Tevreden, volgens afspraak verlopen

Vlotte aanpak van verplaatsen meubels etc. Inpakken servies en glaswerk ok! Goede communicatie tussen verhuizers en bewoner. Prima demontage en montage kasten. Advies van verhuizer w.b. plaatsing meubels in nieuwe woning.

Professionals in verhuizen

Wij hebben al enkele keren gebruik gemaakt van de diensten van Clertax verhuizingen en wij zij elke keer weer zeer te vreden. Gaan zeer zorgvuldig met de spullen om.

Zijn gewoon super!

Werken heel netjes alles wordt goed ingepakt en met zorg behandeld! Zijn heel netjes en houden zich aan de afspraken die wij gemaakt hebben.

Gewoon goed, geen minpunt, niets anders dan lof...

Het gaat over een verhuizing de 2de week van september 2021 binnen Maastricht. Ik had gebeld voor een offerte en gekregen, ze konden maar op 1 datum. Ook naar derden gebeld maar voor de ene was het te ver en voor die ander was de offerte niet eenduidig en maar mits beschikbaar. Ergens niets ergers dan dat je moet verhuizen binnen een bepaald tijdsbestek, niet dat je een verhuizing niet hoeft te plannen natuurlijk. Ik kan geen negatief commentaar leveren. Twee stomme voorbeelden van mijn kant uit: 1) Ik heb de trommel van mijn wasmachine vergeten vast te zetten, die schroeven heb ik hier in huis op mijn nieuwe adres en de wasmachine doet het gewoon. 2) Ik had bijna alles al vantevoren ingepakt op wat klein grut na.., vroeg ik aan een verhuizer wat er in die doos zit; 'niks' zei die: ze hebben zelfs een doos met niks verhuist. Ik heb alles in huis, ben niks kwijt, niks kapot of beschadigd. Het was niet veel werk, geen hele villa of paleis, qua locatie misschien niet de makkelijkste of idiaalste klus dus toch wel wat werk, maar ze verdienen alleen maar lof vanuit mijn kant.

Quick and precise

Clertax moved for us the items that we couldn’t move (i.e., oversized TV and washing machine) through a very narrow stairwell from the sixth floor. They were quick and precise and brought it to the new place in under an hour.

top verhuis service!

Ze zijn vriendelijk, voorzichtig en hebben ons ontzettend geholpen. Correcte prijs en alles volgens afspraken. Bedankt Nicky en team.

Goede service, goede verloop

Mensen wisten wat ze moesten doen. Alles verliep zonder opstoppingen.

Vakkundig, klantgericht en komen hun afspraken na, ben erg tevreden.

Super verhuizing met aandacht, zorg en voorzichtigheid

Alleen maar positief

Fantastisch!

Vanaf 't eerste contact verloopt alles goed georganiseerd en gesmeerd, wat wordt afgesproken gebeurt ook zo, het zijn bijzonder vriendelijke en behulpzame mannen! Al voor de tweede keer naar volle tevredenheid met hun in zee gegaan en kan 't bedrijf bij iedereen aanbevelen!

snel & zorgvuldig

Vooraf goed geïnformeerd en een tarief op maat gemaakt. De verhuizing zelf ging vlot en ze pakken alles zorgvuldig in. Communicatie is ook prima.

Prima en vlot verlopen tegen een schappelijke prijs.

Ondanks dat ik zelf wegviel waardoor verschillende werkzaamheden van te voren of tijdens de verhuizing niet waren/werden gedaan werd deze mancko door Cler Tax opgevangen zonder bijkomende kosten.

Fantastisch

We zijn méér dan tevreden over ClerTax Verhuizingen. Hele vriendelijke en nette mensen die heel zorgvuldig met onze spullen omgingen. Niks is te veel, ze denken echt met je mee, doen alles in goed overleg en doen net dat beetje extra. En dat alles tegen een hele scherpe prijs.

Super bedrijf!

Heel goede service en vlekkeloze verhuizing door Nicky en zijn broer en vader! Ik beveel hun zeker aan!

Zorgeloze verhuizing

Snelle reactie Professioneel Fijn contact Zeer vlotte verhuizing Zorgvuldig Vriendelijk

Topverhuizers!!!

Clertax heeft onze verhuizing gisteren fantastisch geregeld, echt helemaal top! Supervriendelijke mannen, familiebedrijf, alles wordt perfect verpakt en ze denken mee. Absolute aanrader!

Hele professionele aanpak.

Great moving experience

Clertax was a great and stress free experience. All was very carefully moved and for a fair price. We will definitely use them again.

• Would you recommend us? Yes

Prima verhuisbericht,ik raad hun bij iedereen aan.

geweldig

Een verhuizing zonder stress!! Een op elkaar ingewerkt team die snel, secuur en zorgvuldig zorg heeft gedagen voor onze verhuizing. Houdt zich aan afspraken! Prettige contact voor, tijdens en na de verhuizing. Wij hopen nooit meer te verhuizen, maar anders weten wij in ieder geval wie er zorg gaat dragen voor onze verhuizing:)

Clertax doet wat ze belooft..

Zelfs voor een verhuizing tussen Luxemburg en Nederland - evt. met afleveren/ophalen op meerdere adressen en opslag - draait Clertax zijn hand niet om. Ze konden eea in korte termijn inplannen. Afspraken werden keurig nagekomen en ze rusten niet voordat de opdracht piccobello is afgerond. Prettige, no-nonsense medewerkers en alles keurig geregeld!

Vakkundige verhuizers!

De heren van Clertax zijn zeer vakkundige verhuizers. Ze werken zeer snel, nauwkeurig en voorzichtig.

Top service voor een goede prijs!

Zeer professionele verhuizers die uiterst voorzichtig met de spullen omgaan. Vriendelijke jongens die hun uiterste best doen.

Zeer fijn en goed bedrijf

Ze werken netjes. Afspraken komen ze goed na. Fijn bedrijf

Super bedrijf.

Vanaf het eerste telefonisch contact tot bij vertrek na de verhuizing loopt alles uitstekend. Van te voren duidelijke afspraken voor het leveren van inpak materiaal. Op de dag van verhuizen vroeg aanwezig en ze werken door tot alles naar wens was geplaatst op ons nieuwe adres. Even iets verzetten of toch anders indelen, geen probleem. De mensen zijn top op elkaar ingespeeld en niets is te veel gevraagd. Bedankt namens ons voor alle werkzaamheden en gezelligheid!