Niets te klagen

Alles snel geregeld, gedetailleerde keuring en duidelijke uitleg

• De communicatie met de inspecteur

Zeer duidelijk en grondig rapport

Echt een aanrader. Het rapport was duidelijk en helder. Keurig in noodzakelijkheden ingedeeld. Keurmeester was een sympathieke man en harde werker. Top!.

• De communicatie met de inspecteur

Snel, kundig, reeel en bruikbare tips

Zeer positief

• De communicatie met de inspecteur

Niets meer aan doen (positief)!

De communicatie met de inspecteur was duidelijk, vriendelijke inspecteur, de inspectie zelf is goed verlopen. Mijn vriend en ik kregen al heel snel de bouwkundig rapport toegemaild, wat overigens erg duidelijk is. Wij zijn erg tevreden!

It was good.

The Inspector did check many things and also explained the issues that he found. Overall it was good service.

• Would you recommend us? Yes

Goede.keuring en advies

• De communicatie met de inspecteur

Deskundig. Kritisch en heeft antwoorden op je vragen.

Uiterst deskundig uitgevoerde keuring

Ik heb een erg prettige ervaring gehad bij het keuren van mijn toekomstige woning. De keurder, Arthur, weet een duidelijk beeld te schetsen van de situatie. Hij legt dingen die relatief lastig zijn op een begrijpelijke manier uit. Dit zorgt ervoor dat ik weet wat er speelt en dat al mijn vragen op een deskundige manier beantwoord zijn. Verder is Arthur een vriendelijke man, hij zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt.

Deskundige vakman die de woning grondig heeft bekeken

Deskundige vakman die de woning grondig heeft bekeken

Deskundig en behulpzaam

Deskundige inspecteur. Vertelde wat hij zag en wat daar de eventuele (on) mogelijkheden van waren. De afspraak kon snel worden gemaakt en ook verzet worden toen het nodig was. Prettig in contact. Dezelfde avond had ik het rapport binnen.

Snel en zorgvuldig

Super tevreden. Alleen snapte we niet hoe de verkopende partij aan de overzicht van gebreken kwamen. Waren we enigszins verbaasd over, helemaal omdat we nog geen voorlopige koopcontract hebben getekend en wij betalende partij zijn.

• De communicatie met de inspecteur

De suggestie wordt gewekt dat de verkoper inzage heeft in het rapport. Dit is niet het geval. Alleen de opdrachtgever ontvangt het rapport. In dit geval heeft de inspecteur na de keuring een samenvatting gegeven van de bouwkundige inspectie. Hierdoor is de verkoper op de hoogte van de punten die in het rapport komen te staan. Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep

Snel, deskundig en zeer vriendelijk

Iedereen weet hoe de huidige woningmarkt onder druk staat. Toch kon de keuring snel plaatsvinden. Niet alleen kregen we het rapport, maar de inspecteur, Sjirk Nijholt, belde ook direct na de keuring om mondeling zijn bevindingen toe te lichten. Enorm attent, want de aankoop van een woning is een spannend proces. Kortom een aangename en deskundige inspecteur. Wat wil je nog meer?!

Erg professionele inspectie!

We werden geholpen zoals verwacht. Daarnaast kregen we gedetailleerde uitleg en is het rapport dezelfde dag nog aangeleverd.

• De communicatie met de inspecteur

voldoende deskundigheid. Prima contact.

• De communicatie met de inspecteur

Beste Corine, Hartelijk dank voor de mooie cijfers, wij wensen u veel woonplezier in uw nieuwe woning. Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep

Goed en duidelijk verhaal

Goede uitleg gekregen en oplossingen voor de problemen.

• De communicatie met de inspecteur

Good, but superficial with no responsibility on the outcome

PRO: appreciated the insights on costs and general maintenance good practices. CONS: The inspection is only visual and therefore superficial. The report mentioned multiple times that the inspector couldn't check many important aspects that could lead to big problems and therefore it doesn't take responsibility for many of the observations. Unfortunately this leaves us with a lot of doubts on possible surprises during the renovation.

