Uitstekend!

Buitengewoon prettig in alle opzichten!

Professional and kind care

After being diagnosed with breast cancer and having breast-saving surgery done last year, I felt lots of discomfort due to Lymphedema and Lymphatic cording. Grit provided a clear explanation of what was happening and was very kind and understanding throughout our sessions. Her treatments helped with all the problems, and I am back to feeling comfortable, pain-free, and have the full range of movement in my arm and my upper body.

• Helped by: Grit Felicetti

Zowel vakinhoudelijk als persoonlijke bejegening perfect

Ben zelf zorgverlener. Ik had al een week last van draaiduizeligheid. Omdat ik weet dat er fysiotherapeuten zijn die hierin gespecialiseerd zijn heb ik een praktijk in mijn buurt uitgezocht. Na een sessie met een bepaalde manipulatie, de Epley manoeuvre was ik in een keer van mijn klachten af. 3 dagen na de behandeling waren de klachten verdwenen. Mevr. Hiep vind ik bijzonder kundig, sympathiek en geduldig. Tijdens de manipulatie is je hoofd letterlijk in haar handen. Tijdens de handeling stelt ze je ook gerust. Legt het mechanisme van de handeling ook goed uit. Ik kan haar echt aanraden bij klachten van draaiduizeligheid.

Zijn zeer positief Wendy

Wendy is professioneel. Haar behandeling heeft me zeer geholpen. Ik kan haar van harte aanbevelen met

• Behandeld door Wendy Brinkman

Hij houdt me op de been. Veel succes Martin in je nieuwe baan

Martin, ik zie dat je nog op de lijst staat maar weet inmiddels dat je werkzaam bent ergens anders. Dank voor de behandelingen. Het houdt me redelijk op de been.

Professioneel, effectief en persoonlijk

Door de effectieve aanpak van Grit is het oedeem in mijn borst flink verbeterd. Zij voert de behandeling professioneel uit en heeft een persoonlijke, warme benadering.

Massage

Did massage with Grit Felicetti at Praktijk Brouwersgracht, and it was very relaxing!

• Helped by: Grit Felicetti

Zeer effectieve behandeling voor mijn BPPD

Mathilde is zeer kundig en heeft mij in een week van mijn BPPD klachten af geholpen. De combinatie van de concrete oefeningen en het geven van vertrouwen vond ik heel prettig! Ze gaf me de optie om tussendoor nog contact met haar op te nemen voor vragen en ze gaf me informatie adviezen voor thuis!

Kundig en prettig

Ik ben drie maal bij Martin Dijkstra geweest voor twee verschillende klachten. De gehele ervaring was van begin tot eind goed, leuk zelfs. Prettige en professionele bejegening, Vakkundig onderzoek en advies. Heldere en uitgebreide uitleg. Ik ben goed geholpen voor mijn klachten

• Behandeld door Martin Dijkstra

Excellent, kind and competent care

Each practioner I've worked with here has been kind, caring and helpful. They have educated me on what's going on with my body, and helped me find ways to reduce my chronic pain. Wendy and Grit have both impacted my health positively.

• Helped by: N/A

zeer prettig

Martin is een zeer vriendelijk, kundig en luistert goed naar de patient. Prettige behandeling en heldere communicatie! De aanpak is grondig en doelgericht met een positief resultaat.

• Behandeld door Martin Dijkstra

Bij de Maartenskliniek heb ik een voorvoetoperatie gehad. Na de operatie was er veel wondvocht aanwezig onder mijn voet waardoor ik moeilijk kon lopen. Door de uitstekende lymfedrainage van Grit en de oefeningen die ze mij meegaf verdween het vocht en kon ik al snel weer anderhalf uur per dag lopen.

Zeer fijne effectieve behandelingen

Ik ben zeer tevreden over de oedeem-therapie die ik heb gekregen. Nadat ik in 2020 behandeld was voor borstkanker bleef ik met vervelende restklachten zitten. Doordat een aantal lymfeklieren in mijn rechteroksel operatief waren verwijderd, had ik last van een pijnlijke stijve rechterarm. Ook deed het litteken van mijn borstbesparende operatie veel pijn. Gelukkig heeft Grit dit allemaal weer soepel weten te maken. Door haar vakkundige aanpak, duidelijkheid en de thuisoefeningen, voelt alles weer soepel en ervaar ik geen pijn meer. Dankjewel Grit!

