Vriendelijke en goede service.

Bij Whoon een bankstel gekocht. Dit ging niet over een nacht ijs, wij twijfelden over de kleur dus zijn 3 keer terug geweest om te kijken, voelen, kiezen. Telkens werden wij vriendelijk tewoord gestaan en krrgen uitgebreid te tijd om een keuze te maken. Uiteindelijk is de bank zonder problemen geleverd en gaan wij hier hopelijk weer veel plezier van hebben.

Fijne behandeling door alle medewerkers

Goed geholpen vanaf het begin van onze zoektocht naar een bank, daarna goede communicatie over de levering. Levering door twee proffesionele en vriendelijke mannen

Uniek, professioneel, en heel snel geholpen

Wat een unieke en fijne winkel, we hebben een prachtige bank uitgezocht, en nu hij in de woonkamer staat te pronken, was het het wachten waard.

Top advies en service

Op een zaterdag toch gewoon ruim de tijd voor advies en allerlei combinaties van meubels te bekijken. Bezorgtermijn leek wat lang maar uiteindelijk veel eerder bezorgd, alles keurig in elkaar gezet en top meubels.

Goede service!

Supergoed

Erg fijne service

Erg klantvriendelijk

Goed geholpen en alles is netjes thuisgeleverd, zelfs inclusief viltjes onder de pootjes van de bank.

Goede ervaring

Vlotte en nette service

Goed geholpen zowel in de winkel als de thuisbezorging!

Zeer goed advies gehad! Gaf een vertrouwd gevoel om een bank via een staaltje te kopen.

Super service

Fijne winkel

Hele mooie meubels en accesoires en klantvriendelijke medewerkers. Kortom een prettige winkel.

Goed geholpen door de mannen,

Netjes alles opgeruimd, top!,

Super!!

Goede service en heel erg klantvriendelijk

Top! Super geregeld.

Fijn geholpen bij het uitzoeken en bestellen. Levertijd precies zoals opgegeven. Aflevering en installeren is super gedaan. Dank team van Whoon Oisterwijk.

Zeer mooie meubels

Mooie winkel met goed aanbod

We zijn goed geholpen Meubels volgens opgegeven levertijd geleverd Levering ook prettig en goed gegaan.

Netjes vooraf de datum aangegeven en een half uur vooraf gebeld. De bank staat snel binnen en de stappen voor de stofimpregnant worden nog eens doorgenomen

Een ruim aanbod betaalbare meubels met goede service

Whoon heeft ons verrast met een ruim aanbod meubels. Al snel was onze keuze gemaakt. We hebben even op de verkoper gewacht onder het genot van een kopje koffie/thee. De verkoper heeft ons uitstekend geholpen. Het bankstel werd met perfecte service thuis gebracht. Wij zijn dik tevreden!

Super mooie winkel

Interieurstylist was geweldig, inmeten was meneer niet op de hoogte van onze order, offerte om zetten naar definitief verliep moeizaam, raamdecoratie nu al 6 weken op aan het wachten zonder bericht of op de hoogte worden gesteld. Maar bezorging van de meubels was super! Vriendelijke mannen en heel behulpzaam met plaatsen van de meubels.

Whoon aanrader voor iedereen.

Gezellig sfeervolle winkel waar klantvriendelijkheid bovenaan staat. Je wordt er uitstekend geholpen niets is teveel.

Geweldige service, snelle levering en hele vriendelijke bezorgers

Meubels waren er sneller dan verwacht, dus helemaal happy! Vriendelijke en professionele bezorgers. Alles keurig geïnstalleerd en de rommel meegenomen! Top.

Mooie winkel met vriendelijk en deskundig personeel

Afspraken worden netjes nageleefd Bezorging was zelf wat eerder en hebben de bank op zijn plaats gezet Alle verpakkingsmaterialen meegenomen

Fijne winkel. Mooi assortiment

IDEM

Prima service, kwalitatief goede producten.

In de winkel keurig geholpen. Levering zoals afgesproken, netjes half uur vantevore gebeld. Vriendelijke, nette bezorgers.

Gemakkelijk en snel

Leverafspraak maken was makkelijk en het leveren en in elkaar zetten was zo gebeurd

Over Whoon Oisterwijk

Bij Whoon Oisterwijk wandel je door verschillende whoonwinkels die elk hun eigen beleving hebben. Hier vind je een ruim assortiment vloeren, raamdecoratie, gordijnen en inloopkasten op maat. Daarnaast kun je hier terecht voor stijlvolle meubels die je zelf kunt samenstellen, trendy kleinmeubelen en accessoires en unieke kasten uit landen als Indonesië en India.