fijn en menselijk in de omgang

vanaf de 1e dag al jaren lang als prettig ervaren

Altijd zeer compleet, vriendelijk en geduldig!!

De service en begeleiding door HinloopenKlene is altijd prettig en compleet. Zeker bij de begeleiding voor mij als startende onderneming in de creatieve sector heb ik veel gehad aan de geëngageerde houding die blijkt uit het écht meedenken met mij als ondernemer waarbij er altijd een heldere blik naar de toekomst wordt geboden.

Zeer professioneel

Mijn ervaringen zijn erg positief. Vragen en opvolging worden vlot opgepakt en krijg je waar nodig persoonlijke ondersteuning of hulp bij financiële zaken. Al jaren zeer tevreden met dit kantoor

Goeie snelle service

Sinds kort klant bij jullie. Tot nu toe erg tevreden. Facturen makkelijk te verwerken en goed bereikbaar.

Ik heb geen omkijken naar en kan terecht met al mijn vragen. E-mails worden best snel beantwoord, af en toe een persoonlijke gesprekje voor uitzoeken van dingen. Zeker een aanrader

Deskundig en behulpzaam

Al ruim 7 jaar een tevreden klant. Tijdige afhandeling, duidelijke communicatie, goed bereikbaar en klantvriendelijk.

Goed geholpen ondanks dat ik klein ben

Ondanks dat ik geen standaard klant ben met een wat gecompliceerd werk denk ik goed geholpen

Persoonlijk en meedenkend administratiekantoor

Hinloopen en Klene heeft een korte responds tijd op lopende vragen en heeft een pragmatische aanpak.

Het geeft mij een vertrouwd gevoel.

Geeft goede informatie,snel antwoord op mijn vraag en wordt netjes behandeld.

snelle en duidelijke info bij een vraag

op ieder probleem een juist antwoord

Prettig, duidelijk en snel

Een fijne samenwerking is belangrijk

Goede kennis van zaken en meedenkend

Dolf van Hinloopen Klene heeft veel kennis en denkt actief mee over mijn onderneming. De omzetting van mijn eenmanszaak naar B.V. is zonder veel moeite verlopen.

Prima solide bedrijf met kundige en hulpvaardige mensen!

Ik ben al ruim 15 jaar klant en ze hebben altijd mijn administratie en onze belastingaangiftes keurig verzorgd. Ook voor advies en begeleiding kun je hier terecht. Aanrader!

Klant vriendelijk en behulpzaam

Het was fijn om eerst een kennismaking te hebben. Ze waren allemaal heel vriendelijk en behulpzaam. Bij de volgende afspraak verliep alles vlotjes en hebben ze alles goed geregeld en ik hoefde weinig te doen. Alleen zorgen voor de juiste papieren.

Vriendelijk, behulpzaam en nauwkeurig

Fijne ervaring

Vakmanschap ten top

Al vele jaren doen deze heren onze belasting zaken, tot volle tevredenheid

Top kantoor!!!

Altijd vriendelijk, altijd op tijd, zeer laagdrempelig, zeer punctueel, ze zorgen ervoor dat ik meer geld terug krijg dan als ik zelf de papieren invul, met een gerust hart geef ik alle belastingzaken uit handen aan Hinloopen & Klene!!

Fantastisch team die altijd klaar voor je staan.

Fantastisch team die altijd klaar voor je staan.

Prettige contact

Prettige club mensen. Mis derhalve wel wat vernieuwing in manier van koppelen van boekstukken aan bank transacties en ij zou ten allertijden overzicht willen hebben in kosten en resultaat op een gemakkelijke manier.

Deskundig, accuraat, communicatief, beschikbaar als ik ze nodig heb

Zie boven

Voel me echt een kleine ondernemer.

Heb al enkele jaren een gesprek aangevraagd, maar nooit iets van vernomen. En voel me vaak achteraan het rijtje gezet. Onze plannen zijn inmiddels gewijzigd, maar blijft wel een minpuntje.

Toegankelijk en zeer behulpzaam

Fijn administratiekantoor die mij helpt om door de bomen het bos te zien :-)

Duidelijke en snelle afhandeling van vragen en aangiftes

De meedenkende boekhouder

Ben al velen jaren trouwe klant. De boekhouding wordt altijd netjes verzorgd en ze staan altijd klaar voor als je vragen hebt. Ook denken ze altijd met je mee en geven daar waar nodig tips!

erg tevreden

erg tevreden