Alle inpakwerk en Verhuizing super goed geregeld.

Vriendelijk, betrouwbaar en accuraat deze mannen van Clertax. Chapeau mannen !!!

Vriendelijke service en alles goed geregeld. Top verhuizers!

Alles was goed geregeld en verliep volgens afspraak. Vriendelijke verhuizers. Bij een volgende verhuizing kies ik weer voor Clertax.

Zeer correct, voorzichtig met de spullen, afspraken allemaal nagekomen

Met stip nummer 1. Geweldig

Geweldig. Je heb er zelf geen omkijken naar. Alles wordt gedaan.

HEEL GOED

ik zei al; goed

Prima in alle aspecten. Overleg, tijd, accuraat.

Goede ervaring met Clertax. Van A tot Z alles geregeld. Werken snel en efficiënt.

ongelooflijk snel en vakkundig

zeer snelle en vakkundige verhuizers

Geweldig !!

Hele fijne ervaring vanaf eerste kennismaking. Mannen kwamen op tijd werkten netjes en efficiënt.

TOP!!!

Perfect geregeld, afspraken nagekomen, stipt op tijd gearriveerd en op het van te voren aangegeven ca tijdstip ook klaar met de klus. Chapeau Clermonts mannen!!

Goede prijs kwaliteit verhouding. Zijn zeer correct, voorzichtig en werken door

Toppers, gaan zonder vragen het stapje extra

Hele goede ervaring. Snel, secuur en gaan echt het stapje extra!

Duidelijk afspraak, efficiënt uitvoeren

Top geregeld

Alles gedaan zoals afgesproken en alles goed betekent een "10" voor Clertax verhuizingen.

Professioneel en efficiënt

Snelle en efficiënte verhuizing waarbij alles netjes werd ingepakt door de broers, en de verhuizing zo weer klaar was.

Perfect!

Fijne samenwerking met deze mensen van Clertax.

Snelle en zorgvuldige afhandeling

Prima ervaring met deze verhuizers. Dragen zorg voor een snelle en zorgvuldige afhandeling van de verhuizing.

Professionele aanpak en een scherp tarief

Op advies van een kennis zijn wij een zee gegaan met Cler tax voor onze verhuizing naar een tijdelijke woning. De verhuizing is perfect gelopen en de verhuizers hebben ons heel erg geholpen met het afvoeren van overtollig me huisraad. Dit alles tegen een mooie scherpe prijs. Straks bij de definitieve verhuizing zetten we Clertax tax weer opnieuw in.

Zeer vakkundig

Meerdere malen zijn we al verhuisd met ClerTax Verhuizingen. Zeer vakkundig en snel. Wij zijn zeer tevreden.

Topservice

Ik was zelf niet aanwezig bij het ophalen cq afleveren bij de spullen ivm de organisatie van verhuizen van en naar op éen dag. De vriend die alles heeft begeleid, was zeer lovend over het bedrijf. Efficiënt, vlug en goed. Zeer tevreden. Aanrader !

Snelle aanpakkers

ClerTax verhuizingen werd ons al geadviseerd door anderen en het werd al snel duidelijk waarom. Op de dag van verhuizing liepen we eerst een rondje om te inventariseren wat er allemaal moet gebeuren. Op datzelfde moment begonnen de anderen al alles uit elkaar te schroeven. Ze waren ontzettend snel en alles werd vakkundig beschermt en genummerd zodat het in elkaar zetten weer gemakkelijk gaat. Kortom, alleen maar complimenten voor het team.

Betrouwbaar, ervaren en behulpzaam: aanrader!

Voor de derde keer verhuisd met Clertax; was weer top! Klus sneller geklaard dan verwacht, dus helemaal goed. Was weer een gezellige dag met de mannen

Echt top! Zorgvuldig en volgens afspraak.

Echt top! Zorgvuldig en volgens afspraak. Fijne communicatie en een mooie prijs.

Erg vriendelijk, snel en efficient

We zijn erg blij dat we gekozen hebben voor Clertax verhuizingen. Ze komen op tijd hun afspraken na(ook met dozen bezorgen), hebben professionele vakmensen in dienst en doen alles op een mooi tempo. Verder zijn het gezellige kerels die de verhuizing zo soepel mogelijk laten verlopen. Daarnaast was alles erg goed en professioneel ingepakt waardoor het heel en zonder beschadiging is aangekomen op het nieuwe adres. Kortom, geweldig en zeker een aanrader!

Geweldig gedaan en keurig verzorgd

Geweldig mannen

Goed en snel

De verhuizing is vlot en snel verlopen. De verhuizer heeft zich goed aan de gemaakt afspraken gehouden. Ik ben zeer tevreden en bevel deze verhuizer aan. Volgens mij is geen klus te veel voor hem. In een woord: GOED, SNEL EN VAKKUNDIG.