Prettig! Vriendelijke man en geeft antwoord op al onze vragen. Neemt je mee in het onderzoek en het rapport was duidelijk.

Deskundig

De inspecteur was ervaren. Zeer prettig.

correct en degelijk

Ter zake doende en deugdelijk

Kundige inspecteur, informatief

Kundige inspecteur die van bouwkundige zaken weet en er helder over kan vertellen en kan laten zien. Gezien de oudere woning die gekeurd is, had ik zelf al wat bedenkingen over bepaalde onderdelen. Hierdoor is het zeker fijn als deze door de inspecteur kunnen worden bevestigd of niet. Maar ook zag inspecteur gebreken die mij zelf tijdens de bezichtiging van de woning nog niet waren opgevallen. Inspecteur was niet te moeilijk om tot het uiterste te gaan en klom hierbij zelfs op het dak om daar een en ander te inspecteren. Zeker een aanrader!

• De communicatie met de inspecteur

Zeer tevreden, goede service en duidelijke rapportage

Vanaf het maken van de afspraak tot en met de geleverde rapportage helemaal tevreden mee. Denkt mee in oplossingen. Wat zeker nodig was met een lastige partij die het moeilijk heeft gemaakt om een keuring uit te voeren, is de inspecteur keurig en gedegen te werk gegaan. Een 10 voor communicatie en uitvoering!

• De communicatie met de inspecteur

De keuring werd gedaan door Léon van Drielen. Aan de manier hoe hij te werk ging zag je meteen hoe kritisch hij was op alle kleine punten. Ik vondt dat prettig en prima, want je hebt juist iemand nodig die naar alle kleine problemen van het huis kijkt.

Snel, duidelijk en professioneel

Arthur ging duidelijk en snel door de woning, maar liet daarbij niets aan het toeval over. Alle aandachtspunten van de woning kwamen aan bod. De snelle rapportage naderhand was duidelijk en zeer goed bruikbaar als referentie voor de komende periode.

Kundig, snel, duidelijk

Wesley is kundig en geeft duidelijke uitleg. Daarnaast is de samenwerking prettig en erg snel.

Goede service, snel, ijverig

We hadden snel een afspraak, goede communicatie, goede service, prettige inspecteur, rapport dezelfde dag ontvangen.

Snelle en vakkundige hulpverlening

Woningkeur heeft mijn nieuwe woning snel en vakkundig bouwkundig gekeurd. Daarvan is een gedetailleerd rapport opgestuurd. Ook hebben ze mijn huidige woning voorzien van een energielabel. Dit label is heel snel en gedetailleerd aangeleverd.

• De communicatie met de inspecteur

Direct en open in de communicatie, duidelijk veel kennis van zijn vak en zorgvuldig geïnspecteerd. De inspecteur nam ruim de tijd voor onze woning en stond open voor de vragen die we stelden. Het enige wat ik jammer vond was dat hij tijdens de inspectie wel meedacht over kosten voor opknappen van de uitbouw waar iets aan mankeerde, maar hier in het geheel niets van opschreef in de rapportage. Doet verder niets af aan onze ervaring en de vijf sterren die we geven.

• De communicatie met de inspecteur

zeer vriendelijke en vakbekwame keurder

Meneer Bakker heeft al eerder als keurder mijn huis namens de kopers gekeurd, dat was zeer prettig. Nu wil ik zelf een huis kopen en heb hem daarom benaderd. Meneer is erg vriendelijk, legt alles goed uit en nadien heb je goed beeld van de staat van de woning.

• De communicatie met de inspecteur

Beste G.T. van den Heuvel, Super dat u onze inspecteur 2x heeft ingeschakeld en bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep.

Duidelijke communicatie, volledig rapport

Ik vond de communicatie met de keurder heel prettig verlopen. Hij leek mij heel deskundig en heeft goed antwoord gegeven op onze vragen. Het rapport was er snel en is heel volledig. Als we weer een keuring nodig hebben zouden we deze keurder zeker weer vragen.

Good explanation

The inspector was good in explaining us undersand everything.

• Would you recommend us? Yes

Grondige en kundige keuring

De bouwkundige keuring werd op zeer korte termijn voor ons ingepland, erg fijn dat er meegedacht werd. De keuring zelf was zeer uitgebreid met heldere uitleg over gebreken van klein tot groot, waar goed op moest worden gelet enzovoorts. Naderhand een uitgebreid en duidelijk rapport mogen ontvangen wat als een goed handvat zal dienen voor ons om de komende jaren verbeteringen aan de woning door te voeren.

