Vakmensen!

Warme,sfeervolle praktijk met verschillende ,ervaren fysiotherapeuten onder één dak. Word al jaren behandeld door Grit Felicetti voor oedeemtherapie. Ze is zeer professioneel, prettig in de omgang en serieuze aandacht voor je klachten.Grit weet je altijd gerust te stellen met haar warme toenadering. Ik zal haar zeker aanbevelen .

Super goed

Grit heeft me super goed behandeld met heel veel aandacht ,ben heel blij met grit Altijd Als ik ben geweest voor mijn arm en borst pijn ,voel ik me 10 keer beter. Bedankt grit en zeker een aanrader .

Aandacht

Altijd is er oprechte aandacht en voel ik me na de behandeling echt weer een stuk beter en gaandeweg vooruitgang. Heel fijn.

Zeer Goed

Bij Grit gekomen omdat ik al jaren last heb van vasthouden van vocht. Grit heeft veel kennis en is kundig. Ze is eerlijk in haar advies. Ik zou zeker aanraden!

• Behandeld door Grit Felicetti

Ik heb heel veel gehad aan craniosacraal therapie

Een aantal jaar geleden heb ik een fietsongeluk gehad, waaraan ik veel klachten overhield. Klachten als hoofdpijn, buikpijn, pijnlijke plekken op lichaam, rug- en nekpijn, niet lekker in mijn vel zitten en moeite met het focussen van de ogen. Ik heb toen een revalidatie traject gehad waarbij ik verschillende therapieën kreeg. Na afronding van dit traject waren mijn klachten verminderd maar nog wel aanwezig. Ik kwam toen bij Marjan Sonneveld terecht voor craniosacraal therapie. Ik heb er ontzettend veel aan gehad. De pijnlijke plekken in mijn lichaam zijn weg, zo ook de rug-en nekpijn. Ik heb ook niet meer dagelijks last van hoofdpijn. Ik heb de therapie als zeer positief ervaren en kan het zeker aanraden!

• Behandeld door Marjan Sonneveld

Prima behandeling, prettig persoon.

Ik ben erg tevreden over mijn behandeling bij Martin, hij is deskundig en een prettig persoon.

• Behandeld door Martin Dijkstra

Fantastisch en zeer deskundige behandeling.

Vlak na het overlijden van mijn vrouw, mijn grote liefde, ben ik naar Martin Dijkstra gegaan met pijnklachten in nek, schouders en rug. Na drie keer manueel therapie van deze klachten af. Niet alleen heeft Martin mijn fysieke pijn verlicht, maar ook mijn emotionele. Het was goed met hem te praten over mijn vrouw en 'de wereld'. Hij is een goede manueel therapeut en een mooi mens. Ik heb hem al aan diverse mensen in mijn omgeving aanbevolen.

Professioneel, veel ervaring, aandacht

Super behandeling gehad, naast ook altijd een luisterend oor en meedenkend in oplossingen

• Behandeld door Grit Felicetti

kundig, ervaren betrouwbaar. een fijne plek

Na een uitgebreide intake wordt er gericht aan herstel gewerkt. Er worden geen gouden bergen beloofd, maar er wordt gedaan wat mogelijk is. Al met al een prettige, kleine praktijk met persoonlijke aandacht.

Zeer professioneel.

Ik ben zeer tevreden met deze praktijk.. Ik voel mij daar echt goed op gevangen . Mijn klachten werden na elke behandeling steeds minder. Professioneel , veilig en een luisterend oor..

Warm bad

Fijne praktijk op een mooie locatie. Ik had heel prettig contact. In de lockdown ben ik ook nog een aantal keren gebeld om te horen hoe het ging.

Prettig en effectief

Op een heel prettige manier behandeld, met goed resultaat.

Revalidatie na periode op IC

“Na een recent en langdurig verblijf op de IC van het AMC, heb ik vrijwel al mijn spierkracht verloren en had ik last van belemmeringen in de beweging van schouders en handen. Martin Dijkstra heeft mij bij mijn revalidatie geholpen. Binnen een tijdsbestek van circa vijf weken was ik weer in staat om zelfstandig te functioneren op 80 % van het niveau van voor mijn opname. Naast eigen discipline om actief aan het herstel te werken, was de begeleiding van Martin absoluut noodzakelijk. Hij heeft veel ervaring en zijn expertise is van hoge, professionele kwaliteit. “

• Behandeld door Martin Dijkstra

Geweldige praktijk, zorgvuldige professionele behandeling

Er is aandacht voor het geheel. Echte vakmensen met hart voor hun werk.

• Behandeld door Martin Dijkstra

Martin is zeer communicatief en luistert goed, zijn behandeling in combinatie met oefeningen werkt.

