Een zekere aanrader. Bij vorige fysio's bleef het bij masseren en paar uitgelegte oefeningen. Deze fysio doorzoekt je pijnggrens, geeft oefeningen en laat door middel van 3D filmpjes zien hoe en waar de pijn onstaat zo krijg je een beter beeld van wat je fout doet en hoe je gewrichten werken. bijna tot geen klachten meer waar ik voorheen paar jaar last van had. Nogmaals een echte aanrader.

Deskundig met hoofd en handen, een warme en leuke gesprekspartner.

Al negen maanden toenemende nekpijn. Toen de pijn acuut / ondraaglijk werd ben ik - op advies van vrienden - bij Martin Dijkstra aangeklopt. Hij kan mij binnen een week behandelen. Dankzij de oefeningen die hij voorlegde, en drie sessies bij hem, ben ik binnen een maand van de pijn af.

Verrassend goed

Richard van Leeuwen luistert aandachtig en geeft een verrassende behandeling aan de heup. Mobiliteit veel beter.

I was suffering with severe pain & my Neurosergeon recommended for Surgery. I took 4-5 Physiotherpies from Mr. Martin Dijkstra, he is a very profesional physiotherpist & by his treatment I am fine & avoiding Surgery. I am very much impressed with his treatment & behavior. I highly recommend him.
  • Kwaliteit behandeling

Mijn huisarts heeft mij specifiek doorverwezen naar de heer Dijkstra. Dit ivm toenemende pijn in mijn nek door artrose. Het feit dat mijn huisartsenpraktijk gelukkig nog in mijn buurt kan voortbestaan én, kennelijk, een uitstekende fysiotherapie praktijk eveneens, is uitermate prettig en daarmee eigenlijk ook belangrijk. Psychologisch. Te voet of met de fiets kunnen gaan is heel fijn. Maar als dan ook nog blijkt dat je, in no time!, uitermate deskundig en effectief behandeld kunt worden, dan maakt mij dat een heel blij en dankbaar iemand. Dus ja, graag delen met anderen dat dit een aanrader is!
  • Kwaliteit behandeling

Dhr Dijkstra heeft mij in drie behandelingen d.m.v dry needeling van mijn schouder klachten verlost .Volgens mij een zeer kundige therapeut .
  • Kwaliteit behandeling

Super fijne praktijk, naar verwezen door de fysiotherapeut in het AVL. Twee deskundige oedeemtherapeuten die ervaring hebben met de klachten na mijn operatie (liesklierdissectie). Ik kreeg veel informatie en steeds beter inzicht in wat ik zelf kan doen (oefeningen). Wat een lieve en deskundige therapeuten om wekelijks je ervaringen, pijntjes en klachtjes ongegeneerd te kunnen delen.
  • Kwaliteit behandeling

Mijn ervaring is zeer positief. Mijn concrete klachten zijn goed onderzocht. De manuele therapie, aangevuld met uitleg op video en oefeningen op papier, heeft geresulteerd in het verdwijnen van de klachten.
  • Kwaliteit behandeling

Na aanmelding kon er snel een afspraak gemaakt worden. Martin start elke keer met goed luisteren naar hoe het gaat en wat de klachten zijn, wat er is verandert en of er nog klachten zijn bijgekomen. Hij geeft veel informatie, veel oefeningen, en helpt je daarmee niet alleen te begrijpen hoe de klachten konden ontstaan, maar geeft je ook de mogelijkheid om zelf actief hier iets aan te doen. Dit alles in een prettige, ontspannen sfeer.

5 stars: perfect, definitely recommended

After extensive cancer treatment (surgery, radiation and chemotherapy), I came to Prakijk Brouwersgracht with limited flexibility or strength in my arm. My legs were wobbly, I needed a stick to walk, I was very swollen from the medication I’d been taking, and my self esteem was rock bottom. Then I met Mathilde. In the two months since, I’ve strengthened my legs, gained flexibility, stability and confidence, and can now walk 6-8000 steps a day without aid. Mathilde took the time to listen to my concerns (and frustrations!), helped set my expectations for recovery (making sure I didn’t try and do too little or too much) and helped me feel like ‘me’ again. Her approach was honest and professional; if I expected too much she reassured me that I was still making progress, and explained things in a way that was easy to understand. I left every session feeling better than when I arrived, and after two months I feel the progress I’ve made is hugely thanks to Mathilde.
  • Would you recommend us? Yes
  • Overall rating on the complete treatment
  • Quality of treatment
  • Expertise
  • Communication

