Snelle communicatie

Zeer snelle reacties op mijn vragen per mail. En ook telefonisch voorzien van goed advies. Alles volgens afspraak verlopen. Wij zijn zeer tevreden.

Een uitkomst dat plaatsing van een inductieplaat in onze bestaande keuken mogelijk werd

Vanaf het eerste contact zijn wij vakkundig geholpen en is goed meegedacht om een voor ons passende oplossing te vinden. Van een eerste oriëntatie op wat mogelijk is tot en met offertetraject en feitelijke plaatsing. Dit bedrijf heeft een uniek aanbod bij het inbouwen van inductieplaten in een bestaande keuken. Jullie onderscheiden je daarbij van andere leveranciers die alleen graag de spullen verkopen en het graag daarbij willen laten. De plaatsing is op maat ter plekke gedaan. Uiteindelijke bleek dat wij zelfs een kwalitatief duurdere versie geplaatst kregen binnen de offerteprijs. Een in alle opzichten klantgerichte en professionele aanpak.

Bora X Pure vakkundig en vlot geïnstalleerd

In mijn zoektocht naar een partij die een bestaande kookplaat kon en wilde vervangen bleken er maar weinig keukenbedrijven in mijn omgeving voor open te staan. Werkbladafzuiging.nl leek wat dat betreft exact waar ik naar zocht en het resultaat mag er zeker zijn. Snelle communicatie via de mail en planning en levering was vlotter dan ik vooraf verwacht had. Len heeft vakkundig het bestaande blad aangepast en de Bora inclusief plasmafilter netjes en strak geïnstalleerd. Qua prijs vind ik het ook heel redelijk als je ziet wat er qua montage bij komt kijken. Aanrader!

Uitstekende service, zeer klantgericht

Ik heb een compleet assortiment Siemens en Bora gekocht voor mijn ikea keuken. Super tevreden over advies en levering. Fijn als er iemand met je meedenkt. Een absolute aanrader.

Aanbevelingswaardig

Goed en snel contact. Goede prijs. Ik kon hem niet lager vinden. Maar belangrijker; niet het idee dat ze iets extra's proberen te verdienen aan jouw onkunde.

Denken fijn mee en alles wat ik nodig had netjes geleverd.

Goed advies en denken mee. Alles wat in nodig had geleverd en kon zonder problemen alles zelf installeren.

Positieve ervaring met bestelling en contact

Betrouwbaar en snel. Ook contact via klantenservice verliep heel prettig. Ik kan deze webwinkel van harte aanbevelen.

Correct en zeer tevreden van de service. Goede prijs en goede service, dit vind je niet overal.

Persoonlijk advies en flexibel

Op zoek naar een Bora en een Quooker. Persoonlijk advies en mijn (vele) vragen werden steeds vriendelijk beantwoord! Het is netjes afgeleverd en ook alles rondom betaling verliep relaxed. Heel erg netjes!

Oplossingsorienteerd klantgericht denken en handelen

Via internet met henkjan in kontact gekomen, om in bestaande keuken een bora x-pure te plaatsen. Zonder elkaar gezien te hebben of de situatie ter plekken bekeken te hebben, hebben hun gerealiseerd waar andere keukenzaken je met een kluitje het riet in sturen. Ook ik had in begin mijn bedenken, achteraf niet nodig geweest. Een oplossing georienteerd denken en handelen. Zeer klantgericht.

Borat inductie plaat met afzuiging is op een deskundige manier geïnstalleerd. Erg tevreden over het resultaat en begeleiding

Goed en deskundig advies, snelle communicatie en levering van de gewenste appartuur.

Hoewel ik Henkjan nooit in het echt heb ontmoet -alles ging online- was de service supergoed. Duidelijk advies over wat mogelijk was en ook (misschien nog wel belangrijker) over wat níet mogelijk was. Verder werd op ieder bericht snel en accuraat gereageerd en was de prijs zeer billijk.

prima ervaring

deskundig advies, snelle levering en plaatsing

Levering volgens afspraak en fijne en snelle communicatie

Hier een Bora kookplaat en Quooker kraan besteld. Naast de goede prijs ook een prima service! Onderwijl bijvoorbeeld zonder problemen de afleverdatum kunnen bijstellen.

Fantastische service!

Ik had op zeer korte termijn een kookplaat nodig. Ze hebben zeer goed geholpen en op tijd kunnen leveren.

Heldere en duidelijke communicatie, vakkundige installatie en scherpe prijzen

Heldere en duidelijke communicatie, vakkundige installatie en scherpe prijzen.

top!

Ik heb Henkjan alleen maar via de email gesproken maar alles ging helemaal prima. Goed advies gekregen ook. We hebben naast een Bora kookplaat met afzuiging ook de andere keukenapparatuur via hem besteld. Alles voor hele scherpe prijzen en ook nog op tijd binnen. Ondanks alle levertijden tegenwoordig. We zijn superblij!

Vriendelijke en professionele begeleiding in keuze van apparaten

Aanvullend. Henkjan was altijd bereid om antwoord te geven op vragen omtrent apparatuur. Bovenal als er iets misging bij producten, zeer behulpzaam om dit op te lossen op een een prettige manier. Hij voegde daad bij woord. Top, een bedrijf om aan te bevelen.

Snelle reactie op vragen en snelle levering.

Levering en service zeer goed

Super tevreden met leveringen. Komen afspraken na

Hele fijne ervaring met dit bedrijf

Dit bedrijf weet waar ze over praten. Ben hier heel fijn geholpen en de eigenaar heeft mij heel goed advies gegeven over alle verschillen in kookplaten met afzuiging. Als klant kan je onmogelijk alle voor en nadelen van alle apparaten goed begrijpen, dit bedrijf weet dat en kan je het juiste advies geven. Wij zijn uiteindelijk gegaan voor een Bora Puru welke ook nog een gunstig geprijsd was. Bedankt!!!

Prachtige Bora kookplaat geplaatst

Vakwerk om een Bora kookplaat in een bestaande werkblad te plaatsen. Keukenladen aangepast en werkblad ingesneden en bijgewerkt. Fijn dat zij deze opdracht wilde doen. Goede communicatie gehad vooraf en de monteur was ook echt behulpzaam in uitvoering en in de vragen die er waren. Een echte aanrader!

Uitstekende service en snelle levering

Mijn ervaring dit bedrijf is uitstekend. Erg goed en vooral snel geholpen. Op zaterdag informatie opgevraagd over een Bora en de donderdag erop is de plaat geïnstalleerd. Er wordt heel netjes geïnstalleerd en meegedacht in oplossingen. Vriendelijk te woord gestaan en korte lijnen in communicatie (via mail). Zo maak ik het niet snel meer mee… top!

Fijne verkoper

Zijn erg behulpzaam en vriendelijke. En vooral eerlijk tegen de klant. Wij moeten helaas wachten op ons magnetrons. Maar dit melden ze vooraf al aan ons. Maar afzuiging hadden wij heel snel in huis.

Snelle reactie levering en plaatsing.

Kundig advies. Prettig contact met zowel verkoop afdeling en monteur.