Keuring goed en professioneel uitgevoerd

Alles keurig en duidelijk omschreven. Frans is telefonisch goed kwa uitleg over de situatie van de woning.

• De communicatie met de inspecteur

De keurmeester was zeer doortassend en heeft elk hoekje en gaat onder, op of in het huis wel bekeken.

• De communicatie met de inspecteur

Snel en vakkundig uitgevoerd Energielabel zelfde dag nog geleverd

• De communicatie met de inspecteur

Deskundige inspecteur. Uit deze keuring is een uitgebreid rapport gekomen die ons goed zal kunnen helpen bij het verbeteren van het aangekochte huis.

Zeer deskundig

Nette man die weet wat hij doet. Een goed plan met goede aanbevelingen terug gekregen.

Zeer fijne inspectie door Léon van Drielen

Op 23 februari jl. heeft Léon onze nieuwbouwwoning geïnspecteerd. We zijn erg blij dat we hem uitgekozen hebben. Vanuit de onvoorbereide aannemer was de oplevering een aanfluiting. Gelukkig hadden we Léon erbij die het voortouw vervolgens nam. Hij nam de tijd voor ons en de woning en legde alles rustig uit. Hij stelde ons al direct gerust door te vertellen dat de oplevering vooral een visuele inspectie was op schades e.d. en dat er gebreken die nadien nog worden geconstateerd, gewoon onder de garantie vallen en door de aannemer verholpen moeten worden. Wat we vooral fijn vonden was dat Léon duidelijk ervaring met en veel kennis heeft van installaties (wij hadden een NOM woning). Zonder de woning vooraf te hebben gezien, wist hij de systemen in een mum van tijd te doorgronden. Hij kende de woning na 5 minuten al beter dan de aannemer die het zelf had gebouwd. Naast de visuele inspectie, liet hij ons ook echt kennismaken met onze woning en geeft hij tips hoe je daar goed mee kunt omgaan. Zaken waar je vooraf nooit over nagedacht zou hebben. Bij een volgende keer zullen we Léon zeker weer benaderen.

• De communicatie met de inspecteur

Beste Kevin, Hartelijk dank voor uw zeer vriendelijke review. De inspecteur Léon heeft u zeer graag geholpen en geeft aan dat hij deze review erg waardeert. Wij wensen u veel woonplezier in uw nieuwe woning. Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep

Prettig in omgang

Hoef geen bruggen te slaan om gesprek aan tegaan. Uitgevoerd, waar ik behoefte aan extra aandacht in het de controleren iwoning s en goede terugkoppeling. Duidelijk rapport.

• De communicatie met de inspecteur

Het was een snelle en deskundige ervaring

De inspecteur kon snel een afspraak inplannen. Bij binnenkomst meteen aan de slag gegaan. Geen poespas, meteen aan het werk. Rapport is zeer uitgebreid en was tevreden met het resultaat. Zeker aan te bevelen.

Probleemloos

• De inhoud van de rapportage
  • De deskundigheid van de inspecteur N.v.t.
  • De communicatie met de inspecteur

Beste Kees, Hartelijk dank voor de mooie cijfers, wij wensen u veel woonplezier in uw nieuwe woning. Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep

direct ontspannen en kwam bekwaam en eerlijk over

eerste indruk was zeer goed keurig en ontspannen behandelt nam enorm de tijd , zeer positief eerlijk en oprecht kwam zeer deskundig over

• De communicatie met de inspecteur

Uitstekende uitleg tijdens de keuring!

Keurder nam ons mee door het huis en deelde zijn bevindingen. Hierdoor kregen wij een goed beeld van de staat van het huis. Erg fijn om de bevindingen en eventuele aanpassingen te horen van een vakman. Erg tevreden!

• De communicatie met de inspecteur

Beste Bo, Hartelijk dank voor uw zeer vriendelijke review. Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep

Duidelijk wat wel en geen probleem is, goed om je woning te leren kennen.

Ervaren keurder met goed inzicht. Inhoud van het rapport week soms wat af met de verbale booschap tijdens de keuring maar dit verschil is goed toegelicht. Plannen ging redelijk makkelijk en erg snel.

• De communicatie met de inspecteur

Vlotte ervaring meneer verstond zijn vak

Alles verliep binnen de afspraken. bij ieder aspect van de keuring werd alles toegelicht. de uiteindelijke rapportage sloot hierop aan

• De communicatie met de inspecteur

Beste Wietze, Hartelijk dank voor uw review. Erg fijn dat het keuring en rapport duidelijkheid geeft voor u. Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep

Snel en goed geregeld

De inspecteur was een vriendelijke man die me op een prettige wijze te woord stond en me ruimte gaf om desgewenst vragen te stellen.

