Dik tevreden!

Onze ervaring met dhr. Marco vd Linden is heel positief. Marco reageert snel en reageert adequaat bij problemen. Marco heeft gevoel voor zijn product (de houten vloer) en werkt netjes en secuur. Onze klassieke visgraatparket vloer is op enkele plekken aangeheeld, opnieuw geschuurd en in de olie gezet. De vloer ziet er weer geweldig uit. Wij raden MP Schuurtechniek in de persoon van dhr. Marco vd Linden van harte aan. fam. Baas- de Groot Culemborg

Prettige communicatie, uitstekend resultaat.

Er is uitstekend werk afgeleverd door MP Schuurtechniek. Directe en prettige communicatie met Marco van der Linden. Denkt proactief mee, rekent een eerlijke (all-in) prijs en levert bovenal een uitstekend resultaat. Daarnaast nog geholpen door Marco in een klein neven project. Ook de eikenhouten plank op onze tv meubel heeft nu dezelfde behandeling gekregen en past precies bij de vloer. Met andere woorden, MP Schuurtechniek is een absolute aanrader!

Vakkundig en prettig

Zeer prettige ervaring met dit bedrijf ! Nette kerels die hun vak goed verstaan en ook goede omgangsvormen hebben

Goede communicatie, goed in meedenken en oplossingen zoeken

Ik had direct een reactie op mijn klus. De communicatie verliep soepel, duidelijk, concreet en direct. Maken van een afspraak ging goed. Zelfs toen de medewerker net een aanrijding had gekregen belde hij ook naar mij om de afspraak af te zeggen: passie voor het werk! Uiteindelijk zorgde problemen met de vloer dat de opdracht niet kon doorgaan. Ook toen werd nog meegedacht aan oplossingen. Groot compliment voor deze zaak!

Vakwerk, snel en professioneel.

PerfectE vloer. Stuk aan geheeld, schuren en oliën. Ontzettend blij mee!

Uitstekende ervaring

Goede afspraken die worden nagekomen. Denken goed mee en prettig in het contact. Uitstekende kwaliteit van schuren en lakken.

Vakkundig; met geweldig resultaat

Eerste contact met Marco verliep gelijk goed en gaf vertrouwen in een goed eindresultaat door MP Schuurtechniek. De vloer is vervolgens door Alex vakkundig geschuurd en in de lak gezet. Er is echt top werk geleverd. De verwachtingen zijn meer dan waargemaakt. De 25 jaar oude vloer ziet er weer uit als nieuw! Wij zijn er super blij mee! Alex bedankt voor het meedenken en flexibiliteit!

Goede heldere afspraken en goed resultaat.

Marco komt zijn afspraken na en leverde prima kwaliteit. Flexibel in zijn werk.

Onze vloer weer als nieuw!

Marco heeft uitstekend werk verricht. Onze vloer ziet er echt weer uit als nieuw. In twee dagen is alles geschuurd, gekleurd en (mat) gelakt. Marco werkt, snel, secuur en schoon voor een prima prijs.

Mijn parketvloeren prima geschuurd en gelakt

Mijn 2 parketvloeren werden prima geschuurd en gelakt, ziet er weer mooi uit. Prijs was beter dan de concurrerende offerte. Duidelijke communicaties vooraf, tijdens en na. Tevreden klant.

Zeer goed en vakkundig gedaan

Wij hebben een vervuilde parketvloer door Marco en collega's laten schuren en oliën. Na een aantal offertes te hebben pgevraagd, hebben Marco uitgenodigd voor een gesprek. Op basis van zijn offerte, zijn kundigheid en persoonlijkheid hebben we de opdracht gegund. Wij zijn uitermate tevreden met het resultaat en bevelen hem van harte aan. Cobie en Dirk de Groot.

Vakkundig en vriendelijk

Zoals in titel beschreven, vakkundige en vriendelijke mensen. Ik ben zeer tevreden met het resultaat!

Super in resultaat en service

Na lang zoeken uitgekomen bij Marco. Hij was de enige van een aantal gecontacteerde bedrijven die langskwam om te bekijken wat de mogelijkheden waren en advies te geven. Het resultaat mocht er zeker zijn! De lak bleek echter te mat te zijn geleverd vanaf de fabriek. Een nieuwe lak laag was nodig. Samen zijn we tot een oplossing gekomen die ons zo min mogelijk overlast zou geven, waarbij Marco super flexibel was in de mogelijkheden. Ofwel, aanrader voor iedereen. Niet alleen in het resultaat, maar ook in de service.

Vakwerk met in combinatie met goede service uitstekend resultaat!

We hebben onze merbau houten vloer laten schuren en lakken waardoor hij van een hele donkerrode vloer naar een prachtige wat lichtere gegaan is. Marco heeft verstand van het vak, oog voor detail en zet kwaliteit bovenaan. Goede service en communicatie. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen wanneer je je houten vloer weer een opknapbeurt wil geven!

Prachtig! Alsof we een nieuwe vloer hebben!

Zeer klantvriendelijk, werken netjes, sturen updates gedurende het proces. Vakwerk!

Prachtige vloer opgeleverd!

In het begin is er wat mis gegaan in de communicatie, maar dat is heel goed opgepakt door Marco. Alex heeft een prachtige vloer opgeleverd! We hadden een tapis visgraat vloer liggen met heeeeel veel vlekken. Daar zie je nu helemaal niets meer van terug! De vloer ziet er als nieuw uit. Alex gaat lang door tot het af is en gaat gedetailleerd te werk. Top!

Marco en team zijn vakmannen!

Marco begreep ons direct, denkt goed mee en voldeed aan alle verwachtingen.

Keurig en goed werk geleverd. Resultaat boven verwachting.

Marco heeft onze parketvloer na 20 jaar weer als nieuw gemaakt. Na mijn overtuiging is hij mooier dan bij nieuw. We hebben weer een chique vloer. Frans

Super nette vloer

Vlotte communicatie en een eindresultaat waar we op hoopten. Vloer ziet er uit als splinternieuw.

Vloer ziet er weer als nieuw uit. Top prestatie!

Marco communiceert goed. Is flexibel en oplossingsgericht ingesteld. De tapies vloer ligt er weer als nieuw bij, thnx

Ik woon voor het eerst in een huis met parket en heb dus weinig ervaring met het onderhoud van dergelijke vloeren. Ik had een offerte laten maken voor schuren en opnieuw in de olie zetten. Parketteur Marco is binnen twee dagen na offerte aanvraag bij ons thuis gekomen om advies op maat te geven. Het advies was heel duidelijk en eerlijk: groot onderhoud niet nodig een goed advies over welke producten we kunnen kopen om het parket zelf heel makkelijk te onderhouden. Dit eerlijke advies scheelde ons 2000 euro in kosten. Erg gewaardeerd en fijn om te weten hoe we in de komende jaren op de beste manier ons parket kunnen onderhouden. Ik beveel dit bedrijf zeker aan: snel, eerlijk, vriendelijk en behulpzaam!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Kennis & vakmanschap

Vakmannen met passie voor vloeren. Zelfs een enorm beschadigde maple vloer van 25 jaar oud, is hersteld in prachtige staat. Echt heel mooi. En verder oprecht vriendelijke open mensen, die weten wat ze doen, hoe ze het doen in vlot tempo en voor een goede prijs.

• Kennis & vakmanschap

Super happy with Marco's work. Very professional. Highly recommend him.

Zeer prettige ervaring.

• Kennis & vakmanschap

Marco heeft ervoor gezorgd dat onze parketvloer (na een nare ervaring) binnen zeer korte tijd er nu prachtig uitziet.