• Would you recommend us? Yes

Zeer kundige inspecteur die alles wat hij deed rustig uitlegde.

De inspecteur bekeek alles grondig op plekken die ik nooit bedacht had, maakte overal foto's van en schreef alles netjes op. Daarbij legde hij alles netjes en rustig uit en gaf advies over het nodige onderhoud. Het rapport zat dezelfde avond nog in de mailbox.

• De communicatie met de inspecteur

Beste Milou, Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u tevreden bent over uw rapport en het verloop van de keuring. Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep

Nauwkeurig en deskundig

Vriendelijke bouwkundige, die duidelijke toelichting geeft

• De communicatie met de inspecteur

Duidelijk door de keuring heen genomen

Je wordt duidelijk door de keuring heen genomen. Dit is fijn.

Professionele en deskundige aanpak

Afgelopen jaren meerdere malen gebruik gemaakt van Woningkeur Burgh Haamstede. Fijne en deskundige inspecteur met efficiënte en deskundige aanpak.

• De communicatie met de inspecteur

Rapportage is volledig en duidelijk

• De communicatie met de inspecteur

Beste Ruben, Hartelijk dank voor uw zeer vriendelijke review. Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep

Sjirk Nijholt een topkeuze

Ik heb een zeer uitgebreid rapport mogen ontvangen van Sjirk. Ik heb deze met verbijstering gelezen, vanwege de detaillering van de vastlegging. Dit heb ik nog niet eerder gezien bij een keurder. Dus Sjirk krijg van ons een dikke 9 en ik zou hem zeker aanraden

Heel fijn

I.v.m. de overspannen woningmarkt en de snelheid waarmee je tegenwoordig als koper moet handelen heeft dhr. Sjirk Nijholt mij blij verrast. Eerder dan afgesproken heeft hij onderzoek gedaan en diezelfde dag mij nog telefonisch daarvan op de hoogte gebracht. Begin van de avond zat het rapport in mijn inbox. Een heldere uitleg van de positieve en mindere kanten van de woning.

Zeer grondige keuring

Vriendelijk man die alles zeer nauwkeurig naliep. Uitgebreid rapport met een flinke lijst met kleine klusjes.

• De communicatie met de inspecteur

Beste Constance, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn wel blij dat de opname van de keuring goed verlopen is en het contact met de keurder ook als prettig is ervaren. Wij wensen u veel woonplezier in uw nieuwe woning. Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep

Heel duidelijke uitleg gekregen.

Er ging iets mis bij de planning, waardoor onze afspraak om onduidelijke redenen afgezegd werd. Door snel schakelen tussen onze makelaar en Woningkeur is dat echter weer tijdig hersteld en we konden dezelfde dag op een ander tijdstip alsnog terecht. Uiteindelijk voor ons dus goed opgelost, maar als je er een vrije ochtend voor zou hebben genomen, was het wellicht een groter probleem geweest. De meeloopkeuring zelf verliep zeer prettig. Diederik is een man met kennis van zaken en heeft ons uitstekend uitleg gegeven over de technische staat van de woning. Dit ging allemaal op een prettige manier en vragen van onze kant werden uitgebreid beantwoord.

• De snelheid van het hele proces
  • De inhoud van de rapportage N.v.t.

Over Woningkeur

De Woningkeur® Groep is een franchiseorganisatie met een onderscheidend concept en sterke uitstraling. Het staat voor een landelijke samenwerking van zelfstandig bouwkundig advies bureaus. De inspecteur van iedere vestiging kent de regionale markt en is lokaal bekend met de historie van steden en hun panden. Allen zijn zij gespecialiseerd in, gediplomeerd én gecertificeerd voor het uitvoeren van bouwkundige keuringen en energie keuringen van onroerend goed. De bevindingen worden beschreven in heldere rapportages, gebruikmakend van efficiënte, moderne software. Bovenal is de Woningkeur inspecteur altijd onafhankelijk en objectief.