Leuke spullen en fantastische brengservice.

Leuke spullen, helaas is de winkel niet rolstoelvriendelijk en rommelig opzet. Fantastische brengservice. Hele vriendelijke mannen die alles heel netjes en voorzichtig op z'n plaats zetten. En ze nemen het verpakkingsmateriaal mee.

Goede service en bezorging netjes

Winkel en service ervaring goed

Erg vriendelijke en goede service!

Wij zijn erg spontaan en goed geholpen door elke medewerker zowel in de winkel als de bezorgers! Wij komen zeker vaker terug in de winkel!

Erg prettig geholpen in de winkel, vakkundig personeel die de tijd voor je neemt, de levering verliep soepel en snel.

Fijne communicatie, duidelijkheid en vriendelijk personeel

In de winkel zijn we goed geholpen. Veel communicatie via de mail over bezorgen. Berzorgers netjes en zorgvuldig. Belde netjes een half uur van te voren. Prima service.

Mooie spullen met een goede en zeer correcte service.

Een mooie winkel, goed opgezet en behulpzaam personeel. Contact over levering en levering zelf ook prima.

Prima!

We zijn goed afgeholpen zowel in de winkel als bij de bezorging. 16 weken wachten op een bank is wel erg lang maar dan is het extra leuk als hij er is.

Mooie winkel goed geadviseerd

Erg veel keuze van verschillende stijlen. En goede adviseurs.

Super mooie bank en geweldige service van beide bezorgers. Alle verpakking ook opgeruimd en weer afgevoerd. Top! We zijn heel blij!

Enorm klantvriendelijk en goede service.

Titel spreekt voor zich :)

Vriendelijke medewerkers in de winkel maar zeker ook de bezorgers. Levertijd was wel vrij lang en is ook twee weken uitgesteld maar verder zeer tevreden.

Prima service en bezorging.

Super service

Aardige mannen en meedenkend

Perfecte service

Goede service en vriendelijk personeel Zijn perfect geholpen

Snelle bezorging

Prachtige winkel en goede service

Hele mooie woonwinkel, medewerkers denken mee en geven eerlijk advies.

Uitstekende advies, hulp en service ZEER klantvriendelijk

Mooie winkel met veel keuze

Mooie spullen en uitgebreid assortiment, aardige mensen. Wij zijn goed geholpen met prima advies.

Heel netjes geadviseerd zeer vriendelijk

Heel correct en netjes met leveren van de bank wij zijn goed op de hoogte gehouden

Prachtige winkel en super service!

Mooie spullen en goede kwaliteit. Alles wordt keurig geleverd.

Super geholpen in de winkel en ook de levering was top

Een aanrader voor iedereen om bij whoon wat te kopen

Vriendelijk, net en volgesn afspraak.

In de winkel goed geholpen. Levering volgens afspraak. Keurige hulp bij aflevering en vriendelijk.

Goede nette service. Alles wordt keurig netjes in elkaar gezet en er wordt met zorg met de meubels om gegaan.

Prima service, zeer tevreden ,

Goed geholpen bij uitzoeken van de juiste bank,nemen er de tijd voor. Erg blij met onze aankoop van de bank

Over Whoon Oisterwijk

Bij Whoon Oisterwijk wandel je door verschillende whoonwinkels die elk hun eigen beleving hebben. Hier vind je een ruim assortiment vloeren, raamdecoratie, gordijnen en inloopkasten op maat. Daarnaast kun je hier terecht voor stijlvolle meubels die je zelf kunt samenstellen, trendy kleinmeubelen en accessoires en unieke kasten uit landen als Indonesië en India.