Go for it! Totally worth it!

“Martin treated me for some issues I had with my left shoulder. Everything went very well great, and I am extremely happy I found him. We discussed treatment, exercises, possible causes of the pain and I recovered fully after 5 sessions or so. He is very knowledgeable and a great communicator (also in English!). He is also kind and a nice person to have around while he works on your pain. I can truly recommend him!”

• Would you recommend us? Yes
  • Overall rating on the complete treatment
  • Quality of treatment
  • Expertise
  • Communication
  • Helped by: Martin Dijkstra

Perfecte manuele therapeut

Perfecte Deskundige, vakman, als een keer ga je bij hem, dam merk je verschil met andere fysiotherapeuten, echte deskundige, niemand doet zo goed als Martin Dijkstra. Hij verhuisde van Huisartsen praktijk Venserpolder naar Centrum, maar hem patiënten kunnen niet vergeten hoe goede manuele therapeut hij is en maken afspraken steeds met hem in nieuwe praktijk.

• Behandeld door Martin Dijkstra

Richard heeft me heel goed geholpen.

Na dagenlang niet te kunnen slapen en beperkt mijn arm, nek en schouder te kunnen bewegen heeft Richard me in één behandeling goed geholpen en na mijn tweede behandeling kon ik weer alles. Blij mee!

• Behandeld door Richard van Leeuwen

Martin Dijkstra heeft mij ongelooflijk geod en snel van mijn klachten af geholpen.

Martin is mij aanbevolen door mijn huisarts. Deze verwees mij wegens neklachten naar Martin. Dankzij een adequate aanpak, niet alleen behandeling, maar ook goede adviezen was ik snel van de klachten verlost. Hij kan goed luisteren en is zeer empatisch. Oefeningen en tips heb ik via email van hem gekregen. De oefeningen doe ik nog steeds.

• Behandeld door Martin Dijkstra

Mega effectieve consult en training

Grit heeft mij in mijn kanker periode tijdens Corona telefonisch getraind. Ze deed dat op een prettige manier die me echt motiveerde. Dat heeft letterlijk mijn leven gered.

Fantastisch service, bedankt!!

• Behandeld door Martin Dijkstra

Geduld, oog voor de patient, aandacht

Ik ben bij Praktijk Brouwersgracht gekomen i.v.m. "cording", na verwijdering borst + lymfklieren. Grit was heel geduldig, duidelijk en meelevend. Elke keer behandeld betekende voor mij meer vrijheid in beweging, en minder pijn. Ook was Grit bereid om snel te handelen, en we hebben intensief gewerkt om het voor elkaar te krijgen. Ik zou me niet een betere (oedeem)therapeut kunnen voorstellen.

Highly recommendable

I would highly recommend the Praktijk Browersgracht, and more in particular Martin Dijkstra. Martin helped me with my chronic lower back condition by really taking the time to find a personalized approach to my specific case, and also to build a set of exercises to support me going forward.

Vakmensen!

Warme,sfeervolle praktijk met verschillende ,ervaren fysiotherapeuten onder één dak. Word al jaren behandeld door Grit Felicetti voor oedeemtherapie. Ze is zeer professioneel, prettig in de omgang en serieuze aandacht voor je klachten.Grit weet je altijd gerust te stellen met haar warme toenadering. Ik zal haar zeker aanbevelen .

Super goed

Grit heeft me super goed behandeld met heel veel aandacht ,ben heel blij met grit Altijd Als ik ben geweest voor mijn arm en borst pijn ,voel ik me 10 keer beter. Bedankt grit en zeker een aanrader .

Aandacht

Altijd is er oprechte aandacht en voel ik me na de behandeling echt weer een stuk beter en gaandeweg vooruitgang. Heel fijn.

Zeer Goed

Bij Grit gekomen omdat ik al jaren last heb van vasthouden van vocht. Grit heeft veel kennis en is kundig. Ze is eerlijk in haar advies. Ik zou zeker aanraden!

• Behandeld door Grit Felicetti

Ik heb heel veel gehad aan craniosacraal therapie

Een aantal jaar geleden heb ik een fietsongeluk gehad, waaraan ik veel klachten overhield. Klachten als hoofdpijn, buikpijn, pijnlijke plekken op lichaam, rug- en nekpijn, niet lekker in mijn vel zitten en moeite met het focussen van de ogen. Ik heb toen een revalidatie traject gehad waarbij ik verschillende therapieën kreeg. Na afronding van dit traject waren mijn klachten verminderd maar nog wel aanwezig. Ik kwam toen bij Marjan Sonneveld terecht voor craniosacraal therapie. Ik heb er ontzettend veel aan gehad. De pijnlijke plekken in mijn lichaam zijn weg, zo ook de rug-en nekpijn. Ik heb ook niet meer dagelijks last van hoofdpijn. Ik heb de therapie als zeer positief ervaren en kan het zeker aanraden!

• Behandeld door Marjan Sonneveld

Prima behandeling, prettig persoon.

Ik ben erg tevreden over mijn behandeling bij Martin, hij is deskundig en een prettig persoon.

