Goede en snelle service

Goede en snelle service. Op tijd. Meedenkend.

Super! Een aanrader!

Super geregeld. Aardige mensen. Goede prijs.

Behulpzaam met boxkeuze, komt afspraken na, kortom niks op aan te merken. Gewoon goede service.

Top service!!!

Top service, klantenservice denkt goed mee. Wist dat het moeilijk werd toen ik twee dagen van tevoren belde voor de container. Werd een kwartier later teruggebeld dat met wat schuiven in de agenda de container geleverd kon worden. Volgende keer weer en ik raad het iedereen aan!!

Mobox denkt met je mee!

Zelden zo’n fijn bedrijf meegemaakt. Een dikke vette 10! Afspraken worden nagekomen, kan helemaal niets negatiefs bedenken.

Super goed geregeld. Op hat laatste moment besteld

Super goeie service. Snel geregeld en snel geleverd

Klantvriendelijke service, flexibel en persoonlijk.

Het is makkelijk om zaken online met Mobox te regelen. Het is echter geen anoniem internet bedrijf. Bij vragen wordt snel en persoonlijk gereageerd. Ook bij telefonisch contact wordt er flexibel ingespeeld op de behoefte van de klant. Materiaal voor opslag is goed en de ophaal en brengservice vriendelijk en behulpzaam.

Aanrader MOBOX

snelle levering, fijn contact, doen wat zij beloven !

Zie hieronder

Snelle reactie via de mail , flexibel met verschuiven van afspraken en zeer vriendelijke chauffeur die box op gewenste locatie plaatst

Perfekt

Goede service, prettig personeel, op tijd, top! Alleen de sleutel ligt hier nog?!

Bedankt voor de positieve recensie. Dat de sleutel is blijven liggen komt goed uit, dan komen we de sleutel met het hele personeel bij u ophalen en gezellig op de koffie. 😉😊☕🔑 Team MOBOX.

Perfecte service!

Perfecte service, goed contact, erg vriendelijk

Perfecte oplossing snel geregeld en top personeel

Niets anders dan top, zeer vriendelijk personeel. Keurig materiaal, hier kan je van opaan en zeer flexibel.

goede service, afspraken komen worden goed nagekomen, prijs ook zeer interessant.

Zeer goede en vriendelijke service voor onze verbouwing wad het perfect. 😃

Kon het ook per telefoon regelen en alle contacten waren top. Brengen en ophalen van de box Finnen op een super anule en goede manier.

Ik heb de mobox precies 1 maand gebruikt en op lokatie laten staan daardoor had ik 1x minder transport en het dus nog goedkoper werdt De mobox werd netjes op tijd gebracht en gehaald zo als afgesproken Zeker aan te raden Wordt ook zeer vriendelijk geholpen en te woord gestaan Dus ik zeg geweldig!!!

Uitstekende service, komen tijdafspraken prima na, 100% aan te bevelen

Vriendelijk te woord gestaan aan telefoon alles duidelijk uitgelegd, aardige menner die box kwam brengen en halen kortom super service. Ook de aflevertijd, was echt top. Meer dan tevreden!!!
  • Gemak

Prima ervaring met Mobox, zeer klantvriendelijk en service gericht.
  • Gemak

Handige dienst, vriendelijk personeel en goede prijs kwaliteit verhouding.
  • Gemak

Echt ontzettend goede service! (bijna verbazingwekkend) Heel vriendelijk en persoonlijk contact per telefoon, flexibel in lever- en ophaaltijden en zeer getalenteerde chauffeur die het 2x zonder problemen voor elkaar kreeg 2 boxen in drukke Amsterdamse straten voor onze deur te zetten. En mooi op tijd. De prijs valt ook heel erg mee voor wat je krijgt en ik vond het ook erg sympathiek dat je per week betaald ipv per maand, zoals bij andere aanbieders soms het geval is. Kortom: wij waren zeer positief verrast!

• Gemak

Zeer behulpzaam en meedenkend! In mijn geval was er niks teveel alles was bespreekbaar en ze waren ZEER vriendelijk.

Perfecte oplossing
  • Gemak

Zeer flexibel, denken met je mee en communiceren heel duidelijk. Zou ze zo nog een keer in willen huren maar ga gelukkig niet meer snel verhuizen ;)

Over MOBOX

Jouw opslag direct voor de deur inladen Wij komen naar jou toe, jij laadt de opslagbox in en wij nemen hem weer mee. Het enige wat jij hoeft te doen is het inladen van de MOBOX en ons een seintje te geven als je klaar bent. Simpel toch? Voor zowel grote als kleine opslag MOBOX biedt een optimale oplossing voor het opslag van elk huishouden. Met onze 8 en 14 kuub opslagboxen kunnen wij elke inboedel efficiënt en flexibel opslaan en vervoeren. Verwarmd & Beveiligd opslagcentrum Wij zetten jouw mobiele opslagbox met je spullen in ons verwarmde, beveiligde opslagcentrum. Heb je je spullen weer nodig of wil je nog wat toevoegen? Dat kan!

Filter op Taal