Aanrader !!

Voor de tweede maal Clertax gevraagd me te helpen bij de verhuizing. Nu van Eijsden naar Leiden en wederom zeer tevreden. Present op de afgesproken tijd, gaan zorgvuldig met spullen om, vriendelijke in contact. Heel blij mee !!

Zeer tevreden, de inboedel is keurig terecht gekomen op de nieuwe locatie.

Zeer tevreden!!

Goed op elkaar ingespeeld team!

Onze verhuizing van Eijsden naar Roermond is heel soepel verlopen, dankzij het geweldige team van Clertax. Efficiënt en accuraat. Iedereen wist wat hij moest doen, waardoor onze verhuizing vlekkeloos is verlopen.

Top !!

Alles klopt, tot de volgende verhuizing. Dank jullie wel!!

Prima service, zoals we gewend zijn.

Heel tevreden over de geleverde dienstverlening, alles volgens afspraak en woning is netjes opgeleverd.

Uitstekend en vlot verlopen

Net als vorige ervaringen zeer Betrouwbaar en hulpvaardig!

Prima service tegen correcte prijs

Prima service tegen goede prijs Vriendelijke medewerkers die rustig en correct alles verhuizen en demonteren en weer monteren ter plaatse

Goede communicatie, snelle afhandeling en goed vakmanschap.

Er wordt goed gecommuniceerd vooraf, de verhuizing verliep soepel en snel. Vriendelijke mensen.

Wat een fijn team. Puur vakmanschap !

Alles wat enigszins kwetsbaar was, werd met uiterste voorzichtigheid ingepakt en behandeld. Snel, maar met de nodige voorzichtigheid. Dit bedrijf beveel ik van harte aan.

Goedwerkend verhuisteam, dat doet wat ze zeggen.

Zonder problemen verhuisd naar nieuw adres, door een topteam.

Alles ging zo snel en zo professioneel.

De verhuizing verliep zo vlot en snel. De mannen zijn echte professionals. Ik ben blij dat wij Clertax hebben ingeschakeld. Wij hadden totaal geen zorgen tijdens onze verhuisdag. Verder wordt er ook echt meegedacht en is de communicatie uitstekend.

Werken netjes en snel.

Al het personeel was vriendelijk en deden goed hun werk. We zijn dik tevreden over ClerTax Verhuizingen.

Helemaal tevreden.

Er worden duidelijke afspraken gemaakt over wat te doen en de prijs. Ze gaan zorgvuldig om met de spullen en werken goed door. Zeker voor herhaling vatbaar!

Betrouwbaar en professioneel

Erg betrouwbaar, kundig en harde werkers!

Prima service. Verhuizing goed uitgevoerd

Alles is door Nicky Clermonts prima uitgevoerd. Ook de kosten van de verhuizing zijn heel redelijk. Prima service.

Snelle en kundige verhuisservice

Wij zijn op heel prettige wijze verhuisd met Clertax. Nicky en zijn collega’s zijn kundige professionals die op snelle maar secure wijze te werk gaan. De communicatie met Nicky verloopt heel prettig. Echt een aanrader!

Super!

Nicky en zijn collega's zijn echte vaklui. De vriendelijkheid, de behulpzaamheid, niets is te gek: een eerste ervaring met ontspannen verhuizen voor ons. Wij zouden ClerTax 100% aanbevelen.

Top service!

Persoonlijk, eerlijk en oprecht.... super service, goede begeleiding en goed meedenken! Top personeel, heel tevreden! Wij gaan niet meer zo snel verhuizen maar mocht t zijn, zou ik meteen jullie weer contacteren! Daanke

Zeer vakkundige verhuizers

Hele fijne ervaring met dit bedrijf op alle vlakken.

Snel en vakkundig verhuisd

Corre te medewerkers die zorgvuldig met onze spullen zijn omgegaan. We waren snel over naar het nieuwe adres.

Deskundig, behulpzame en ontzorgende medewerkers !

Zeer aan te bevelen bedrijf! In een toch altijd "stressvolle" verhuizing, goed en behulpzaam verhuisd! Deskundige medewerkers, vriendelijk en snel maar met respect voor de spullen! Kortom een aanrader!

Super service!

Goede service, aardige heren. Alles was snel en goed verhuisd! Zeker een aanrader!

Clertax is fantastisch vriendelijke personeel goed werk afgeleverd

Mijn ervaring met clertax is ontzettend goed bij iedereen beveel ik dit bedrijf aan

betrouwbaar, deskundig en dienstverlenend

Clertax neemt al je verhuiszorg uit handen, zo wordt het toch een pretje. Zij nemen alle stress weg. Bravo voor Nicky Clermont en medewerkers.

Top service!

Erg blij met onze keuze voor Clertax. De verhuizing van onze (schoon)moeder werd zeer vakkundig gedaan. Snel, veilig en niet duur. Wat wil je nog meer? Ook zeer vriendelijke verhuizers. Kortom: een echte aanrader. Dus bij een verhuizing is Clertax de juiste keuze.