Gewoon super

Carmen heeft mij zeer deskundig en duidelijk plan van aanpak geadviseerd en t resultaat is al top! Op naar de vlgd stap.

• Behandeling: Huidvernieuwing
  • Vestiging: Eindhoven-Best

De behandeling ging goed en snel

Goede behandeling met duidelijke uitleg vooraf. Ik ben blij met het resultaat!

• Behandeling: Vaatafwijking behandelen

Gewoon goed!

Afspraak is snel gemaakt, de behandeling wordt deskundig uitgevoerd. De behandelaars zijn vriendelijk en pro-actief.

Top ervaring

Mijn ervaringen zijn altijd goed en kom er al jaren.

Fijne en serieuze zorg!

Ik kom, ondanks dat het weglaseren van mijn tattoo niet een heel fijne ervaring is, graag bij de laserkliniek in Almere. De sfeer is er fijn, het personeel is vriendelijk, betrokken en kundig en ik krijg er passend advies. Er wordt goed gekeken naar mijn huid en de reactie van het laseren en vanuit daar wordt het plan van aanpak dan weer bijgesteld. Fijn!

Gewoon top service

Supere ontvangst ! En leg alles netjes uit , denkt commercieel , maar ik ben zelf verkoper dus ik hou daar wel van :). En verders gewoon zeer aangenaam tijdens behandeling! Zou zeker aanbeveling doen ! Ps alleen voortaan met naam aanspreken ipv meneer . Dan is het 10/10

Goede ervaring

Bekwaam personeel

• Vestiging: Eindhoven-Best

Een verrassend resultaat na een prettige behandeling!

Goede communicatie en informatie op de website. Na het opsturen van de huidfoto's is er snel gereageerd op de mogelijke data om af te spreken. Prettige ervaring om een vrijblijvend gesprek te hebben. Na een duidelijke uitleg heb ik vrij snel een afspraak kunnen maken om behandeld te worden. Omstandigheden van de behandelruimte: Keurig en overtuigend. Deskundige behandeling en een mooi eindresultaat. Dit alles maakte dat dit een positieve ervaring is geweest!

Fijne behandeling!

Duidelijke uitleg vooraf met de verschillende stappen voor het behandelen van het pigment in mijn gezicht. Alles werd rustig opgebouwd waardoor je huid niet al te heftig reageert en je wel snel resultaat ziet. Carmen geeft steeds fijne behandelingen!

Fijn en aandachtig geholpen!

Ik ben zeer tevreden met het advies en de behandeling van mijn vele huid plekjes oa moedervlekjes, bloedplaatjes en kleine wratjes. Ze zijn snel en goed weggehaald en totaal geen last gehad daarna.

• Vestiging: Utrecht

Vakkundige behandeling en een warme en vriendelijke begeleiding

Zowel bij de intake, behandeling als nacontrole werd ik warm en vriendelijk ontvangen. De eerste keer een laserbehandeling aan je gezicht maakt je onzeker, daarom voelde het heel fijn om zo zorgvuldig te worden bejegend. Ook tijdens de behandeling wordt aangegeven welke stappen er volgen en wordt gevraagd naar je welbevinden. Lotte is een vakbekwame en betrokken huidtherapeut. En het resultaat was boven verwachting!

Top Service

Gegaan voor een verwijdering van een tattoo werd goed behandeld. Top service

Fijne behandeling!

Zeer fijne behandeling gehad van Lotte! Samen gekeken naar de mogelijkheden en verwachtingen. Lotte legt alles goed uit en de behandeling verloopt heel soepel. De resultaten na de eerste behandeling waren duidelijk zichtbaar! Fijn dat het ook mogelijk was om in de avond af te spreken. Mocht je twijfelen dan zou ik gewoon een afspraak maken!

• Vestiging: Eindhoven-Best

Heel erg blij met het resultaat, goede uitleg en vriendelijk personeel!

• Vestiging: Eindhoven-Best

Erg comfortabel en snel gedaan

Gezichts ontharen met een laser is altijd pijnlijk maar ik werd constant gerust gesteld en er werd veel gecommuniceerd over mijn pijn en wanneer welk deel van het gezicht werdt behandeld. Daardoor was het erg te doen en kon ik comfortabel zijn en open over mijn ervaring/pijn praten.

Uitstekend!

Een gezellige praktijk in Almere, de medewerkers zijn vriendelijk en bij binnenkomst krijg je een lekker bakje koffie.

Ontzettend fijn geholpen door Marlous

Ik kom al jaren bij Marlous voor diverse laserbehandelingen. Ik word altijd goed geadviseerd en prettig geholpen. De resultaten zijn ook zeer naar wens en tevredenheid. Mijn huid ziet er absoluut beter uit sinds ik hier behandeld word.

• Behandeling: Vaatafwijking behandelen
  • Vestiging: Utrecht

Fijne service en deskundig handelen

Ondanks de pijnlijke behandeling voelde de behandeling als deskundig. Ik werd goed voorbereid en was dus niet verrast door de pijn.

• Vestiging: Utrecht

Kan het iedereen aanraden!

Lotte heeft de tijd genomen en me gerust gesteld op het moment dat ik mijn eerste laser behandeling kreeg. Daarna gaf ze goed uitleg voor de nabehandeling. En ook gaf ze aan dat als er iets was,ik altijd kon bellen. Ik kan niet wachten tot mijn volgende behandeling,al is het niet geheel pijnloos,door de goede koeling en dat het mijn wenkbrauwen zijn duurt het gelukkig niet lang.

• Behandeling: Permanente make-up verwijderen

Uitstekende behandeling!

Ik heb de behandelingen door Gitte altijd als prettig ervaren. Door haar professionaliteit en vriendelijkheid waren de sessies gewoon lekker ontspannen en heb ik altijd het gevoel gehad dat het goed zou komen. En dat is ook gebeurd …. ik ben dolblij met het resultaat! Dankjewel Gitte.

goede behandeling

Duidelijke communicatie over de te verwachten resultaten. Schone behandelkamers, hygiene maatregelen uitstekend. Behandeling vindt keurig op afgesproken tijd plaats. Vriendelijke behandelaar, legt goed uit welke handelingen er verricht worden, ontspannen sfeer, maar behandelaar komt soms enigszins druk over en spreekt snel. Redelijk prijzig!

• Behandeling: Littekens verwijderen