Persoonlijke betrokkenheid van Mathilde is heel prettig naast haar deskundigheid. Bovendien bijna van mijn klachten af en dat is t hoogst haalbare!
  • Kwaliteit behandeling

Ik kwam binnen met hernia : gemene pijn in linker enkel en - knie. Na 12 behandelingen was die verdwenen, behoudens zo nu en dan een licht pijnlijk gevoel. Daarnaast had ik veel kracht en gewicht verloren in mijn linker been. Er is nu nauwelijks verschil tussen beide benen. Verder had ik bij aanvang een voor mijn doen extreem hoge bloeddruk (ca 90 / 180). Die is nu weer normaal.
  • Kwaliteit behandeling

Met hulp van Steenstra en de Vries Diëtetiek zijn duidelijke en realistische doelen (afvallen) gesteld. Geleidelijk aan over een periode van circa een 1/2 jaar 10% gewichtsreductie gerealiseerd door goede begeleiding en dieetvoorschriften, - recepten. Inmiddels een andere (prettige) leefstijl omarmt, met andere eetgewoonten die maken dat gewichtsreductie blijvend is. Hierbij vakkundig begeleid, steeds op een positieve manier."
  • Kwaliteit behandeling

Duidelijke uitleg en goede recepten gekregen die makkelijk te bereiden zijn.

• Kwaliteit behandeling

Inmiddels loop ik al jaren bij Richard en ik ben hem naar elke nieuwe praktijk gevolgd. Vanwege de afstand heb ik ook andere therapeuten geprobeerd, maar Richard helpt mij beter van mijn klachten af dan wie dan ook. Hij is heel kundig en prettig in de omgang.
  • Kwaliteit behandeling

Zeer goede ervaring met Grit Felicetti. Behandeling lmet uitstekend resultaat. Grit is een ervaren en kundig behandelaar en is effectief door haar aanpak (goede intake en behandelplan). Praktijk is optimaal bereikbaar met (alle) openbaar vervoer en per auto (parkeergarage op loopafstand). Mede door combinatie dag/ avond openstelling is de reisafstand (ca. 20 km vanaf woonplaats Haarlem) geen beletsel en zijn afspraken goed in te passen bij een druk schedule. Prettige atmosfeer in praktijk en breed aanbod van behandelspecialismen/ team.

5 stars: perfect, definitely recommended

Mathilde is a therapist with great knowledge with human and personal approach. She help me a lot physically and psychologically. Defently recommended
  • Would you recommend us? Yes
  • Overall rating on the complete treatment
  • Quality of treatment
  • Expertise
  • Communication

Professioneel met zeer deskundige advies mbt oefeningen.
  • Kwaliteit behandeling

Goede uitleg bij de behandeling, duidelijke communicatie, Mathilde is rustig en bekwaam.
  • Kwaliteit behandeling

Lieve, aardige uitleg en behandeling!
  • Kwaliteit behandeling

Richard heeft een prettige en rustige manier van behandelen. Door mijn werk zit ik veel en lang achter de computer waardoor ik soms rugklachten heb. Richard weet mij hier altijd snel vanaf te helpen.
  • Kwaliteit behandeling

Ben al jaren in behandeling bij Grit voor,met name Lymfoedeem.Grit is ervaren en zeer professioneel,vriendelijk,vertrouwd,vakkundig en altijd luisterend oor ,denkt mee en geeft advies op een relaxte manier.Voel me zeer prettig bij haar rustige benadering.Ik zal de praktijk én Grit zeker aanraden.
  • Kwaliteit behandeling

Marjan neemt je klachten serieus en neemt de tijd voor een goede craniosacraal behandeling. Ze vraagt door en geeft achteraf praktische adviezen mee. Ik kom hier graag en ga altijd met een veel lichter gevoel naar huis!

Over Praktijk Brouwersgracht

Filter op Taal