Ronduit goed: fijn contact, flexibele opstelling, snelle en goede service en een aardige chauffeur.

Zie mijn opmerking hierboven

Topoplossing voor tijdelijke opslag. Geen gedoe met zelf rijden.

Zeer klantvriendeljk. Ze denken goed met je mee.

Fantastische oplossing!

Hele handige oplossing als je gaat verhuizen, maar nog even wat tijd moet overbruggen! Scheelt geklooi met zelf heen en weer rijden naar een opslag box! Goede service, duidelijke communicatie en alle spullen zijn netjes gebleven. Aanrader!

Goede service, alles op tijd en ideaal als je even iets op wilt slaan en geen verhuiswagen en opslag apart wil huren.

Absolute aanrader, TOP!!

Mobox benaderd voor ophalen en opslaan meer dan 100 kilo zwaar en groot tuinmeubel. Ophalen: ruim op tijd. Heel flexibele chauffeur, want meubel moest er via achtertuin uit en grote truck kon daar niet komen. Via klein hulpwagentje is de box in het gras neergezet en kon het meubel eenvoudig worden ingeladen. Na paar weken mochten we weer de camping op. Afspraak vlot gemaakt (er wordt heel snel en goed gereageerd door Mobox). Ook hier kon vrachtwagen tot de slagboom en laatste paar honderd meter op de camping weer met kleine wagentje. Meubel binnen no time uitgeladen, chauffeur hielp netjes mee. Meubel verkeerde ook nog in de exacte staat als toen het de opslag inging, dus ook erg fijn. Vriendelijk, snel, flexibel en afspraak is afspraak. Hier kunnen veel (grote) bedrijven nog een voorbeeld aan nemen! Kortom: absoluut top, ik zie geen enkel verbeterpunt!

Bedankt voor je review Martin! We zijn heel blij om te lezen dat je zo tevreden bent. Groet, Team MOBOX

Supergoed wat een service en gemak

Zeer tevreden met de mobiele opslag container van Mobox. Netjes op tijd geplaatst zodat wij alle spullen erin konden zetten. Tevens waren verhuiskleden en span banden, steekkar erbij geleverd. Erg handig. Na 4 maanden retour en precies in de juiste staat. Erg vriendelijk personeel en Zeer efficiënt zo opslag.

Gewoon top en zeer netjes behandeld worden door alle medewerkers toppie

In 1 wordt top en zeer netjes behandel .

Goede service, flexibel

Goed geholpen, denken mee, prima service

Geweldige oplossing om voor een half jaar ruimte te hebben

Erg fijne service om het huis leeg te krijgen ivm verhuizing. Een half jaar later brachten ze de box naar het nieuwe adres. Dus naast opslag ook verhuisservice in een.

Makkelijker kan het niet!

De box werd recht voor onze deur geplaatst. Wij konden hem inladen en hij werd vervolgens weer meegenomen. Efficiënter bestaat niet. En toen wij onze spullen weer terug wilden hebben, ten tijde van de corona-lockdown, werd er heel begripvol gereageerd toen we wat meer tijd wilden hebben om uit te laden (want geen ploeg met helpers te organiseren). Het gemak, de flexibiliteit, de vriendelijkheid van de medewerkers en vooral de klantgerichtheid maakt dat wij opnieuw voor Mobox zouden kiezen in de toekomst.

Verhuist met MOBOX. Super handig en efficiënt.

Zelf je spullen zorgvuldig in de BOX plaatsen en na verplaatsing door MOBOX zelf op je gemak uitladen. Super handig en efficiënt verhuist met MOBOX.

Super handig en super aardig!

De eerste indruk was gelijk goed: Telefonisch heel aardig en goed geholpen. Uiteindelijk gebruik gemaakt van meerdere boxen en periodes. Alle chauffeurs zijn aardig en heel behulpzaam. Echt een aanrader voor de combinatie van vervoer en opslag!

Alles volgens afspraak geregeld en afgewerkt!

Zelfs op zaterdag werd ik gebeld om vervoer voor mij gunstiger te regelen.

Service op maat

De service was uitstekend. Chauffeur kwam de boxen keurig brengen en retou leveren volgens afspraak. Echt top geregeld

Fijn en meedenkend bedrijf

Heel blij met de gang van zaken en het meedenken tijdens deze rare tijd. Keurig en net bedrijf.

Hele fijne ervaring

Wat een gemak met de box voor je deur en dat hij dan weer gebracht wordt bij je nieuwe huis! het is wel iets duurder dan je het allemaal zelf zou regelen maar het is het meer dan waard!

Snel, vriendelijke bezorgers, behulpzaam en meedenkend.

Wij hadden voor een maand opslag nodig. Bij andere aanbieders was een maand te kort, bij Mobox was dit geen probleem. De box werd bezorgd en opgehaald op de door ons bepaalde dag en tijdstip. Ze waren beide keren op tijd, heel vriendelijk en dachten mee. Wij zijn zeer tevreden en zouden zeker nog een keer van hun diensten gebruik maken!

Top bedrijf

ik kan het iedereen aanraden. Fantastische dienstverlening.

Mobox is míj zeer goed bevallen.

Duidelijke afspraken. Flexibel leveren en ophalen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel.

Wat een top bedrijf!

MOBOX is echt een superfijn, klantgericht bedrijf. Ontzettend flexibel (al bellen we 1 dag van tevoren met het verzoek of de box toch een andere dag opgehaald kan worden, zelfs dat is geen probleem), meedenkend, vriendelijk etc. Een voorbeeld voor andere bedrijven. Wij zijn fan. Ik ben verrast hoe ze deze kwaliteit kunnen leveren voor die prijs. Erg knap. Ik kan geen verbeterpunt bedenken..... Gaan we ooit verhuizen of verbouwen en hebben we weer een opslagbox nodig, dan kloppen wij weer bij MOBOX aan.

Super handige opslag bij verhuizing, geen omkijken naar!

Hele vriendelijke service, zeer behulpzaam en meedenkend in mijn specifieke situatie. De Mobox werd keurig op tijd geleverd en we kregen handige tips van de chauffeur. Top ervaring!

Buitengewoon goede ervaring met dit bedrijf!

Geweldig bedrijf!

het is zo simpel als dat ze zelf schrijven over mobox

aardige mensen die de box komen brengen ze leggen duidelijk uit wat de bedoeling is kortom goed geregeld

Hartelijk dank voor de snelle en competente service

Over MOBOX

Jouw opslag direct voor de deur inladen Wij komen naar jou toe, jij laadt de opslagbox in en wij nemen hem weer mee. Het enige wat jij hoeft te doen is het inladen van de MOBOX en ons een seintje te geven als je klaar bent. Simpel toch? Voor zowel grote als kleine opslag MOBOX biedt een optimale oplossing voor het opslag van elk huishouden. Met onze 8 en 14 kuub opslagboxen kunnen wij elke inboedel efficiënt en flexibel opslaan en vervoeren. Verwarmd & Beveiligd opslagcentrum Wij zetten jouw mobiele opslagbox met je spullen in ons verwarmde, beveiligde opslagcentrum. Heb je je spullen weer nodig of wil je nog wat toevoegen? Dat kan!