Uitstekend vakmanschap en professionele service

Wij zijn enorm tevreden over de behandeling (schuren en oliën) van zowel onze olijfessen vloer (benedenverdieping) als onze lamelparket vloer (eerste verdieping). De vloeren waren in de loop der jaren enorm vergeeld maar stralen nu als nooit tevoren! Op de eerste verdieping hebben wij er bovendien voor gekozen om een houten voorzetschouw te verwijderen. Hierdoor ontstond er echter een paar centimeter ruimte tussen de lamelparket vloer en de schouw. De medewerker heeft dit euvel vakkundig verholpen door een stukje restvloer uit een van onze inbouwkasten te gebruiken om deze ruimte op te vullen. Na het schuren en oliën van de complete vloer is het verschil nauwelijks zichtbaar. De medewerker verstaat zijn vak!

Vakkundige reparatie

Al veertig jaar ligt de parketvloer op de benedenverdieping. Nu had ik schade in de hal: een stuk vloer is om onverklaarbare reden omhoog gekomen. De medewerkers van MP Schuurtechniek hebben dit stuk vakkundig gerepareerd, geschuurd en opnieuw in de was gezet. Mooi stukje werk!

Geweldig Resultaat!

De opdracht gegund aan Marco van MP Schuurtechniek vanwege de goede recensies en de prettige en professionele manier van contact omtrent de klus. Wat zijn ze blij met deze keuze! Alle verwachtingen zijn overtroffen, we kunnen zeggen dat vloer zeer vakkundig is gerenoveerd en hij is mooier geworden dan we hadden gedacht. De communicatie is ook erg goed verlopen en vonden het eigenlijk jammer dat klus klaar was, de mensen verstaan hun vak, zijn zeer prettig en professioneel in de omgang en doen wat ze zeggen echt top! Bedankt Marco en team! In vervolg gaan we zeker weer voor jullie!

Na de behandeling hebben we een schitterende vloer terug gekregen

Door schade aan houten vloer (schuurvlekken en water) hebben we na de behandeling (reinigen en opnieuw oliën) door een vriendelijke en aardige parketeur binnen 1 dag, met ook nog een mooie prijs/kwaliteit verhouding, een schitterende vloer terug gekregen.

Stipt, vakkundig werk, afspraak is afspraak, geen verassingen

Aanvraag : parket schuren en in olie zetten Op het afgesproken tijdstip is Marco bij ons langs geweest om de situatie in te schatten en de staat van het parket te bekijken. Na een aantal tips van hem de opdracht laten uitvoeren op een vooraf afgesproken datum. Collega medewerker is de opdracht komen uitvoeren zoals afgesproken met Marco, precies op de afgesproken dag en tijd. vooraf nog even een telefoontje gekregen wanneer hjij precies bij ons zou aanwezig zijn. Perfecte planning ! Indien problemen ( bij ons een lekkende radiator) netjes telefonisch contact opgenomen met ons en de planning verder besproken. Tenslotte is het schuren en afwerken van het parket en het plaatsen VAKKUNDIG uitgevoerd en compleet volgens onze verwachtingen. Proficiat aan Marco en zijn collega voor het vakkundig werk en samenwerking !!! Zeker 100% aan te bevelen !! Gr. Gerard

Beste Gerard, Goed om te horen dat jullie tevreden zijn. Nogmaals bedankt voor de opdracht en jullie gastvrijheid. Mochten er nog vragen zijn omtrent de vloer dan hoor ik het graag Groeten en alvast fijne dagen. Groeten, Marco 0654 340517

Leveren goed werk

Leuke vakmensen,vloer is weer als nieuw

100% satisfied with the result and sevice

I am very pleased with the result. I have had my violin teaching studio floor sanded and varnished. It looks like new! Marco and employee were very friendly and professional and were always easy to contact. They responded quickly to any questions.

Geweldig resultaat

De renovatie kan stressvol zijn, maar de samenwerking met Marco en medewerker was een genoegen. Ze waren erg verantwoordelijk, de communicatie was uitstekend. Onze parket was erg bekrast en vies na vorige eigenaren. Nadat de medewerker zijn werk heeft gedaan, ziet het appartement er zoveel beter uit, de vloer glanst. Ik raad dit bedrijf aan!

Prima service en vriendelijke mannen

De mannen die de vloer kwamen schuren waren heel vriendelijk en kundig. De vloer ziet er werkelijk uit als nieuw!

Top klus opgeleverd

Wij zijn zeer tevreden over de behandeling (schuren en oliën) van onze eikenhouten vloer. Prachtig eindresultaat. De werkzaamheden zijn uitgevoerd door de medewerker. De medewerker is naast een gepassioneerde vakman ook een vriendelijke sympathieke vent. Top mannen bedankt!

Uitstekend advies en service

Wij kregen uitstekend advies over ons houten aanrechtblad en konden altijd bellen met vragen.

Dik tevreden!