• De communicatie met de inspecteur

Degelijk rapport met goede toelichting aan de telefoon!

Door corona mochten we niet bij de keuring zijn, maar achteraf aan de telefoon heeft de inspecteur alles netjes toegelicht. Daarnaast was het rapport zeer compleet en snel geleverd

• De communicatie met de inspecteur

Professionele keuring door betrokken keurder.

John heeft ons erg kundig en goed geholpen. Hij nam uitgebreid de tijd om alles te inspecteren en mondeling toe te lichten. Ik heb een duidelijk beeld gekregen van de woning en de kosten die verbonden zijn aan het volledig in orde maken van de woning. John was ook eerlijk over zaken waar hij moeilijk wat over kon zeggen door gelimiteerde bereikbaarheid etc. Rapport was binnen 1 werkdag klaar!

• De communicatie met de inspecteur

Beste Ivo, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat de communicatie met de inspecteur als prettig is ervaren. Wij wensen u veel geluk en gezondheid in uw toekomstige woning toe. Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep

Snelle professionele meting en goed rapport

Jammer dat de expert het zo druk heeft, heb 2 keer gebeld voor het retour brengen van 4 afgegeven documenten welke kopers wilde inzien. Natuurlijk is de aanvraag te laat gestart....maar e.e.a is toch binnen 3 weken afgehandeld.

• De communicatie met de inspecteur

Prima inspecteur, geeft uitstekende info

Goed rapport met duidelijke informatie

Geeft rust en duidelijkheid

Duidelijke inspectie met een prettige inspecteur

Zeer ervaren inspecteur

De inspecteur is zelf jarenlang aannemer geweest en weet daardoor precies waar hij op moet letten. De rapportage was zeer snel binnen.

• De communicatie met de inspecteur

Beste Rutger, Hartelijk dank voor uw zeer vriendelijke review. Fijn dat u tevreden bent over de inspecteur en het verloop van de keuring. Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep

Snelle afspraak

Voldoende, lastig vanwege corona

Vanwege Corona konden wij begrijpelijkerwijs niet aanwezig zijn bij de keuring. Dan zou eigenlijk de rapportage wat specifieker moeten zijn dan normaal. Nu is het voor ons lastig te bepalen waar het commentaar over gaat. Er wordt bijvoorbeeld een onvoldoende gegeven aan 1 dakvenster openingsmechanisme. Er zijn er 4; om welke gaat het? Hetzelfde voor kozijnen hang en sluitwerk, houtrotherstel, kozijnen schilderwerk, vochtmeting badkamer. Verder een mooi uitgebreid rapport.

• De inhoud van de rapportage
  • De deskundigheid van de inspecteur N.v.t.
  • De communicatie met de inspecteur N.v.t.

Heel correct en duidelijk in contact

De communicatie liep vanaf moment 1 goed en snel. Dat is heel prettig. Daarna ook met de keurmeester op locatie dezelfde ervaring. Heel accuraat. Met het rapport kunnen we verder!

• De communicatie met de inspecteur

Beste Janneke, Hartelijk dank voor uw zeer vriendelijke review. Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep

Zinvol, zijn geld waard.

-Op tijd -Samen buiten om het huis, daarna binnen door het huis, bevindingen over de staat met duidelijke uitleg over hoe en waarom. -Binnen één dag een uitgebreid rapport met foto's en kleurcodering per onderdeel over de ernst van de situatie. -Ik had misschien iets meer informatie over de fundering verwacht, het ging in dit geval over een huis uit 1900 waar toch wat zorgen over de zetting waren.

• De communicatie met de inspecteur

Keurig op tijd, informatief, meedenken over tijd van aanleveren rapport. Factuur zoals afgesproken.

Over Woningkeur

De Woningkeur® Groep is een franchiseorganisatie met een onderscheidend concept en sterke uitstraling. Het staat voor een landelijke samenwerking van zelfstandig bouwkundig advies bureaus. De inspecteur van iedere vestiging kent de regionale markt en is lokaal bekend met de historie van steden en hun panden. Allen zijn zij gespecialiseerd in, gediplomeerd én gecertificeerd voor het uitvoeren van bouwkundige keuringen en energie keuringen van onroerend goed. De bevindingen worden beschreven in heldere rapportages, gebruikmakend van efficiënte, moderne software. Bovenal is de Woningkeur inspecteur altijd onafhankelijk en objectief.