In één woord geweldig

Snelle reactie, op div. vragen . Hele goede uitleg en heel vriendelijk. Wij hebben 4 infraroodverwarmingspanelen aangeschaft. Gewoon goed.

Complete service, van advies tot aan follow-up na installatie!

Complete service, van advies tot aan follow-up na installatie! Betrouwbaar, allround begeleiding en nog vriendelijk ook!

Goed en duidelijk advies, werkzaamheden probleemloos uitgevoerd, perfect geholpen bij alles.

• Betrokkenheid

Na het deskundige advies van Alex besloten om in zee te gaan met Solar Drenthe. Alles werd geregeld en na het plaatsen kwam Alex uitleggen en helpen met het instellen, aflezen etc. Top service! Ook voor latere vragen neemt Alex de tijd om deze te beantwoorden.

• Betrokkenheid

Zeer kundig advies gekregen, ik had 3 leveranciers uitgenodigd om een goed vergelijk te krijgen voor dat ik een keuze kon maken. Alex Leuning van Solar-Systems Drenthe is continue betrokken geweest bij de installatie en altijd snel reageren op vragen ( tijdstip of dag maakt niet uit, binnen max 1 uur, maar meestal binnen 5 min. een reactie). Zeer bekwame monteurs die met veel tips kwamen en zeer prettig mee samen te werken! Groet, een zeer tevreden klant.

• Betrokkenheid

Er wordt goed meegedacht en zeer professioneel gewerkt, ik kan Solar-systemen ( Alex Leuning en zijn installatieteam ) van harte aanbevelen

• Betrokkenheid

De voorbereiding, met de adviseur voor installatie van de zonnepanelen, verliep uitstekend door goede gesprekken met begrip voor de uitgangspunten van de klant. Ook de installatie (buiten- en binnenshuis) leverde geen problemen op en verliep tot volle tevredenheid van de klant.

• Betrokkenheid

Prettig gesprek gehad met Alex. Legt duidelijk uit welke mogelijkheden en oplossingen er zijn m.b.t. plaatsing zonnepanelen en keuze voor type. Komt afspraken heel goed na en een levert een goede service. Aanrader !