kan niet beter!

Alles ging zoals ik het zou wensen: de door mij gewenste bezorg- en ophaaltijd werden probleemloos overeengekomen en mijn verzoek tot (tussentijdse) wijziging in ophaaltijd werd telefonisch plezierig opgevangen en voor zover mogelijk gerealiseerd, en zonder extra kosten. Vriendelijke, vakbekwame chauffeurs die oplossinggericht bezig zijn. Prima bedrijf, ik beveel ze van harte aan!

Heel goed

Heel goed

Betrouwbaar bedrijf dat met je meedenkt en je snel beantwoord. Het bedrijf kan ook snel leveren. Verder waren de bezorgers ook top, erg aardig en behulpzaam. De boxen zelf zijn gebruiksvriendelijk, ook erg handig dat er verhuisdekens, spanbanden en een steekwagen inzit.

Super service

Had opslag nodig na even Google kwam ik bij mobox te recht Mailtje gestuurd en gelijk al netjes geholpen Box voor de deur kon rustig inladen en werd later opgehaald Totaal geen omkijken naar en mailtje sturen als ik de box weer voor de deur wou en werd geregeld Echt aan te raden

Alles fantastisch geregeld!

Uitstekende service met uiterst vriendelijke werknemers, van telefonistes tot chauffeurs! Iedereen die meubelopslag nodig heeft, raad ik Mobox aan!

Het meest klantvriendelijke bedrijf ever!!

Alle keren dat ik contact heb gehad met de medewerkers van Mobox, was de ervaring top. Ik beveel Mobox aan iedereen, die zijn spullen voordelig en flexibel wil opslaan, aan. Vergeleken met andere aanbieders steken zij er met kop en schouders boven uit. Complimenten!!!

Top geregeld!

Van offerte tot levering was alles dik in orde. Datum inplannen voor levering box, afstemmen inladen, opnieuw brengen en uitladen van de box, allemaal keurig op tijd! Hopelijk niet snel weer nodig maar dan weet ik wel waar ik de tijdelijke opslag weer ga onderbrengen.

Perfecte service

Goed contact en alles keurig geregeld

Allemaal vriendelijke en service gerichte mensen!

Uitgangspunt, alles is mogelijk en allemaal zeer vriendelijke, service gerichte mensen. Aanrader!

Goede service en prima materiaal!

Voor de verbouwing van de keuken een Mobox besteld. Keurig afgeleverd en op verzoek weer keurig opgehaald. Werd geleverd met een goeie steekwagen, kleden en spanbanden. Echt top!

Zeer goede informatie Voorlichting vooraf of het hoe en wat rondom het huren van een box. Telefonisch zeer goed te bereiken en heel vriendelijk en behulpzaam. De mannen die de container gebracht hebben waren ook erg behulpzaam en hebben goed geholpen! De prijzen waren ook erg fijn en stukken goedkoper dan een vrachtwagen en opaslagbox bij mij in de buurt huren! Spullen in de box zijn allemaal zonder schade terug gekomen! Het is dat ik voorlopig wel even klaar ben met het verhuizen opzicht, maar ik zou hier zo nog een x gebruik van maken mocht het nodig zijn!

Heel tevreden

Het systeem vind ik heel goed. De box wordt precies op de goede plaats gezet, er zijn allerlei hulpattributen aanwezig, wordt snel weer opgehaald en droog weggezet. En de kosten vallen erg mee. Ook het personeel vind ik zeer vriendelijk. Kortom, een aanrader als je spullen tijdelijk wil opslaan.

Great! Very flexible and professional!

Mobox was a life saver during my move. It allowed me to organize so much better my move. Thanks!

• Would you recommend us? Yes

excelent

Very friendly, helpful and professional. They even bought us the box to empty within 2 hours of asking...wonderful service. AND they refunded us for the time not used. I have no complaints at all...and I am a very difficult person to please,

Ideale oplossing

Had ruimte nodig om huisraad te stallen ivm nieuwe vloer. Dit is dan de beste oplossing; keurige schone en ruime container. Zeer vriendelijke en behulpzame mensen bij MOBOX. Al met al zeer tevreden.

goed geregeld, allemaal aardige mensen

De levering was op keurig op tijd, de box fijn in gebruik (mede vanwege toevoegen van een steekwagentje en andere verhuisbenodigdheden). De medewerkers van Mobox zijn verrassend vriendelijk. Spullen zijn niet vochtig geworden o.i.d.

Zeer adequaat zowel bij de afspraak om de box te krijgen wordt op tijd opgehaald. Kook bij het terug halen van de spullen keurige service. Ga jullie ook aanbevelen bij andere die spullen willen opslaan

Uitstekende dienstverlening

Mobox komt afspraken na en zijn flexibel, goed bereikbaar en denken goed mee. Bezorgen van de box en ophalen prima op tijd. Vriendelijk personeel.

Goede service, precies wat je er van verwacht.

Prima geregeld allemaal, er wordt met je meegedacht in het geval van halen en brengen. Ruim voldoende middelen aanwezig om alles veilig op te bergen.

Alles super goed geregeld en zeer vriendelijke communicatie

Vanaf het eerste contact zeer vriendelijke communicatie en op de dienstverlening valt werkelijk niets aan te merken. Als je op zoek bent naar mobiele opslag van je spullen dan is de service van MOBOX alles wat je zou wensen.

Top service, ondersteuning bij het laden en strakke planning brengen en halen van de box.

Uitstekend product wat doet wat het beloofd, kan je op rekenen!

Super service

ervaren als zeer flexibel, goede service en compleet!

super

komen snel op gevraagde tijd. leveren alles erbij en komen weer op tijd.

Uitstekende service, zeer vriendelijk personeel attent

Zeer vriendelijk personeel heel attent, prima hulpmiddelen

Super service. Nette zaak. Doen wat ze zeggen

Na wat zoeken op internet naar een tijdelijke opslagmogelijkheid voor onze inboedel Mobox tegengekomen en uitgeprobeerd. En zonder spijt. Zowel afspraak maken voor levering als afhalen van de box ging erg soepel. Inclusief verhuisdekens en spanbanden die zonder kosten te leen zijn. Tijdsindicatie erg nauwkeurig. En er werd rekening gehouden met de kleine straat door een kleine bus te sturen. Chauffeur hielp zelfs even mee met lossen! Kortom: Niet verder zoeken zou ik zeggen.

Over MOBOX

Jouw opslag direct voor de deur inladen Wij komen naar jou toe, jij laadt de opslagbox in en wij nemen hem weer mee. Het enige wat jij hoeft te doen is het inladen van de MOBOX en ons een seintje te geven als je klaar bent. Simpel toch? Voor zowel grote als kleine opslag MOBOX biedt een optimale oplossing voor het opslag van elk huishouden. Met onze 8 en 14 kuub opslagboxen kunnen wij elke inboedel efficiënt en flexibel opslaan en vervoeren. Verwarmd & Beveiligd opslagcentrum Wij zetten jouw mobiele opslagbox met je spullen in ons verwarmde, beveiligde opslagcentrum. Heb je je spullen weer nodig of wil je nog wat toevoegen? Dat kan!