Uitstekende service, zeer vriendelijk personeel attent

Zeer vriendelijk personeel heel attent, prima hulpmiddelen

Super service. Nette zaak. Doen wat ze zeggen

Na wat zoeken op internet naar een tijdelijke opslagmogelijkheid voor onze inboedel Mobox tegengekomen en uitgeprobeerd. En zonder spijt. Zowel afspraak maken voor levering als afhalen van de box ging erg soepel. Inclusief verhuisdekens en spanbanden die zonder kosten te leen zijn. Tijdsindicatie erg nauwkeurig. En er werd rekening gehouden met de kleine straat door een kleine bus te sturen. Chauffeur hielp zelfs even mee met lossen! Kortom: Niet verder zoeken zou ik zeggen.

Superoplossing en zéér flexibel

Met één telfoontje geregeld. Mooie schone opslagbox, met schone dekens, spanbanden en bij bezorging overleg met chauffeur ivm plaatsing voor de deur. Past prima op slecht 1 parkeerplaats! Wind en water dicht. Tip: Bij ons bleef de box bijna 4 weken voor de deur staan. Informeer dan vooraf bij je inboedelverzekeraar. Bij melding zijn (bij de meeste verz. maatschappijen) je spullen dan gewoon verzekerd!

Super goed gelopen allemaal.

Alles volgens afspraak en keurig optijd. Vriendelijk heren van het bedrijf. Wij zijn super tevreden en bij de volgende verhuizing ( laat gelukkig nog op zich wachten) maken wij weer gebruik van Mobox.

Positief

In offerte duidelijke afspraken gemaakt. Zelf alles ingepakt en ingeladen, goed met dekens tussen de meubels alles klemgezet en met spanbanden etc vastgezet. Hierdoor zijn onze spullen goed overgekomen. Over de datum van het weer leveren van de containers na opslag, kon na overleg een goede oplossing besproken worden. Vriendelijke en behulpzame chauffeur. Al met al fijne ervaring met mobox, waardoor we geld konden besparen t.o.v. verhuizing laten doen.

Heel erg flexible en meedenkend echt een top service waar heel veel bedrijven nog wat van kunnen leren

Geweldige oplossing om tijdelijk inboedel te stallen. Geweldige service, flexibel en hele vriendelijke werknemers. In een woord een absolute aanrader.

Helemaal goed! Wat een goede service en heel aardig personeel.

Je kan op dit bedrijf rekenen, goed bereikbaar en denken goed mee.

vriendelijk en efficient

UItstekende service. Zo'n box vergeleken met Shurguard of dergelijke dingen is dat je maar een keer hoeft in te laden en uit te laden, in plaats van twee keer. Slok op een borrel. Aardige kerel die de box kwam brengen en terugbrengen. We waren er heel blij mee!

Perfecte manier om tijdelijk je spullen goed en veilig op te slaan

Voor onze verbouwing was het noodzakelijk om de inboedel tijdelijk ergens op te slaan. En waarom zelf alles ergens met een vrachtauto naartoe brengen als ze van Mobox 1 of meerdere containers bij je op de stoep zetten. Inladen en op laten halen. Gemak dient de mens. Duidelijke en heldere communicatie. En levertijden, vol ophalen, vol terug brengen en leeg weer ophalen gaat heel erg simpel. Je krijgt de bevestiging en alles loopt volgens afspraak. Aanrader!

Snel geregeld en klantvriendelijk

Snel geregeld en klantvriendelijk

Perfecte oplossing om je spullen op te slaan

Het scheelt een aantal keren heen en weer rijden met een aanhangwagen. Je hoeft je goederen maar 1 x in handen te hebben. Tijds- en energiewinst.

Super geregeld

Communicatie, was helder en prettig. Verhuis pakket was perfect met steekwapen etc.

Top.

Top. Super aardige mensen en altijd bereid om te helpen.

