Goede en snelle service

Na onze offerteaanvraag was er snel persoonlijk contact waarbij Marco duidelijk aangaf wat de mogelijkheden voor de vloerrenovatie waren en wat de kosten zouden zijn. De werkzaamheden zijn vervolgens keurig uitgevoerd. Richard heeft onze vloer in een paar uur tijd weer bijna als nieuw gemaakt en alles heel netjes achtergelaten. Wij zijn heel tevreden!

Vakkundig bedrijf

Wij kochten een huis met parket die wel een opfrisbeurt kon gebruiken. Na inspectie duidelijke informatie gekregen en afspraken gemaakt die netjes nagekomen zijn. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat! Als u met een gerust hart uw parket wil laten behandelen, is MP schuurtechniek zeker aan te raden!

Echt vakwerk!

Wij hebben, Marco, Martin en Ries over de 'vloer' gehad. Intake erg professioneel. Tijdens de klus kwamen onvoorziene problemen naar voren die ze geweldig hebben opgelost. Meedenken, checken bij de klant en bij elkaar om tot de beste oplossing danwel advies te komen. We zijn meer dan tevreden. Een aanrader!!

Uitstekend bedrijf dat ik van harte kan aanbevelen

Bij de inspectie van onze 18 jaar oude parketvloer door Marco bleek al dat hij veel kennis van zaken had. Advies was om de vloer te schuren en drie keer af te lakken met Skylt lak. De offerte was keurig en volledig en de prijs concurrerend. Afspraak gemaakt voor april. In twee dagen zijn alle afgesproken bewerkingen verricht. De vloer is weer als nieuw. Kortom, prima bedrijf dat zijn afspraken nakomt!

Vriendelijk, goed contact en snel geregeld

Marco was op redelijk korte termijn beschikbaar. Hij reageerde snel op onze appjes en was vriendelijk bij de keren dat hij langs kwam.

Onze houten vloer is weer prachtig dankzij de mannen van Schuurtechniek!

Wij zijn heel blij dat we de professionals van Schuurtechniek hebben gevonden om onze houten vloer te repareren en te renoveren. De vloer ziet er uit als nieuw weer ! De mannen waren netjes, vriendelijk en hadden goede oplossingen voor de mankementen van de vloer, die ze ook vakkundig hebben opgelost. We genieten er nu weer vannen vinden het bijna zonde om de kamers weer in te richten.

Vloer als nieuw door fijn bedrijf!

MP Schuurtechniek heeft van onze oude beschadigde eiken vloer weer een prachtige vloer gemaakt, en deze ziet er weer als nieuw uit. Behalve dat ze goed werk hebben geleverd, was het prettig dat ze eerst kwamen kijken en dat er goed en duidelijk werd gecommuniceerd door alle betrokkenen.

Vakwerk!

Een ontzettend vakbekwame man. Fijn contact zowel telefonisch als via whatsapp. Daarnaast, niet geheel onbelangrijk, een waanzinnig eindresultaat. We zijn heel blij met Marco en zijn mannen!

Vloer is perfect en als nieuw opgeleverd.

Adres van MP Schuurtechniek viavia gekregen. Is toch altijd een beetje spannend met wie je in zee gaat. Keurig bedrijf met erg vriendelijk en ter zake kundig personeel. Van begin tot eind (opnemen werk, offreren, werkzaamheden vloer) verliep alles naar wens. Wij hebben de vloer mat af laten lakken, hebben duidelijke instructies gekregen over bijv. belastbaarheid vloer in de eerste dagen en wanneer weer dweilen en met welk middel. Kortom, met dit bedrijf kunt u met een gerust hart zaken doen!

Professioneel werk

Afgelopen 2 weken heeft Richard van MP Schuurtechniek het parket in onze en suite woonkamer van 60m2 geschuurd en op kleur behandeld. Een beschaafde en vriendelijke professional die erg goed werk heeft afgeleverd. Zeer tevreden dus. Ook het leveren van plinten en schoonmaakmiddel geen probleem.

Er wordt prima vakwerk geleverd

MP schuurtechniek heeft vakmensen in dienst die met passie en plezier hun werk verrichten. Ze komen ook hun afspraken na. Wij hadden niet verwacht dat het parket er zo van zou opknappen. Het lijkt weer als nieuw en kunnen er nu weer jaren tegen. Absolute aanrader.

Uiterst tevreden!

Het parket ziet er prachtig uit. We zijn zeer tevreden over het resultaat en de prettige wijze waarop de werkzaamheden zijn uitgevoerd.

Keurig uitgevoerd wat ze vooraf beloofd hebben.

Twee minuten nadat de eigenaar van MP Schuurtechniek binnen was om te kijken hoe de staat van de 'oude' vloer was, lag hij al op z'n knieen het hout te keuren.. Je ziet het meteen, dit is een vakman ! Hij is het schuren niet zelf komen doen, maar zijn jonge collega had alle finesses al in zijn vingers. Weinig overlast door herrie of stof, en alles meteen opgeruimd. De vloer ligt er weer prachtig bij ! Blij mee !

