Perfecte container en uitstekende service

Ik had op korte termijn (de stucadoor had opeens ruimte in zijn planning) een opslagcontainer nodig, in het weekend. De concurrenten van Mobox lieten het enorm afweten. Een ander bedrijf (bekend van de radioreclame) nam wel mijn online boeking en betaling aan, maar liet een dag later weten niet in het weekend te rijden en de komende 2 weken überhaupt niet te kunnen leveren. Daar boek ik dus nooit meer! Een vriendelijke dame van Mobox stond mij telefonisch keurig te woord en stelde alles in het werk om de container toch op de korte termijn en in het weekend te leveren. De container kwam op het afgesproken tijdstip, neergezet door een aardige chauffeur die me alles uitlegde. De opslagbox was nagelnieuw en ruim voorzien van verhuisdekens, rolplanken en spanbanden. De box werd op het afgesproken tijdstip opgehaald en een maand later terugbezorgd. Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening, communicatie en tarieven van dit bedrijf en beveel het van harte aan.

Een geweldig, klantvriendelijk en accuraat bedrijf.

Niet elke verhuizing is hetzelfde. Onze verhuizing was gecompliceerd. Het "oude huis" moest leeg voor nieuwe bewoners. Met eigenaren die (tijdelijk) aan de andere kant van de wereld woonden en werkten, met tijdelijke bewoners die "overwinterden" in Portugal, met een gezamenlijke inboedel die op een later tijdstip gescheiden moest worden, met een afleveradres dat op het moment van inladen nog niet duidelijk was. De oplossing bleek MOBOX. We gebruikten 3 boxen, die werden keurig volgens afspraak geleverd en opgehaald, opgeslagen en op afroep weer aangeleverd op het nieuwe adres. De communicatie was perfect, het meedenken was buitengewoon, vanaf de manager, de chauffeur tot en met de telefoniste. Voor elke vraag of verandering in de situatie of in het tijdpad was een oplossing. En als die oplossing er niet accuut was werden we er later over teruggebeld. Kortom: wij zijn bijzonder tevreden over de keuze om met MOBOX in zee te gaan en we kunnen echt geen minpuntje bedenken. Hulde.

meedenkende mensen, hulpvaardig ook

Omdat wij onze spullen 2 maanden op moesten slaan ivm een verhuizing naar een andere provincie, heb ik Mobox ingeschakeld. Onze spullen zijn in 2 boxen van 14 m3 en in 1 van 8 m3 opgeslagen en later naar ons nieuwe huis gebracht. Ideale oplossing en ik zou het iedereen aanraden die in dezelfde situatie zit.

super service, alles is mogelijk. Echt top

Leuk en klantvriendelijk geholpen aan de telefoon. Doen uiterste best voor je om aan je wensen te voldoen. Doe het zo weer.

goede service

goede service

Betrouwbaar en goede service!

Voor verbetering vatbaar: de maandelijkse betaling met ‘ouderwetse factuur’ zijn wat tijdrovend.

Bedankt voor uw mooie feedback! Wij zijn ons hiervan bewust en dan ook in het proces van het factureren op een andere manier te laten verlopen. Dit zal in de loop van het nieuwe jaar zich verder ontwikkelen. Groet, Lisette Team MOBOX

Wat een fantastisch en handig concept!

Na vele ervaringen met reguliere bergingen, kwamen wij Mobox tegen. Onze ervaring was helemaal top! Geen gedoe met vervoer regelen en heen en weer rijden. Alles wordt goed geregeld en duidelijk uitgelegd. En ook de kosten vielen ons alles mee. Wij raden Mobox echt iedereen aan!

Prima service voor een goede prijs

Alles was perfect geregeld. Afspraken werden nagekomen, vriendelijke chauffeurs die ook niet te beroerd waren om een handje te helpen. Extra materiaal aanwezig zoals sjorbanden, dekens steekkar, hondjes. Al met al zeker een prima keuze

Goede communicatie en alles volgens afspraak

Jeroen hielp mee waar hij kon. Echt super. Zou zo weer kiezen voor jullie geweldige service.

geweldige service

De levering van de box was keurig op tijd en de chauffeur was een zeer aardige man, voor het ophalen was het de zelfde chauffeur en waren we weer heel tevreden.

Helemaal Top!!!!

Helemaal Top!!!!

Ideale oplossing, ik moest verhuizen maar de vloer moest nog gelegd worden op de begane grond. Spullen ingeladen door de verhuizers op oude adres en een week later zelf uitgeladen op de oude. Ging prima met de bijgeleverde hondjes. Top service

Enorm prettige betaalbare manier van verhuizen/opslaan inboedel.

