Persoonlijk

Marja voelt goed aan wat je wil, maakt de ernstige letterlijk en figuurlijk persoonlijk en reageert snel indien nodig.

Snel en goed!

Uiterst tevreden over de snelheid en de kwaliteit. Marja had de website snel en probleemloos verhuisd en in de lucht. Fijn om een website te hebben die we zelf kunnen beheren.

Prettige en professionele samenwerking.

Na jaren getob met mijn website en het bedrijf daarachter, ben ik naar Marja toe gegaan met de vraag hoe kan dit beter. Zij heeft vooraf de mogelijkheden laten zien en dat ook geheel waargemaakt. Nu heb ik eindelijk een goed werkende website zoals ik dat al die jaren al voor ogen had. Wat mij betref een aanrader!

Heel tevreden met het geleverde product

Via een vriendin kreeg ik te horen over Linqq. Zij was zeer enthousiast en raadde mij Linqq aan. Ik deel dat enthousiasme nu. In een korte tijd is er een mooie website gebouwd, waar ik zeer tevreden over ben. Zo zeer, dat ik gelijk een nieuwe opdracht voor een andere site heb gegeven. Heel klantvriendelijk en meedenkend vanuit het oogpunt van mij als klant.

Wat een rust!

Na jaren gedoe met doe-het-zelf-wordpress-websites, heb ik nu amper meer omkijken naar mijn website. Ik zit 's avonds niet meer te ploeteren en how-to-filmpjes te bekijken om m'n lay-out te verbeteren. Om plugins te laten werken. Om updates voor elkaar te krijgen. Voor kleine wijzigingen en andere vragen staat Marja altijd paraat (ook buiten kantoortijden). M'n website stond meteen al hoger in Google. M'n mailbox loopt niet vol met spam. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik vind Linqq de investering 100% waard!

Ik heb Marja ervaren als enthousiast, gedreven, toegankelijk, betrokken en bereikbaar! Vanuit professie denkt ze met je mee om te komen tot een heel mooi resultaat.

• Bedrijfsnaam: AMbulare coaching en supervisie

Ik ben erg tevreden over de professionele werkwijze bij het maken van mijn website. Meedenken en adviseren op een prettig manier. En inderdaad wordt alles voor je geregeld. Dank je wel Marja. Ook fijn dat ik na het "afleveren" je hulp kan inroepen.

• Bedrijfsnaam: Vanuit je Hart & Ziel leven

• Bedrijfsnaam: Vanuit je Hart & Ziel leven

• Bedrijfsnaam: Bc Nieuwerkerk aan den IJssel

Laan van Avant-Garde 524

3059VA Rotterdam

Over Linqq

Linqq helpt je aan een professionele maar toch betaalbare website. Geen gedoe met installeren van scripts of het aanpassen van templates. Wij regelen alles voor je. Niet alleen je website maar ook een domeinnaam, e-mail en webhosting. En we houden je website altijd up-to-date en veilig.