Regelmatig lift nodig, altijd op tijd en goed geregeld!

Goede Firma, Peet van VDN Verhuisliften is goed bereikbaar. Regelt wat nodig is en belangrijk komt altijd zijn afspreken na en is nog nooit te laat geweest! Super!

Een aanrader!

Peet was netjes op tijd aanwezig en ging kundig en super netjes met onze spullen om. We bellen hem zeker weer als we hem nodig hebben!

Top geregeld

Gister gebeld vandaag de spullen op het dak gedraaid in verband met een dakrenovatie, is een aanrader en prijs kwaliteit is perfect!

Helemaal tevreden en hoop snel weer van de diensten vdn verhuisliftverhuur gebruik te maken

Prima communicatie en afspraken.

Prima communicatie en afspraken.

Servicegericht en deskundig

Eenvoudig te reserveren, goede communicatie, servicegericht en deskundig

Mooi op tijd en erg fijn geholpen

Met veel sjouw ervaring gaat een koelkast verplaatsen een stuk sneller. Goede service en erg fijne hulp zelfs.

Keurig op tijd en ruim toereikend voor onze verhuizing van de grote stukken.

Prima dienstverlening.

Kon pas 1 dag van te voren de tijd door geven en het was geen probleem. Dit hebben we 2 weken op rij moeten doen, top service van Peet, heel blij mee, op tijd, flexibel, aanrader

Top service!

Zeer net en betrouwbaar bedrijf wat zijn afspraken nakomt. En een hele vriendelijke en behulpzame verhuizer die ook nog advies gaf hoe we het beste de verhuiswagen konden laden.

Erg tevreden

Nvt

afspraak is afspraak

zware spullen naar 3e etage voor mijn dochter. ruim op tijd en fijne hulp.

Vakkundig en efficiënt

Vakkundig en efficiënt

Good

Our driver was really kind and understanding. He helped us through the busy time of the move!

Flexibel, professioneel en zeer vriendelijk

Vanaf de aanvraag vriendelijk. Er is veel mogelijk, op lange termijn maar ook last minute zeer flexibel. Betrouwbare partij en komt afspraken na.

Top service

Peet is een topper.

Op tijd, vriendelijk en behulpzaam.

Goed, snel en kundig

Prima geregeld, goede hulp

fijn contact, duidelijk prijs afspraak, behulpzaam

bij maken afspraak gelijk prijs gekregen op tijd op lokatie behulpzaam vriendelijk

vriendelijk hulpzaam en heel professioneel

Peet is an expert using the 'verhuislift, he even was careful with our plants. He picks up the telephone very fast, is looking for solutions together. I totally recomment him!

Goede service!

Vriendelijk en meedenkend personeel!

Goede service.

Keurig optijd kwam de lift aan! Zeer vriendelijke bediener die ook nog eens hielp met het uitladen van de lift!

Erg goede en snelle ondersteuning van Peet.

Er moest een bad van 150+ kilo door het raam van de 1e verdieping naar binnen. d.m.v. de erg wendbare lift verliep dit soepel.

Al voor de afgesproken tijd startklaar, prima materiaal, helpt nog een handje mee, kijkt mee met beladen van de bus. Verder aardige vent.

Vriendelijk persoon en goede service

Meneer was prima op tijd en erg vriendelijk.