Deskundig advies, goede zorg. Ik heb alle behandelingen aangenaam ervaren. Ik ben super blij dat ik dit kliniek heb gevonden.

• Vestiging: Utrecht

Ik ben tevreden over de resultaat van mijn huid na de behandeling.

Ik ben heel tevreden met de resultaat. Er was veel verschillen tussen toe en nu.

• Vestiging: Almere

Hele aardige mensen en luisteren heel goed naar je wensen. De resultaten zijn top dus zeker een aanrader

Zeer goed resultaat

Jaren lang liep ik rond met een bloedblaartje op mijn lip (venous lake). Deze werd langzaam groter. Uiteindelijk besloten om een laserbehandeling te laten doen. Laser op lip is niet prettig, maar het resultaat mocht er zijn. Na 1.5 week helemaal niets meer van te zien. Alsof het er nooit gezeten had. Enorm blij mee. Één behandeling was al voldoende voor het beste resultaat.

• Behandeling: Vaatafwijking behandelen
  • Vestiging: Amsterdam

Je wordt fijn gerustgesteld!

Vriendelijk en deskundig!

Erg tevreden

Ik heb destijds op het internet gekeken naar plekken waar ik mijn tatoeage op mijn arm kon laten verwijderen. Uiteindelijk kwam ik bij de Huidzorgkliniek in Utrecht. Ik werd goed en professioneel geholpen er werd naar mij geluisterd en ik kon snel terecht. Ik heb tot nu drie behandelingen gehad en ben tot zo ver erg tevreden. Bedankt!

• Vestiging: Utrecht

Ik zou echt andere aanraden, wordt goed geluisterd naar je wensen. Echt tevreden

Professioneel

Meerder keren laserbehandelingen gedaan.(niet hier) Nog nooit eerder met zo goed resultaat en weinig pijn! Schoon en net salon!

Goed!

Vriendelijke en duidelijke uitleg van de therapeut!

• Behandeling N.v.t.

Zeer tevreden!

Ik heb mijn getatoeëerde wenkbrauwen laten weg laseren. Het resultaat zie je direct. Heb tot nu toe 3 behandelingen gehad. Ben er erg tevreden over!

Heel Fijn

Iedereen is er heel vriendelijk en aardig in mijn ervaring en de behandeling is ook lekker snel en goed gedaan elke keer heb geen enkele klachten en raad deze plekker zeker aan.

• Vestiging: Almere

Deskundig, prettig en informatieve communicatie.

Behandelingen van Marlous zijn altijd erg goed gegaan. De open en prettige sfeer maar bovenal goede informatie over de behandelingen worden erg op prijs gesteld.

Fantastisch!

Karin is zeer zorgvuldig en professioneel. Luistert naar de klant en geeft eerlijk advies. Al meerdere keren behandeld voor mijn pigmentvlekken en elke keer zeer tevreden met het resultaat!

• Vestiging: Amsterdam

Fantastiche service, nooit lang hoeven wachten op een afspraak en erg vriendelijk.

Echt een goeie ervaring. Behandeling duurde nooit lang. Ook niet langer dan 5 minuten moeten wachten voor een behandeling. Erg vriendelijk personeel ook telefonisch contact was goed. Probleem goed en snel verholpen altijd uitleg gekregen over hoe de behandeling zou gaan. Samengevat een top ervaring.

Goed en eerlijk advies

Ik wilde de mogelijkheid voor het laseren van een litteken bespreken tevens wilde ik laten kijken of een aantal kleine moedervlekjes behandeld konden worden. Hierover heb een eerlijk en oprecht advies gekregen waarmee ik weer verder kan.

• Vestiging: Utrecht

Prettig, snel en zichtbaar resultaat!

Heb tot nu toe 4 laserbehandelingen gehad voor mijn oksels, intieme zone en bilnaad en ben ontzettend blij met het resultaat. Tijdens de behandeling voel je slechts een kleine prikkel op gevoelige plekjes, maar verder verloopt het snel, vriendelijk en pijnloos. Na de behandeling heb ik zelf ook uiteraard geen last ondervonden!

Kundig en vriendelijk

Vantevoren is alles goed uitgelegd, behandeling erg zorgvuldig, gaven goede tips en ben nu enkele weken verder en totaal geen problemen gehad. De wondjes zijn snel genezen en het ziet er heel rustig uit.

Fijne ervaring!

Ik was erg vriendelijk en snel geholpen. Er werd duidelijk verteld wat de behandeling inhoud.

Deskundig en effectief

Pamela neemt de tijd om alles goed uit te leggen en tijdens de behandeling verloopt het deskundig en prettig.

Deskundig en snel

Vriendelijk en netjes geholpen. Duidelijk resultaat na behandeling

• Behandeling: Permanente make-up verwijderen
  • Vestiging: Almere

Zeer tevreden, goed en snel geholpen

Ik was 5 jaar geleden bij Ingeborg Mastenbroek geweest voor mijn pigment vlekken. Na 2 behandelingen heb ik echt tevreden resultaat. Nu ben ik terug gekomen en ook geholpen door mw.Ingeborg Mastenbrok voor nieuwe pigment vlekken. Weer gezellig en fijn gevoel weer naar huis gegaan, hopelijk dat de vlekken weg blijven. Ik kom terug met mijn vriendin, die wilt ook geholpen worden door Ingeborg. Mvg, Lappi

Professioneel

Ik word vaak geholpen door Ingeborg en ben altijd superblij als ze me weer door een behandeling heen heeft gepraat. Ze is deskundig en empathisch. Bij Huidzorgkliniek zijn ze realistisch over de te behalen resultaten. Er wordt erg schoon gewerkt. Het afsprakensysteem is meer dan goed in orde en het is prima bereikbaar.