Ik ben heel blij dat ik via een vriendin bij Martin terecht boven gekomen. Het voelde alsof ik gevangen zat in mijn lichaam. Martin is vriendelijk, professioneel, deskundig! Martin luisterde heel goed naar mijn klachten en wist met zijn deskundigheid telkens welke behandeling er nodig was. Mijn nek, schouder en rug blokkades van jaren lang, een wervelkolom en mijn heupen dat door een verkeerde houding helemaal verkeerd stond. Is in 4 maanden tijd verholpen. Het is een verlichting, ik kan weer recht oplopen, vrij bewegen. Ik zou makkelijk terug kunnen vallen in mijn oude houding, maar hiervoor heb ik ook vele oefeningen per mail gekregen om dit te voorkomen. Erg dankbaar

• Behandeld door N.v.t.

Proffesioneel en geruststellend

Bij Mathilde heb ik mijn eerste BPPD behandeling gehad. Ze heeft me op korte termijn in haar drukke agenda weten te plannen omdat ze snapt hoe naar BPPD duizeligheid is. Door een geruststellend gesprek en duidelijke uitleg heb ik me heel fijn gevoeld bij de oefening. Als de duizeligheid terug komt ga ik snel weer een afspraak inplannen!

• Behandeld door Mathilde Hiep

Zeer goede behandeling met zorg en aandacht

Na de operatie van mijn beide borsten na borstkanker was ik beperkt in mijn bewegingsvrijheid en durfde ik niet normaal te bewegen en trainen. Grit heeft mij het vertrouwen gegeven mijn borstspieren te gebruiken, begeleid bij de opbouwende oefeningen en daarmee geleerd de ontspanning te vinden die nodig was om het dagelijks leven weer op te pakken. En dat op een aandachtige en zachte manier ondanks alle corona maatregelen. Ik kwam binnen als een krampachtig bewegende, voorzichtige vrouw en liep na de laatste behandeling naar buiten met een vrij gevoel in mijn lijf. Dankjewel Grit!

• Behandeld door Grit Felicetti

Fast relief from back pain

I had a severe back pain which was handled very good from Martin Dijkstra in a short notice. Definitely he will be my first choice for the future.

• Would you recommend us? Yes
  • Overall rating on the complete treatment
  • Quality of treatment
  • Expertise
  • Communication
  • Helped by: Martin Dijkstra

Mathilde heeft me fantastisch geholpen na mijn schouderoperatie

Ik kwam voor revalidatie na schouderoperatie maar daarbij is ook gelijk een probleem met mijn linkerbeen aangepakt waardoor ik me weer goed kan bewegen. Ook kreeg ik nuttige oefeningen en tips voor mijn lichaamshouding waarmee ik na afronding van de behandeling verder kon. Het was bijzonder prettig om door Mathilde behandeld te worden en kan haar van harte aanbevelen.

Zeer prettig en vertrouwd

Vanaf eerste behandeling heb ik me veilig en vertrouwd gevoeld. Veel aandacht, ruimte en tijd. Ook veel aandacht voor alles eromheen. Had me niet beter kunnen wensen op dat moment.

• Behandeld door Mathilde Hiep

Zeer goede ervaring: behandelaar kijkt op brede manier naar klachten.

Er wordt op een brede manier naar de klachten gekeken, waardoor niet deze niet alleen fysiek maar ook mentaal worden aangepakt.

• Behandeld door Mathilde Hiep

Lief, efficient en hulpvaardig.

Doordat ik maar 1 been heb, zit mijn lijf regelmatig een beetje 'in de knoop'. Alleen zo nu en dan massage helpen niet afdoende dus al zoekende terecht gekomen bij deze lieve mensen. Een gecombineerd behandelplan opgezet. Gebruik makend van ontspannende massages (Gritt), en manuele therapie (Mark) en thuisoefeningen. Ik ben herboren! Uiteraard zijn de problemen niet definitief opgelost maar dat gaat ook niet in mijn toestand. Het voelt echter wel als het best haalbare resultaat en is ook nog eens balsem voor de ziel want het zijn geweldig aardige en gedreven mensen.