Uitstekende en betrouwbare dienstverlening

Deze hele dienst is goed geregeld, met een heldere website en goede uitleg. Ook telefonisch wordt je duidelijk en goed geholpen. Alles werk op tijd en zoals beloofd en is heel betaalbaar.

Echt een aanrader

Zeer tevreden over Mobox. De container wordt voor de deur geleverd en is voorzien van dekens, spanbanden en diverse karretjes. Mocht je tijdelijk wat op willen slaan dan is dit echt de oplossing. Voor een zeer schappelijke prijs.

Helemaal top.

Bij ons bleef de box 2 weken voor de deur staan. Op tijd gebracht. Keurig op zijn plek gezet. Steekkar, dekens voor bescherming. Alles er op en aan. Belletje om weer op te halen. Helemaal prima. Aardige mensen, echt een aanrader.

Super goed geregeld met een hele vriendelijke service

Wij zijn verhuisd met een tussenperiode van een maand waarin we onze spullen hebben opgeslagen in een paar Moboxen. Ideale manier om te verhuizen en de vriendelijkheid en flexibiliteit van de medewerkers is echt super!

Een prima methode om de periode tussen 2 huizen te overbruggen.

Afspraken snel gemaakt en gehouden. Vriendelijke chauffeurs, ben heel tevreden.

Alleen maar positief!

Vriendelijk en snel geholpen, flexibel in de afspraken en niks te klagen! Prima!

Ronduit goed: fijn contact, flexibele opstelling, snelle en goede service en een aardige chauffeur.

Zie mijn opmerking hierboven

Topoplossing voor tijdelijke opslag. Geen gedoe met zelf rijden.

Zeer klantvriendeljk. Ze denken goed met je mee.

Fantastische oplossing!

Hele handige oplossing als je gaat verhuizen, maar nog even wat tijd moet overbruggen! Scheelt geklooi met zelf heen en weer rijden naar een opslag box! Goede service, duidelijke communicatie en alle spullen zijn netjes gebleven. Aanrader!

Goede service, alles op tijd en ideaal als je even iets op wilt slaan en geen verhuiswagen en opslag apart wil huren.

Absolute aanrader, TOP!!

Mobox benaderd voor ophalen en opslaan meer dan 100 kilo zwaar en groot tuinmeubel. Ophalen: ruim op tijd. Heel flexibele chauffeur, want meubel moest er via achtertuin uit en grote truck kon daar niet komen. Via klein hulpwagentje is de box in het gras neergezet en kon het meubel eenvoudig worden ingeladen. Na paar weken mochten we weer de camping op. Afspraak vlot gemaakt (er wordt heel snel en goed gereageerd door Mobox). Ook hier kon vrachtwagen tot de slagboom en laatste paar honderd meter op de camping weer met kleine wagentje. Meubel binnen no time uitgeladen, chauffeur hielp netjes mee. Meubel verkeerde ook nog in de exacte staat als toen het de opslag inging, dus ook erg fijn. Vriendelijk, snel, flexibel en afspraak is afspraak. Hier kunnen veel (grote) bedrijven nog een voorbeeld aan nemen! Kortom: absoluut top, ik zie geen enkel verbeterpunt!

Bedankt voor je review Martin! We zijn heel blij om te lezen dat je zo tevreden bent. Groet, Team MOBOX

Over MOBOX

Jouw opslag direct voor de deur inladen Wij komen naar jou toe, jij laadt de opslagbox in en wij nemen hem weer mee. Het enige wat jij hoeft te doen is het inladen van de MOBOX en ons een seintje te geven als je klaar bent. Simpel toch? Voor zowel grote als kleine opslag MOBOX biedt een optimale oplossing voor het opslag van elk huishouden. Met onze 8 en 14 kuub opslagboxen kunnen wij elke inboedel efficiënt en flexibel opslaan en vervoeren. Verwarmd & Beveiligd opslagcentrum Wij zetten jouw mobiele opslagbox met je spullen in ons verwarmde, beveiligde opslagcentrum. Heb je je spullen weer nodig of wil je nog wat toevoegen? Dat kan!