goede behandeling

Duidelijke communicatie over de te verwachten resultaten. Schone behandelkamers, hygiene maatregelen uitstekend. Behandeling vindt keurig op afgesproken tijd plaats. Vriendelijke behandelaar, legt goed uit welke handelingen er verricht worden, ontspannen sfeer, maar behandelaar komt soms enigszins druk over en spreekt snel. Redelijk prijzig!

• Behandeling: Littekens verwijderen
  • Vestiging: Eindhoven-Best

Heel erg tevreden over de behandeling!

De complete ervaring bij de Huidzorgkliniek is super. Het consult + overleg en vervolgens de behandeling zelf zijn helemaal voor jou op maat gemaakt, na het laseren ook nergens last van!

• Vestiging: Utrecht

Vriendelijk en prettig in de omgang

Ik word altijd begroet met een glimlach en tijdens de behandeling wordt er ook goed aangegeven of er nog behandelingen nodig zullen zijn of eventuele twijfels. Dit geeft mij vertrouwen dat ze de beste zorg bieden en niet "geld aftroggelen". Aanrader :)

• Vestiging: Utrecht

Snel en in ontspannen sfeer

Het laseren ging vrij snel in een rustige setting. Lotte heeft goed uitgelegd wat van invloed is op de groei van haartjes en wat laseren met de haargroei doet. Al met al vond ik het een prima ervaring.

• Vestiging: Utrecht

Vriendelijk, deskundig en persoonlijk contact

Fijn geholpen met aandacht geluisterd naar mijn wensen en goede opvolging van vragen. Altijd vriendelijk en persoonlijk contact

• Vestiging: Utrecht

Vriendelijk, professioneel en klantgericht!

Mijn ervaring bij Huidzorgklinieken is heel erg goed! De huidtherapeut die mij heeft geholpen, was zeer vriendelijk, professioneel en erg prettig in de omgang. Ze heeft mij enorm goed geholpen. Daar komt bij dat het resultaat van de laserbehandelingen absoluut naar wens is. De haargroei is zo goed als helemaal gestopt. Ik zou Huidzorgklinieken dan ook zeker aan anderen aanraden.

Tevreden met het Resultaat

Ik heb 6 behandelingen laten uitvoeren in een periode van 3 maanden. Ik werd snel geholpen, altijd vriendelijk ontvangen in de nette kliniek en kon met al mijn vragen terecht.

• Behandeling: Littekens verwijderen
  • Vestiging: Den Haag

top ervaring en goed resultaat.

Wordt altijd vriendelijk, vertrouwelijk en professioneel geholpen. ook is er extra ruimte voor advies, waardoor ik na 7 behandelingen zeer tevreden ben.

Deskundig en vriendelijk

Carmen heeft mij goed geholpen. Ze is vriendelijk en heeft een deskundige blik. Ze geeft op alle vragen antwoord.

• Vestiging: Eindhoven-Best

Top ervaring, snel behandeld en mij goed geïnformeerd

Ik ben uitstekend geholpen door snel behandeld te worden en mijn vragen te beantwoorden. Ook werd ik meteen op afspraaktijd geroepen. En ik kon ook nog mijn laptop laden.

Heel klantvriendelijk; professioneel

Goede uitleg over de (on)mogelijkheden. Correcte communicatie. Prettige medewerkers.

• Vestiging: Amsterdam

Zeer tevreden met de huidtherapeut en de behandeling

Ik heb me laten behandelen voor wijsheidswratjes dmv coagulatie. De behandeling is gevoelig, maar goed te doen. Ik kan nog geen oordeel geven op het uiteindelijke resultaat doordat mijn huid nog dient te genezen, maar ik kan wel alvast zeggen dat ik uiterst tevreden over de service en deskundigheid die de kliniek me geboden heeft. Zij hebben zorgvuldig meegekeken naar wat mijn wensen zijn en of er medische aandachtspunten zijn om rekening mee te houden (als allergieën e.d.). Ze hebben ruim de tijd voor me genomen en hebben me duidelijk geïnformeerd. Sabine, enorm bedankt voor je uitstekende behandeling en zorg!

Boost voor mijn zelfvertrouwen

Ja, het gaat over de inhoud en niet over het uiterlijk. Maar het verwijderen van enkele vlekken van je gezicht doet je goed. Pijnloos en snel, in een paar tellen gedaan. Ik voelde me erg op mijn gemak tijdens de behandeling. Ik had het eerder moeten doen. De vlekken op mijn gezicht zijn weg. Zou er weer eentje te voorschijn komen, weet ik waar ik heen moet. Dank je Lotte, voor je empathie en je deskundigheid.

• Vestiging: Utrecht

Fijne behandeling. Kan ik iedereen aanraden. Heel professioneel goede uitleg Echt top

Geweldig!

Vandaag 28 Mei 2022, mijn eerste ervaring met de renova clinic gezichts behandeling 75 min..nette zaak..lieve meiden..je voelt je welkom en behandeling was super goed en heerlijk! Het is waar voor je geld!!

• Behandeling: N.v.t.
  • Vestiging: Den Haag

Vaatafwijkingen in het gezicht laten behandelen door Carmen. Zeer deskundig te werk gegaan. Geweldig resultaat weten te behalen na slechts 1 behandeling!

CARMEN HEEFT DAT PERFECT GEDAAN

Carmen legt alles goed uit,ze zegt ook wanneer ze begint met de laser zodat je niet schrikt

• Behandeling: Tatoeage verwijderen

Perfect!

Ik heb op mijn alle vragen duidelijke, concrete en deskundige antwoorden gekregen. Ik ben heel tevreden over de behandeling, het is echt resultatief geweest.

• Vestiging: Den Haag

Ik had lelijke bruine vlekjes op mijn gezicht wat ik heel storend vond . Soorten producten gebruikt die je vaak in de reclame voorbij ziet gaan die het erger gemaakt hebben . Omdat dit zoveel belovend lijkt en niet weet wat voor soort huid je hebt en wat je huid aankan.Uiteindelijk ben ik bij Huidzorg kliniek in Almere behandeld met microneedling . Tot nu toe de 4 de behandeling en eerlijk gezegd zijn ze wat lichter geworden, je gezicht ziet er stralend uit ,zacht en schoon . Marloes is een super fijne vrouw met ervaring en stelt je echt op je gemak tijdens de behandelingen.

• Vestiging: Almere

Goede behandelingen en fijne service

Behandelingen werden goed uitgevoerd en ook precies uitgelegd wat er gedaan wordt. Fijne service en er wordt deskundig gehandeld.

• Vestiging: Eindhoven-Best

Goed resulaat en snelle behandeling

Je wordt op je gemak gesteld en ze leggen goed uit hoe het werkt

• Vestiging: Almere

Jullie zijn zijn erg klant vriendelijk!

Het is altijd keurig verzorgd en je Het wordt je goed uitgelegd hoe e.e.a. werkt. Mis alleen een achtergrond muziekje… dat mag best wel ;-)

Goed geholpen met resultaat

• Vestiging: Eindhoven-Best

Snel geholpen en blij met het resultaat

Bloedblaar op m’n lip laten verwijderen met 1 laserbehandeling.

Prettig en effectief

Mijn huid is echt verbeterd. Minder roodheid minder littekens. Ik ben erg tevreden.