Super service!

Wat een geweldige service, snel geregeld, ruime opslag, goede communicatie. Zeker geen spijt van, een echte aanrader!

• Hoe heb je ons gevonden? Via via

Super geregeld, snel en vriendelijk

Contact met MOBOX was altijd snel, heel vriendelijk en er werd goed meegedacht. Op de afgesproken tijden werd de box gebracht en opgehaald, met duidelijke uitleg. Er waren genoeg dekens en hulpmiddelen in de box aanwezig.

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Met hart voor de zaak en hun klanten.

Enorm blij met deze club mensen geweest. Professioneel, meedenkend, vriendelijk, flexibel. Ik kan het iedereen aanraden om met Mobox in zee te gaan want ze maken je verhuis een stuk plezieriger.

Geweldig.

Ten eerste is mij de vriendelijkheid en klantgerichte houding erg positief opgevallen. Dit maak je tegenwoordig niet vaak meer mee. Ten tweede is de service en werkwijze van prima kwaliteit. Ik ben erg tevreden over uw bedrijf!

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Geheel volgens afspraak. Flexibel bij aanpassingen. Een aanrader.

Plezierig geregeld

De Mobox werd keurig op tijd geleverd. Het contact was plezierig.

Persoonlijk en deskundig!!!

Vanaf het eerste contact tot het laatste contact zeer klantvriendelijk en laagdrempelig. Iedereen denkt met je mee. Ze zijn een echte aanrader!!!

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Service is een verademing tijdens je verbouw/verhuisstres!

Telefonisch en per mail supervriendelijk en meedenkend. De box kwam steeds vroeg op de besproken dag te staan, twee x eerder klaar en de box werd zonder problemen opgehaald. Kan niet anders zeggen dan AAA service voor betaalbare prijs!!

Alles volgens afspraak

Alles prima verlopen

Precies wat zochten

Doordat onze woonkamer in zijn geheel leeg moest, gingen we opzoek naar de ideale oplossing. Deze vonden we in de MoBox. Al onze meubels op voordeur afstand verhuizen voelde prettig en functioneel. Dit bleek in werkelijkheid ook zo te zijn! De bijgeleverde verhuis materialen waren zeer prettig. De dekens, het steekkarretje en de planken op worpen hebben de verhuizing prettiger gemaakt. De box had de juiste afmaat, paste mooi voor de deur en was fijn af te sluiten. Het contact met de telefoniste en de bezorger was prettig. Kortom de MoBox was precies wat we nodig hadden.

• Hoe heb je ons gevonden? Gezien in de buurt

Denken met je mee, communiceren goed en leveren volgens verwachting. Ik zou de dienst zo weer afnemen en kan niets bedenken wat beter kan. Aanrader!

• Hoe heb je ons gevonden? Via via

Hele goede ervaring, perfecte service, vriendelijk en denken met de klant mee!

Snel reageren op vragen, meedenken naar een oplossing, flexibel, afspraken nakomen, vriendelijke medewerkers en keurige uitleg ter plekke. En natuurlijk een prima product met handige hulpmiddelen. Gewoon zoals het moet maar helaas vaak niet meer gebeurd! Topbedrijf!

• Hoe heb je ons gevonden? Gezien in de buurt

Heel handig, betaalbaar en zelf in control

Contactpersoon goed en makkelijk bereikbaar via email / Whatsapp Prijs duidelijk en redelijk aangeboden. Plaatsing vooraf gechecked. Geen gedoe van weghalen, gewoon voor de deur laten. Kan je altijd nog bij je spullen. En na afloop hoef je niet eens thuis te blijven. MOBOX was wel wat roestig, net zoals slot.

Fantastisch

Zelden een bedrijf meegemaakt dat zo klantvriendelijk, meedenkend en flexibel is. In 1 woord GEWELDIG. Een dikke pluim voor jullie allemaal en ik raad iedereen aan hier de opslag te regelen, keurig verzorgd voor een heel scherpe prijs.

Super geregeld

Goed en fijn contact gehad met het bedrijf , Komen afspraken goed na.nette boxen en meer dan voldoende dekens en sjorbanden en karretjes.het is dat de sterren die je kan geven bij 5 ophouden anders hadden ze er zeker meer gekregen van mij

GEWELDIG!

Korte lijnen, snelle services, geen gedoe en meedenken op locatie, dat is wat ik graag zie van een organisatie. Goed gewerkt en voor een volgende verhuizing bel ik weer.

