Zeer klantgericht en snel

Snel en netjes antwoord op alle vragen, levering prima in orde en scherp in prijs

top producten maar vooral topservice!

Zowel telefonisch als via mail altijd heel snelle en correcte communicatie. Voor advies over montage en tips etc. kun je altijd bij Henkjan terecht. Echt een fijn gevoel (en mooie Bora en Quooker) aan overgehouden!

Zeer vriendelijke en correcte service!

Wij hadden een zeer vlotte en goeie communicatie. De medewerker (henkjan) was steeds zeer vriendelijk en professioneel. Als leek een duurder toestel online bestellen bracht veel vragen met zich mee. Maar deze weer steeds zeer goed beantwoord waardoor we super tevreden waren van onze aankoop. Daarnaast is de afhandeling, bestelling en levering top verlopen!

Duidelijk in informatie en een gedegen installatie.

De showroom geeft een mooi overzicht van verschillende kookplaattypes met een duidelijke uitleg over de specificaties en mogelijkheden voor jou keuken. Je hoort de voor en nadelen van de diverse types.

Scherpe prijs, super klantgericht

Ik kwam Henkjan tegen in mijn zoektocht naar een leverancier voor een bora kookplaat. Ik kocht een mooie Pure plaat. Snel geleverd uit voorraad. Vriendelijk geholpen. Toen tijdens de montage bleek dat het gat in mijn op maat gemaakte betonnen blad te groot was voor mijn Pure, had ik een probleem. Met Henkjan snel geschakeld en hij regelde een X-pure die ik binnen een uur kon ophalen. Geweldige service. Dankjewel.

Kan werkbladafzuiging.nl iedereen aanbevelen

Wij zijn zeer tevreden over werkbladafzuiging.nl Fijne duidelijke professionele informatie. Zeer scherpe prijzen. Snelle en duidelijke communicatie.

Super professioneel bedrijf

Verstand van zaken en materiaalkennis Zijn echt super tevreden over de manier van zakendoen met dit bedrijf. Werkafzuiging.nl hoort in de top van keukens en apparatuur. Een echt aanrader Jolanda en Jan Janssen Best

Prima apparatuur, verkeerd advies

Bora met afzuiging via kruipruimte gemaakt. Helaas past de koekoek niet die geadviseerd werd via mail en op de website. Toen ik hier naar heb gevraagd kreeg ik te horen dat Henk Jan zich niet in de maten had verdiept en dat hij deze spullen niet levert dus geen idee had. Iets meer begrip en een professioneler antwoord had ik wel verwacht.

deze klant hebben we een compleet advies gegeven over het traject van aan te leggen afvoerbuizen en de benodigde afvoerbuizen. Het is spijtig dat klant het artikel geschreven over afvoeren via kruiruimte, waarin ook mogelijke leveranciers van een koekoek of ventilatieschacht worden vermeld, niet goed heeft gelezen. Als hij dan een verkeerd artikel koopt bij derden, is het eigenaardig dat wij daar op afgerekend worden.

Beter geholpen goed gevoel

Zocht naar advies over kookplaat in IKEA. Persoonlijke benadering en meedenken vond ik heel prettig Prijs voor 4 apparaten nagenoeg met keukenloots. Vaatwasser wel 2 weken te laat.

Top advies met fenomenaal resultaat

Na 18 jaar mocht de keuken weer een update hebben. Wit werd zwart en ons oog viel op de Bora, en dus namen we afscheid van die lelijke afzuigkap. Google. Werkbladafzuiging.nl. Overzichtelijke website. Contact met Henk Jan. Goed advies, goede prijs en perfect geïnstalleerd met chirurgische precisie door een vaste kracht. Kortom, aanrader voor iedereen die zijn keuken wil upgraden naar hedendaagse trends.

Goede apparatuur voor een scherpe prijs en duidelijke communicatie!

