Perfecte meedenkers. Snelle reactie en fijn contact!

Voor onze verbouwing van de beneden verdieping hebben we onze meubels een maand opgeslagen. Door omstandigheden liep dat een week uit. Dat was zo geregeld op een fijne manier. Mooi en snel meegedacht. Lisette en Thomas bedankt! Het Haffmans ons net even wat meer lucht.

• Hoe heb je ons gevonden? Via via

Geen onnodig gesjouw met je spullen

Goede formule: je hoeft je spullen alleen het huis uit te dragen, in de container te stapelen en klaar ! Vriendelijke chauffeur gaf nog wat tips en alles kwam er na een maand weer gaaf uit. De grote container (14 kuub) kon ook mijn bijna 3 m lange tafel bergen.

Supervriendelijk, meedenkend en netjes

Top!!!!

In één woord "top".

We kregen de tip van iemand om te kijken naar Mobox en daar zijn wij blij mee. Wij hadden 6 dagen voor de oplevering van de nieuwe woning, "onze oude woning" al moeten verlaten. Mobox dacht telefonisch met ons mee en zo konden we 3 containers laten brengen. Die middag zijn we opgehaald. Vervolgens 6 dagen in opslag. En bij oplevering werden de containers voor de nieuwe woning gezet om uit te laden. Al het personeel is zeer meedenkt en zeer vriendelijk! Echt top service! Raad t iedereen aan.

Wat een Service !!

Mijn eerste ervaring was een prima ervaring. Er werd duidelijk de tijd genomen met betrekking tot alle mogelijkheden van het opslaan van goederen. De mogelijkheden werden bekeken. Ik besloot mijn goederen zelf op te slaan in de zogeheten MOBOX en deze stond al klaar bij aankomst. In een verwarmde hal, sleutels van de BOX, verhuisdekens, meubelhondjes, steekwagen, niets was teveel. Zelfs toen ik gereedschap nodig had werd mij dat ter beschikking gesteld. Bij het ophalen van mijn spullen wederom dezelfde service. De huurprijs was zeker niet te hoog=, zeker niet met deze service. Complimenten aan het team van MOBOX Noordwijkerhout !

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Heerlijk als het volgens je eigen planning gaat! Toppers zijn het duim omhoog

Geweldige service/vriendelijke medewerkers.

De keuze voor Mobox scheelt ons diverse malen de spullen in handen hebben en 4 maal 80km vise versa, met een aanhanger rijden voor opslagen retourbrengen. Extra service is, dat we niet binnen 2 uur in- of uit hoeven pakken is een prettige bijkomstigheid. Gemaakte afspraken worden telkens nagekomen. Wij zijn uiterst tevreden.

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Betrouwbare, uitgebreide en vriendelijke service.

Ik heb Mobox als zeer prettig ervaren. Via internet en telefoon goed bereikbaar en vriendelijk. De box was schoon en met ruim voldoende dekens en sjorbanden. Ook de aanwezigheid van een steekwagen en twee 'hondjes' is erg fij. Kortom, een aanrader!

Snel, flexibel, goede service

Een hele prettige ervaring, Mobox is goed bereikbaar en flexibel. De box werd op de door ons gewenste dag op de parkeerplaats gezet zodat we hem in konden laden en na een seintje van ons dat hij vol was geladen ook weer snel opgehaald. Hij heeft circa 5 maanden in de opslag gestaan, ook het terugleveren ging erg voorspoedig en op de door ons gewenste data.

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Super vriendelijke en super goed geregeld!

Voor onze verhuizing, die in delen plaats heeft gevonden, hebben we voor MOBOX gekozen om onze spullen, tijdelijke op te slaan in meerdere opslagboxen. Via onze oude buren kwamen we bij MOBOX terecht. Super blij mee, met onze keuze om voor MOBOX te gaan. Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan en niets is teveel. Een hele goede service en ik zou iedereen aanraden om gebruik te maken van deze geweldige oplossing. Of je nu gaat verhuizen of verbouwen.

Aanrader

Prima aanbod, uitstekende communicatie en service, stipt, vriendelijk. Aanrader.