Top behandelaar Martin Dijkstra

Martin Dijkstra is een top behandelaar. Deskundig en professioneel! Zeker aan te raden!!

• Behandeld door Martin Dijkstra

Bruikbare tips en tricks gekregen om bewuster te ademen

In een aantal sessies heb ik oefeningen meegekregen en geleerd om me meer bewust te worden van mijn ademhaling.

• Behandeld door Wendy Brinkman

Ik ben op een voor mij nieuwe manier erg goed geholpen

Wendy Brinkman luisterde, gaf rust, liet stiltes vallen, alles zó dat op den duur mijn hyperventilatie al verdween als ik binnenkwam.

• Behandeld door Wendy Brinkman

Zeer tevreden met Martin Dijkstra als manueel herapeut!

Martin is reeds lange tijd mijn manueel therapeut en later ook mijn dry-needling therapeut. Mijn eerste kennismaking was in praktijk Schuitemaker in Osdorp. Ook heb ik hem geconsulteerd in het GAZO gezondheidscentrum in Amsterdam Zuid-Oost. Hij is ervaren en empathisch, kan goed luisteren en stelt een goede diagnose. Sindsdien kom ik regelmatig (ong. 2X per jaar) bij hem. Meestal voor nekklachten, die vermoedelijk te maken hebben met mijn (werk)houding. Af en toe ontbreekt mij de discipline de oefeningen te blijven doen. Onlangs heb ik hem weer bezocht in de praktijk in het centrum van Amsterdam, waar hij praktijkruimte huurt. Omdat de praktijk een kleine wachtkamer heeft en ik bang ben om Corona te krijgen bood mij aan bij mij thuis te komen. Ik ben hem hier zeer dankbaar voor. Op dit moment ervaar ik geen pijn en beperkingen aan mijn nek. De behandeling is beëindigd. Hoewel ik niet graag reviews schrijf, heb ik het dit keer toch gedaan. Ik kan hem iedereen aanraden.

• Behandeld door Martin Dijkstra

Ik heb lymph drainage behandeling gehad

Ik heb lymph drainage behandelingen gehad,ben heel tevreden. Ik merk vanaf begin al best een verandering een mijn lichaam. Ik heb behandeling heel fijn gevonden

Beste ervaring

Zeer tevreden. In een paar behandelingen voel ik me beter, en ik heb goede tips gekregen voor dagelijke oefening om klachten te voorkomen.

• Behandeld door Richard van Leeuwen

Go for it! Totally worth it!

“Martin treated me for some issues I had with my left shoulder. Everything went very well great, and I am extremely happy I found him. We discussed treatment, exercises, possible causes of the pain and I recovered fully after 5 sessions or so. He is very knowledgeable and a great communicator (also in English!). He is also kind and a nice person to have around while he works on your pain. I can truly recommend him!”

• Would you recommend us? Yes
  • Overall rating on the complete treatment
  • Quality of treatment
  • Expertise
  • Communication
  • Helped by: Martin Dijkstra

Perfecte manuele therapeut

Perfecte Deskundige, vakman, als een keer ga je bij hem, dam merk je verschil met andere fysiotherapeuten, echte deskundige, niemand doet zo goed als Martin Dijkstra. Hij verhuisde van Huisartsen praktijk Venserpolder naar Centrum, maar hem patiënten kunnen niet vergeten hoe goede manuele therapeut hij is en maken afspraken steeds met hem in nieuwe praktijk.

• Behandeld door Martin Dijkstra

Richard heeft me heel goed geholpen.

Na dagenlang niet te kunnen slapen en beperkt mijn arm, nek en schouder te kunnen bewegen heeft Richard me in één behandeling goed geholpen en na mijn tweede behandeling kon ik weer alles. Blij mee!