• De communicatie met de inspecteur

Bedankt Frans voor de mooie review, een 10!! Ons motto is Betrokken, Persoonlijk, Vakkundig. Snel kunnen schakelen qua planning en uitvoering hoort daar ook bij. Fijn dat alles naar volle tevredenheid is verlopen! Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep.

Fijne ervaring met een nauwkeurige keurder

Voor de aankoop van een huis heeft Arthur de keuring gedaan. Hij was ontzettend nauwkeurig, eerlijk en leverde snel het keuringsrapport bij ons aan. Het rapport is gedetailleerd en geeft een goed beeld van de staat van de woning. Erg fijn!

• De communicatie met de inspecteur

Beste Déwy, Super bedankt voor de mooie review. Een 10 !! Onze inspecteurs zijn zeker vakmannen! Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep.

Efficient en plezierig

De keuring verloor plezierig en efficient en er was ruimte voor het stellen van vragen

Kundig, no-nonsense en vriendelijk

Kundig, no-nonsense en vriendelijk

uitstekend

Prima gedaan.

• De communicatie met de inspecteur

Beste Willem, Dank voor de review! Een prima cijfer , een 9! Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep.

prima en deskundig advies

alles is conform vooroverleg gerealiseerd. Deskundig advies!

• De snelheid van het hele proces
  • De inhoud van de rapportage N.v.t.

duidelijk!

prima man om een opdracht aan te geven, is duidelijk, eerlijk en geeft zijn eerlijke mening over een woning, precies wat je nodig hebt als je je woning voor het leven zoekt!

• De communicatie met de inspecteur

Hallo P. Muizer, Een huis kopen is voor u geen alledaagse bezigheid, het beoordelen van de bouwkundige staat ervan voor ons wél! Dank voor de mooie review! Een 10!! Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep.

Deskundig, prettig in contact, betrouwbaar, afspraken nakomen

zie hierboven

Sufficient inspection but expensive

If you have an apartment in a building, many things cannot be inspected (not the fault of the inspector). So you end up paying a lot for not too many items. The inspection is more reasonable when you have a house. I think the inspection should be cheaper for apartments. The inspection takes around 45 mins.

• Het contact met kantoor/planning N.v.t.
  • De gang van zaken tijdens de inspectie N.v.t.
  • De snelheid van het hele proces N.v.t.
  • De inhoud van de rapportage N.v.t.
  • De deskundigheid van de inspecteur N.v.t.
  • De communicatie met de inspecteur N.v.t.

Ervaring positief.

Ik kreeg wel goede informatie tijdens de inspectie. Voor mijn gevoel gingen we er wel iets te snel doorheen. De hoeveelheid info in de rapportage komt voor mijn gevoel niet overeen met hoe grondig er rondgekeken is. De informatie is zeker nuttig maar voelt soms ook een beetje algemeen in plaats van specifiek voor ons huis. De duurzaamheidsscan rapportage voelde ook als algemene info in plaats van hoe wij het beste ons huis kunnen aanpakken. Wat meer persoonalisatie zou wel prettig zijn. Ondanks deze punten zijn we blij met het rapport en kunnen we er wel mee aan de slag.

• De communicatie met de inspecteur

Prima service en snel voor elkaar.

Prettige samenwerking en de afspraak voor de bouwkundige keuring kon snel worden gemaakt, omdat hiervoor een belang bestond. Het rapport geeft veel info omtrent de huidige stand van de woning en ook het mogelijke toekomstige onderhoud.

Over Woningkeur

De Woningkeur® Groep is een franchiseorganisatie met een onderscheidend concept en sterke uitstraling. Het staat voor een landelijke samenwerking van zelfstandig bouwkundig advies bureaus. De inspecteur van iedere vestiging kent de regionale markt en is lokaal bekend met de historie van steden en hun panden. Allen zijn zij gespecialiseerd in, gediplomeerd én gecertificeerd voor het uitvoeren van bouwkundige keuringen en energie keuringen van onroerend goed. De bevindingen worden beschreven in heldere rapportages, gebruikmakend van efficiënte, moderne software. Bovenal is de Woningkeur inspecteur altijd onafhankelijk en objectief.