Super Service!

Heel persoonlijk allemaal van de klantenservice t/m de chauffeurs. Mobox heeft het echt prima gedaan, complimenten!

Gemakkelijk voor een goede prijs

Een afspraak maken om de container de eerste keer te laten bezorgen was snel gemaakt. Ze waren erg flexibel qua inlaad tijden, als je denk dat het niet direct lukt (en je hebt de ruimte voor je huis) dan was het tot de volgende werkdag laten staan van de container geen probleem. Daardoor alle tijd om rustig de container in te pakken en tjok vol te proppen. Na 3 maanden was met 1 telefoontje de container weer thuis bezorgd! Grote pre is dat je gratis verhuistoebehoren er bij huurt, denk aan dekens, steekwagen en spanbanden! Een aanrader!

Wat een top bedrijf!

Wij zijn verhuisd en zochten een tijdelijke opslag voor onze complete inboedel. We kwamen na wat bellen en zoeken uit bij Mobox en wat een toppers zijn zit. Telefonisch erg goed en kundig geholpen. Leveren en ophalen van twee containers werd gedaan door erg vriendelijke jongens!! Ga zo door!!😉

TOP!

Vriendelijke medewerkers denken mee! komen afspraken na , en goede service van de Mo box bezorger!!!

Superservice!

Fijn bedrijf met fijne meedenkende mensen die met je meedenken en weten wat service is, zowel de telefoniste als de bezorgers.

Top service!

Team mobox, dank voor de vlekkeloze opslag en verhuizing!

Superservice!

Bij de intake alles goed uitgelegd. Fijn dat we eventueel nog bij de spullen konden komen, maar het was uiteindelijk gelukkig niet nodig. Bij het plaatsen van de box, geen gehaaste toestanden, en door de chauffeur goed meegedacht over een goede plek. Fijn dat er dekens, sjorbanden en karretjes aanwezig waren in de box. Bij het terugbrengen werd er door de dame van de administratie geïmproviseerd in de planning met halen en brengen en hadden we toch nog voor Kerst onze meubels weer staan. Echt top een fijn bedrijf! Heel veel dank!

Wij raden dit bedrijf aan

In de afgelopen tijd hebben wij 4 boxen gehuurd en opgeslagen bij Mobox. Het was makkelijk om afspraken met hen te maken, telefonisch of per mail. Er werd snel gereageerd en het was ook op korte termijn mogelijk om een box te laten bezorgen of ophalen. Vriendelijke chauffeurs en mensen aan de telefoon. Een aanrader dus!

Zou er zo weer gebruik van maken

Vriendelijk personeel. Zowel aan de telefoon als degene die de box komen brengen/ halen. Komen afspraken na. Niet te beroerd om mee te denken. Bellen bij wijzigingen, prettige wijze van communicatie

Heerlijk dat het kan, word voor t huis neer gezet en opgehaald wanneer je klaar bent met inladen. Spullen waren zoals we hadden ingeladen weer terug gebracht naar de nieuwe woning.

super

handig, snel, vriendelijk, effectief, makkelijk, zonder zorgen

goede ervaring met mobox

In verband met een verbouwing zocht ik een opslag voor mijn huisraad.Eerste gedachte was een container voor de deur, maar die zal dan enkele weken moeten staan. Daarna een mobiele container gezocht en bij Mobox uitgekomen. Eerst gebeld wat er mogelijk is en daarna maar een container besteld. Zeer goed bevallen en voor mij een goede ervaring

Heel vriendelijk en behulpzaam!

De reservering van de box ging heel snel. Ook toen er op het laatste moment nog een datum gewijzigd werd was dat geen probleem. De box werd keurig op tijd bezorgd en weer opgehaald. Een heel fijne manier van communiceren en werken!

Veilige opslag en goede service

Box op afgesproken tijd gebracht en gehaald. Ruime in- en uitlaad tijd. Geen krasje of breuk. Heel tevreden!

De ideale oplossing tijdens onze verbouwing

We dachten eerst aan het huren van een opslagunit, maar dan moet je nog vervoer regelen, en je hebt alle spullen 4x in je handen. Via Google ontdekten we dat er ook mobiele opslag bestaat. Wat een handige oplossing en wat een service! Op de afgesproken tijd stonden ze voor de deur een ook qua planning met terugbrengen waren ze erg flexibel. Kortom: super tevreden over Mobox.

