Super handig om een opslagbox voor de deur te hebben. Het was zeer eenvoudig om haal en breng afspraken te maken. Vriendelijk personeel die samen met jou de meest geschikte plek uitzoekt voor het plaatsen van de box.

• Hoe heb je ons gevonden? Gezien in de buurt

Erg goed en we zijn zeer tevreden

De box brengen en ophalen gebeurde op de afgesproken tijdstippen. Vriendelijke service en een schone box met dekens, singels, twee hondjes en een steekwagentje. Indien nodig gaan wij zeker weer gebruik maken van Mobox.

Super service!

Wij zijn heel goed geholpen door Mobox. Vriendelijke telefoniste, chauffeur die de box kwam brengen ook erg aardig. Komen afspraken ook heel goed na en dat allemaal voor een heel goede prijs. Ik beveel Mobox daarom zeker aan aan anderen.

Super service

De medewerkers van mobox zijn zo service gericht. Alles is te bespreken en alles was top geregeld van begin tot eind.

Voor herhaling vatbaar!

Recent voor ons de eerste keer dat wij gebruik hebben gemaakt van Mobox. Alles klopt, van de website het reserveren, telefonisch contact tussendoor en het halen en brengen van de box! Iedereen altijd erg vriendelijk en behulpzaam. Alle overige hulpmiddelen in de box waren een mooie verrassing. Prijs zeker in verhouding tot de geleverde diensten en voor herhaling vatbaar. Tot de volgende keer!

Helemaal TOP

Ik heb de spullen van mij en m’n gezin Voor 3 jaar moeten opslaan. Ik had hiervoor Mobox gekozen. Destijds werden de containers bij mij gebracht en heb ze volgeladen. Altijd spannend wat je kan aantreffen naar al die jaren en in welke staat je meubels zijn. Maar alles was in perfecte conditie. Bij vrienden en kennissen beveel ik Mobox al aan. maar wellicht door deze review. Nog meer mensen die een opslag container nodig hebben. Ook de chauffeur is zeer vriendelijk!

Top oplossing

Fantastisch oplossing om tijdelijk je spullen op te slaan. Veilig en snel. En je heb het maar 2 x in je handen. Super

Geweldig, in capslocks!

Helaas is het bij mij allemaal voor niks geweest daar de verhuizing uiteindelijk niet door is gegaan. Maar mede dankzij de professionele service, het meedenken en de normale tarieven is alles in goede banen en 100% minder stressvol verlopen! Ik beveel Mobox dan ook 100% aan.

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Uitstekende service. Heel handig zo’n opslag voor je deur tijdens een verbouwing. Prettig contact met de medewerkers.

Top geregeld

Wij hebben een MoBox gehuurd tijdens de verbouwing van onze zolder. Hij wordt voor de deur afgeleverd en als hij is volgepakt opgehaald om opgeslagen te worden. Tussentijds spullen er uit halen was geen enkel probleem. Ze zijn goed bereikbaar en denken met je mee.

• Hoe heb je ons gevonden? Via via

Prettige en betrouwbare dienst, toegankelijk en volgens afspraak.

13 maanden onze huisraad en persoonlijke spullen bij MOBOX opgeslagen. In de aanloop en tijdens de opslag periode en erna prettig en effectief contact. Vooraf (13mnd geleden) de aflevering betaald, afgeleverd vlot, op tijd en conform wens, ook ver landinwaards. Al met al een erg goede ervaring. Had niet beter gekund.

Prima service en prijs.

Vriendelijke mensen, goed telefonisch bereikbaar , komen de afspraken na. Aanrader dus!

Super service!

Doordat wij tijdelijk geen eigen woning hadden hebben we onze spullen opgeslagen in de moboxen. Met in en uitpakken waren we sneller dan de van te voren afgesproken tijd en na één belletje werden deze ook eerder opgehaald. Duidelijke uitleg over het gebruik en ook het personeel van het afleveren was heel gezellig. Toch net een extra service! We raden jullie aan absoluut!

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Super netjes en aardige mensen.

Altijd op tijd met de afspraak.

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Perfect systeem met zeer vriendelijke service

Het systeem van een box voor de deur die je vult en daarna de opslag ingaat is echt ideaal. Na de verbouwing weer voor de deur en langzaam alles weer in huis gezet. Meer dan voldoende hulp materialen Zeer vriendelijke service aan de telefoon

• Hoe heb je ons gevonden? Via via

Super service en zeer vriendelijk personeel

Helaas zijn er veel veranderingen voor en tijdens het plaatsen van de Mobox en dat was allemaal geen probleem. In 1 woord geweldig !!

Goede service!

Goede service, vriendelijk en komen afspraken na!

Heerlijke tijdelijke ruimte

Een Mobox voor de deur geeft heel veel gemak. Je hoeft je objecten maar kort in handen te hebben en niet nogeens moeten vervoeren. Je hebt gewoon snel je spullen bij de hand. Het scheelt 2x vervoeren en meerdere keren je objecten vast te moeten pakken. Dus, een Win - Win situatie. Het was een verrassing dat er '2 hondjes', een steekwagen en dekens aanwezig waren.

• Hoe heb je ons gevonden? Gezien in de buurt

Beste Cees, Bedankt voor je review, we gaan graag efficiënt te werk! Groet, Team MOBOX

Fantastisch en persoonlijk!

