Professionele en adequate wijze verhuisd.

Komt afspraken goed na.Geordend en constructief.

Zeer accuraat en harde werkers. Alles goed verzorgd en ingepakt. Zullen jullie zeker aan anderen aanbevelen.

Snel en goed verhuisd.

Very professionnel !

Very professionnel!

Gewoon uitstekend, vriendelijke,eerlijk hardwerkende mensen,

Geweldige vakmensen,heel vriendelijk, bekwaam en uiters secuur, gewoon perfecte mensen, ik kan iedereen aanraden om met deze firma te verhuizen,TOP!!!!!

Snel en zorgvuldig

Deze professionals hebben de vaart er flink in, maar nemen waar nodig de tijd om zorgvuldig je meubels in te pakken en te vervoeren, en dat voor een goede prijs, dus ik zal ze zeker ook aan anderen aanraden.

Ontzorgend!

De voorbereiding en dag zelf zijn heel prettig en voorspoedig verlopen. Alle voorzorgsmaatregelen zijn genomen om ons meubilair goed te verpakken en transporteren. De mannen zijn ontzettend vriendelijk. Ik heb geen 5 sterren gegeven omdat 1 foutje erdoorheen geglipt is: de dure prullenbak was niet dichtgetaped waardoor de lade bij uitladen hard op de grond viel met veel krassen in het roestvrij staal. Dat was jammer. Voor de rest is de dag heel goed verlopen.

Super tevreden !

Wij zijn ontzettend tevreden, al bij eerste afspraak was alles zeer duidelijk. Ook goede prijs! Prima samenwerking tussen 2 broers en vader, rustig en behoedzaam werken, zowel bij alles inladen als ook weer uitruimen en op de juiste plaatsen neerzetten in ons nieuwe huis. En dat allemaal midden in de coronatijd. Echt top geregeld allemaal ! Zeker aan te raden. Ria en Ger

Super snel en goed!

Ben zeer te spreken over mijn ervaring met dit bedrijf. Rustige jongens die zeer snel en goed de verhuis hebben geregeld. Goede prijs kwaliteit verhouding en fijne/duidelijke communicatie en afspraken.

Wij zijn zeer tevreden over de geboden service

Zeer ervaren verhuizers welke met zorg te werk gaan

Prettig

Goed geregeld allemaal. Houden zich aan afspraken, zijn voorzichtig met je spullen en creatief in denken in oplossingen. We zijn tevreden over het hele verloop.

Jullie werken heel professioneel

Wij hadden nog nooit verhuisd met een bedrijf, en we wisten ook niet,wat we moesten verwachten...bepaalde spullen toch maar bij familie??? Toen we jullie zagen werken...zo netjes..voorzichtig met onze spullen..was dat snel anders...ook de breekbare spullen..voor onze belangrijke spullen, hebben we jullie toevertrouwd...ook de terugverhuizing ging soepel en heel profesioneel...wij zijn heel blij met jullie hulp geweest...en zullen jullie zeker aanraden bij andere mensen. Nogmaals...bedankt

Vakmensen, meer dan lof!!

Vakmensen!! Deskundig bedrijf die weten wat ze doen, en de verhuiszorg van je overnemen. Alles liep zeer vlot, we zijn enorm blij met wat ze voor ons gedaan hebben! Kortom, ClerTax raden wij u zeer zeker aan!

Vriendelijke mensen werken snel en netjes een echte aanrader en een super goede prijs. 😊👍 Wij zijn zeer te vreden Mvg fam Ruitenschild

Fantastisch

Nicky, zijn vader en zijn broer zijn een fijn team. Alles op tijd klaar, terwijl ze vriendelijk en rustig blijven - heel fijn. Zeker bij een verhuizing die toch lastig was door de coronaperikelen. Mannen, zeer bedankt.

Fantastische samenwerking

Heel vlot alles verhuisd en het huis opgeruimd. Vlotte samenwerking met jullie drieën. Chapeau!!

Ben zeer tevreden over het verhuisbedrijf Clertax. Maastricht

Heel goed verzorgd zowel voor als na de verhuizing die geolied verliep voor zowel de afspraak als de werkwijze en de vriendelijkheid. niets was teveel gevraagd ook niet wanneer het niet direct met mijn eigen verhuizing te maken had. SUPER.

Prima werk geleverd

Heel goede ervaring gehad met dit bedrijf. Vriendelijke jongens, die van aanpakken weten. Petje af voor het zware werk, dat jullie doen. Dat hadden we zelf niet voor mekaar gekregen! We gaan jullie zeker bij iedereen aanbevelen!

Superaardige vakmensen die netjes te werk gaan!

Wat zijn we blij dat we deze mannen hebben ingeschakeld voor onze verhuizing: super netjes gewerkt, heel relaxed en ook nog eens snel! Ik zou Clertax bij iedereen aanraden!

Wat een geoliede machine!! Echt top.

Een hele fijne communicatie. Snelle levering van dozen,papier en noppen folie. Op de dag zelf, zeer snelle efficiente manier van inpakken,uitelkaar halen, opbouwen enz,enz. Geen enkel aandachtspunt of opmerking. Alleen maar lof en respect voor dit zware werk wat deze 3 mannen hebben gedaan. Hélène Beaujean.

Super tevreden. Leveren goed werk voor een zeer goede prijs

Hoe fijn is het als in de drukke tijd van verhuizen alles uit handen wordt genomen? Deze mannen hebben dat prima verzorgd. Ze verzorgden de complete verplaatsing, inclusief demontage en montage van kasten en bedden in het nieuwe huis. Dozen, inpakmateriaal en stickers worden tijdig aangeleverd. Ze zetten alles direct in de juiste ruimte. Ze zijn heel flexibel en behulpzaam. En dat alles voor een hele concurrerende prijs. Mannen, chapeau wat jullie gedaan hebben. Zeer zeker een aanrader.

Zowel het voortraject, de verhuizing als nazorg is prima verlopen. Ben zeer tevreden

Perfect uitgevoerde verhuizing

Clertax zorgt voor een zorgvrije verhuizing, een scherpe prijs en een prettig persoonlijk contact. Zou ze iedereen aanbevelen!

Wat een enorme hulp Zo vriendelijk en vakkundig

Super!!!

Verhuizing ging heel vlot van appartement naar ons huis. Er is goed meegedacht en werd heel flexibel met alles omgegaan. Wij zijn zeer tevreden en indien we ooit weer verhuizen zullen wij zeker weer gebruik maken van clertax!