Snel, servicegericht, vakkundig

Kon snel een afspraak maken. Beoordeling was zeer grondig, edoch ook zeer vakkundig en servicegericht. Kregen nog een paar verbeterpunten als advies. Goeie handvaten. Topwerk geleverd.

Zorgvuldige, snelle afhandeling

Alles verliep snel, zorgvuldig en deskundig.

Informatief, doorgrondig, vriendelijk

Heel goed. De man was duidelijk en heeft veel uitgelegd. Op alle locaties gekeken en fotos gemaakt, zeer goed!

ervaren expert

prima ervaring, duidelijke communicatie

• De communicatie met de inspecteur

Prima en uitgebreid rapport.

Het rapport toonde ons de ware aard van de kwaliteit van het en het onderhoud.

waardeloos

Er wordt amper gekeken naar de isolatie die aanwezig is . er wordt helemaal niet gemeten of er warmte ontsnapt ed . er wordt alleen gekeken naar datums van bouw /cv/ramen enz . er werd zelfs gezegd dat er een houten vloer in zat terwijl het en betonnen vloer was . het zal voor dit certificaat niet veel uitmaken . het is puur geldklopperij

Zeer gedegen keuring

Een professionele keuring met een eerlijke observatie van de relevante bouwkundige aspecten, op basis waarvan we de juiste beslissing konden nemen en de benodigde verbeteracties uit konden zetten.

• De communicatie met de inspecteur

Beste Monique, Fijn om te horen dat de bouwkundige inspectie een belangrijk onderdeel is geweest in uw besluit. Een huis kopen is voor u immers geen alledaagse bezigheid. Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep.

Prima ervaring, geen opmerkingen verder

Geregeld via mijn makelaar, keuring ging prima en heb goede uitleg gekregen over de punten die uiteindelijk ook in het rapport terecht zijn gekomen. Hiermee kan ik na overdracht van de woning meteen aan de slag.

• Het contact met kantoor/planning N.v.t.
  • De communicatie met de inspecteur

Prettige ervaring met de bouwkundige.

De betreffende bouwkundige was al bij ons bekend vanwege het opstellen van een MJOP voor onze VvE in 2020. Vandaar dat wij hem opnieuw hebben benaderd. De rapportage is helder.

• De communicatie met de inspecteur

Beste mijnheer van der Hulst, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te merken dat klanten terug komen door een eerdere prettige ervaring. Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep.

• De communicatie met de inspecteur

Beste Ekaterina, Hartelijk dank voor de mooie review! Top en een 10! Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep.

Prima service.

De inspecteur was zeer hulpvaardig.

• De communicatie met de inspecteur

De administratieve afwikkeling kan beter voor deze prijs

Jammer dat mijn gegevens in de 1e instantie niet goed vermeld stonden op factuur/rapport. Daarna kon ik het rapport niet uploaden. Gemaild en diverse malen gebeld. Uiteindelijk rapport per mail ontvangen.

• De communicatie met de inspecteur

Beste Jolanda, Onze excuses voor de administratieve afhandeling. Vrijdag was ons bedrijf door omstandigheden slecht bereikbaar,zowel telefonisch als per email. Fijn om te zien dat de keuring en de rapportage wel naar tevredenheid zijn uitgevoerd. Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep.

Heel fijn contact

Prettig contact. Duidelijk rapport en een goede mondelinge toelichting

• Het contact met kantoor/planning
  • De gang van zaken tijdens de inspectie N.v.t.
  • De communicatie met de inspecteur

Supersnel een afspraak kunnen regelen.

Alles naar wens, snelle reactie en snelle woning keuring. Nog dezelfde avond had ik het rapport.

• De communicatie met de inspecteur

Beste Christel, Dank voor de mooie review. Fijn dat alles zo op rolletjes is verlopen! Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep.

duidelijk rapport. goed onderbouwd

geen bijzonderheden

• Het contact met kantoor/planning N.v.t.
  • De deskundigheid van de inspecteur
  • De communicatie met de inspecteur N.v.t.

Arthur heeft ons uiterst waardevolle inzichten verschaft bij de aankoop van ons huis.

