Afspraken worden nagekomen en scherpe prijzen

Prettig contact met Henkjan gehad, snelle en correcte levering. Scherpe prijzen

Komt belofte na, vakkundig advies en aflevering.

Afspraken goed nagekomen, erg tevreden over de levering en montage van onze Bora Pure keramische kookplaat.

Uitstekende service en prijzen

Prijzen goed en ook goed gelopen. Stoomoven Siemens netjes nageleverd .

Alles super goed geregeld

Komen afspraken heel goed na en regelen alles zeer goed!

Goede service waarbij goed meegedacht wordt en een nette prijs

Henkjan heeft ons goed geholpen met de keuze van de apparatuur en het werkblad. Levering was in goed overleg en netjes bezorgd. Goede tips gekregen om de apparatuur passend in onze IKEA keuken te krijgen. Kortom erg behulpzaam en goede service.

Goed advies

Bij Daniëlle advies en scherpe offerte gekregen over apparaten , helemaal naar wens. Helaas sommige apparaten lange levertijd, switch naar atag gemaakt. Heel flexibel en geduldig geholpen, aan te raden

Scherpe offertes. Helder advies. Denkt op verzoek mee met totaalplaatje!

Op zoek naar alle apparatuur voor in onze nieuwe Ikea keuken kwam ik via google al snel uit bij Werkbladafzuiging.nl / KeukenMeyt. Henkjan reageerde per e-mail vlot en helder met een scherpe offerte voor Neff apparatuur samen met een Bora inductieplaat. Vervolgens in een telefoongesprek de wensen verder toegelicht en gevraagd naar de totstandkoming van zijn offerte irt de adviesprijzen. Een zeer bevredigend gesprek wat vertrouwen geeft in deze toch wat ondoorzichtige wereld. Na schakelen met Ikea en het inspiratiehuis 20|20 nog wat aanpassingen gemaakt om tot de voor ons optimale samenstelling te komen. Ook hier weer een vlotte en scherp geprijsde update. Toen was een afspraak snel gemaakt om op locatie de puntjes op de i te zetten en ook de werkbladen via Henkjan te regelen. Ter plaatse erg goed contact met passend advies qua spoelbakken, Quooker en kraan (zwart!) maakt onze keuken nog mooier. Voor mij een doorslaggevend aspect is dat Henkjan een totaal oplossing biedt; met een goede monteur die de werkbladen, spoelbakken en Quooker echt top monteert. Ook in de vakantieperiode waren de communicatielijnen kort. Absoluut een aanrader.

Goede service, snelle levering en scherpe prijzen.

Reageert snel en vriendelijk op e-mails. Komt afspraken na rondom levering. Scherpe prijzen. Uitstekende service

Wat een service en expertise. Henk-Jan heeft ons, na verschillende telefonische vragen, heel goed en vakkundig bijgestaan. We bevelen jullie zeker verder aan.

Goed advies, goede service, goede levering

Ik kreeg consequent snel antwoord op mijn e-mail met vragen. Ik kreeg duidelijk advies over hoe een kookplaat met afzuiging in een Ikea keuken te plaatsen, terwijl andere partijen zeiden dat het niet kon. Ook over leveren kon ik overleggen en aan al onze verzoeken werd meegewerkt.

Snelle communicatie en levering!

Bijna een jaar contact gehad en alles is vlekkeloos gelopen! Kan niet wachten tot we ermee kunnen koken. Recommended seller :)

Een aanrader

We zochten voor de renovatie van onze keuken een combinatie van een kookplaat en ingebouwde recirculatie afzuiger. We kwamen op deze site terecht en vonden verschillende modellen die ons aanstonden. Na een korte mailwisseling zijn we door het deskundig advies van Henkjan uitgekomen op de nieuwe Siemens Studioline plaat en bijbehorende afzuigunit. Voor een hele mooie prijs. Was voor ons wel even wennen om zoiets volledig online te doen maar de klik met Henkjan was er gelijk. Binnen enkele weken na bestelling werd conform afspraak de apparatuur geleverd en daags daarna kwam monteur Len. Met een uiterste precisie, geduld en vakmanschap, heeft hij het geheel ingebouwd in ons composieten aanrecht, krasloos. De benodigde uitsparing werd tot op de millimeter gemaakt. En nu genieten we van een set waarmee we weer jaren vooruit kunnen. Dankjewel mannen! We kunnen iedereen die zijn keuken wil renoveren deze beleving aanraden.

Zeer klantgericht en snel

Snel en netjes antwoord op alle vragen, levering prima in orde en scherp in prijs

top producten maar vooral topservice!