Onze ervaring met dhr. Marco vd Linden is heel positief. Marco reageert snel en reageert adequaat bij problemen. Marco heeft gevoel voor zijn product (de houten vloer) en werkt netjes en secuur. Onze klassieke visgraatparket vloer is op enkele plekken aangeheeld, opnieuw geschuurd en in de olie gezet. De vloer ziet er weer geweldig uit. Wij raden MP Schuurtechniek in de persoon van dhr. Marco vd Linden van harte aan. fam. Baas- de Groot Culemborg

Prettige communicatie, uitstekend resultaat.

Er is uitstekend werk afgeleverd door MP Schuurtechniek. Directe en prettige communicatie met Marco van der Linden. Denkt proactief mee, rekent een eerlijke (all-in) prijs en levert bovenal een uitstekend resultaat. Daarnaast nog geholpen door Marco in een klein neven project. Ook de eikenhouten plank op onze tv meubel heeft nu dezelfde behandeling gekregen en past precies bij de vloer. Met andere woorden, MP Schuurtechniek is een absolute aanrader!

Vakkundig en prettig

Zeer prettige ervaring met dit bedrijf ! Nette kerels die hun vak goed verstaan en ook goede omgangsvormen hebben

Goede communicatie, goed in meedenken en oplossingen zoeken

Ik had direct een reactie op mijn klus. De communicatie verliep soepel, duidelijk, concreet en direct. Maken van een afspraak ging goed. Zelfs toen de medewerker net een aanrijding had gekregen belde hij ook naar mij om de afspraak af te zeggen: passie voor het werk! Uiteindelijk zorgde problemen met de vloer dat de opdracht niet kon doorgaan. Ook toen werd nog meegedacht aan oplossingen. Groot compliment voor deze zaak!

Vakwerk, snel en professioneel.

PerfectE vloer. Stuk aan geheeld, schuren en oliën. Ontzettend blij mee!

Uitstekende ervaring

Goede afspraken die worden nagekomen. Denken goed mee en prettig in het contact. Uitstekende kwaliteit van schuren en lakken.

Vakkundig; met geweldig resultaat

Eerste contact met Marco verliep gelijk goed en gaf vertrouwen in een goed eindresultaat door MP Schuurtechniek. De vloer is vervolgens door de medewerker vakkundig geschuurd en in de lak gezet. Er is echt top werk geleverd. De verwachtingen zijn meer dan waargemaakt. De 25 jaar oude vloer ziet er weer uit als nieuw! Wij zijn er super blij mee! Medewerker bedankt voor het meedenken en flexibiliteit!

Goede heldere afspraken en goed resultaat.

Marco komt zijn afspraken na en leverde prima kwaliteit. Flexibel in zijn werk.

Onze vloer weer als nieuw!

Marco heeft uitstekend werk verricht. Onze vloer ziet er echt weer uit als nieuw. In twee dagen is alles geschuurd, gekleurd en (mat) gelakt. Marco werkt, snel, secuur en schoon voor een prima prijs.

Mijn parketvloeren prima geschuurd en gelakt

Mijn 2 parketvloeren werden prima geschuurd en gelakt, ziet er weer mooi uit. Prijs was beter dan de concurrerende offerte. Duidelijke communicaties vooraf, tijdens en na. Tevreden klant.

Zeer goed en vakkundig gedaan

Wij hebben een vervuilde parketvloer door Marco en collega's laten schuren en oliën. Na een aantal offertes te hebben pgevraagd, hebben Marco uitgenodigd voor een gesprek. Op basis van zijn offerte, zijn kundigheid en persoonlijkheid hebben we de opdracht gegund. Wij zijn uitermate tevreden met het resultaat en bevelen hem van harte aan. Cobie en Dirk de Groot.

Vakkundig en vriendelijk

Zoals in titel beschreven, vakkundige en vriendelijke mensen. Ik ben zeer tevreden met het resultaat!

Super in resultaat en service

Na lang zoeken uitgekomen bij Marco. Hij was de enige van een aantal gecontacteerde bedrijven die langskwam om te bekijken wat de mogelijkheden waren en advies te geven. Het resultaat mocht er zeker zijn! De lak bleek echter te mat te zijn geleverd vanaf de fabriek. Een nieuwe lak laag was nodig. Samen zijn we tot een oplossing gekomen die ons zo min mogelijk overlast zou geven, waarbij Marco super flexibel was in de mogelijkheden. Ofwel, aanrader voor iedereen. Niet alleen in het resultaat, maar ook in de service.

Vakwerk met in combinatie met goede service uitstekend resultaat!

We hebben onze merbau houten vloer laten schuren en lakken waardoor hij van een hele donkerrode vloer naar een prachtige wat lichtere gegaan is. Marco heeft verstand van het vak, oog voor detail en zet kwaliteit bovenaan. Goede service en communicatie. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen wanneer je je houten vloer weer een opknapbeurt wil geven!