Geweldig!

Na een zeer vervelende ervaring met laseren elders, ben ik afgelopen jaar getart bij Gitte en daarna bij Carmen. Ik ben in het verleden ernstig verbrand (genitaal) en dit zorgde ervoor dat ik langere tijd niet durfde te laseren. Als gevolg? Enorme vertraging in mijn traject. Vanaf moment 1 bij Huidzorgklinieken voelde ik mij op mijn gemak. Voor transgenders is het eigen geslacht al een moeilijk 'onderwerp'- en met de benen bloot moeten is dus echt een issue. Bij Gitte en bij Carmen voelde ik mij direct op mijn gemak. Je merkt dat beide dames professioneel zijn, en doen er alles aan om de behandeling zo prettig mogelijk te laten verlopen. Wat een prettige dames, met hun hart op de goede plek, en dames die zeer bekwaam zijn. Klasse dames!

• Vestiging: Eindhoven-Best

Zeer vriendelijk en professionele behandeling

Ik ben heel snel en professioneel geholpen door een super aardige dermatologe. Goede informatie en ik was snel aan de beurt

• Vestiging: Amsterdam

Er werd adequaat om gegaan met mijn “probleem”

Enthousiast geholpen. Er werd duidelijk gemaakt wat er kon en waar ik op moest passen, na de behandeling. Ik ben tevreden over het resultaat. Mvg. J den Boer PS; ik vind de aanhef (meneer den boer) en de vervolgvraag (je) taal technisch niet in orde. Het zou moeten zijn, m.i., ...meneer wilt “u” of Jan wil “jij”

• Vestiging: Utrecht

Gevoel in goede handen te zijn

Ik had direct het gevoel in goede handen te zijn door de combinatie van een professionele aanpak en een vriendelijke persoonlijke benadering. Wat ik heel prettig vond was dat de kliniek een meer medische dan een plastisch chirurgische sfeer uitademt. De resultaten hebben me positief verrast. Ik wist niet dat er zoveel mogelijk was. Al met al ben ik heel tevreden en zou ik er zo weer heen gaan.

• Vestiging: Amsterdam

Heel netjes en effectief!

Ik heb pigment-vlekjes over het gehele lichaam laten verwijderen. De behandelaars zelf werkten heel netjes, hygiënisch en duidelijke uitleg. Je voelt wel wat maar niet heel pijnlijk. (Ook voor laserontharen raad ik deze kliniek aan!)

• Vestiging: Amsterdam

Erg tevreden met het resultaat

Over mijn gehele lichaam ben ik behoorlijk voorzien van moedervlekken en dit werden er ook elk jaar meer. Zodra ik het zwembad uit kwam wist ik niet hoe snel ik een handdoek om mij heen moest slaan om de moedervlekken te bedekken en werd er ieder jaar onzekerder door. Na afgelopen zomer was ik er klaar mee en vond ik dat ik actie moest ondernemen en kwam zo bij lasercentrum Biltstraat terecht. Hier heb ik de meest storende vlakliggende moedervlekken (op buik en rug) laten laseren. Inmiddels heb ik drie behandelingen gehad en zijn de meeste moedervlekken compleet verdwenen en een groot aantal zo erg vervaagd dat ze bijna niet meer te zien zijn. Voor de behandeling ben ik goed geïnformeerd en ook tijdens de behandeling (ook over de nabehandeling). Al met al erg tevreden en zou hier zeker (mocht het nodig zijn) nogmaals terug komen.

Zeer professioneel en deskundig

Van tevoren vond ik het spannend om de vaatjes in mijn gezicht te laten laseren, vanwege sommige slechte ervaringen op internet. Dit heb ik goed vooraf kunnen bespreken en tijdens de behandeling verdween deze spanning al snel door de duidelijke uitleg over wat er gedaan werd, dat gaf me veel vertrouwen. De roodheid na de behandeling viel me heel erg mee, de eerste weken na de behandeling had ik met name wat meer last van flushing. Na vier weken zijn de vaatjes zeker al wat minder, maar er zijn nog wel 1 of 2 behandelingen nodig, dit is van tevoren ook zo besproken (1-3 behandelingen).

• Vestiging: Eindhoven-Best

Professioneel met zeer goed resultaat

Het verwijderen van de pigmentvlekken in mijn gezicht kon gemakkelijk met een andere behandeling gecombineerd worden. Heel duidelijke uitleg over wat er gebeurde tijdens de behandeling, erg prettige ervaring. Na 10 dagen waren alle korstjes verdwenen met als resultaat dat de pigmentvlekken na 1 behandeling al geheel verdwenen zijn!

Zeer goed!!

Heel aardig en professioneel ben ik geholpen. Ik ben er nu voor de 2e keer geweest beide keren voor mijn rode vaatjes Weg te laseren. Zeer tevreden over het resultaat ook.

Helena

I am very satisfied with the service I have received. It feels very personal and the ladies working there make sure you are well treated. The final results are also visible. If you are looking for a place to get the laser done, this is the best one, by far. Thank you

Prettige ervaring

Fijne kliniek waar ze professioneel zijn en adviezen geven. Ze laten je duidelijk weten wat wel en niet gelaserd kan worden zodat je weet waar je aan toe bent. Geholpen door een hele aardig medewerkster.

Fijne kleinschalige kliniek

Zeer tevreden over mijn couperose behandeling. Duidelijke en uitgebreide informatie vooraf tijdens intake gesprek. Resultaat is fantastisch !! Echt een aanrader !!

• Vestiging: Almere

zeer deskundig

behandelingen in het verleden waren zeer deskundig. Nabehandelingen dito. Controles dito met een ster

• Behandeling N.v.t.
  • Behandeling: N.v.t.
  • Vestiging: Almere

Goede eerse indruk!

Inmiddels twee keer bij de vestiging in Amsterdam geweest. Eerste indruk is goed. Behandeling door Maren is prettig, en heb het idee dat de eerste haren al zijn verdwenen!

• Vestiging: Amsterdam

Na de eerste behandeling al resultaat

Na een paar behandelingen ben ik al van me moedervlekken af laser doet geen pijn

Goede behandeling en expertise

Behandeling gehad bestaande uit 4 sessies. Resultaat is goed

• Vestiging: Amsterdam

Vakkundig, snel en voor een redelijke prijs.

Vakkundig, snel en voor een redelijke prijs.

• Vestiging: Den Haag

Vriendelijk en deskundig

Heel prettig geholpen met ook goed resultaat !

Heel fijn

Top deskundigheid , goed gespecialiseerd en super aardig. alles word goed uitgelegd en de laser behandeling voel je maar eventjes ( bijna geen pijn ) Ik raad Deze Kliniek echt aan ! Snel resultaat!!

• Behandeling: Tatoeage verwijderen

Top geholpen door Karin

In totaal vijf behandelingen gehad, moedervlekken zijn zeker 70% lichter geworden. Goed geïnformeerd van te voren, Karin weet waar ze het over heeft en wat ze doet.

Prima behandeling!

Prettig en vriendelijk contact.

• Vestiging: Eindhoven-Best

Goed bevallen alleen beetje prijzig

Goed bevallen

• Behandeling: Littekens verwijderen

Super!

Ik raad het iedereen aan! perfecte behandeling! aardige dame!

Vlot en professioneel

Aardige huidtherapeut die je op je gemak laat voelen en je goed en professioneel behandeld.

Prettig, deskundig en snel

Goede kliniek. Ben nu 2 keer geweest om moedervlekken in mijn gezicht te laten laseren en erg tevreden met de behandeling en het resultaat!