Zeer correct en een goede service voor een eerlijke prijs.

Zeer ervaren verhuizers, werken super. alles wordt goed ingepakt met slecht weer en netjes op z'n plaats gezet.

Een mooi bedrijf met fijne mensen die weten waar klanten hun voor benaderen. Bij elk contact altijd correct en telkens keurig volgens afspraak. De verhuizing prima en heel vlot verlopen. Wij zijn zeer tevreden en bevelen ClerTax zeker aan om je verhuizing zonder zorgen te regelen. Bedankt!

Heel duidelijke afspraken die ook goed werden na gekomen

De verhuizers kwamen op tijd, waren vriendelijk, werkten zorgvuldig en snel, samengevat vond ik dat dit verhuisbedrijf een heel goede service levert, de prijs/kwaliteitsverhouding is goed.

Van harte aanbevolen

Deskundige en fatsoenlijke mensen, transparante en eerlijke prijs, zeer efficiënt: kan het bedrijf van harte aanbevelen.

Top verhuisbedrijf! Aanrader!

ClerTax heeft onze verhuizing top geregeld. 4 mannen hebben vakkundig onze spullen verhuisd, gedemonteerd en weer correct gemonteerd. We kregen vooraf verhuisdozen en inpakmateriaal voor alle spullen. En dit alles voor een hele goede prijs. Ik kan u dit bedrijf absoluut aanraden!

Top, vakkundig.

Heel tevreden over clertax. Fijne mensen, netjes en super snel gewerkt voor een uitstekende prijs. Een absolute aanrader.

Afspaken nagekomen. Nette mensen. Netjes gewerkt. Fijn bedrijf.

Top.

Uitstekend!

Fijne mensen, goede communicatie! Het is al derde keer dat we gebruik maken van Clertax services voor verhuizing en opberg van spullen. Zeer tevreden!

Een geweldig verhuisbedrijf

Afgelopen dinsdag hebben de heren van Clertax ons verhuisd van Geulle naar Zutendaal. Ze waren mooi op tijd en gingen meteen aan de slag. Alle gevoelige dingen werden zorgvuldig ingepakt en later in Zutendaal ook weer uitgepakt en weer in elkaar gezet. Alles klopte, de voorbereiding, prijsafspraken en afhandeling. Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen! Een absolute aanrader!

Professionele en vriendelijke verhuizers! Denken mee en geven goed advies.

Alles goed geregeld!

Prima bedrijf! Geen gedoe, flexibel en meedenkend. Scherpe prijs en komen afspraak punctueel na.

Fijn verhuisbedrijf en heel vriendelijk personeel

Verhuizing en afvoeren van spullen: TOP!

Professioneel, vriendelijk en volgens de afspraken

Wat wij als heel prettig hebben ervaren is dat jullie met ons meedachten en ook daadwerkelijk rekening hielden met wat we wilden. Jullie werkten helemaal volgens de afspraken. Naar ons toe (de klant) maar ook onderling was er een plezierige en beschaafde wijze van omgaan met elkaar.

Zeer tevreden over de werkwijze

Zeer ervaren verhuizers, weten hoe ze om moeten gaan met andermans spullen.

Alles goed, veilig en secuur verlopen. Ondanks de warmte en extra werkzaamheden, een snelle en vakkundig uitgevoerde verhuizing gehad.

Harde werkers, klantvriendelijk

Verhuizing is zonder problemen verlopen. Harde werkers, soepele samenwerking, klantvriendelijk. En tegen een mooi prijs. Enige tegenvaller was dat alle kleine spulletjes, bv kruidenpotjes/keukenartikelen/badkamerspulletjes, zo in een doos geschoven lijken te zijn. Misschien handig om daarvoor vakjes in een doos te hebben of mensen adviseren dit zelf te bundelen in bakjes oid.

Zorgvuldig, snel en vriendelijk,

De mannen van ClerTax hebben onze verhuizingen in vele opzichten makkelijker gemaakt. Ze zijn netjes met onze spullen omgegaan en hebben alles in no-time verhuisd voor een scherpe prijs. ClerTax dacht ook mee met het naar binnen brengen van ons bad naar de eerste verdieping via dak en raam. Super! Kortom, top partij die ik zeker van harte aanbeveel.

Uitstekend!

Prima werk geleverd. Van het eerste begin tot het einde, Alles volgens afspraak uitgevoerd. Meedenkend en tips en adviezen gevend. Kortom: wij zijn uiterst tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden.

Zeer goede en vakkundige service

Van de heer van Haaster niets dan lof gehoord en ik sluit me daar graag bij aan omdat ik alles van aftand heb moeten volgen. IK trof bij aankomst in Vroenhof een bijna volledig ingerichte aanleunwoning aan. Dank je en veel succes met het bedrijf. Groeten, Denis Eijssen, oud pastoor Heugem.

voor de 3e keer onze verhuizing geregeld en gaat perfect. Houden zich aan de afspraak, alles verloopt netjes en zijn deskundig. Kortom : Super tevreden

Zeer tevreden over de verhuizing met Clertax. Alles was prima geregeld. Ze komen de afspraken goed na. Het was voor ons een goede ervaring voor een scherpe prijs.

Snel en vakkundig!

Vanaf de opname van de klus in mijn oude huis tot en met de verhuizing: vriendelijk, prima en vakkundig. Met name de klus op de verhuisdag zelf verliep zeer prettig. Schilderijen, lampen en meubels werden zeer zorgvuldig ingepakt. De kasten werden goed en snel gedemonteerd en op de nieuwe woonplek weer gemonteerd.

Nog steeds onder de indruk!

We kunnen iedereen Clertax verhuizers aanbevelen! Tijdens de verhuizing zijn al onze spullen netjes verpakt en goed aangekomen in ons nieuwe huis (Limburg naar Zuid Holland). We zijn erg onder de indruk van de professionaliteit en snelheid van de mannen. Daarnaast hadden ze een zeer goede prijs!

Goed geregeld!

Ondanks het warme weer en de slechte bereikbaarheid van ons appartement verliep alles op tijd en volgens afspraak. Complimenten voor jullie manier van werken en vriendelijkheid.

Smooth experience

Nicky and the team did a great job, we did not have to worry about anything.

• Would you recommend us? Yes

Emmausstraat 63