Top service!

Alles rondom onze verhuizing vakkundig en goed geregeld door de heren van Clertax. Absoluut een aanrader!

Georganiseerd, professioneel en vakkundig!,

Een aanrader, aangename samenwerking waardoor je verhuizing gemakkelijk en snel verloopt!

Goed; Niets op aan te merken verder,

Wij bevelen ClerTax aan als verhuisbedrijf. Ze houden zich aan de afspraken, werken nauwkeurig en voorzichtig. Verder valt de prijs hartstikke mee!

Prima familiebedrijf

Ze komen hun afspraken goed na. Zorgen voor een zorgeloze verhuizing en zijn flexibel. En dat alles voor een redelijkecprijs.

Fast, reliable, detail-oriented

They took care of everything with very much attention to detail

Service gerichte firma

Heel flexibel qua wijzigingen, snelle opvolging en terugbelafspraken. Geduldige verhuizers die met beleid hun taken vervullen

Professioneel verhuisbedrijf

Alles zeer netjes ingepakt, de verhuizers weten van aanpakken. Zijn goed op elkaar ingespeeld. Zeer tevreden over hun werkwijze.

Geweldig verhuisbedrijf!!!

Heel voorzichtig en secuur? Niets is hun teveel. Zeke 5-sterren waard.

Great moving service

Very nice guys. Movers were very helpful and easy going.

perfecte service

goede service, jongens waren erg netjes en beleefd, en hebben alles goed verhuisd, wij zijn zeer tevreden.

Voor de 2e keer al heel professioneel, snel en super goed geholpen.

Wij zijn heel tevreden en radden dit familiebedrijf aan!

Super fijne firma

Goede communicatie op een vriendelijke manier. Goede uitleg over gang van zaken. Geeft een vertrouwd gevoel zodat je dierbare spullen veilig verhuisd en/of opgeslagen worden. Verhuizing snel en vakkundig gedaan. Heel tevreden.

Wederom heel tevreden

In no time 2 wasmachines vlekkeloos verhuisd.

Echt aan te bevelen !!!

Via kennis bij dit verhuisbedrijf terecht gekomen, nadat ik haar vertelde wat de offerte was bij gerenommeerd bedrijf uit regio was. Deze mannen deden het voor de helft! En is dat dan ook de helft zo goed ? Nee echt niet, wij zijn super tevreden !!! En zal hun overal aanraden. Benadering en omgang was heel gemoedelijk en correct. De mannen werken hard , snel en laten alles keurig achter. Wij zeggen....... een aanrader

Prima service voor een goede prijs

Fijn contact, snelle service. Afspraak is afspraak.

Zeer betrouwbaar

Afspraak is afspraak. Stip op tijd, geen schade en perfect afgeleverd.

Reasonable price, fast and careful service

Professional service, at the same time they were really careful about the stuff and house. I truly suggest them. If I need to move again, first I would contact them for sure.

• Would you recommend us? Yes

Voor mij perfecte dienstverlening en verhuisservice!

Goede en duidelijke offerte. Hard en snel werkend team van drie man. Weten van aanpakken. Rekenhoudend met mijn wensen. Betrouwbaar. Transparante factuur. Van harte aan te bevelen!

Een echte aanrader!

De heren werken netjes, snel en leveren vakwerk af. De communicatie met het bedrijf verliep prima, dozen en inpak artikelen werden op tijd geleverd. Daarnaast hebben ze een aanbod dat past bij je budget. Ik raad Clertax zeer zeker aan!

Prettig en kundig

Vriendelijk, kundig en prettig in omgang, werken netjes

Alles prima geregeld

Alles prima en conform afspraak verzorgd

Verhuizen was nog nooit zo relaxed!

Als echt familiebedrijf is iedereen op elkaar ingespeeld en wordt de hele verhuizing doordacht gecoördineerd. Niets was hen teveel moeite. Onze verhuizing verliep op rolletjes en werd dankzij het Clertax team een leuke dag zonder stress! Absoluut een aanrader !

Snel, kundig en vooral professioneel

Ontzettend blij dat we Clertax hebben ingeschakeld voor de verhuizing van onze grote spullen. Er werd van tevoren duidelijk gecommuniceerd over wat we konden verwachten. Op de dag zelf verliep alles vlekkeloos en werd alles snel maar met grote zorg verpakt, ingeruimd en verhuist. Na iets meer dan een halve dag was alles geregeld. Kortom: absolute aanrader.

Voor de volle 100% tevreden

Voor ons was het de eerste keer dat we een verhuizing lieten uitvoeren. Natuurlijk kun je veel zelf doen, maar deze klus, met verhuislift, werd door de vakmensen van ClerTax professioneel en snel uitgevoerd. Een aanrader dit familie bedrijf met hart voor de zaak.

Professionele en adequate wijze verhuisd.

Komt afspraken goed na.Geordend en constructief.