Een zeer prettig team dat erg met je meedenkt en flexibel is.

Hele goede service en aardige werknemers!

Hele fijne manier van tijdelijk opslaan van je goederen. Kreeg ook de tip om het nog even aan te geven bij de inboedelverzekering. Fijne mailwisseling. De opslag moest ik met een week verlengen. Kreeg een rekening om 1 maand te betalen maar heb daarna voor 3 weken geld retour gestort. Ik beoordeel het bedrijf met een 10!

Zeer efficiënte oplossing voor verhuizingen

Wij zijn uitermate tevreden met de service van Mobox. Wij verhuisden met een korte tussenperiode en hadden dus opslagruimte nodig. De 3 boxen werden voor de ingang van het appartementencomplex geplaatst, zodat we een minimale afstand hoefden te lopen. 3 uur later werden de boxen weer opgehaald. Enkele weken later werden de boxen wederom op tijd voor het nieuwe huis geplaatst. Special thanks voor de chauffeur die beide keren erg vriendelijk en behulpzaam was en zelfs hielp de wasmachine naar de tweede etage te verplaatsen. Absolute aanrader dus.

Alles perfect geregeld!

Vanaf het begin was het contact met de klantenservice perfect. Omdat wij o.a. een piano verhuisden werd de box met de vrachtwagen gebracht zodat we niet hoog hoefden te tillen. Zowel bij inladen als uitladen kregen we hulp van de chauffeur. Iedereen, van administratie tot chauffeur, is ongelofelijk vriendelijk en behulpzaam. Zodra je belt wordt alles in het werk gesteld om je snel en goed van dienst te zijn. Fantastisch!

Uitstekende ervaring: stipt, flexibel, bijzonder vriendelijk.

Uitstekende ervaring: stipt, flexibel, bijzonder vriendelijk

Heel goed bevallen.

Prettig contact. Heel handig dat container voor de deur wordt neergezet.

Beste Anneke, Goed om te horen dat het gemak van een container voor de deur goed is bevallen. Bedankt voor de 10! Daar doen wij het voor! Team MOBOX

Prima service komen afspraken goed na. Box is compleet met dekens,hondjes etc.

Beste Peter, Bedankt voor de aanbeveling. We leveren de box inderdaad altijd met dekens, meubel hondjes, steekwagen en banden. Dat maakt het in- en uitladen nog makkelijker. Team MOBOX

Top service!

Mobox was makkelijk aan te vragen. Fijne en snelle communicatie via de mail. Dikke pluim voor de chauffeur! Hele vriendelijke en zeer behulpzame man! En dat alles voor een zeer goede prijs. Absolute aanrader!

Beste Frank, Bedankt voor de dikke pluim!! Groet, Martijn - Chauffeur MOBOX

Tot in de puntjes verzorgd

Alle contacten waren prima. Alle afspraken werden punctueel nagekomen. De chauffeur belde keurig als hij iets eerder of later kwam en was zeer vriendelijk.

Perfekte oplossing tijdens de verbouwing

Handig; de box werd voor gereden en een dag later weer opgehaald nadat wij hem op ons gemak hebben kunnen vullen. Tussendoor zijn we in Noordwijkerhout nog een keer in de box geweest, ideaal! en nu kwam hij weer terug en hebben wij hem weer in een dag leeggehaald.

Beste Peter, Goed om te horen dat jullie op je gemak konden inladen. Dat is het voordeel van de box langere tijd voor de deur te laten staan. En uitladen gaat meestal wel wat sneller. Team MOBOX

Super fijn en efficient!

Het was echt heel fijn verhuizen met Mobox. Alles is super snel geregeld en lekker duidelijk. Mochten er dan wat probleempjes zijn is Mobox echt super in het meedenken en oplossen!

Aanrader

Heel handig systeem. De mensen van het bedrijf erg vriendelijk en zeer flexibel. Ze zijn ook nog eens niet duur. Echt een aanrader!

Over MOBOX

Jouw opslag direct voor de deur inladen Wij komen naar jou toe, jij laadt de opslagbox in en wij nemen hem weer mee. Het enige wat jij hoeft te doen is het inladen van de MOBOX en ons een seintje te geven als je klaar bent. Simpel toch? Voor zowel grote als kleine opslag MOBOX biedt een optimale oplossing voor het opslag van elk huishouden. Met onze 8 en 14 kuub opslagboxen kunnen wij elke inboedel efficiënt en flexibel opslaan en vervoeren. Verwarmd & Beveiligd opslagcentrum Wij zetten jouw mobiele opslagbox met je spullen in ons verwarmde, beveiligde opslagcentrum. Heb je je spullen weer nodig of wil je nog wat toevoegen? Dat kan!