• Hoe heb je ons gevonden? Gezien in de buurt

Vriendelijk personeel. Alles kan als je belt.En de koffie staat voor je klaar. Zeer tevreden. Volgend jaar weer mijn caravan spullen opslaan. Eefke Kraaijenbrink.

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Goede communicatie en snelle service

Enige minpuntje was dat bij het aflever toch iets gesneuveld was door toch wel wild verplaatsen van Mobox. En dat het een beetje door elkaar lag. Verder was de communicatie goed en de service snel.

Fijne service

Breng en ophaalmomenten waren makkelijk geregeld. Fijne communicatie en altijd op tijd. Alles was netjes geregeld.

Super service en flexibel

We hadden voor onze verbouwing opslag nodig. Hadden mobox in de buurt zien staan dus zo zijn we er bij gekomen. Snel allemaal geregeld en flexibel, je belt even en het is geen probleem als de mobox een dag laten gehaald of gebracht moet worden. Goede uitleg over alles en fijn dat er kleden en een steekkar bij zitten.

Een ouderwetse ervaring

Zowel aan de telefoon als in het veld, altijd heel aardig, meedenkend en flexibel. Heel fijn om hier klant te zijn! In tijden van call centra en protocollen die op mij afstandelijk overkomen is dit weer "ouderwets" oprecht, hartelijk en heel prettig.

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Héél handig en zeer fijn geholpen!

Wij hebben ons huis flink opgeknapt en alle meubels hebben we opgeslagen in een container van MOBOX. Dit was ideaal ! We werden ook heel netjes geholpen met het reserveren en plaatsen ervan. Écht een aanrader dus !

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Super service en enorm gemak voor redelijke prijs

Goed advies over benodigde opslagruimte. Box kon ook op mijn locatie blijven staan, optimale flexibiliteit daardoor bij in- en uitruimen. Snel geleverd en opgehaald. Voorzien van handige hulpmiddelen (verhuisdekens, hondjes, steekwagen, spanbanden). Meubels in de box hebben (extreme) weersomstandigheden (vorst, sneeuw, regen en storm) uitstekend doorstaan. Ideaal dus voor verbouwingen.

Service en goede communicatie

Super handig en achteraf gezien had ik er twee moeten huren

Top bedrijf goede communicatie

Prima communicatie en advies Een fijn bedrijf die met je mee denkt Niets was te veel

• Hoe heb je ons gevonden? Via via

zeer correct, een goede service en komen de afspraken na zoals besproken

MoBox maakt goede afspraken met je en komen het na. klant is koning, Het hele team bedankt voor de zeer prettige samenwerking. Groet Meine en Ina de Lange

Perfecte ervaring

De ervaring met Mobox was van het begin tot het eind geweldig. Afspraken worden nagekomen, communicatie is duidelijk, personeel vriendelijk en er wordt flexibel omgegaan met plannen. Tijdens onze verbouwing, waarin echt niet alles meezat, was Mobox een verademing om mee te werken.

Vriendelijk,op tijd en fexibel

Vriendelijk,op tijd en fexibel

• Hoe heb je ons gevonden? Gezien op tv

Top bedrijf en fijn personeel

Prima service ga zo door.

Echt fantastisch

Prima service, snelle antwoorden en zeer flexibel.

Over MOBOX

Jouw opslag direct voor de deur inladen Wij komen naar jou toe, jij laadt de mobiele opslag box in en wij nemen hem weer mee. Het enige wat jij hoeft te doen is het inladen van de MOBOX en ons een seintje te geven als je klaar bent. Simpel toch? Voor zowel grote als kleine opslag MOBOX biedt een optimale oplossing voor het opslag van elk huishouden. Met onze 8 en 14 kuub opslagboxen kunnen wij elke inboedel efficiënt en flexibel opslaan en vervoeren. Verwarmd & Beveiligd opslagcentrum Wij zetten de mobiele opslag box met je spullen in ons verwarmde, beveiligde opslagcentrum. Heb je je spullen weer nodig of wil je nog wat toevoegen? Dat kan! Wij bezorgen de box weer bij jou voor de deur.