Zowel telefonisch als via mail altijd heel snelle en correcte communicatie. Voor advies over montage en tips etc. kun je altijd bij Henkjan terecht. Echt een fijn gevoel (en mooie Bora en Quooker) aan overgehouden!

Zeer vriendelijke en correcte service!

Wij hadden een zeer vlotte en goeie communicatie. De medewerker (henkjan) was steeds zeer vriendelijk en professioneel. Als leek een duurder toestel online bestellen bracht veel vragen met zich mee. Maar deze weer steeds zeer goed beantwoord waardoor we super tevreden waren van onze aankoop. Daarnaast is de afhandeling, bestelling en levering top verlopen!

Duidelijk in informatie en een gedegen installatie.

De showroom geeft een mooi overzicht van verschillende kookplaattypes met een duidelijke uitleg over de specificaties en mogelijkheden voor jou keuken. Je hoort de voor en nadelen van de diverse types.

Scherpe prijs, super klantgericht

Ik kwam Henkjan tegen in mijn zoektocht naar een leverancier voor een bora kookplaat. Ik kocht een mooie Pure plaat. Snel geleverd uit voorraad. Vriendelijk geholpen. Toen tijdens de montage bleek dat het gat in mijn op maat gemaakte betonnen blad te groot was voor mijn Pure, had ik een probleem. Met Henkjan snel geschakeld en hij regelde een X-pure die ik binnen een uur kon ophalen. Geweldige service. Dankjewel.

Kan werkbladafzuiging.nl iedereen aanbevelen

Wij zijn zeer tevreden over werkbladafzuiging.nl Fijne duidelijke professionele informatie. Zeer scherpe prijzen. Snelle en duidelijke communicatie.

Super professioneel bedrijf

Verstand van zaken en materiaalkennis Zijn echt super tevreden over de manier van zakendoen met dit bedrijf. Werkafzuiging.nl hoort in de top van keukens en apparatuur. Een echt aanrader Jolanda en Jan Janssen Best

Prima apparatuur, verkeerd advies

Bora met afzuiging via kruipruimte gemaakt. Helaas past de koekoek niet die geadviseerd werd via mail en op de website. Toen ik hier naar heb gevraagd kreeg ik te horen dat Henk Jan zich niet in de maten had verdiept en dat hij deze spullen niet levert dus geen idee had. Iets meer begrip en een professioneler antwoord had ik wel verwacht.

deze klant hebben we een compleet advies gegeven over het traject van aan te leggen afvoerbuizen en de benodigde afvoerbuizen. Het is spijtig dat klant het artikel geschreven over afvoeren via kruiruimte, waarin ook mogelijke leveranciers van een koekoek of ventilatieschacht worden vermeld, niet goed heeft gelezen. Als hij dan een verkeerd artikel koopt bij derden, is het eigenaardig dat wij daar op afgerekend worden.

Beter geholpen goed gevoel

Zocht naar advies over kookplaat in IKEA. Persoonlijke benadering en meedenken vond ik heel prettig Prijs voor 4 apparaten nagenoeg met keukenloots. Vaatwasser wel 2 weken te laat.

Top advies met fenomenaal resultaat

Na 18 jaar mocht de keuken weer een update hebben. Wit werd zwart en ons oog viel op de Bora, en dus namen we afscheid van die lelijke afzuigkap. Google. Werkbladafzuiging.nl. Overzichtelijke website. Contact met Henk Jan. Goed advies, goede prijs en perfect geïnstalleerd met chirurgische precisie door een vaste kracht. Kortom, aanrader voor iedereen die zijn keuken wil upgraden naar hedendaagse trends.

Goede apparatuur voor een scherpe prijs en duidelijke communicatie!

De Bora Xpura en Quooker deal gekocht bij Werkbladafzuiging.nl de kosten waren aanzienlijk lager dan bij andere bedrijven. De spullen werden wat later geleverd maar dat lag aan Bora. De communicatie daarover ging soepel en was duidelijk, zowel telefonisch als via de email. De apparatuur zelf geïnstalleerd en dat ging goed dankzij de extra buis en verbindingen die er bijgeleverd werden. Ik raad dit bedrijf zeker aan!

vanaf eerste contact super tevreden

We waren op zoek naar een kookplaat voor nieuwe ikea. henkjan heeft ons zo goed geholpen dat we ook besloten andere apparaten af te nemen. uitstekend geholpen met het kiezen van de juiste apparaten. niks opgedrongen, zoals bij een keukenloots gebeurd. tegen nette prijzen. vaatwasser zou later komen maar hebben daarvoor uiteindelijk een duurder model gekregen tegen zelfde prijs, echt super service

Zeer goede service en denkt actief mee

Zeer goede service en denkt actief mee. Reageert snel op vragen. Zeer aan te raden.