• Behandeld door Martin Dijkstra

Fantastisch en zeer deskundige behandeling.

Vlak na het overlijden van mijn vrouw, mijn grote liefde, ben ik naar Martin Dijkstra gegaan met pijnklachten in nek, schouders en rug. Na drie keer manueel therapie van deze klachten af. Niet alleen heeft Martin mijn fysieke pijn verlicht, maar ook mijn emotionele. Het was goed met hem te praten over mijn vrouw en 'de wereld'. Hij is een goede manueel therapeut en een mooi mens. Ik heb hem al aan diverse mensen in mijn omgeving aanbevolen.

Professioneel, veel ervaring, aandacht

Super behandeling gehad, naast ook altijd een luisterend oor en meedenkend in oplossingen

• Behandeld door Grit Felicetti

kundig, ervaren betrouwbaar. een fijne plek

Na een uitgebreide intake wordt er gericht aan herstel gewerkt. Er worden geen gouden bergen beloofd, maar er wordt gedaan wat mogelijk is. Al met al een prettige, kleine praktijk met persoonlijke aandacht.

Zeer professioneel.

Ik ben zeer tevreden met deze praktijk.. Ik voel mij daar echt goed op gevangen . Mijn klachten werden na elke behandeling steeds minder. Professioneel , veilig en een luisterend oor..

Warm bad

Fijne praktijk op een mooie locatie. Ik had heel prettig contact. In de lockdown ben ik ook nog een aantal keren gebeld om te horen hoe het ging.

Prettig en effectief

Op een heel prettige manier behandeld, met goed resultaat.

Revalidatie na periode op IC

“Na een recent en langdurig verblijf op de IC van het AMC, heb ik vrijwel al mijn spierkracht verloren en had ik last van belemmeringen in de beweging van schouders en handen. Martin Dijkstra heeft mij bij mijn revalidatie geholpen. Binnen een tijdsbestek van circa vijf weken was ik weer in staat om zelfstandig te functioneren op 80 % van het niveau van voor mijn opname. Naast eigen discipline om actief aan het herstel te werken, was de begeleiding van Martin absoluut noodzakelijk. Hij heeft veel ervaring en zijn expertise is van hoge, professionele kwaliteit. “

• Behandeld door Martin Dijkstra

Geweldige praktijk, zorgvuldige professionele behandeling

Er is aandacht voor het geheel. Echte vakmensen met hart voor hun werk.

• Behandeld door Martin Dijkstra

Martin is zeer communicatief en luistert goed, zijn behandeling in combinatie met oefeningen werkt.

Ik had dit voorjaar geruime tijd last van rugklachten in combinatie met spierpijn in mijn benen. In drie behandeling en de juiste oefeningen ben ik nu al weer maanden vrij van klachten. Ook als ik voor mijn werk regelmatig zwaar werk moet doen. Daarnaast heeft Martin mij behandeld voor tintelingen in mijn handen ook die zijn vrijwel geheel verdwenen.

Top behandeling

Ik loop weer helemaal als 20 jaar geleden -:). Na vierbehandelingen waarbij de hele positie werd nagekeken en bijgesteld.

• Behandeld door Richard van Leeuwen

behandeling was prima!

Ben door Martin Dijkstra uitstekend behandeld aan mijn rug. Na 1 keer behandelen was de pijn weg!

Over Praktijk Brouwersgracht

Praktijk Brouwersgracht in de Jordaan Een gezond lichaam dat zoveel mogelijk meewerkt tijdens uw dagelijkse bezigheden. En dat aankan wat u nodig heeft. Dat is uw wens. En die van ons. Daarom vindt u in onze praktijk diverse bewegings- en gezondheidsgerelateerde therapieën en methoden. Met een enkele behandelmethode of een combinatie van therapieën helpen wij u met klachten die u ervaart tijdens het bewegen, na een operatie of blessure, tijdens en na ziekte (bij voorbeeld kanker), rond vochthuishouding, energiebalans en gewicht, pijn, trauma en stress. Ook wanneer de oorzaak onduidelijk is. Met deze multidisciplinaire aanpak kijken wij verder dan alleen uw klacht. With over 40 years’ experience, Praktijk Brouwersgracht has been the recognised household name in the ‘Jordaan’ for specialised physiotherapy care treatment and other highly skilled professional paramedical therapy. Praktijk Brouwersgracht offers a wide range of specialised treatments, ranging from migraines and cancer after-care, to injuries and obesity. Experienced therapists provide highly personalised treatment to each patient, relieving pain and facilitating healing. With accurate and specific assessment and diagnosis, we plan the most effective treatment for each patient. Our aim is to treat the symptoms and the cause symptoms thereof, within the framework of each patient’s needs and medical condition. We help patients achieve their highest physical potential in a friendly, caring and professional environment. We encourage establishing and maintaining a healthy lifestyle. You can even make an appointment without a referral - to determine which treatment would be advisable for you. Our qualified therapists at Praktijk Brouwersgracht are recognised by all Dutch health insurance companies.