Zeer efficiënte oplossing voor verhuizingen

Wij zijn uitermate tevreden met de service van Mobox. Wij verhuisden met een korte tussenperiode en hadden dus opslagruimte nodig. De 3 boxen werden voor de ingang van het appartementencomplex geplaatst, zodat we een minimale afstand hoefden te lopen. 3 uur later werden de boxen weer opgehaald. Enkele weken later werden de boxen wederom op tijd voor het nieuwe huis geplaatst. Special thanks voor de chauffeur die beide keren erg vriendelijk en behulpzaam was en zelfs hielp de wasmachine naar de tweede etage te verplaatsen. Absolute aanrader dus.

Alles perfect geregeld!

Vanaf het begin was het contact met de klantenservice perfect. Omdat wij o.a. een piano verhuisden werd de box met de vrachtwagen gebracht zodat we niet hoog hoefden te tillen. Zowel bij inladen als uitladen kregen we hulp van de chauffeur. Iedereen, van administratie tot chauffeur, is ongelofelijk vriendelijk en behulpzaam. Zodra je belt wordt alles in het werk gesteld om je snel en goed van dienst te zijn. Fantastisch!

Uitstekende ervaring: stipt, flexibel, bijzonder vriendelijk.

Uitstekende ervaring: stipt, flexibel, bijzonder vriendelijk

Heel goed bevallen.

Prettig contact. Heel handig dat container voor de deur wordt neergezet.

Beste Anneke, Goed om te horen dat het gemak van een container voor de deur goed is bevallen. Bedankt voor de 10! Daar doen wij het voor! Team MOBOX

Prima service komen afspraken goed na. Box is compleet met dekens,hondjes etc.

Beste Peter, Bedankt voor de aanbeveling. We leveren de box inderdaad altijd met dekens, meubel hondjes, steekwagen en banden. Dat maakt het in- en uitladen nog makkelijker. Team MOBOX

Top service!

Mobox was makkelijk aan te vragen. Fijne en snelle communicatie via de mail. Dikke pluim voor de chauffeur! Hele vriendelijke en zeer behulpzame man! En dat alles voor een zeer goede prijs. Absolute aanrader!

Beste Frank, Bedankt voor de dikke pluim!! Groet, Martijn - Chauffeur MOBOX

Tot in de puntjes verzorgd

Alle contacten waren prima. Alle afspraken werden punctueel nagekomen. De chauffeur belde keurig als hij iets eerder of later kwam en was zeer vriendelijk.

Perfekte oplossing tijdens de verbouwing

Handig; de box werd voor gereden en een dag later weer opgehaald nadat wij hem op ons gemak hebben kunnen vullen. Tussendoor zijn we in Noordwijkerhout nog een keer in de box geweest, ideaal! en nu kwam hij weer terug en hebben wij hem weer in een dag leeggehaald.

Beste Peter, Goed om te horen dat jullie op je gemak konden inladen. Dat is het voordeel van de box langere tijd voor de deur te laten staan. En uitladen gaat meestal wel wat sneller. Team MOBOX

Super fijn en efficient!

Het was echt heel fijn verhuizen met Mobox. Alles is super snel geregeld en lekker duidelijk. Mochten er dan wat probleempjes zijn is Mobox echt super in het meedenken en oplossen!

Aanrader

Heel handig systeem. De mensen van het bedrijf erg vriendelijk en zeer flexibel. Ze zijn ook nog eens niet duur. Echt een aanrader!

Fijn bedrijf dat met je meedenkt en een superservice biedt!

Verhuizen is een stressvolle gebeurtenis. Fijn dat een bedrijf als Mobox met je meedenkt en erg flexibel is als het gaat om bezorgen en ophalen van de boxen. De chauffeur is geweldig! Enorm behulpzaam en heeft zelfs geholpen met laden 👍🏼. Absoluut een aanrader dit bedrijf!

Beste Pascal, Bedankt voor de positieve reactie. We helpen graag mee om een verhuizing minder stressvol te maken. Team MOBOX

Erg goede service! Vriendelijk en klantgericht

Erg goede service! Vriendelijk en klantgericht

Ideale oplossing voor tijdelijke opslag

De box wordt voor de deur gezet, vullen in eigen tempo en daarna gaat de box in de opslag tot je hem terug wilt. Zeer vriendelijk personeel, zowel telefonisch als de bezorger. Zeker een aanrader!

Goede en snelle service

Goede en snelle service. Op tijd. Meedenkend.

Super! Een aanrader!

Super geregeld. Aardige mensen. Goede prijs.

Behulpzaam met boxkeuze, komt afspraken na, kortom niks op aan te merken. Gewoon goede service.

Top service!!!

Top service, klantenservice denkt goed mee. Wist dat het moeilijk werd toen ik twee dagen van tevoren belde voor de container. Werd een kwartier later teruggebeld dat met wat schuiven in de agenda de container geleverd kon worden. Volgende keer weer en ik raad het iedereen aan!!

Mobox denkt met je mee!

Zelden zo’n fijn bedrijf meegemaakt. Een dikke vette 10! Afspraken worden nagekomen, kan helemaal niets negatiefs bedenken.

Super goed geregeld. Op hat laatste moment besteld

Super goeie service. Snel geregeld en snel geleverd

Klantvriendelijke service, flexibel en persoonlijk.

Het is makkelijk om zaken online met Mobox te regelen. Het is echter geen anoniem internet bedrijf. Bij vragen wordt snel en persoonlijk gereageerd. Ook bij telefonisch contact wordt er flexibel ingespeeld op de behoefte van de klant. Materiaal voor opslag is goed en de ophaal en brengservice vriendelijk en behulpzaam.

Aanrader MOBOX

snelle levering, fijn contact, doen wat zij beloven !

Zie hieronder

Snelle reactie via de mail , flexibel met verschuiven van afspraken en zeer vriendelijke chauffeur die box op gewenste locatie plaatst

Perfekt

Goede service, prettig personeel, op tijd, top! Alleen de sleutel ligt hier nog?!

Bedankt voor de positieve recensie. Dat de sleutel is blijven liggen komt goed uit, dan komen we de sleutel met het hele personeel bij u ophalen en gezellig op de koffie. 😉😊☕🔑 Team MOBOX.

Perfecte service!

Perfecte service, goed contact, erg vriendelijk

Over MOBOX

Jouw opslag direct voor de deur inladen Wij komen naar jou toe, jij laadt de opslagbox in en wij nemen hem weer mee. Het enige wat jij hoeft te doen is het inladen van de MOBOX en ons een seintje te geven als je klaar bent. Simpel toch? Voor zowel grote als kleine opslag MOBOX biedt een optimale oplossing voor het opslag van elk huishouden. Met onze 8 en 14 kuub opslagboxen kunnen wij elke inboedel efficiënt en flexibel opslaan en vervoeren. Verwarmd & Beveiligd opslagcentrum Wij zetten jouw mobiele opslagbox met je spullen in ons verwarmde, beveiligde opslagcentrum. Heb je je spullen weer nodig of wil je nog wat toevoegen? Dat kan!