijdens de keuring was helaas de kruipruimte niet toegankelijk, wanneer deze toegankelijk was geweest hadden wij zeker in de kruipruimte gekeken. Onze inspecteur had een heel goed gevoel over de keuring omdat u ook met hem bent meegelopen en dingen heeft kunnen uitleggen. Fijn dat u dit met de aannemer wel heeft kunnen regelen, wij wensen u veel woon plezier in uw nieuwe woning.

Goede professionele keuring

Keuring werd naar tevredenheid uitgevoerd in onze aanwezigheid en bevindingen werden direct toegelicht en advies ter plekke wat we later uitgebreid in het rapport hebben kunnen terugvinden

Professional and quick

The inspector came on time, made all the checks and explained to us with patience regarding his comments and extra tips which will be very helpful. The service was arranged quickly and the report came within the day. Super professional.

• Would you recommend us? Yes

Interessante en leerzame keuring

Henk heeft "onze" toekomstige woning gekeurd. Henk heeft veel ervaring en neemt je op een leuke manier mee in de keuring. Hij kan kwetsbare punten in de woning moeiteloos aanwijzen en toelichten wat daarin de vervolgstappen zijn of juist aantonen hoe een volgende keer een eventuele schade te voorkomen is. Onze dochter (middelbare school) was op het moment van keuren ook thuis en werd op een leuke manier betrokken bij de keuring. Rapport met onderhoud en kosten op korte en lange termijn dezelfde avond nog ontvangen.

Teleurstellende Ervaring en Gebrek aan Verantwoordelijkheid

Wij hebben helaas een zeer negatieve ervaring gehad met Woningkeur. Dit bedrijf heeft de bouwkeuring van onze koopwoning uitgevoerd, maar de kwaliteit van hun werk liet ernstig te wensen over. Twee maanden na de overdracht kregen wij te maken met een flinke lekkage op zolder bij de dakkapel. In het keuringsrapport stond dat het dak van de dakkapel in goede staat verkeerde, maar dit bleek absoluut niet het geval. Het meest verontrustende is dat de keurder niet eens het dak op is geweest. Toen we hen hiervan op de hoogte brachten en een tweede bezoek aanvroegen, is de keurder wéér niet het dak op geweest om de situatie grondig te inspecteren. Daarnaast hebben we meerdere malen per email beloftes gekregen die niet zijn waargemaakt, zoals het versturen van een reactie voor een bepaalde datum. Deze beloften werden keer op keer verbroken, wat de stress en frustratie alleen maar verergerde tijdens deze toch al moeilijke periode. Wat ook zeer onprofessioneel was, is dat de hoofdinspecteur de situatie op afstand heeft beoordeeld en nooit zelf op locatie is geweest om met eigen ogen te bekijken hoe de situatie daadwerkelijk was. Wij moesten vanuit onszelf beelden sturen zodat hij op afstand een inschatting kon maken. Dit gebrek aan directe inspectie getuigt van een gebrek aan zorgvuldigheid en professionaliteit. Wij hebben een aansprakelijkheidsclaim ingediend vanwege deze nalatigheid, maar Woningkeur weigert deze te erkennen en te voldoen. Hun gebrek aan verantwoordelijkheid en zorgvuldigheid heeft ons onnodige financiële kosten bezorgd. Als wij een nauwkeurig en transparant rapport hadden ontvangen, hadden wij deze kosten kunnen voorzien en meenemen in onze begroting. Kortom, wij raden Woningkeur ten zeerste af. Hun werkwijze is slordig en hun klantgerichtheid laat sterk te wensen over. Dit bedrijf heeft ons zwaar teleurgesteld en wij hopen dat anderen deze ervaring bespaard blijft

Duidelijk en realistisch onderzoek

Deskundig en gestructureerd incl bijbehorende rapportage

• De communicatie met de inspecteur

Super keuring met nog wat extra advies

Hele goede keuring, doet extra moeite om op het dak te komen en ook achteraf kon ik nog bellen voor wat aanvullende vragen. Hele fijne service!

