Duidelijke en eerlijke toelichting

Er is een eerlijk en duidelijk beeld gegeven van de behalen resultaten. Resultaat is boven verwachting

• Vestiging: Den Haag

zeer prettig

Duidelijk, vlot, en doen wat er gedaan moet worden, voor mij perfect! En het resultaat is boven verwachting! Echt prachtig! Veel eerder moeten doen.

• Vestiging: Almere

Hele fijne kliniek

Ik kom hier voor het verwijderen van een tattoo. Kliniek ziet er verzorgd uit, heeft fijne sfeer en het personeel is erg vriendelijk. Absoluut een aanrader.

• Behandeling: Tatoeage verwijderen

prettig en deskundig

Mijn dochter heeft jullie aanbevolen en ik heb er geen spijt van. Vriendelijke ontvangst. Goede uitleg/voorlichting. Tijdens de behandeling wordt er gecommuniceerd, wat ik zeker belangrijk vind .De kliniek ziet er altijd fris en netjes uit. Ik heb jullie reeds aanbevolen .

Prima Service!

Prima service!

Good service

Good

vakkundig en vriendelijk.

geen wacht tijden.

Prettig contact, goede begeleiding, professionele behandeling

Sinds een jaar klant bij deze laserkliniek. Het (definitieve) resultaat van laseren kan soms lang op zich laten wachten, maar de begeleiding en behandeling door deze kliniek ervaar ik als zeer positief.

Het is niet verminderd maar verergert,

Wat, ik jammer vind,is dat je 130 euro moet betalen ,zonder enige garantie van uitkomst, ik heb nu meer adertjes dan daarvoor, en het is me duidelijk gezegd dat een 2e behandeling weer betaald moet worden, ik vind de bedragen te groot voor wat ik er voor terug krijg, erg teleurstellend,

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Erg professioneel bedrijf, fijn en goed geholpen.

Ik ben erg goed geholpen tot twee keer toe met een laserbehandeling. Alles werd goed en rustig uitgelegd. Ik werd twee keer bijna op de minuut naar binnen geroepen. Wat fijn dat ik op de afgesproken tijd ook werd geholpen, dat gebeurt bijna nergens meer. Aardig personeel. Ik zou het iedereen aanbevelen.

Zeer tevreden over de behandelingen tegen pigment.

Deskundig op vakgebied! Daarnaast is de medewerkster professioneel, eerlijk en klantvriendelijk! De behandelingen zijn zeer effectief. Na ieder behandeling heb ik zichtbaar resultaat.

Vriendelijk personeel en goede resultaten

Voor het weglaseren van moedervlekken is dit een goede kliniek. Vriendelijk personeel en goede resultaten.

Aardig personeel, eerlijk advies

Laserbehandeling moedervlekken

Goede behandeling en duidelijke informatie.

Ik kom al sinds een paar jaar bij Huidzorgklinieken langs. Ik kom vooral langs bij Pamela Jaspers. Zij is heel vriendelijk en legt alles duidelijk uit. De behandeling bevalt mij prima. Ik ben zeer tevreden over de service!

Vriendelijk en netjes behandeld.

Op een vriendelijke en nette manier behandeld. Als zeer prettig ervaren.

Leuk en vriendelijk geholpen

Alleen de laatste x voor het verwijderen van mijn tattoo( wenkbrauw) liet ik dit maar bij 1 oog doen en moest het volledige bedrag betalen. Dit vond ik jammer!

Een fijne en professionele ervaring.

Ik ben voor moedervlekken weglaseren bij dit centrum terecht gekomen. Ik vond dat er veel tijd werd genomen bij de intake en kon al mijn vragen stellen. Daardoor voelde het zo vertrouw dat ik meteen een behandeling durfde te nemen

Mooi eind resultaat

4 behandelingen gehad voor een moedervlekje op mijn voorhoofd. Vlekje is inmiddels zo goed als weg, heel erg blij hiermee! Ik ben erg goed en professioneel geholpen door de huidtherapeut; Gitte. Aanrader!

Super!

Als je op een verantwoorde manier van je tatoeage(s) af wilt, dan adviseer ik om naar Lasercentrum Amsterdam te gaan! Tip: Vraag om Karin want zij is heel precies in het laseren van de tatoeage(s).

Vorige week voor de 2e keer een behandeling gehad bij Gitte. Gitte is goed in haar werk en legt alles duidelijk uit wat ze gaat doen. Ik had een aantal pigmenplekken die ik wat lichter wilde hebben, oa op mijn benen en armen. Dit is goed gelukt, heb er nu 2 behandelingen opzitten en het resultaat mag er nu al wezen.
  • Vestiging: Utrecht

Karin is heel aardig en goed in haar werk. Ze voert de behandeling altijd zorgvuldig uit. En wat ik ook fijn vind is dat ze altijd lekker kletst met mij, hierdoor vergeet ik eventjes de pijn van de laser..
  • Behandeling: Tatoeage verwijderen

Altijd goede ervaringen.
  • Vestiging: Utrecht

Word altijd heel fijn geholpen, vriendelijk en deskundig personeel.

• Vestiging: Utrecht

Karin legt duidelijk uit, geeft goede adviezen en denkt goed mee. Je wordt vriendelijk ontvangen en goed begeleid in het hele proces.

Over Huidzorgklinieken

Filter op Taal