Ik had dit voorjaar geruime tijd last van rugklachten in combinatie met spierpijn in mijn benen. In drie behandeling en de juiste oefeningen ben ik nu al weer maanden vrij van klachten. Ook als ik voor mijn werk regelmatig zwaar werk moet doen. Daarnaast heeft Martin mij behandeld voor tintelingen in mijn handen ook die zijn vrijwel geheel verdwenen.

Top behandeling

Ik loop weer helemaal als 20 jaar geleden -:). Na vierbehandelingen waarbij de hele positie werd nagekeken en bijgesteld.

• Behandeld door Richard van Leeuwen

behandeling was prima!

Ben door Martin Dijkstra uitstekend behandeld aan mijn rug. Na 1 keer behandelen was de pijn weg!

Betrouwbaar, vaardig, accuraat

Er wordt zorgvuldig gekeken en geluisterd naar wat er speelt, wat nodig en haalbaar is om verbetering tot stand te brengen. Zonodig wordt er verder onderzocht en doorverwezen. En dat alles op een aangename prettige manier. Mij daagt het uit om aan de slag te gaan en geloof te hebben in herstel! Hartelijk dank Mathilde!

• Behandeld door Mathilde Hiep

Zeer tevreden met deze vriendelijke en deskundige therapeut.

Ben bij Martin onder behandeling vanwege chronische gewrichtsklachten. Hij is een zeer vriendelijke, deskundige therapeut met een lange staat van dienst. Zijn behandelingen geven mij verlichting van de pijn en zorgen voor minder stijfheid in mijn gewrichten. Martin is zeer betrokken, neemt de tijd en geeft goede adviezen en oefeningen. Ik ben dus zeer tevreden, ook over de rustige en prettige sfeer in deze praktijk.

Uitstekend!

Ik heb een aantal Fysio's gehad in mijn leven maar Martin was verruit de beste omdat hij zeer deskundig is, begripvol, meedenkend en betrokken.

• Behandeld door Martin Dijkstra

Zeer kundig, Profesioneel, aangenaam, inzicht in mogelijkheden en onmogelijkheden van mijn lichaam

Schouder, Zeer prettig en aangenaam contact, vriendelijk. Heel scala aan oefeningen gekregen waardoor van mijn klachten afgekomen. Wel belangrijk blijven onderhouden van oefeningen... Goed inzicht gekregen in mogelijkheden en onmogelijkheden van mijn lichaam. Daardoor klachten in de toekomst kunnen voorkomen.. Begrip vergroot van de anatomie van mijn lichaam; d.m.v. foto's en video's die laten zien hoe je bewegingsapparaat werkt en wat de beperkingen zijn. Doe wat Werkt....Doe daar meer van. Veel Plezier. Thanks. Dank jullie wel.!!

Heel positief

Pijn in gewrichten door 3 operaties en EDS

Mijn lichaam was na 3 borstkankeroperaties een beetje van slag. Door EDS ben ik oa ook hypermobiel. Mijn conditie was achteruit gehold en allerlei gewrichten stonden schots en scheef. Hoewel ik nog niet klachtenvrij ben (nu ook weer langzaam aan het bewegen, lopen, zwemmen, om mijn conditie op te bouwen), ben ik zo blij met de aanpak van Richard! Hij neemt heel serieus wat hij hoort en ziet. Zijn handen zijn zijn ogen. Dank daarvoor!

• Behandeld door Richard van Leeuwen

Prima zorg van aardige mensen!

Ik kwam bij Martin terecht met acute rugklachten. Ik ken de praktijk al langer en heb er in het verleden ook al gebruik van gemaakt met goed resultaat. Ook nu kreeg ik weer prima zorg en goede adviezen. Ik ben heel tevreden en al weer geruime tijd aan het werk. Dus top!

• Behandeld door Martin Dijkstra

Professioneel maatwerk en prettig contact

Alisa sloot zo goed aan op mijn vraag, op mijn persoonlijke gewoontes, aannames, wensen en ideeën en op het tempo dat ik voor ogen had. Haar werkwijze is vriendelijk, duidelijk en professioneel. Ik hield de regie zelf in handen en zij looste mij naar mijn eindstreep.

• Behandeld door Alisa de Vries

Over Praktijk Brouwersgracht

Al ruim veertig jaar is Praktijk Brouwersgracht een begrip in de Amsterdamse Jordaan voor goede fysiotherapeutische zorg. De afgelopen jaren zijn andere paramedische zorgverleners in onze praktijk komen werken, waaronder diëtisten, een acupuncturist, craniosacraal therapeut en oefentherapeut Cesar. Wij kunnen u een uitgebreid scala aan behandelingen voor diverse klachten bieden. Ervaren en gespecialiseerde therapeuten staan in Praktijk Brouwersgracht voor u klaar. Wij nemen uitgebreid de tijd voor uw klachten en wensen. Daarnaast adviseren en ondersteunen wij u graag om een gezonde leefstijl te ontwikkelen of te behouden.