zeer tevreden

vanaf het eerste contact, tot en met laatste contact is alles zeer soepel verlopen. Verhuizers waren, netjes, deskundig en zeer rustig. Het verhuizen op zich, ging snel en zonder problemen. Voor een niet al te hoge prijs.

Geweldig team.

Fantastische service en team

Nicky en zijn team zijn fantastisch, kunnen ons geen beter verhuisbedrijf voorstellen. Hebben 2x in 18 maanden van hun dienst gebruik gemaakt. Houden zich aan afspraken en denken altijd mee en is een gedreven team.

Geweldige ervaring deze mannen te zien werken.

Keurige voorzichtige verhuizers, die ook tijdens de verhuizing luisteren naar je wensen.

Zorgeloos van A naar B

Ervaren en efficiënt team dat binnen no time onze inboedel van ons oude naar ons nieuwe huis heeft gebracht. We zijn meer dan tevreden. Nicky en team, bedankt!!

Als we ooit nog gaan verhuizen dan weer met ClerTax.

Hele vriendelijke mannen die met je meedenken. Als je toch nog extra dozen nodig hebt, is dit geen probleem. Op de dag van de verhuizing werkten ze netjes en vlot. We raden ze zeker aan mocht je op zoek zijn naar een vakkundig betrouwbaar verhuisbedrijf.

De verhuizing verliep perfect, snel en prettig!

De heren waren zeer harde werkers en prettig in omgang. Niets was te moeilijk voor ze. Ik raad ze zeker aan!

Zeer correct en behulpzaam en vriendelijk personeel

Geweldige ervaring!

Voor ons echt een hele fijne ervaring en 100% aan te raden voor iedereen die een verhuizing op de planning heeft staan. Alles werd van A tot Z geregeld. Er werd aan alles gedacht! Zeer vriendelijk en kundige verhuizers die alles zeer zorgvuldig aanpakken. Indrukwekkend om te zien hoe snel ze een klus kunnen uitvoeren! Voor het eerst een verhuizing ervaren zonder stress. Conclusie: echt een top ervaring en zeker aan te raden!!

Zeer tevreden, bedankt heren!

Al onze spullen goed ingepakt, goed opgeslagen en goed verhuist. Fijne communicatie. Bedankt!

Zeer professioneel en klantvriendelijk!

Alleen maar positieve ervaringen vanaf het eerste contactmoment tot en met het afsluitende contact. Ze doen wat ze beloven! Accuraat en zeer klantvriendelijk.

Hele goede service m.b.t. verhuizing en opslag.

Geweldig team dat hard en perfect werk levert.

De communicatie voorafgaand aan de verhuizing was helder en informatief. Meerdere keren hebben we extra dozen en inpakmateriaal gevraagd en dit snel gekregen. De schilderijen en beelden die nog in huis hingen en stonden werden vakkundig en veilig ingepakt en apart verhuisd met een kleine bestelwagen. De verhuizing ging heel soepel en binnen ca. acht uur tijd was alles overgebracht naar het nieuwe huis. Er werd gewerkt met een liftwagen waardoor alles snel op de juiste verdieping stond. Kasten en bedden werden snel en goed gemonteerd en alle (150) dozen op de juiste kamers gezet. Het team is uitstekend op elkaar ingespeeld en ook heel prettig in de omgang. Kortom, voor ons de perfecte keuze!

Fantastisch, alles geregeld!

Zowel de voorbereiding als de uitvoering op de dag zelf was helemaal goed. Hard en snel werkende mannen, zonodig tussendoor overleg en heel prettig om mee te werken. Wat zeker ideaal was, is dat ook alles wat niet meegenomen wordt door hen afgevoerd wordt.

goede service

Veel ervaring, alle spullen/meubels zijn vakkundig ingepakt, verhuizing gebeurde met zorg, geen beschadigingen aan onze spullen of muren, keurig bedrijf en beleefde medewerkers.

Onze verhuizing van een appartement op 3 hoog zonder lift, baarde ons zorgen. Maar Clertax was er zo mee klaar. Je krijgt ruim op tijd inpakmateriaal geleverd en op de dag van verhuizing trokken de jongens in een paar uur het complete appartement leeg. 2 kasten en een bed moesten gedemonteerd worden en in de nieuwe woning weer in elkaar gezet worden en ook dit ging ontzettend snel. Ze gingen professioneel te werk, zijn duidelijk op elkaar ingespeeld. Zijn aardige gasten en ook de prijs was zeer schappelijk. Wij zijn zeer tevreden, een echte aanrader! Bedankt jongens!

We zijn heel tevreden over ClerTax. Ervaren mannen die hard doorwerken en voorzichtig omgaan met alle meubels en spullen. We bevelen ClerTax zeker aan!

Vriendelijk, voorzichtig met de spullen en meedenken als er een probleempje opdoemt van iets waar de klant niet aan heeft gedacht. Kortom ik kan CerTax aan iedereen aanbevelen!

Het kon niet beter in een woord geweldige service

Een echte aanrader wat een geweldig familie bedrijf Iedereen wist precies wat hij moest doen Kasten en bedden uit elkaar halen en weer netjes inpakken en uitpakken KLASSE. Dank jullie firma Cler Tax Vriendelijke groet van Bert Camp

Fantastisch!

Als je wil dat er tijdens een verhuizing alles uit handen wordt genomen, moet je Clertax bellen! Binnen 4 uur ons oude appartement leeg gehaald en weer opgebouwd in onze nieuwe woning. Vriendelijke jongens die voorzichtig te werk gaan!

De verhuismannen ontzorgen echt!

De verhuizing ging zeer zorgvuldig, vlot, en de verhuismannen zorgen ervoor dat de nodige stress werd weggenomen door hun fijne manier van werken. Grote complimenten naar het team van Clertax!

Aanrader!

Fijne en vakkundige verhuizing: vriendelijke mensen, dozen en inpakmateriaal werden ruim op tijd geleverd en alle spullen zijn netjes en veilig verplaatst. En echt mega snel: mijn apartment op de 2e verdieping (geen lift) was binnen 1,5u leeg en de hele inboedel stond binnen 3u in mijn nieuwe apartment op de 3e verdieping (wederom geen lift). Kortom een hele goede investering, ik kan dit iedereen aanraden!

Harde werkers, snelle verhuizing

De verhuizing verliep vlot en goed.

Super service

Onze verhuizing is snel en soepel gegaan. Wij zijn erg tevreden.

Super bedrijf

Onze ervaring met het verhuisbedrijf ClerTax en zijn medewerkers is en was top! Zij komen hun afspraken na, werken goed door. We kunnen alleen maar lof over ze spreken. Hierbij raadt ik iedereen aan die een verhuisbedrijf nodig heeft om met verhuisbedrijf ClerTax in zee te gaan.