• Behandeld door Richard van Leeuwen

Martin Dijkstra heeft mij ongelooflijk geod en snel van mijn klachten af geholpen.

Martin is mij aanbevolen door mijn huisarts. Deze verwees mij wegens neklachten naar Martin. Dankzij een adequate aanpak, niet alleen behandeling, maar ook goede adviezen was ik snel van de klachten verlost. Hij kan goed luisteren en is zeer empatisch. Oefeningen en tips heb ik via email van hem gekregen. De oefeningen doe ik nog steeds.

• Behandeld door Martin Dijkstra

Mega effectieve consult en training

Grit heeft mij in mijn kanker periode tijdens Corona telefonisch getraind. Ze deed dat op een prettige manier die me echt motiveerde. Dat heeft letterlijk mijn leven gered.

Fantastisch service, bedankt!!

• Behandeld door Martin Dijkstra

Geduld, oog voor de patient, aandacht

Ik ben bij Praktijk Brouwersgracht gekomen i.v.m. "cording", na verwijdering borst + lymfklieren. Grit was heel geduldig, duidelijk en meelevend. Elke keer behandeld betekende voor mij meer vrijheid in beweging, en minder pijn. Ook was Grit bereid om snel te handelen, en we hebben intensief gewerkt om het voor elkaar te krijgen. Ik zou me niet een betere (oedeem)therapeut kunnen voorstellen.

Highly recommendable

I would highly recommend the Praktijk Browersgracht, and more in particular Martin Dijkstra. Martin helped me with my chronic lower back condition by really taking the time to find a personalized approach to my specific case, and also to build a set of exercises to support me going forward.

Vakmensen!

Warme,sfeervolle praktijk met verschillende ,ervaren fysiotherapeuten onder één dak. Word al jaren behandeld door Grit Felicetti voor oedeemtherapie. Ze is zeer professioneel, prettig in de omgang en serieuze aandacht voor je klachten.Grit weet je altijd gerust te stellen met haar warme toenadering. Ik zal haar zeker aanbevelen .

Super goed

Grit heeft me super goed behandeld met heel veel aandacht ,ben heel blij met grit Altijd Als ik ben geweest voor mijn arm en borst pijn ,voel ik me 10 keer beter. Bedankt grit en zeker een aanrader .

Over Praktijk Brouwersgracht

Praktijk Brouwersgracht in de Jordaan Een gezond lichaam dat zoveel mogelijk meewerkt tijdens uw dagelijkse bezigheden. En dat aankan wat u nodig heeft. Dat is uw wens. En die van ons. Daarom vindt u in onze praktijk diverse bewegings- en gezondheidsgerelateerde therapieën en methoden. Met een enkele behandelmethode of een combinatie van therapieën helpen wij u met klachten die u ervaart tijdens het bewegen, na een operatie of blessure, tijdens en na ziekte (bij voorbeeld kanker), rond vochthuishouding, energiebalans en gewicht, pijn, trauma en stress. Ook wanneer de oorzaak onduidelijk is. Met deze multidisciplinaire aanpak kijken wij verder dan alleen uw klacht. With over 40 years’ experience, Praktijk Brouwersgracht has been the recognised household name in the ‘Jordaan’ for specialised physiotherapy care treatment and other highly skilled professional paramedical therapy. Praktijk Brouwersgracht offers a wide range of specialised treatments, ranging from migraines and cancer after-care, to injuries and obesity. Experienced therapists provide highly personalised treatment to each patient, relieving pain and facilitating healing. With accurate and specific assessment and diagnosis, we plan the most effective treatment for each patient. Our aim is to treat the symptoms and the cause symptoms thereof, within the framework of each patient’s needs and medical condition. We help patients achieve their highest physical potential in a friendly, caring and professional environment. We encourage establishing and maintaining a healthy lifestyle. You can even make an appointment without a referral - to determine which treatment would be advisable for you. Our qualified therapists at Praktijk Brouwersgracht are recognised by all Dutch health insurance companies.