Zeer tevreden!

Al 2 keer gebruik gemaakt van dit verhuurbedrijf. Ze gaan professioneel te werk. Zeer tevreden

In alle talen en in alle toonsoorten: CTV zijn TÓP-verhuizers

Ze werken snel en efficient; communiceren vriendelijk, helder en uiterst correct, komen afspraken precies na; werken zorgvuldig en zorgzaam en zijn tijdens hun aanwezigheid goed gezelschap! Ze zijn super respectvol omgegaan met voor ons belangrijke spullen! They walk the extra mile!!

Alles klopte, de service, de communicatie, snelheid en accuraat..

Harde werkers, snel, goed inpakken, aardig en vriendelijk. Goede kwaliteit/prijs verhouding.

Professioneel, zorgvuldig en snel

Fijne en zorgvuldige service. Erg blij mee.

Super goed bedrijf. Houden zich aan de afspraken. Werken netjes. Echt een aanrader.

Grote aanrader

Prima prijs kwaliteit, efficiënte verhuizing, vriendelijke personeel.

Helemaal tevreden over de verhuizing!

Snelle en vakkundige verhuizing.

Kundige en snelle verhuisservice!

Zeer tevreden met de verhuizing uitgevoerd door ClerTax Verhuizingen. Tegen een scherpe prijs hebben ze uitstekend werk geleverd. Ze werken snel en kundig.

zeer tevreden!!

Zeer kundig en voorzichtig met de te verhuizen spullen. Ontzorgend!

goed geregeld

komen afspraken na zijn voorzichtig met spullen en zetten alles netjes neer zoals jij wilt

Ik heb een zeer prettige, snelle en zorgvuldige verhuizing ervaren met de heren van ClerTax.

Ik heb eerder ook al eens naar mijn grote tevredenheid gebruik mogen maken van de dienstverlening van ClerTax Verhuizingen. De heren werken snel, zorgvuldig, veilig en ook nog eens voor een hele betaalbare prijs.

Efficiënte en snelle service, vriendelijk personeel.

Efficiënte en snelle service, vriendelijk personeel.

Top werk van een top team.

Het Clertax-team heeft in het verleden al prima werk geleverd bij een verhuizing in België. Ook nu bij deze voor mij emotionele spoedverhuizing i.v.m. overlijden hebben ze mij uitstekend geholpen. Ze waren geduldig, rustig, behulpzaam, kundig, snel en vriendelijk. Ze gaven mij het vertrouwen dat alles in orde zou komen. De ontruiming is prima verlopen en bovendien hebben ze de woning uitstekend bezemschoon afgeleverd. Ben zéér tevreden. Veel dank aan het team van Clertax.

Goede kwaliteit van dienstverlening

verhuizing prima uitgevoerd, betrouwbaar in afspraken, sympathiek

De jongens van ClerTax Verhuizingen zijn vriendelijk, betrouwbaar, houden zich aan afspraken en zorgen ervoor dat een verhuizing ook afkomt. Netjes binnen afgesproken budget. Absolute aanrader.

Uitstekende service, komen afspraken, werken zorvuldig

Wij hebben nu voor 2e keer gebruik gemaakt van de diensten van Clertax, en wederom zijn wij zeer te spreken over dit familie bedrijf. BvS

Top service!

Alles rondom onze verhuizing vakkundig en goed geregeld door de heren van Clertax. Absoluut een aanrader!

Georganiseerd, professioneel en vakkundig!,

Een aanrader, aangename samenwerking waardoor je verhuizing gemakkelijk en snel verloopt!

Goed; Niets op aan te merken verder,

Wij bevelen ClerTax aan als verhuisbedrijf. Ze houden zich aan de afspraken, werken nauwkeurig en voorzichtig. Verder valt de prijs hartstikke mee!

Prima familiebedrijf

Ze komen hun afspraken goed na. Zorgen voor een zorgeloze verhuizing en zijn flexibel. En dat alles voor een redelijkecprijs.

Fast, reliable, detail-oriented

They took care of everything with very much attention to detail

• Would you recommend us? Yes

Service gerichte firma

Heel flexibel qua wijzigingen, snelle opvolging en terugbelafspraken. Geduldige verhuizers die met beleid hun taken vervullen

Professioneel verhuisbedrijf

Alles zeer netjes ingepakt, de verhuizers weten van aanpakken. Zijn goed op elkaar ingespeeld. Zeer tevreden over hun werkwijze.

Geweldig verhuisbedrijf!!!

Heel voorzichtig en secuur? Niets is hun teveel. Zeke 5-sterren waard.

Great moving service

Very nice guys. Movers were very helpful and easy going.

• Would you recommend us? Yes