• Behandeld door Grit Felicetti

goeie diagnose op basis van klachten, juiste oefeningen

Mijn ervaring is steeds dat er (door Mathilde) heel goed wordt geluisterd naar wat de klachten precies zijn en waar die mee te maken zouden kunnen hebben. Daarop worden ook de oefeningen aangepast en dat gebeurt heel zorgvuldig. Ze hebben vaak al snel resultaat.

Wekelijkse therapie

• Behandeld door Martin Dijkstra

Great experience all around!

Wendy was fantastic help for my breathing problems and back pains. She was quickly available for regular appointments and was always very lovely, professional and knowledgeable - also in English! I can't recommend her enough.

• Behandeld door Wendy Brinkman

Ik ben heel blij dat ik via een vriendin bij Martin terecht boven gekomen. Het voelde alsof ik gevangen zat in mijn lichaam. Martin is vriendelijk, professioneel, deskundig! Martin luisterde heel goed naar mijn klachten en wist met zijn deskundigheid telkens welke behandeling er nodig was. Mijn nek, schouder en rug blokkades van jaren lang, een wervelkolom en mijn heupen dat door een verkeerde houding helemaal verkeerd stond. Is in 4 maanden tijd verholpen. Het is een verlichting, ik kan weer recht oplopen, vrij bewegen. Ik zou makkelijk terug kunnen vallen in mijn oude houding, maar hiervoor heb ik ook vele oefeningen per mail gekregen om dit te voorkomen. Erg dankbaar

• Behandeld door N.v.t.

Proffesioneel en geruststellend

Bij Mathilde heb ik mijn eerste BPPD behandeling gehad. Ze heeft me op korte termijn in haar drukke agenda weten te plannen omdat ze snapt hoe naar BPPD duizeligheid is. Door een geruststellend gesprek en duidelijke uitleg heb ik me heel fijn gevoeld bij de oefening. Als de duizeligheid terug komt ga ik snel weer een afspraak inplannen!

• Behandeld door Mathilde Hiep

Zeer goede behandeling met zorg en aandacht

Na de operatie van mijn beide borsten na borstkanker was ik beperkt in mijn bewegingsvrijheid en durfde ik niet normaal te bewegen en trainen. Grit heeft mij het vertrouwen gegeven mijn borstspieren te gebruiken, begeleid bij de opbouwende oefeningen en daarmee geleerd de ontspanning te vinden die nodig was om het dagelijks leven weer op te pakken. En dat op een aandachtige en zachte manier ondanks alle corona maatregelen. Ik kwam binnen als een krampachtig bewegende, voorzichtige vrouw en liep na de laatste behandeling naar buiten met een vrij gevoel in mijn lijf. Dankjewel Grit!

• Behandeld door Grit Felicetti

Fast relief from back pain

I had a severe back pain which was handled very good from Martin Dijkstra in a short notice. Definitely he will be my first choice for the future.

• Helped by: Martin Dijkstra

Mathilde heeft me fantastisch geholpen na mijn schouderoperatie

Ik kwam voor revalidatie na schouderoperatie maar daarbij is ook gelijk een probleem met mijn linkerbeen aangepakt waardoor ik me weer goed kan bewegen. Ook kreeg ik nuttige oefeningen en tips voor mijn lichaamshouding waarmee ik na afronding van de behandeling verder kon. Het was bijzonder prettig om door Mathilde behandeld te worden en kan haar van harte aanbevelen.

Zeer prettig en vertrouwd

Vanaf eerste behandeling heb ik me veilig en vertrouwd gevoeld. Veel aandacht, ruimte en tijd. Ook veel aandacht voor alles eromheen. Had me niet beter kunnen wensen op dat moment.

• Behandeld door Mathilde Hiep

Zeer goede ervaring: behandelaar kijkt op brede manier naar klachten.

Er wordt op een brede manier naar de klachten gekeken, waardoor niet deze niet alleen fysiek maar ook mentaal worden aangepakt.

• Behandeld door Mathilde Hiep

Lief, efficient en hulpvaardig.

Doordat ik maar 1 been heb, zit mijn lijf regelmatig een beetje 'in de knoop'. Alleen zo nu en dan massage helpen niet afdoende dus al zoekende terecht gekomen bij deze lieve mensen. Een gecombineerd behandelplan opgezet. Gebruik makend van ontspannende massages (Gritt), en manuele therapie (Mark) en thuisoefeningen. Ik ben herboren! Uiteraard zijn de problemen niet definitief opgelost maar dat gaat ook niet in mijn toestand. Het voelt echter wel als het best haalbare resultaat en is ook nog eens balsem voor de ziel want het zijn geweldig aardige en gedreven mensen.