Erg tevreden

Wij zijn erg tevreden met MP schuurtechniek. Je wordt als klant vriendelijk behandeld en het resultaat is naar wens.

Goede service en mooi resultaat

Wij zijn erg tevreden over het mooie resultaat en de goede communicatie.

Vakkundig, stipt en netjes

Uitgebreid advies op basis van de vloerschouw. Vakkundig en snelle uitvoering! Nette en professionele mensen waar ik mijn huis zonder zorgen in handen heb kunnen geven.

wat een geweldig bedrijf- topservice en eerlijkheid en goed advies

Marco beoordeelde onze vloer, gaf deskundig advies. de werkzaamheden werden stip eb vakkundig door zeer vriendelijke mensen en Marco zelf uitgevoerd. Als extra service kwam hij een maand later de vloer nogmaals controleren en op een paar plekjes, waar de honden iets te enthousiast werden, kosteloos bijwerken. topbedrijf, vakmensen, eerlijk en oprechte adviezen en een echte aanrader!

Goedenavond, Nogmaals bedankt voor de opdracht en jullie gastvrijheid. De vloer ziet er weer prachtig uit. Bel mij aub in september zodat de krassen vd hond kan bijwerken. Groeten Marco

Fijn bedrijf dat afspraken nakomt en goed werk levert

Bij ons is een oude vloer (18 jaar) van het type Robijn (met voorheen osmo wax) geschuurd. Tevens hebben we in een nieuwe aanbouw dezelfde vloer gelegd. Het geheel is geschuurd en opnieuw gelakt. Prachtig resultaat! Heren werken netjes en vriendelijk. Tevens alle plinten door hun laten vervangen. Met ons 30tiger jaren huis met allemaal hoeken en niet haakse verbindingen een uitdaging die zij uitstekend hebben uitgevoerd. Heel fijn bedrijf!

Goede afspraken en prachtig resultaat

MP Schuurtechniek kon op korte termijn langskomen om de vloer te bekijken. Het was meteen duidelijk dat men verstand van zaken had. Goed geadviseerd over de mogelijke werkwijzen. De klus is keurig uitgevoerd waarbij er goed overleg was. De vloer kan er weer tegen.

Na 17 jaar kon onze parketvloer wel een opknapbeurt gebruiken. Schuren en 3 x lakken. Marco beloofde een mooie vloer maar het resultaat is nog beter: het lijkt wel splinternieuw. Wij zijn het huis ontvlucht en toen we thuis kwamen werden we zeer prettig verrast. Een absolute aanrader!!!

Erg blij met het eindresultaat

In februari 2023 hebben wij onze vloer laten whitewashen en lakken. De vloer was circa 40 jaar niet behandeld en had flinke slijtage. Hier is echter niks meer van terug te zien en door de whitewash (double Alasken white) nu een hele andere frisse look. De medewerkers waren erg vriendelijk, enthousiast en meedenkend. Zo hebben wij de plinten zelf gezet om kosten te besparen en mochten wij de plinten zelfs tegen kostprijs afnemen.

Ongelooflijk positief!

Voor mijn appartement in Antwerpen had ik uit kostenoverweging geprobeerd zelf te schuren en te behandelen. Dat bleek geen goed idee te zijn. Ik heb de parket beschadigd en krassen gemaakt en was ook niet tevreden met hoe de kleur eruit kwam. De professionals van MP Schuurtechniek zijn mij heel snel (week tussen eerste contact en de effectieve uitvoering!) uit de brand komen helpen. Ongelooflijk hoe deze mannen alle schade hebben hersteld! Mannen zijn ontzettend vriendelijk en beleefd, waren op tijd, hebben alles weer netjes achtergelaten. Snel uitgevoerd en voor een scherpe prijs. Als ik had geweten hoe vlot het kan gaan had ik er nooit zelf aan begonnen en meteen door Marco en zijn team laten uitvoeren. Ik kan hen iedereen aanbevelen!

Vakmanschap met super resultaat

Mensen met verstand van zaken. Konden een aantal plekken waar schade door water was zelfs mooi herstellen. Van een teakhouten vloer met Skylt-lak een heel mooie egale vloer met prachtige kleur gemaakt. Bedankt!

Vakwerk en komen afspraken na.

De vakman kwam keurig op tijd en leverde goed werk af. De communicatie met Marco verliep prima. Maanden geleden de datum van en de uitvoering afgesproken en het werk werd op deze datum keurig volgens afspraak uitgevoerd.

wij zijn er blij mee zoals afgesproken en afgewerkt is.

Buitengewoon mooi, perfect geschuurd en gelakt met plinten aangebracht. MP Schuurtechniek is gewoon aan te bevelen voor een schitterende afgewerkte parketvoer.