Goed werk geleverd

Vakkundig en goede samenwerking

Voor alles werd een oplossing gezocht. Behulpzame en vriendelijke mannen. Ik zou het iedereen die gaat verhuizen aanraden het aan Clertax toe te vertrouwen.

Super verhuis team

Zeer goede ervaring vanaf eerste kontakt tot verhuizing zelf. Gaan goed met spullen om en zijn goed op elkaar ingespeeld als team.!

Fijne verhuizing in alle rust

De verhuizing is perfect gegaan. En voor de prijs hoef je het niet te laten

Fijn bedrijf, flexibel, kundig en zeer prettig in de omgang. Chapeau!

Heel prettig bedrijf in alle opzichten. Vriendelijk, kundig, goed meedenkend. Aanrader!

Toppers

Deze firma adviseer ik elke persoon wat gaat verhuizen. Wat n toppers. Niets is hun teveel Alles op zijn plek. Secuur!!!!! Zéér tevreden

Perfecte service

Wij zijn heel tevreden alles tot in de puntjes verzorgd

Goede service, snel, goede prijs

Prima werk geleverd!

Fijne rustige mensen die hun werk goed oppakken. Dankjewel Nicky

Perfecte verhuizing van A tot Z

Vanaf de opname thuis tot offerte tot verhuizing liep alles super. Werd er meegedacht en vakwerk geleverd. Alles verliep super er werd gewerkt als een geoliede machine. We kunnen iedereen aanbevelen de verhuizing door Cler Tax Verhuizingen te laten verzorgen!

in een woord zeer tevreden

perfecte verhuizing

Uitstekend werk geleverd, goede prijs en super service!

Heel prettig contact, alle afspraken nagekomen en meer. Kortom uitstekend werk geleverd door Clertax en dat voor een zeer scherpe prijs.

Perfect!!!

Zeer vriendelijk en zeer snel werkende mensen. Respect voor andermans spullen. Het is niet voor niets dat wij Clertax voor de 3e keer hebben ingeschakeld. En de prijs, ja daar kan je het zelf niet voor doen. Chapeau!!!!

Snel en vakkundig werk tegen een eerlijke prijs en een vriendelijke lach

Met Clertax zijn goede en snelle afspraken te maken waarbij vriendelijkheid en duidelijkheid voorop staan. De verhuizing is netjes uitgevoerd zonder schade en binnen alle vooraf gemaakte afspraken. Clertax is zeker aan te raden.

Top service!

Onze verhuizing is door (externe) omstandigheden zeer rommelig verlopen. Zo was de bovenverdieping helaas nog niet af voor de verhuizing. Clertax toonde maximale flexibiliteit en heeft alles op alles gezet om ons te ondersteunen en zijn zelfs nog een tweede dag gekomen om de verhuisde meubels alsnog boven te krijgen. De heren werkten vlot, secuur en professioneel. Wij zijn ontzettend blij dat we voor Clertax gekozen hebben, zo’n service vind je niet gauw! Absolute aanrader!

Top geregeld

Alles volgens afspraak, professioneel, zorgvuldig en goede prijs

Zorgvuldig, open, behulpzaam.

Wij zijn naar de Auvergne verhuisd. Wij kunnen Nicky aanbevelen ! Het is heel prettig om met hem te werken. Hij is zorgvuldig en behulpzaam, open, ruim , ongekunsteld en eerlijk. Hij heeft geduld is zachtzinnig voorkomend en bescheiden. Nog een tip voor mensen die verhuizen : Nu bij het inrichten van ons huis in la Carte Biollet zien we dat we in Nederland meer hadden kunnen weggooien. Een verhuizing is een uitgelezen moment om te zien : Wat is belangrijk voor me en wat heb ik echt nodig.

geweldige service

Wat een geweldig team, goede hulp bij de verhuizing. Alles netjes opgeruimd en het overtollige meubilair afgevoerd. Flat netjes achter gelaten. zeker een aanrader. Bedankt team Clertax

Goede verhuizing voor goede prijs

Wederom goede ervaring met ClerTax. Alles veilig en op tempo verhuisd. Denken met je mee, geven advies en zorgen dat je voorzin bent van de juiste spullen om mee in te pakken.

Goed verhuisbedrijf! Op tijd, snel en volgens afspraak.

Zeer positief ervaren. ClerTax is een fijn verhuisbedrijf! De service was goed, op tijd en prima personeel. Het maakte onze verhuisdag een prettige dag. Wij zijn zeer tevreden!

positieve ingestelde verhuizers die alles met goed inzicht doen

Het was een goede keuze om op advies van mijn piano stemmer te kiezen voor dit verhuisbedrijf. Alles in korte tijd verhuisd en met grote zorg. Zelfs de kleine tegenvaller die bij mijn verhuizing ontstond is door hun positief opgelost.

Prima keurig netjes alles geregeld!

De verhuizing prima geregeld en alle spullen indien nodig goed ingepakt !

Betrouwbaar, professioneel en snel

We hebben een zeer positieve ervaring met Clertax. Ze zijn professioneel, erg vriendelijk en werken snel en zorgvuldig tegen een goede prijs.

Zeer efficient en zorgvuldig in- en uitladen, zeer professioneel

Wij hebben een zeer goede ervaring met dit familiebedrijf. Prettige gezellige sfeer, zeer behulpzaam en voorzichtig. Geen moeite te veel, ook tijdens de voorbereiding van onze verhuizing waarbij we tot twee keer toe extra dozen nodig bleken te hebben. Kortom: verhuizen doe je gewoon met hulp van ClerTax Verhuizingen

Geweldig hoe mijn verhuizing is verlopen!!.

Het is een fijn en vakkundig team. Behulpzaam, vriendelijk en een super service. Bedankt voor alles!