Snel resultaat en goede zorg

Super vriendelijke en bekwame medewerkers. Gaan professioneel en precies te werk.

• Vestiging: Utrecht

Ik was bang voor de pijn, maar werd de behandeling was supersnel acjter de rug. De mevrouw was ook super vriendelijk en geduldig, maakt niet uit of je kleinzerig bent of niet.

• Behandeling: Tatoeage verwijderen
  • Vestiging: Almere

Ik kom hier al iets langer dan een jaar voor zowel ontharing als acnébehandeling. Zeer tevreden over het advies dat ik heb ontvangen en de vooruitgang die ik zie door de behandelingen. Vriendelijke medewerkers!

Helemaal top!

Ik kwam als een heel onzeker persoon bij jullie met haar groei op mijn kin en hals. Na een aantal behandelingen was er duidelijk verschil te zien en begon ik mij weer als een vrouw te voelen. Nu ben ik een jaar verder en ben ik super tevreden. Door corona kon ik 12 weken niet komen en zelf in deze 12 weken groeide de haren amper terug. We zijn aan het afbouwen en het is het absoluut waard geweest, ik raad iedereen aan die onzeker of ontevreden is over een bepaald deel van hun lichaam, om laser behandelingen te nemen. Daarnaast ben ik super tevreden over de medewerkers. Pamela en Cynthia zijn altijd vrolijk en aardig en zijn gezellig om mee te kletsen. Ze helpen mij goed en als ik iets niet begrijp leggen ze het uit. Ontzettend fijn!

Aardig personeel Keurige plek

• Vestiging: Almere

Very nice, efficient and caring. Always pleasant to go there.

• Would you recommend us? Yes
  • Expertise
  • Treatment
  • Treatment Hair removal
  • Establishment Amsterdam

Professioneel, vriendelijk , goed geïnformeerd

Mijn ervaring is dat ik uitgebreid geïnformeerd ben over mogelijkheden van behandeling en wat dit voor mij zou betekenen. Ik heb een professionele behandeling ervaren door een zeer vriendelijke behandelaar.

• Behandeling: Acné

Ze werken geweldig

• Vestiging: Almere

Heel professioneel en snel resultaat!

Al na een paar behandelingen was er een flink resultaat zichtbaar. Verder heel professioneel en klantvriendelijk.

• Vestiging: Utrecht

Goede resultaten ben heel blij

Ik heb 3 laserbehandelingen gehad voor het verminderen van mijn litteken tot nu toe ben ik zeker tevreden met het resultaat dit allemaal dankzij Huidtherapeut Carmen. Carmen is een heel lieve en aardige dame. Ze beschrikt over veel kennis en is ook heel eerlijk met je en geeft je een fijn gevoel wanneer je de behandelkamer in komt. Ze is heel sympathiek en ze probeert alles te doen om je te helpen. Echt super fijne kliniek. Iedereen aan te raden ! Huidtherapeut Carmen Schell kan ik iedereen aanraden.

• Behandeling: Littekens verwijderen
  • Vestiging: Utrecht

Zichtbaar resultaat na de behandeling

Netjes ontvangen bij de kliniek. Behandeling wordt duidelijk uitgelegd. Tijdens behandeling, geeft ze duidelijk aan wanneer de laser het plekje behandeld, ze geeft ook duidelijk aan wanneer het iets gevoeliger kan zijn. Ben 3x geweest elke behandeling werd er goed naar mijn wensen geluisterd.

Aanrader!

Ik had een aantal moedervlekken in mijn gezicht waar ik mezelf aan stoorde. Ik heb verspreid over ongeveer 2,5jaar volgens mij 4 of 5 behandelingen gehad, steeds een aantal maanden er tussen. Zojuist mijn laatste behandeling gehad. Een aantal moedervlekjes zijn nog heel licht zichtbaar (omdat ik het weet). Dit is was het geld meer dan waard!! Ook hele leuke en gezellige meiden.

• Vestiging: Eindhoven-Best

Goede resultaat zeker ben er heel blij mee.