De Bora Xpura en Quooker deal gekocht bij Werkbladafzuiging.nl de kosten waren aanzienlijk lager dan bij andere bedrijven. De spullen werden wat later geleverd maar dat lag aan Bora. De communicatie daarover ging soepel en was duidelijk, zowel telefonisch als via de email. De apparatuur zelf geïnstalleerd en dat ging goed dankzij de extra buis en verbindingen die er bijgeleverd werden. Ik raad dit bedrijf zeker aan!

vanaf eerste contact super tevreden

We waren op zoek naar een kookplaat voor nieuwe ikea. henkjan heeft ons zo goed geholpen dat we ook besloten andere apparaten af te nemen. uitstekend geholpen met het kiezen van de juiste apparaten. niks opgedrongen, zoals bij een keukenloots gebeurd. tegen nette prijzen. vaatwasser zou later komen maar hebben daarvoor uiteindelijk een duurder model gekregen tegen zelfde prijs, echt super service

Zeer goede service en denkt actief mee

Zeer goede service en denkt actief mee. Reageert snel op vragen. Zeer aan te raden.

Snelle en goede service

uitmuntend

Zeer tevreden over de uitleg en hulp in de zoektocht naar goede pannen. Snelle service en communicatie. Afspraak netjes nagekomen en een zeer snelle levering zonder gedoe. Echt iedereen aan te raden om met dit bedrijf in zee te gaan.

Snel, betrouwbaar en kwalitatief mooi werk

Bij de zoektocht naar een firma om een Bora in te bouwen viel Werkbladafzuiging.nl op door vriendelijke en snelle reacties per mail. Dat gebeurt maar weinig! Alles werd vakkundig en zorgvuldig ingebouwd met overleg en uitleg. Snel klaar, mooi gewerkt.

Eenvoudig te bestellen en snelle levering

Zeer degelijk producten, makkelijk te bestellen en snelle levering

Ruime keuze, overzichtelijk..

Uit de ruime keuze pannen hebben we een fijne pannenset gekozen. Goedkoper dan elders en eerder dan gepland bezorgd. Top, zeer zeker een aanbeveling

Geweldige afhandeling en service

Werkbladafzuiging.nl gevonden via Google. Vanaf het eerste contact snelle en correcte behandeling van vragen en snelle offerte. Ook afhandeling van bestelling en installatie van onze Bora Puru naar volle tevredenheid. Prijs/kwaliteit goed.

Zeer goed en deskundig advies. Hele nette prijs. Vlotte levering door externe vervoerder. Zeer tevreden en absoluut aan te raden.

Mensen die weten waarover ze praten.

We hebben onlangs een Gutmann Fonda kookplaat met plasmafilter laten inbouwen en ik kan alleen maar zeggen dat, nadat alles geleverd was perfect is geinstalleerd. Op basis van een aantal maten en flink wat foto's weet Henkjan exact wat er mogelijk is. Geen verrassingen dus bij de montage. Wat betreft de levering, het transportbedrijf belt 'n dag vooraf hoe laat er geleverd wordt, de avond voor de installatie kregen we te horen hoe laat de monteur er zou zijn. Monteur werkte heel erg netjes, past sparing in het werkblad, kasten, plint en alles wat er nog meer nodig is aan om alles te kunnen installeren. Als hij klaar is dan legt hij de werking van de kookplaat uit en laat alles zo schoon als mogelijk achter. Omdat wij een composietblad hebben ontkom je er niet aan dat er wat stof ontstaat, dat is nou eenmaal niet anders. Kortom, alles top geregeld en erg blij met onze kookplaat.

Goede service, meedenkend en snel!

Bora en Quooker laten leveren en inbouwen in nieuwe Ikea keuken. Goed voorzien van informatie, dachten mee over ontwerp kastjes zodat de apparatuur zou passen. Daarna ook laten installeren. Super service, vriendelijk, snel en netjes! Aanrader.

Van begin tot eind goed geholpen

We zaten met een lastige klus.henkjan heeft er alles aan gedaan om ons goed te helpen. Onze kookplaat is vervangen door een vakman. Ook heel blij met de qooker en de stoomoven.

Vlot geregeld, prettig contact

Prettig contact, alles keurig en netjes geregeld. Goede service en afstemming. Alles netjes geleverd en veilig verpakt. We hadden twee bochten van de afzuigbuizen te weinig besteld en dit werd heel snel en netjes opgelost. Al met al een goede ervaring en prettige en snelle communicatie met Henkjan.

Uitstekend geholpen

Goed geholpen met keuze voor agzuiging in kookplaat. Ook afvoer naarbbuiten helemaal goed. Korte lijnen, aan te raden