Standaardwerk, slecht contact te leggen

Keuring is uitgevoerd zonder aanwezigheid van klant ondanks dat daar expliciet om gevraagd is. Keurder is vervolgens slecht bereikbaar voor beantwoording van vragen. Reageert op whatsapp, belooft te bellen, maar uiteindelijk na ca 5 pogingen geen reactie gehad.

Waardeloos

Compleet waardeloos. Weken van te voren afspraak gemaakt voor opleveringskeuring nieuwbouwappartement. Bevestiging gekregen, kreeg zelfs 06 en naam van de inspecteur. Stelde ze nog een vraag per email, nooit antwoord op gekregen. Stuur ze anderhalve dan voor oplevering een reminder per email, en stelde de vraag aan de inspecteur via Whatsapp. Wordt paar uur opeen la gebeld blabla persoonlijke omstandigheden kan niet doorgaan. Jaja, slechte planning dus. Ik persoonlijk had de moeite van t uitbesteden naar een concurrent erg gewaardeerd maar er kon niet eens de naam van een ander bedrijf vanaf Beneden ieder peil van verwachte service dus.

Goede service, snelle afhandeling

Goede service, snelle afhandeling. Duidelijke rapportage. Voldoet zeker aan de verwachtingen

Duidelijk, snel, en zover ik kan beoordelen kundig

De keuring was wel prijzig.

Prima uitleg

Goede keuring en duidelijk

Op korte termijn afspraak kunnen maken. Dezelfde dag van de keuring het rapport al digitaal.

Voor onze nieuwe woning een keuring laten doen. We werden goed geholpen aan de telefoon en konden snel een afspraak inplannen. En op de dag van de keuring kregen we het raport al digitaal binnen. Een zeer gedetailleerd rapport met foto's erbij. Erg snelle service.

Simply the best

Zeer vakkundige inspectie, secuur, alle details zeer goed doorgenomen, helder en uitstekend advies. Rapport was zeer volledig. Vriendelijk, punctueel en betrouwbaar. Absoluut aan te raden.

Kundige en prettige keuring

Loek ging zeer kundig te werk en gaf tegelijkertijd veel tips en achtergond informatie. Prettig gezelschap!

Helder rapport en zeer snelle levering

Keuring kon op korte termijn ingepland worden. Adviezen waren duidelijk. De eindrapportage zeer snel en helder omschreven.

Een zeer positieve wervelvind ;-)

Dit is de 5e bouwkundige keuring die ik heb laten doen en dit is tot nu toe wel de beste geweest. Het is even wennen aan die wervelwind die door het huis gaat, maar de keuring geeft wel een uitstekend beeld van het huis en de manier waarop vonden wij zeer prettig. Een aanrader!

Vriendelijk en kundig geholpen, beetje slordig

Heeft nog de tijd genomen om te bellen na afloop voor toelichting wat erg fijn was. Per abuis was passage in plan gekomen die niet klopte, is later hersteld

Grondig en vakkundig

John ging grondig te werk. Op elke muur werd getikt, er werd op het dak geïnspecteerd en in de kruipruimte gekeken. John wist technische details uit te leggen, aandachtspunten op te merken en passend advies te geven voor verbeteringen. Aan de hand van de dak-inspectie is een gebrek door een eerdere reparatie ontdekt. Het rapport zorgde voor een geruststellend gevoel.

adequaat, vriendelijk en bereid allerlei vragen te beantwoorden en mee te denken te denken

Prima, snel werkend en maakte gedegen indruk

Professioneel.

Vakkundig uitgevoerd en zeer klantvriendelijk.

Prima gedaan, goede vakkennis, haastig

Beste man kwam goed en vertrouwd over. Liep wel erg haastig door het huis. Vooraf aangegeven dat ik het dak nagekeken wilde hebben en dat wilde hij bijna overslaan met de tekst 'ik verwacht dat het ___ is'. Hier ging ik niet mee akkoord en heb mijn poot flink stijf moeten houden voordat de beste man ook daadwerkelijk naar het dak ging kijken. Dit vind ik erg schandalig, echter verliep de rest van de keuring wel goed.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Heel goed uitgelegd en besproken, goede adviezen

Prettig in de omgang, duidelijk, goed gespecificeerd

Technisch top

Tevreden met dit onderzoek.

Zeer goede degelijke keuring

Zeer goede degelijke keuring. Uitgevoerd door nette en beleefde keurder

We hadden alleen E-Mail Kontakt.

Het huis beter te helpen ouder te worden, dat heeft de keuring goed bewerkt. Ook over levensduur van materialen voorgelicht te worden en over kosten, die over 5 jaren moeten worden verwacht, duidelijk als leek geinformeerd te worden, draagt tot zekerheid en verantwoordelijk handelen bij.

Veel kennis en kunde

Wij hebben de keuring als zeer waardevol ervaren. Ondanks de aanwezige verkoopmakelaar met tijdgebrek nam de keurder alle tijd om alles grondig te inspecteren en ons alles duidelijk uit te leggen. Wij hadden na de inspectie als een duidelijk beeld van wat er gedaan moest worden op korte termijn en lange termijn. Aan het einde van de dag mochten wij het rapport al ontvangen. Super snelle en kundige service!

Zeer fijne keuring met focus op stapje extra door Sjirk

Professioneel, fijn in omgang, nam de tijd om zaken uit te leggen, deed stapje extra om vragen te beantwoorden.

Kundig medewerker die weet waar hij naar moet kijken.

Ik was bij de keuring en heb zo kunnen zien waar de sterke en zwakke plekken van m’n huis zitten. De keurder heeft de problemen toegelicht en m’n vragen prima beantwoord. Over het rapport ben ik kritischer. Er staan een aantal items op rood terwijl de tekst vertelt dat er niks aan de hand is. Dat komt een paar keer voor. En ik denk dat de kosten voor herstel erg hoog zijn ingeschat. Dat leidt tot ongeloofwaardigheid van dit soort rapporten. De verkoper voelt zich wellicht aangevallen omdat ie een zgn. krot verkoopt en de verkopend makelaar komt ook over alsof ie niet weet wat ie verkoopt. Voor mij betekent het dat het m’n enthousiasme wat tempert. Ik denk dat reële kosten voor iedereen beter zijn.

Erg professioneel, volledig en positief!

Erg professioneel, volledig en positief! Het kwam echt over als een hulpvaardig bedrijf op het moment van keuren maar ook in de toekomst zouden we terecht kunnen met vragen. Fijn

vriendelijke en vakkundige man

Het contact en de informatieverstrekking was goed. Bij de keuring heeft keurder bij verschillende punten die onderhoud nodig hebben uitleg gegeven. Dat vond ik prettig. In het rapport stonden nog meer punten die onvoldoende scoorden. Persoonlijk had ik graag gehad dat keurder al deze punten had aangewezen tijdens de keuring. Het rapport is snel opgestuurd. Goede service.

Deskundig

Keurder ( Arthur de Pater) geeft vertrouwen door zijn deskundigheid en gaat grondig te werk.

Over Woningkeur

Filter op Taal