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Nog nooit zo'n makkelijke verhuizing gehad

We hebben een paar weken onze spullen opgeslagen bij Mobox tijdens een verbouwing en verhuizing. Echt blij met Mobox, super vriendelijke en behulpzame medewerkers en zo'n handig concept. Nog nooit zo'n makkelijke verhuizing gehad.

Fantastisch, hartelijk en meedenkend

Onze ervaring is heel goed, meedenkend in oplossingen en snelle levering van de box.

Heel goed ervaren

Wat ben ik blij dat ik uiteindelijk voor mobox heb gekozen. Beste keus ooit en was super makkelijk. Alles was goed naar wens, hele goede ervaring ook. Raad het dus iedereen aan.

• Hoe heb je ons gevonden? Online

In een Recordtijd de container leeg

Dochter verhuist van studentenkamer Scheveningen naar woning in Boxtel. Ondertussen al zoveel verzameld dat met auto's en busjes op en neer rijden een tijdrovende en dure brandstof actie word. Door een liftstoring in contact gekomen met MOBOX en super georganiseerd. Container van 12 kuub een weekeindje voor de deur en op ons gemak vol geladen. Daarna is container opgehaald en een paar dagen opgeslagen. Op afgesproken dag stipt op tijd voor de deur aangekomen en met 5 personen de container in een recordtijd van een kwartier leeg gehaald en in de entree van het complex gezet. Daarna nog in 3 kwartier alles 3 hoog over de trap naar de woning. En in die tijd ook nog op ons gemak een bakkie koffie gedronken. Voor herhaling vatbaar, gebruik van MOBOX, maar niet om mijn dochter weer te verhuizen :-)

Alles was zeer goed.

Super service

Lange tijd gebruik gemaakt van de service van mobox. Regelmatig in de box geweest, altijd vriendelijk en behulpzaam . Box werd keurig bezorgd en weer opgehaald. Heeft ook veel gemakken wat betreft, verpakking bv. Verhuisdekens. Ook bij het uitladen een handige steekwagen en hondjes ter beschikking.

Uitstekend!!!

Wat een goed meedenkend bedrijf. Contact is vriendelijk en gemaakte afspraken worden nagekomen. De container werd geleverd door een aardige chauffeur die er duidelijk plezier in had. Dank nogmaals!

In 1 woord: fantastisch

In oktober contact opgenomen met Mobox voor het huren van een opslagbox begin december. Na een super snelle reactie vanuit Mobox was het binnen 2 mailtjes geregeld. Het brengen was door Jeroen ook hartstikke netjes, doordat we niet thuis waren filmpjes gehad hoe de box te openen en sluiten. Ook de kleden, hondjes en banden waren netjes aanwezig waardoor het opslaan van de spullen een eitje was. Box netjes opgeslagen en op gevraagde moment weer afgeroepen. In 1 woord fantastisch, aan iedereen aan te raden.

Flexibel en klantgericht

Mijn spullen zijn prima onder de pannen geweest bij Mobox. Ik ben met name tevreden over de communicatie en flexibiliteit. Door veranderingen in de oplevering van ons huis heb ik de datum van terugbestellen van de container meermaals aangepast en steeds weer werd er goed meegedacht in mogelijkheden. Heel fijn in tijden van stress! Ik beveel Mobox dan ook aan iedereen aan voor tijdelijke opslag.

Bedrijfsgegevens

Gieterij 53

2211WC Noordwijkerhout

06-51075587

[email protected]

Over MOBOX

Jouw opslag direct voor de deur inladen Wij komen naar jou toe, jij laadt de mobiele opslag box in en wij nemen hem weer mee. Het enige wat jij hoeft te doen is het inladen van de MOBOX en ons een seintje te geven als je klaar bent. Simpel toch? Voor zowel grote als kleine opslag MOBOX biedt een optimale oplossing voor het opslag van elk huishouden. Met onze 8 en 12 kuub opslagboxen kunnen wij elke inboedel efficiënt en flexibel opslaan en vervoeren. Verwarmd & Beveiligd opslagcentrum Wij zetten de mobiele opslag box met je spullen in ons verwarmde, beveiligde opslagcentrum. Heb je je spullen weer nodig of wil je nog wat toevoegen? Dat kan! Wij bezorgen de box weer bij jou voor de deur.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.