Uitstekend geholpen

Goed geholpen met keuze voor agzuiging in kookplaat. Ook afvoer naarbbuiten helemaal goed. Korte lijnen, aan te raden

Goed begeleid in het maken van onze keuzes.

Werkbladafzuiging heeft ons goed meegenomen in het maken van keuzes voor al onze keukenapparatuur. Wat betreft de kookplaat met afzuiging en een Quooker waren we er snel uit. We wisten immers wat we wilden hebben. Voor de overige apparatuur, vaatwasser, koelkast en ovens heeft Henkjan ons goed advies gegeven. Hij heeft continu met ons meegedacht en was bijzonder flexibel en geduldig als wij twijfelden. Hij heeft ons iedere keer weer goede alternatieven voorgesteld.

Uitstekende service, mooie prijzen en vakkundig advies

Normaal ben ik niet zo van de reviews schrijven maar dit bedrijf heeft mijn verwachtingen overtroffen. Mijn vrouw en ik waren al een tijdje aan het oriënteren voor een kookplaat met afzuiging voor onze IKEA keuken en zijn eigenlijk op een dwaalspoor geraakt waardoor we bijna de verkeerde keuze hadden gemaakt. Gelukkig zijn we terecht gekomen bij dit bedrijf. Door het goede advies van Henkjan hebben we nu een prachtige kookplaat die precies aan onze verwachting voldoet. Bij dit bedrijf hebben ze kennis en de eigenaar is super behulpzaam en vriendelijk. We kunnen werkbladafzuiging.nl dan ook aanraden aan alle mensen die ook net als ons hulp nodig hebben bij het kiezen van de juiste kookplaat.

Zeer professioneel en klantgericht

Super service en zeer klantvriendelijk

Prachtige, gepersonaliseerde keuken!

Wij zijn heel goed geholpen met het aanvullende advies van Henkjan. Naast de kookplaat afzuiger van Bora , de qooker en Miele apparaten hebben wij ook een mooi werkblad laten installeren. Afspraken goed nagekomen. vriendelijke vakman heeft alles gemonteerd en aangesloten op onze IKEA keuken. Zijn er heel blij mee.

Zeer fraaie kookplaat en heel netjes ingebouwd in Ikea keuken

Contact verliep erg prettig en alles was erg duidelijk. Afspraak gemaakt, grotere uitsparing in composieten aanrechtblad gemaakt. Plaatsing ging erg professioneel. Resultaat is erg mooi, we zijn er heel erg blij mee.

Een prettig bedrijf met zeer goede communicatie en zeer klantvriendelijk!

Een prettig bedrijf waarbij een zeer goede communicatie is. Bij onze kookplaat met afzuiging werd goed mee gedacht.Wij wisten nog niet precies hoe en wat. Tekening opgestuurd, aan de hand daarvan werden de mogelijkheden besproken. Wat is haalbaar, wat is handig. Denken in oplossingen en niet in problemen. Materialen worden snel besteld en geleverd volgens afspraak. Ook naleveren is geen enkel probleem, dit wordt moeiteloos gedaan. Bij het stellen van een vraag; snel en een concreet antwoord. Al en met al; een aanrader!

Superfijn bedrijf waar we voordelig terecht konden zonder in te boeten op service

Kerst, je kan durft er bijna niet meer over te beginnen, maar toch doe ik het nog even. Verschrikkelijke planning gemaakt… twee dagen voor Kerst verhuizen en Eerste Kerstdag gelijk een huis vol eters. Gelukkig een prachtige keuken geïnstalleerd, met een al even mooie Bora en Quooker. De dag voor Kerst moesten we de Bora nog aansluiten. We dachten nog een fluitje van een cent, maar er kwam toch nog wel wat bij kijken. Buizen voor de afzuiging, een muurdoorvoer en montagemiddelen. Een belletje naar Henk Jan van Werkbladafzuiging.nl, waar we de Quooker en de Bora ook gekocht hadden (overigens tegen een zeer schappelijke prijs) en we konden de aansluitmaterialen direct ophalen, voorzien van tips, tricks en een ‘alvast smakelijk eten’ 😊 Kortom een fijn, meedenkend en voordelig bedrijf om de apparatuur en toebehoren aan te schaffen en om advies bij in te winnen. Een dikke 10!

Professional approach and good advice

Talked to one of the sales reps about Bora and received very good advice.

Goed geholpen

Mooie kookplaat bora met cooker geleverd. Scherpe prijzen. Meedenken over keu,es vond ik geweldig

Prettige communicatie en samenwerking

Prettige en snelle communicatie, veel van mijn vragen mbt werkbladafzuiging zijn beantwoord en dat ook nog eens met eindeloos geduld en vakmanschap. Binnenkort wordt de BORA Puru geplaatst! Werkbladafzuiging heeft hiervoor voor mij ook een speciale kast ontworpen die bij de rest van mijn keuken past wat erg fijn was.

Goede service en prijzen

Fijn geholpen met uitzoeken juiste kookplaat en apparaten

quooker en bora scherp geprijsd

combinatie aanbod mooie prijs en nog behulpzaam bij keukenontwerp

Henkjan was enorm behulpzaam en communicatief. De kookplaat is vakkundig geplaatst door zijn monteur.

• Betrouwbaarheid

Henkjan heeft ons goed begeleid in de keuze naar de geschikte apparatuur. Met name bij de bladafzuiging vonden wij dit heel prettig omdat wij weinig kennis en ervaring hiermee hebben. Daarnaast was het prijstechnische een goede keuze omdat wij als particulier niet dergelijke concurrerende prijzen kregen. Op alle fronten zeer tevreden, aanrader!

• Betrouwbaarheid

Heel fijn geholpen, vervangen van gasplaat voor induktie vakkundig gedaan. Ook oven en vaatwasser zijn goed. Kan ze adviseren hoor

• Betrouwbaarheid

Hele prettige samenwerking, goed advies en scherp geprijsd!

• Betrouwbaarheid

goed geholpen door danielle, blij met de apparaten.

• Betrouwbaarheid

Ik zocht een bedrijf die bij ons de gaskookplaat kon vervangen. Gekozen voor afzuiging in kookplaat. Meteen een afvoer naar buiten gemaakr, monteur heeft het keurig gedaan. Heel erg blij met voorstellen en de uitwerking was perfect.

• Betrouwbaarheid

uitstekend geadviseerd, goede kwaliteit en prijzen

• Betrouwbaarheid

Pro-actief, betrouwbaar en zeer klantvriendelijk!

• Betrouwbaarheid

Wij zochten naar een kookplaat afzuiger voor IKEA keuken. Heel blij met het advies van henkjan anders hadden verkeerde keuken geworden Goed tips voor het ontwerp. en ook over afvoer vieze lucht. Levering duurde wat langer. Echt heel blij met kookplaat

uitstekend advies, levering OK