Ik heb zelden een bedrijf meegemaakt dat zó meedenkt met de klant, ten alle tijde advies geeft, je supervriendelijk te woord staat aan de balie en aan de telefoon en daarmee enorm ontzorgt. Want spullen opslaan en verhuizen is gewoon gedoe en geeft stress. Ik mocht zelfs mijn 14 kub container bezoeken wanneer ik maar wilde, hij kreeg een speciaal en goed bereikbaar plekje, werd met de heftruck op de grond geplaatst omdat er een zware piano uit moest en zowel brengen als halen was in no time geregeld, ook al week ik van de gemaakte planning af. Jullie snappen wat service is! Superdank!

• Hoe heb je ons gevonden? Via via

Beste Ingeborg, Fijn dat je onze service als zo positief heb ervaren! We hebben mekaar een paar keer mogen treffen, van deze kant was dat ook een positieve ervaring. Groet, Team MOBOX

Super handig

Allereerst wordt je heel fijn en vriendelijk geholpen aan de telefoon door hele gezellige dames. De box werd op de afgesproken tijd geleverd. Het is wel even Tetris spelen… bij ons kon niet alles in 1 box (de grootste) terwijl we niet heel veel spullen hebben dus hou daar rekening mee. Maar goed, een tweede box is zo bijbesteld. En handig, al die dekens, een hondje en steekwagen erbij!! Ook het ophalen werd in overleg gedaan. Wij hadden m een paar dagen langer voor de deur nodig, ook dat was geen probleem. Kortom, zeer aan te raden en zeker voor herhaling vatbaar mocht het nodig zijn.

• Hoe heb je ons gevonden? Via via

Beste Renate, Bedankt voor je complimenten! Het is inderdaad levend tetris spelen, met je eigen meubels! Groet, team MOBOX

Geweldige service!

Wij twijfelden of we aan één Mobox voldoende hadden om onze spullen op te slaan. Wij besloten om er twee te laten brengen en namen contact op met Mobox. Zij adviseerden ons om één Mobox te brengen en als dat niet voldoende bleek te zijn zouden ze direct een tweede box brengen. Ook de aflevering was prima geregeld. Stipt op tijd werd de box netjes op ons nieuwe adres afgeleverd.

• Hoe heb je ons gevonden? Via via

Beste Truus, Heel erg fijn om te lezen dat we je goed hebben kunnen adviseren! Groet, Team MOBOX

Vriendelijk, snel en compleet

Ongeveer 1 maand een box op de oprit gehad voor een verbouwing. 1e contact was meteen heel vriendelijk en meedenkend. De box werd netjes geleverd door een aardige chauffeur en in de box lagen verschillende beschermingsdekens, sjorbanden en zelfs 2 "hondjes" en een steekwagen. Gisteren is de box weer opgehaald op het afgesproken tijdstip. Wij zijn erg tevreden.

Beste Joris, Bedankt voor je positieve review! Groet, Team MOBOX

Niet verder zoeken!

Zowel de dames van kantoor als de mannen die de boxen komen halen en brengen zijn top! Flexibel, vriendelijk, meedenkend, professioneel en behulpzaam. En niet onbelangrijk: betaalbaar!

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Beste Saskia, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Groet, Team MOBOX

Een heel flexibele oplossing om je spullen dicht bij huis op te slaan

Ik heb de service van Mobox als heel plezierig ervaren. De medewerkers zijn goed bereikbaar, erg aardig en flexibel. Ik had de grootste uitvoering van de container oorspronkelijk voor 3 weken gehuurd, maar dat bleken er uiteindelijk 3 maanden te zijn. Regelmatig tussendoor moeten verlengen, maar dat was geen enkel probleem. Ook heel prettig dat de container op mijn eigen erf stond, zodat tussendoor spullen in en uit de container kon halen. Het enige nadeel bleek aan het end te zitten. Toen ik de container helemaal leeg haalde, bleek er een lekje in het dak te zitten, waardoor 2 dozen met boeken nat waren geworden.

• Hoe heb je ons gevonden? Gezien in de buurt

Beste Herman, Goed dat je het ons hebt laten weten. Inmiddels is het lek gedicht! Groet, Team MOBOX

Super service die verhuizen gemakkelijk maakt

Afspraak gemaakt om box te bezorgen, vullen en de box werd weer opgehaald. Op mijn verhuisdag werd hij op het gewenste tijdstip weer gebracht op mijn nieuwe adres. Geen gedoe met busje huren en heen en weer rijden.

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Beste Carien, Goed om te horen dat onze MOBOX je zo goed bevallen is! Groet, Team MOBOX

Over MOBOX

Jouw opslag direct voor de deur inladen Wij komen naar jou toe, jij laadt de mobiele opslag box in en wij nemen hem weer mee. Het enige wat jij hoeft te doen is het inladen van de MOBOX en ons een seintje te geven als je klaar bent. Simpel toch? Voor zowel grote als kleine opslag MOBOX biedt een optimale oplossing voor het opslag van elk huishouden. Met onze 8 en 14 kuub opslagboxen kunnen wij elke inboedel efficiënt en flexibel opslaan en vervoeren. Verwarmd & Beveiligd opslagcentrum Wij zetten de mobiele opslag box met je spullen in ons verwarmde, beveiligde opslagcentrum. Heb je je spullen weer nodig of wil je nog wat toevoegen? Dat kan! Wij bezorgen de box weer bij jou voor de deur.