Geweldig!

Het bestellen van de box ging heel eenvoudig en snel. Er werd goed meegedacht want bij de dag van levering bleef de chauffeur wachten zodat hij hem meteen mee kon nemen. Netjes elke maand een factuur per mail. Een week van te voren gebeld of hij de week daarop geleverd kon worden op het nieuwe adres. Dit was geen enkel probleem en hij bleef (bijna) 4 dagen staan om uit te laden. Chauffeurs waren ontzettend netjes en meedenkend. Hele goede service, raad dit iedereen aan!

Prima!

Tijdens een verbouwing van onze benedenverdieping heeft Mobox onze meubels opgeslagen. We zijn goed geholpen, prettige ervaring met de chauffeurs ook. Alle tijd om de containerbox te laden en te lossen. Een uitkomst!

Dik tevreden!

Vriendelijke medew. Zowel binnen als buiten. 10 voor jullie!

Top service en vriendelijke medewerkers!

Zowel telefonisch als door de medewerker die de Box kwam brengen uitstekend en vriendelijk geholpen. Ze zijn heel flexibel m.b.t. ophalen e.d. Prijs is ook redelijk.

Huisraad in goede handen

Ons huisraad is twee weken uit logeren geweest en is erg goed verzorgd door Mobox. Bestellen ging snel, op afgesproken tijdstip werd de bos voor de deur gezet. Na inladen erg snel opgehaald. Toen we klaar waren om onze huisraad weer te ontvangen werden deze binnen een dag weer voor de deur gezet. Prima service.

Goed contact, goed overleg waar nodig, Snelle reactietijd. Houden zich aan afspraken.

Zie zin.

Uitstekende service - voor een volgende verhuizing weer!

Communicatie verliep soepel, bezorging keurig voor de deur. Opslag zeer in orde, ondanks meerdere maanden opslag geen vocht of breukschade. Bij een volgende verhuizing/verbouwing weer.

Fantastisch!!!

Alles super geregeld, netjes optijd, duidelijk, niet te duur, kortom geweldig de mobox. Top

Keurig geregeld.

Zeer vriendelijk, meedenkend en correct afwerkend personeel.

Perfecte container en uitstekende service

Ik had op korte termijn (de stucadoor had opeens ruimte in zijn planning) een opslagcontainer nodig, in het weekend. De concurrenten van Mobox lieten het enorm afweten. Een ander bedrijf (bekend van de radioreclame) nam wel mijn online boeking en betaling aan, maar liet een dag later weten niet in het weekend te rijden en de komende 2 weken überhaupt niet te kunnen leveren. Daar boek ik dus nooit meer! Een vriendelijke dame van Mobox stond mij telefonisch keurig te woord en stelde alles in het werk om de container toch op de korte termijn en in het weekend te leveren. De container kwam op het afgesproken tijdstip, neergezet door een aardige chauffeur die me alles uitlegde. De opslagbox was nagelnieuw en ruim voorzien van verhuisdekens, rolplanken en spanbanden. De box werd op het afgesproken tijdstip opgehaald en een maand later terugbezorgd. Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening, communicatie en tarieven van dit bedrijf en beveel het van harte aan.

Over MOBOX

Jouw opslag direct voor de deur inladen Wij komen naar jou toe, jij laadt de opslagbox in en wij nemen hem weer mee. Het enige wat jij hoeft te doen is het inladen van de MOBOX en ons een seintje te geven als je klaar bent. Simpel toch? Voor zowel grote als kleine opslag MOBOX biedt een optimale oplossing voor het opslag van elk huishouden. Met onze 8 en 14 kuub opslagboxen kunnen wij elke inboedel efficiënt en flexibel opslaan en vervoeren. Verwarmd & Beveiligd opslagcentrum Wij zetten jouw mobiele opslagbox met je spullen in ons verwarmde, beveiligde opslagcentrum. Heb je je spullen weer nodig of wil je nog wat toevoegen? Dat kan!