Goede website om vakantiehuis te verkopen

De website heeft een duidelijk systeem om je vakantiehuis te presenteren. Hoeveelheid foto's prima. Duidelijke instructies hoe te bedienen. Het enige wat mis ging, was dat ik naderhand het pakket wilde wijzigen. Hiervoor moest ik bellen, want dat kun je zelf niet doen. Helaas werden de afspraken niet opgevolgd en moest ik er een paar keer achteraan. uiteindelijk verkocht zonder aanpassing ;) Wel zeer vriendelijk te woord gestaan door de medewerkers.

Erg prettige persoon, met uitstekend resultaat

Zoals boven, alleen zijn cummunicatie met opdrachtgever kan iets beter.

Zijn zeer goed

lekker snel en goed op de hoogte gehouden over de voort gang met de klant. nu nog het af werken bij de notaris en het financiële gedeelte, maar daar heb ik ook alle vertrouwen in.

Buitengewoon actieve zeer correcte persoon

Makelaar die erg zijn best gedaan heeft me te helpen zoeken naar een geschikte woning, zonder opdringerig of gehaast te zijn. Nadat de locatie van park vaststond, was dit heel plezierig en het heeft geleid tot een goed gevoel nu de aankoop een feit is.

Zeer ervaren, goed voorbereidt aangenaam in gesprek

Zoals al in voorgaande zin, ik was zeer tevreden van de rondleiding die er voor gezorgd heeft dat wij overgegaan zijn tot aankoop van het voorgestelde pand.

Sehr freundlich und kompetent

Wir sind auf der Suche nach einem Ferienhaus und Eric Prins hat uns super beraten. Er war sehr freundlich, professionell und hat sich sehr viel Zeit für uns genommen. Vielen Dank!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Vriendelijk, aangenaam, correct en sympathiek contact.

Afspraak werd correct nageleefd en de makelaar wachtte geduldig op het kwartiertje respijt. Prima rondleiding gehad met correcte uitleg. De vragen werden deskundig beantwoord. Prima dus.

Kompetente und freundliche Beratung

Herr Prins hat uns freundlich und umfangreich beraten. Für eine Entscheidungsfindung im ersten Schritt vollkommen ausreichend.

Kompetent und nicht aufdringlich

Durch einen Zufall könnten wir Herrn Prins treffen und er war so freundlich uns ganz spontan drei Häuser zu zeigen. Wir haben sehr viele detaillierte Informationen zu den Häusern aber auch zu den Modalitäten bzgl. eventueller Vermietungen erhalten. Wir haben Herrn Prins als einen sehr freundlichen und vor allem nicht aufdringlichen Makler kennengelernt. Noch einmal vielen Dank für die spontane Beratung.

Einwandfreie Hauskaufabwicklung

von den Besichtigungen bis hin zum Kauf hat alles einwandfrei und schnell geklappt.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Heel beminnelijke man, geeft prima uitleg.

De makelaar nam zijn tijd om alles tot in de details uit te leggen en te tonen. Ook via mail hebben wij alle gevraagde informatie gekregen.

Zie omschrijving

Aanvankelijk moeilijk om een afspraak te plannen. Wellicht de vakantieperiode die een rol speelde. Daarna keurig te woord gestaan, een goede bezichtiging gehad met een correcte follow-up.

Goed en correct

Goede begeleiding bij aan koop

Goede service en snel antwoord op vragen die je vraagt

SUPER.

Positief en proffessioneel

Hebben soepele begeleiding gehad bij verkoop woning. René heeft transactie goed en professioneel begeleid.

super

Zeer fijne samenwerking bij afhandeling verkoop vakantiewoning.

zeer vriendelijk en goede ondersteuning

we kregen vanaf het eerste contact een zeer goed gevoel: we werden vriendelijk onthaald en kregen een duidelijk antwoord op al onze vragen. Tot en met de akte van aankoop werden we zeer professioneel begeleid

Heel erg tevreden!

Wij hebben ons chalet verkocht via vakantiehuistekoop.nl en we zijn erg tevreden. De makelaar had kennis van zaken, was op de hoogte van de parkregels en heeft ons prima geadviseerd en begeleid met de verkoop. Duidelijke communicatie en alle vragen werden direct en duidelijk beantwoord.

Wir fanden Herrn Prins sehr professionell und extrem freundlich!

• Betrouwbaarheid

sehr professionell, sehr freundlich und kompetent

• Betrouwbaarheid

Ik heb te maken gehad met Eric Prins. Zijn dienstverlening wat uitstekend. Vakantiehuistekoop.nl is mij verder niet bekend.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Prettig zaken gedaan. Mensen weten waar ze mee bezig zijn. Verschillende pakketten waar ik uit kon kiezen dus helemaal geweldig!

• Betrouwbaarheid

Klantenservice heeft mij goed geholpen waardoor ik exact wist wat ik moest doen. Bedankt Eliza van de klantenservice :-))