Ik ben tot nu toe voor me 2e behandeling geweest voor het verwijderen van 4 pigmentvlekken in het gezicht. 1 is al volledig verwijderd en 2 zijn zo goed als bijna weg en die andere is veel lichter geworden waar ik heel blij mee ben. Ik denk nog dat ik 1 behandeling nodig heb. Heel erg blij mee

Heel erg goed

De dames zijn erg vriendelijk, klantgericht en professioneel. Ik had me vergist in de tijd voor mijn afspraak en hier hebben ze echt actief in meegedacht en gezocht naar een oplossing! Ook heel tevreden over de behandeling. Daarbij zien de dames er heel verzorgd uit.

• Vestiging: Utrecht

Uitermate deskundig (donkere huid)

Ik kwam bij deze kliniek, omdat ik last heb van overbeharing in mijn gelaat en andere plekken. Bovendien bieden zij een lasertechniek aan voor donkere huidtypes. Na 6 behandelingen is er bijna geen haar zichtbaar. Hiervoor was ik bij een beautysalon waarbij ze de nieuwste techniek Soprano ice gebruikte met de veronderstelling dat het ook 'geschikt' was voor donkere huidtypes. Na tig behandelingen minimaal resultaat en enkele keren brandwonden. Tevens is de deskundigheid niet te vergelijken met een beautysalon. Het zal wel ietsjes meer kosten, maar dan heb je ook wat! De acties zijn zeker ook een pluspunt als je meerdere gebieden gaat laseren! Dus vooral voor de dark ladies, vooral gaan... het zal wel een beetje ongemakkelijk voelen, maar het is 100% veilig!

• Vestiging: Amsterdam

Na twee keer laseren was alles weg

Ik wilde graag mijn ouderdomsvlekken op mijn armen weg laten halen. Na twee keer laseren zijn ze allemaal verdwenen.

• Vestiging: Utrecht

De dienstverlening is professioneel en duidelijk

Ik heb vier behandelingen gehad en het resultaat is prima. Verder is de medewerkster vriendelijk, professioneel en deskundig.

Een wonder!

Ik kwam voor ontsierende pigmentvlekken op voorhoofd, wangen, maar vooral op de handruggen en er was gezegd dat er 2 à 3 sessies nodig zouden zijn om ze allemaal weg te krijgen maar al na één behandeling was ik er van af! Ik ben er heel blij mee. Dank Maren!

• Vestiging: Amsterdam

Er wordt goed geluisterd en adequaat behandeld. Heel fijn

• Behandeling: Vaatafwijking behandelen

Goede kliniek

Ik had wat pigment vlekken in mijn gezicht zitten waarvan 1 donkere die is gewoon in 1 behandeling verdwenen wat ik niet verwacht had. Zal zeker terug komen mocht het nodig zijn.

Uiterst professioneel.

Behandelingen waren aangenaam, snel en professioneel.

Erg goed

Ik kwam bij Laser Centrum Biltstraat om een paar moedervlekken in mijn gezicht weg te laseren. Ik ben erg tevreden met de behandeling, de vriendelijkheid en deskundigheid van de huidtherapeuten (vooral Gitte) en het resultaat! Voor het verwijderen van moedervlekken zonder litteken zou ik de behandeling absoluut aanraden.

Snelle aanpak!

In een aangename omgeving wordt je als patiënt professioneel behandeld met oog op het resultaat.

Snel en vakkundig

Afspraak was snel gemaakt. Geen lange wachttijden. Vriendelijke ontvangst en vragen werden uitgebreid beantwoord. Behandeling werd vakkundig uitgevoerd

• Behandeling: Vaatafwijking behandelen

Mijn huid oogt egaler

Bij medisch Laser Centrum Biltstraat zijn ongeveer 60 platte moedervlekken gelaserd en een aantal opliggende moedervlekken verwijderd door de dermatoloog. De reden hiervan was dat ik de moedervlekken cosmetisch storend vond; mijn huidtype is redelijk blank en daardoor was het contrast goed zichtbaar. Het resultaat is mooi geworden; de donkere moedervlekken zijn al vele malen lichter geworden waardoor mijn huid rustiger oogt. Ik ga nog een of twee keer terug voor het laseren. Ook het verwijderen van de opliggende moedervlekken is zeer mooi gedaan en geheeld. Een goede kliniek met zeer kundig en vriendelijke professionals.