Adequate organisatie

Erg prettige ontmoeting met de heer kalmeyer

• De communicatie met de inspecteur

Omdat vereniging eigen huis niet beschikbaar was, kwamen we via de verkopend makelaar van ons oude huis bij Woningkeur terecht. Na een belletje was een afspraak zo geregeld. De keuring verliep soepel, de inspecteur maakte meteen een goede indruk met oog voor details en tevens goede adviezen. Zonder inspecteur was de oplevering waarschijnlijk anders gelopen. Elke euro waard! Klein kritiekpuntje.....de foto's in het rapport zijn niet van de beste kwaliteit

• De communicatie met de inspecteur

Goeie keuring, alleen ging het dak niet op helaas

Deskundig en uitgebreide inspectie van het huis. Kon na een belletje de volgende dag al ingepland worden. Helaas had de inspecteur geen trap bij zich en weten wij nu niet wat de staat van het platte dak is.

It was going smoothly!

Everything went well! Also, the technician was so nice, fast & accurate!

• De communicatie met de inspecteur

Niet neutraal door de woning gelopen

Verkoper verkoopt oud pand wil echter geen woningkeuring. Deze wil ik wel als mogelijke koper. Helaas heeft de makelaar lopen vissen naar het resultaat en is de woningkeurder niet neutraal gebleven. Hierdoor kreeg de verkoper een positief beeld en ging de woning naar iemand die de verkoper dit gunde (omdat de woning minder erg was dan verkoper had verwacht). Hierdoor is deze keuring voor mij nutteloos geworden echter als er neutraal door de woning was gelopen had dit anders kunnen uitpakken. Keurder was daar namens de mogelijke koper en hoort hier rekening mee te houden. Ik hoor dit niet zelf vooraf te benoemen.

• De communicatie met de inspecteur

Beste Paul, wij hebben elkaar ook telefonisch gesproken en helaas blijven onze meningen verdeeld. Wij hopen dat u binnenkort een ander huis vindt wat wellicht wel voor u bestemd is.

Uitmuntend

Vertrouwd gevoel. Gedegen onderzoek. Ook de kleine hoekjes bekeken. Een uitgebreid rapport met goede adviezen en prijsindicatie per ingreep. Bedankt!

Snel en deskundig

Peter die de keuring uitvoerde was deskundig en kwam met goede adviezen. Het uitvoerige rapport hadden we nog dezelfde dag binnen.

• De communicatie met de inspecteur

Fijn en snel gehandeld, top service!

Via het kantoor op korte termijn een afspraak gepland. Tijdens de keuring nam de keurder de tijd om alles met ons door te nemen. Ook het rapport snel ontvangen, wat erg fijn was.

• De communicatie met de inspecteur

Snel en professioneel, wel wat eigenaardig

Goede, deskundige en vooral snelle rapportage. Eigenaardig is en blijft wel de bedragen die bij dergelijke keuringen altijd gerekend worden voor herstellende werkzaamheden. Ergens een afdekplaatje bij een stopcontact? 160 euro in de rapportage, terwijl het niet meer is dan even naar de bouwmarkt en wat schroefwerk. Wel hadden we moeite met het sociaal gedrag van de keurder. Hij formuleerde sommige dingen erg ruw en schopte daarmee tegen de schenen van de bewoners. En een volwassen man die alle aanwezigen een boks geeft in plaats van een hand blijft gewoon vreemd. We hadden de rapportage wel heel snel binnen en ook het maken van een afspraak was zo gepiept.

Snel gehandeld & deskundig

Stefan zijn deskundigheid en zijn tips voor het appartement zijn mij erg bevallen. Ook het bereikbaar zijn voor vragen na het bouwkundigrapport was fijn!

Kerkstraat 36

3341LE Hendrik-ido-ambacht

Over Woningkeur

De Woningkeur® Groep is een franchiseorganisatie met een onderscheidend concept en sterke uitstraling. Het staat voor een landelijke samenwerking van zelfstandig bouwkundig advies bureaus. De inspecteur van iedere vestiging kent de regionale markt en is lokaal bekend met de historie van steden en hun panden. Allen zijn zij gespecialiseerd in, gediplomeerd én gecertificeerd voor het uitvoeren van bouwkundige keuringen en energie keuringen van onroerend goed. De bevindingen worden beschreven in heldere rapportages, gebruikmakend van efficiënte, moderne software. Bovenal is de Woningkeur inspecteur altijd onafhankelijk en objectief.