Snel, handig en goede service.

Geen enkele kink in de kabel. Alles klopte. Prima service van dit bedrijf.

geweldig

dag van brengst waren ze optijd en waar ik ze wou hebben kon gewoon gelukig. na 5 maanden hebben ze het netjes naar me huis geleverd ook op de juiste tijd van afgesproken helemaal geweldig was buiten hun gebied en moes het wel binnne 90 min leeg halen maar ook dat was geen probleem met goeie hulp van familie. dus ja als ik ze ooit nodig heb voor zoon container raad ik hun zekker aan geweldig team en goeie klantenservice.

Alles goed geregeld

Alles goed gehad

Gewoon top

Flexibel, top service, nette prijs! Voor onze verbouwing een box vol met onze spullen een paar maanden voor ons opgeslagen, precies wat we nodig hadden.

Super geregeld!

Via een collega mobox als tip gekregen en ik ben er ontzettend blij mee! Heel makkelijk mijn spullen veilig opgeslagen voor een tijdje. Super aardige mensen die met je meedenken bij Mobox! Zeker een aanrader

Zeker een aanrader!

Geweldige service, alles wordt snel opgepakt! Allemaal even vriendelijk.

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Ruime box en personeel is flexibel.

De box gehuurd ivm verbouwing. Eerst 2, maar we kregen de spullen in 1 box. Geen probleem! Na 2 mnd de box terug, het viel een beetje tegen om de box leeg te halen ivm regen. Geen probleem. Blijft hij gewoon wat langer staan. Goed overleg met de mensen. Je spullen veilig, en droog. Box wordt gebracht en gehaald wanneer je wilt en ze komen altijd op tijd. Wij zijn als terug komende klant erg blij!

Duidelijke afspraken

Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel

Op en top

Keurig op tijd vriendelijke chauffeur en weer op tijd weggehaald klantvriendelijk telefoniste op en top

Super service

Levering en ophalen volgens schema. Bij vragen komt er gelijk een helder antwoord en ook altijd snelle reactie.

Ideaal!

Een hele efficiënte manier om je spullen de opslag in te krijgen. Je hebt enkel een uurtje (of 2) nodig om je mobox vol te laden en dan is het voor elkaar. De tijd (en het geld) dat je bespaart door niet zelf heen en weer te hoeven rijden naar de opslag heb je er snel uit op deze manier. Overigens waren de medewerkers ook fantastisch. Goed meegedacht over type box, fijne communicatie en afspraken zijn allemaal nagekomen. Een volgende keer zou ik absoluut weer voor mobox kiezen!

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Prettige flexibele service en afspraken worden waargemaakt.

Vanaf het eerste contact met Mobox in Noordwijkerhout was de communicatie goed en prettig. Hier had ik gelijk een goed gevoel bij. De mensen zijn altijd goed bereikbaar, er wordt meegedacht en ze zijn flexibel. De geleverde box was schoon met extra dekens en spanbanden. Aflevering en ophalen verliep vlekkeloos. Een aanrader!

• Hoe heb je ons gevonden? Gezien in de buurt

Snel geregeld, vriendelijke en behulpzame medewerkers

Super service!

Wat een geweldige service, snel geregeld, ruime opslag, goede communicatie. Zeker geen spijt van, een echte aanrader!

• Hoe heb je ons gevonden? Via via

Super geregeld, snel en vriendelijk

Contact met MOBOX was altijd snel, heel vriendelijk en er werd goed meegedacht. Op de afgesproken tijden werd de box gebracht en opgehaald, met duidelijke uitleg. Er waren genoeg dekens en hulpmiddelen in de box aanwezig.

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Met hart voor de zaak en hun klanten.

Enorm blij met deze club mensen geweest. Professioneel, meedenkend, vriendelijk, flexibel. Ik kan het iedereen aanraden om met Mobox in zee te gaan want ze maken je verhuis een stuk plezieriger.

Geweldig.

Ten eerste is mij de vriendelijkheid en klantgerichte houding erg positief opgevallen. Dit maak je tegenwoordig niet vaak meer mee. Ten tweede is de service en werkwijze van prima kwaliteit. Ik ben erg tevreden over uw bedrijf!

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Geheel volgens afspraak. Flexibel bij aanpassingen. Een aanrader.

Plezierig geregeld

De Mobox werd keurig op tijd geleverd. Het contact was plezierig.

Persoonlijk en deskundig!!!

Vanaf het eerste contact tot het laatste contact zeer klantvriendelijk en laagdrempelig. Iedereen denkt met je mee. Ze zijn een echte aanrader!!!

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Service is een verademing tijdens je verbouw/verhuisstres!

Telefonisch en per mail supervriendelijk en meedenkend. De box kwam steeds vroeg op de besproken dag te staan, twee x eerder klaar en de box werd zonder problemen opgehaald. Kan niet anders zeggen dan AAA service voor betaalbare prijs!!

Alles volgens afspraak

Alles prima verlopen

Precies wat zochten

Doordat onze woonkamer in zijn geheel leeg moest, gingen we opzoek naar de ideale oplossing. Deze vonden we in de MoBox. Al onze meubels op voordeur afstand verhuizen voelde prettig en functioneel. Dit bleek in werkelijkheid ook zo te zijn! De bijgeleverde verhuis materialen waren zeer prettig. De dekens, het steekkarretje en de planken op worpen hebben de verhuizing prettiger gemaakt. De box had de juiste afmaat, paste mooi voor de deur en was fijn af te sluiten. Het contact met de telefoniste en de bezorger was prettig. Kortom de MoBox was precies wat we nodig hadden.

• Hoe heb je ons gevonden? Gezien in de buurt

Denken met je mee, communiceren goed en leveren volgens verwachting. Ik zou de dienst zo weer afnemen en kan niets bedenken wat beter kan. Aanrader!

• Hoe heb je ons gevonden? Via via

Hele goede ervaring, perfecte service, vriendelijk en denken met de klant mee!

Snel reageren op vragen, meedenken naar een oplossing, flexibel, afspraken nakomen, vriendelijke medewerkers en keurige uitleg ter plekke. En natuurlijk een prima product met handige hulpmiddelen. Gewoon zoals het moet maar helaas vaak niet meer gebeurd! Topbedrijf!

Gieterij 53

2211WC Noordwijkerhout

Over MOBOX

Jouw opslag direct voor de deur inladen Wij komen naar jou toe, jij laadt de mobiele opslag box in en wij nemen hem weer mee. Het enige wat jij hoeft te doen is het inladen van de MOBOX en ons een seintje te geven als je klaar bent. Simpel toch? Voor zowel grote als kleine opslag MOBOX biedt een optimale oplossing voor het opslag van elk huishouden. Met onze 8 en 12 kuub opslagboxen kunnen wij elke inboedel efficiënt en flexibel opslaan en vervoeren. Verwarmd & Beveiligd opslagcentrum Wij zetten de mobiele opslag box met je spullen in ons verwarmde, beveiligde opslagcentrum. Heb je je spullen weer nodig of wil je nog wat toevoegen? Dat kan! Wij bezorgen de box weer bij jou voor de deur.