Goed, deskundig & snel

Voor onze eigen woning hebben wij een bouwkundige rapport laten opstellen. Dit kon snel en werd uitgevoerd door een vriendelijk en deskundig persoon. Na het bezoek hebben wij snel en een overzichtelijk rapport gekregen van de woning. Wij zijn goed te spreken over de werkwijze van Woningkeur.

Very helpful and everything was well explained

Our inspector was very good in explaining problems encountered and also gave helpful tips on how best to maintain the property. He was thorough and I feel that I am well informed before purchasing my house.

Kundig en ervaren

Tijdens onze keuring van ons eerste huis zijn wij onwijs goed geholpen. Er werd alle tijd voor ons genomen. Alles wat wordt verteld is in begrijpbare taal zonder teveel vaktaal. Na de keuring is ons een goed en overzichtelijk rapport toegezonden. Deze ontvingen wij dezelfde dag nog. In dit rapport stonden alle gebreken beschreven met de daarbij behorende prijs en termijn van vervanging.

One heeft verstand van zaken. Prettige vent.

Deskundig advies en goede uitleg

Zowel het rapport als de uitleg tijdens de keuring zijn helder geweest. Ook nog wat tips meegekregen voor een eventuele verbouwing. Expert kwam deskundig over.

Gedegen inspectie en goede informatie, uitleg en advisering tijdens de keuring.

Keuring kon op korte termijn plaatsvinden. Keurmeester bleek vriendelijk en communicatief. Hij beschikte over de nodige kennis en expertise en kon onze vragen prima beantwoorden. Hij gaf goed onderbouwde adviezen.

Secuur en nette keuring

zeer uitgebreide keuring, er werd de tijd genomen om alles netjes af te werken

Geen meerwaarde

Deze persoon zou kennis hebben van zakelijke gebouwen maar in praktijk bleek dit behoorlijk tegen te vallen. Deze persoon doet normaal kennelijk vooral woningen. Hierdoor heeft deze ondersteuning weinig meerwaarde gehad.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Grondige keuring met tijd voor duidelijke uitleg

Zeer goede ervaring. Woning is grondig gekeurd. Er was zowel tijd voor vragen over de huidige staat van de woning als voor tips bij een eventuele verbouwing.

Praktisch, duidelijk, snel en overzichtelijk rapport

Vriendelijke heren, praktische tips, en lichten alles toe tijdens de inspectie. Als Zeer positief ervaren!

Zeer kundig en bekwaam

Zeer vlotte, volledige en nauwkeurige bouwkundige keuring

Goede service en vlug.

Uitgebreid verslag, helder beschreven.

Tevreden

De bouwkundigekeuring voldoet aan de verwachtingen

Goede duidelijke keuring en uitleg, duidelijk overzichtelijk rapport.

De keurmeester is een uiterst vriendelijke man, geeft duidelijk uitleg over zaken en hoe op te lossen/repareren. Neemt de tijd om alles zo goed mogelijk in kaar te brengen.

Goede service, deskundige en vriendelijke inspecteur

Een afspraak maken was heel snel mogelijk. De inspecteur was heel vriendelijk en gaf bruikbare adviezen.

Standaard rapport en een medewerker met veel bravoure

Het rapport bevatte veel standaardinformatie. Gelet op de lokatie niet geheel verwonderlijk. Uw medewerker kwam met veel bravoure vertellen hoe het allemaal wel niet zat. Voorlichting is prima, maar de klant is niet dom. Het kwam ongemerkt wat lachwekkend soms over. Dezelfde informatie zou ook op een wat ingetogener wijze kunnen worden verteld.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Standaardwerk, slecht contact te leggen

Keuring is uitgevoerd zonder aanwezigheid van klant ondanks dat daar expliciet om gevraagd is. Keurder is vervolgens slecht bereikbaar voor beantwoording van vragen. Reageert op whatsapp, belooft te bellen, maar uiteindelijk na ca 5 pogingen geen reactie gehad.

Waardeloos

Compleet waardeloos. Weken van te voren afspraak gemaakt voor opleveringskeuring nieuwbouwappartement. Bevestiging gekregen, kreeg zelfs 06 en naam van de inspecteur. Stelde ze nog een vraag per email, nooit antwoord op gekregen. Stuur ze anderhalve dan voor oplevering een reminder per email, en stelde de vraag aan de inspecteur via Whatsapp. Wordt paar uur opeen la gebeld blabla persoonlijke omstandigheden kan niet doorgaan. Jaja, slechte planning dus. Ik persoonlijk had de moeite van t uitbesteden naar een concurrent erg gewaardeerd maar er kon niet eens de naam van een ander bedrijf vanaf Beneden ieder peil van verwachte service dus.

Goede service, snelle afhandeling

Goede service, snelle afhandeling. Duidelijke rapportage. Voldoet zeker aan de verwachtingen

Duidelijk, snel, en zover ik kan beoordelen kundig

De keuring was wel prijzig.

Prima uitleg

Goede keuring en duidelijk

Op korte termijn afspraak kunnen maken. Dezelfde dag van de keuring het rapport al digitaal.

Voor onze nieuwe woning een keuring laten doen. We werden goed geholpen aan de telefoon en konden snel een afspraak inplannen. En op de dag van de keuring kregen we het raport al digitaal binnen. Een zeer gedetailleerd rapport met foto's erbij. Erg snelle service.

Simply the best

Zeer vakkundige inspectie, secuur, alle details zeer goed doorgenomen, helder en uitstekend advies. Rapport was zeer volledig. Vriendelijk, punctueel en betrouwbaar. Absoluut aan te raden.

Kundige en prettige keuring

Loek ging zeer kundig te werk en gaf tegelijkertijd veel tips en achtergond informatie. Prettig gezelschap!

Helder rapport en zeer snelle levering

Keuring kon op korte termijn ingepland worden. Adviezen waren duidelijk. De eindrapportage zeer snel en helder omschreven.

Over Woningkeur

Filter op Taal