We hebben de keuring als zeer prettig ervaren en zouden Arthur iedereen aanbevelen. Arthur is deskundig, neemt je overal goed in mee, legt duidelijk uit en geeft handige tips ter voorkoming van ellende op termijn. Zonder de keuring hadden we de staat van het achterstallige onderhoud van de woning onvoldoende in kunnen schatten. Nu weten we wat we direct aan moeten pakken en op welk onderhoud we in de nabije toekomst kunnen rekenen. Het keurrapport werd de volgende dag al opgeleverd, is erg uitgebreid, overwegend duidelijk beschreven en geeft hier en daar ook nog (verbeter)tips. Het enige is dat wij bij sommige aandachtspunten in het keurrapport o.b.v. de toelichting onvoldoende de exacte herstelwerkzaamheid konden bepalen (bijv. bij "Dak of gevel doorvoeren: gebreken aan doorvoer en/of aansluitingen"). We zijn van plan om hierover nog contact te zoeken met Arthur. Na afloop van de keuring gaf hij aan hiervoor open te staan, iets wat wij erg op prijs stellen!

• De communicatie met de inspecteur

Beste Jari, Ontzettend bedankt voor de feedback en het cijfer van de review! een 10! Onze inspecteurs zijn altijd bereid nadien eventuele vragen te beantwoorden. Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep.

Goed / prima

Prima geregeld allemaal.

Prima!

Goede uitgebreide, objectieve woningkeur en een prima uitgebreid en onderbouwd verslag.

• De communicatie met de inspecteur

Beste C. Hartelijk dank voor de review, prachtig cijfer! Fijn dat de keuring en het rapport tot volle tevredenheid zijn uitgevoerd. Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep.

Aardige keurder met expertise en kritische blik

Vriendelijke keurder die al mijn vragen beantwoorde en mij alles uitlegde. Kritische blik en een duidelijk goed rapport.

Professioneel en vriendelijk

Professioneel en vriendelijk

• De communicatie met de inspecteur

Beste Jochem, Hartelijk bedankt voor het mooie cijfer ! Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep.

Goede ervaring duidelijke communicatie

Goed! Verstand van zaken, goede communicatie en prettig in omgang en duidelijkheid.

• De communicatie met de inspecteur

Beste Mandy, Super bedankt voor de review, mooi cijfer : 10 en heldere uitleg! Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep.

Vriendelijk contact en vakkundig

Goede ervaring met woningkeur. Snel een afspraak kunnen maken en een vlotte afhandeling van de keuring. Tijdens de inspectie kon de dakconstructie niet volledig worden bekeken ivm aftimmering. Hier is de betreffende inspecteur op een later moment kosteloos voor langs geweest en heeft ons ook meteen geadviseerd in het verduurzamen van onze woning. Zeer klantvriendelijk en we kunnen Robert-Jan Bom dan ook zeker van harte aanbevelen.

• De communicatie met de inspecteur

Beste Quintin, Bedankt voor de mooie review en onderbouwing hiervan! Onze inspecteurs doen hun uiterste best een goede, betrouwbare en volledige keuring uit te voeren. Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep.

• De communicatie met de inspecteur

Zeer helder, professioneel en vriendelijk

De keuring verliep duidelijk, snel en grondig. We zijn goed meegenomen in de werkzaamheden en de te keuren onderdelen. Heel fijn als je een aankoop gaat doen van een huis uit 1914.

• De communicatie met de inspecteur

Beste Bart-Jan, Hartelijk dank voor de review. Fijn om een vakman mee te nemen in de aankoop, zeker als dit een huis uit 1914 betreft. Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep.

Vakkundig en vriendelijk

prima inspectie, snelle rapportage

Over Woningkeur

De Woningkeur® Groep is een franchiseorganisatie met een onderscheidend concept en sterke uitstraling. Het staat voor een landelijke samenwerking van zelfstandig bouwkundig advies bureaus. De inspecteur van iedere vestiging kent de regionale markt en is lokaal bekend met de historie van steden en hun panden. Allen zijn zij gespecialiseerd in, gediplomeerd én gecertificeerd voor het uitvoeren van bouwkundige keuringen en energie keuringen van onroerend goed. De bevindingen worden beschreven in heldere rapportages, gebruikmakend van efficiënte, moderne software. Bovenal is de Woningkeur inspecteur altijd onafhankelijk en objectief.