goede service

Veel ervaring, alle spullen/meubels zijn vakkundig ingepakt, verhuizing gebeurde met zorg, geen beschadigingen aan onze spullen of muren, keurig bedrijf en beleefde medewerkers.

Onze verhuizing van een appartement op 3 hoog zonder lift, baarde ons zorgen. Maar Clertax was er zo mee klaar. Je krijgt ruim op tijd inpakmateriaal geleverd en op de dag van verhuizing trokken de jongens in een paar uur het complete appartement leeg. 2 kasten en een bed moesten gedemonteerd worden en in de nieuwe woning weer in elkaar gezet worden en ook dit ging ontzettend snel. Ze gingen professioneel te werk, zijn duidelijk op elkaar ingespeeld. Zijn aardige gasten en ook de prijs was zeer schappelijk. Wij zijn zeer tevreden, een echte aanrader! Bedankt jongens!

Geweldig!

We zijn heel tevreden over ClerTax. Ervaren mannen die hard doorwerken en voorzichtig omgaan met alle meubels en spullen. We bevelen ClerTax zeker aan!

Vriendelijk, voorzichtig met de spullen en meedenken als er een probleempje opdoemt van iets waar de klant niet aan heeft gedacht. Kortom ik kan CerTax aan iedereen aanbevelen!

Het kon niet beter in een woord geweldige service

Een echte aanrader wat een geweldig familie bedrijf Iedereen wist precies wat hij moest doen Kasten en bedden uit elkaar halen en weer netjes inpakken en uitpakken KLASSE. Dank jullie firma Cler Tax Vriendelijke groet van Bert Camp

Fantastisch!

Als je wil dat er tijdens een verhuizing alles uit handen wordt genomen, moet je Clertax bellen! Binnen 4 uur ons oude appartement leeg gehaald en weer opgebouwd in onze nieuwe woning. Vriendelijke jongens die voorzichtig te werk gaan!

De verhuismannen ontzorgen echt!

De verhuizing ging zeer zorgvuldig, vlot, en de verhuismannen zorgen ervoor dat de nodige stress werd weggenomen door hun fijne manier van werken. Grote complimenten naar het team van Clertax!

Aanrader!

Fijne en vakkundige verhuizing: vriendelijke mensen, dozen en inpakmateriaal werden ruim op tijd geleverd en alle spullen zijn netjes en veilig verplaatst. En echt mega snel: mijn apartment op de 2e verdieping (geen lift) was binnen 1,5u leeg en de hele inboedel stond binnen 3u in mijn nieuwe apartment op de 3e verdieping (wederom geen lift). Kortom een hele goede investering, ik kan dit iedereen aanraden!

Harde werkers, snelle verhuizing

De verhuizing verliep vlot en goed.

Super service

Onze verhuizing is snel en soepel gegaan. Wij zijn erg tevreden.

Super bedrijf

Onze ervaring met het verhuisbedrijf ClerTax en zijn medewerkers is en was top! Zij komen hun afspraken na, werken goed door. We kunnen alleen maar lof over ze spreken. Hierbij raadt ik iedereen aan die een verhuisbedrijf nodig heeft om met verhuisbedrijf ClerTax in zee te gaan.

Een geweldig bedrijf

Het is een top bedrijf. Nemen veel werk uit de handen van een klant . NIets is hun teveel. Een geweldige team. Klantvriendelijk. Ik was heel blij met jullie bedrijf

Fantastisch!

Wat een fijne ervaring hebben wij met Clertax! De communicatie vanaf offerte t/m de dag van verhuizing verliep soepel. De gemaakte afspraken werden nagekomen en onze spullen werden professioneel vervoerd en afgeleverd in onze nieuwe woning. De mannen van Clertax hebben deze hectische dag soepel laten verlopen. Wij zijn ze dan ook eeuwig dankbaar en zouden ze dan ook iedereen van harte aanbevelen.

Verhuizing perfect geregeld.

Heel prettig bedrijf om zaken mee te doen, alles rondom de verhuizing prima geregeld en helemaal volgens afspraken.

Topservice, fijn personeel en een goede en snelle afwikkeling!

Nicky en collega’s zijn zeer behulpzaam en flexibel. Buiten de verhuizing hebben ze ook nog diverse spullen afgevoerd tegen een heel mooi tarief, we hebben zelf hierdoor heel veel tijd bespaart en kosten! De verhuizing was binnen een ochtend geregeld, absoluut een aanrader!

Top!!!!

Wederom een uitstekende verhuizing!!! Liep allemaal vlot en netjes. Hele vakkundige en aardige “verhuisfamilie” ! Van harte aan te bevelen!!!

vriendelijke en snelle verhuizing

prima en accurate verhuizing, dank je wel.

Super!!!!

We waren snel verhuisd. Alles stond perfect op zijn plek. Zodoende binnen 1 dag lekker een gezellig huisje al. We konden in de avond heerlijk allemaal in een bed slapen. Kortom we raden iedereen jullie aan.

Professioneel, zorgvuldig en correct

Professioneel, zorgvuldig en correct

Snelle, goed uitgevoerde verhuizing

Mijn moeder moest binnen 1 week verhuisd Worden. En ondanks hun over overvolle agenda wist Clertax toch een gaatje te vinden om haar te verhuizen. Super netjes en snel. We hebben al eerder verhuisd met Clertax en raden hun heel erg aan. Professioneel, snel en met aandacht voor je spullen. Prima prijs! Bedankt Clertax

Ik zou meteen weer voor Clertax verhuizingen kiezen. Dit is de tweede keer . Heel prettig.

Ik heb tweemaal een verhuizing door Clertax laten doen. Ze zijn professioneel en heel prettig in omgang. Ook de sfeer tussen de collega 's is heel relax. Echt een aanrader.

super verhuizers !

Ervaren verhuizers die alles met zorg rustig maar toch snel aanpakken. Binnen een korte tijd was alles perfect over.

Toppie.

Mijn verhuizing in 2 etappes gedaan en alleen maar lof voor de mannen van ClerTax. Snel, zorgvuldig en netjes. Top verhuisbedrijf,

Top team en zeer goede service!

Familiebedrijf met veel ervaring en aandacht voor persoonlijke spullen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.