Heldere en duidelijke communicatie, vakkundige installatie en scherpe prijzen

Heldere en duidelijke communicatie, vakkundige installatie en scherpe prijzen.

top!

Ik heb Henkjan alleen maar via de email gesproken maar alles ging helemaal prima. Goed advies gekregen ook. We hebben naast een Bora kookplaat met afzuiging ook de andere keukenapparatuur via hem besteld. Alles voor hele scherpe prijzen en ook nog op tijd binnen. Ondanks alle levertijden tegenwoordig. We zijn superblij!

Vriendelijke en professionele begeleiding in keuze van apparaten

Aanvullend. Henkjan was altijd bereid om antwoord te geven op vragen omtrent apparatuur. Bovenal als er iets misging bij producten, zeer behulpzaam om dit op te lossen op een een prettige manier. Hij voegde daad bij woord. Top, een bedrijf om aan te bevelen.

Snelle reactie op vragen en snelle levering.

Levering en service zeer goed

Super tevreden met leveringen. Komen afspraken na

Hele fijne ervaring met dit bedrijf

Dit bedrijf weet waar ze over praten. Ben hier heel fijn geholpen en de eigenaar heeft mij heel goed advies gegeven over alle verschillen in kookplaten met afzuiging. Als klant kan je onmogelijk alle voor en nadelen van alle apparaten goed begrijpen, dit bedrijf weet dat en kan je het juiste advies geven. Wij zijn uiteindelijk gegaan voor een Bora Puru welke ook nog een gunstig geprijsd was. Bedankt!!!

Prachtige Bora kookplaat geplaatst

Vakwerk om een Bora kookplaat in een bestaande werkblad te plaatsen. Keukenladen aangepast en werkblad ingesneden en bijgewerkt. Fijn dat zij deze opdracht wilde doen. Goede communicatie gehad vooraf en de monteur was ook echt behulpzaam in uitvoering en in de vragen die er waren. Een echte aanrader!

Uitstekende service en snelle levering

Mijn ervaring dit bedrijf is uitstekend. Erg goed en vooral snel geholpen. Op zaterdag informatie opgevraagd over een Bora en de donderdag erop is de plaat geïnstalleerd. Er wordt heel netjes geïnstalleerd en meegedacht in oplossingen. Vriendelijk te woord gestaan en korte lijnen in communicatie (via mail). Zo maak ik het niet snel meer mee… top!

Fijne verkoper

Zijn erg behulpzaam en vriendelijke. En vooral eerlijk tegen de klant. Wij moeten helaas wachten op ons magnetrons. Maar dit melden ze vooraf al aan ons. Maar afzuiging hadden wij heel snel in huis.

Snelle reactie levering en plaatsing.

Kundig advies. Prettig contact met zowel verkoop afdeling en monteur.

Afspraken worden nagekomen en scherpe prijzen

Prettig contact met Henkjan gehad, snelle en correcte levering. Scherpe prijzen

Komt belofte na, vakkundig advies en aflevering.

Afspraken goed nagekomen, erg tevreden over de levering en montage van onze Bora Pure keramische kookplaat.

Uitstekende service en prijzen

Prijzen goed en ook goed gelopen. Stoomoven Siemens netjes nageleverd .

Alles super goed geregeld

Komen afspraken heel goed na en regelen alles zeer goed!

Goede service waarbij goed meegedacht wordt en een nette prijs

Henkjan heeft ons goed geholpen met de keuze van de apparatuur en het werkblad. Levering was in goed overleg en netjes bezorgd. Goede tips gekregen om de apparatuur passend in onze IKEA keuken te krijgen. Kortom erg behulpzaam en goede service.

Goed advies

Bij Daniëlle advies en scherpe offerte gekregen over apparaten , helemaal naar wens. Helaas sommige apparaten lange levertijd, switch naar atag gemaakt. Heel flexibel en geduldig geholpen, aan te raden

Scherpe offertes. Helder advies. Denkt op verzoek mee met totaalplaatje!

Op zoek naar alle apparatuur voor in onze nieuwe Ikea keuken kwam ik via google al snel uit bij Werkbladafzuiging.nl / KeukenMeyt. Henkjan reageerde per e-mail vlot en helder met een scherpe offerte voor Neff apparatuur samen met een Bora inductieplaat. Vervolgens in een telefoongesprek de wensen verder toegelicht en gevraagd naar de totstandkoming van zijn offerte irt de adviesprijzen. Een zeer bevredigend gesprek wat vertrouwen geeft in deze toch wat ondoorzichtige wereld. Na schakelen met Ikea en het inspiratiehuis 20|20 nog wat aanpassingen gemaakt om tot de voor ons optimale samenstelling te komen. Ook hier weer een vlotte en scherp geprijsde update. Toen was een afspraak snel gemaakt om op locatie de puntjes op de i te zetten en ook de werkbladen via Henkjan te regelen. Ter plaatse erg goed contact met passend advies qua spoelbakken, Quooker en kraan (zwart!) maakt onze keuken nog mooier. Voor mij een doorslaggevend aspect is dat Henkjan een totaal oplossing biedt; met een goede monteur die de werkbladen, spoelbakken en Quooker echt top monteert. Ook in de vakantieperiode waren de communicatielijnen kort. Absoluut een aanrader.

Goede service, snelle levering en scherpe prijzen.

Reageert snel en vriendelijk op e-mails. Komt afspraken na rondom levering. Scherpe prijzen. Uitstekende service

Fantastisch

Wat een service en expertise. Henk-Jan heeft ons, na verschillende telefonische vragen, heel goed en vakkundig bijgestaan. We bevelen jullie zeker verder aan.

Goed advies, goede service, goede levering

Ik kreeg consequent snel antwoord op mijn e-mail met vragen. Ik kreeg duidelijk advies over hoe een kookplaat met afzuiging in een Ikea keuken te plaatsen, terwijl andere partijen zeiden dat het niet kon. Ook over leveren kon ik overleggen en aan al onze verzoeken werd meegewerkt.

Snelle communicatie en levering!

Bijna een jaar contact gehad en alles is vlekkeloos gelopen! Kan niet wachten tot we ermee kunnen koken. Recommended seller :)

Een aanrader

We zochten voor de renovatie van onze keuken een combinatie van een kookplaat en ingebouwde recirculatie afzuiger. We kwamen op deze site terecht en vonden verschillende modellen die ons aanstonden. Na een korte mailwisseling zijn we door het deskundig advies van Henkjan uitgekomen op de nieuwe Siemens Studioline plaat en bijbehorende afzuigunit. Voor een hele mooie prijs. Was voor ons wel even wennen om zoiets volledig online te doen maar de klik met Henkjan was er gelijk. Binnen enkele weken na bestelling werd conform afspraak de apparatuur geleverd en daags daarna kwam monteur Len. Met een uiterste precisie, geduld en vakmanschap, heeft hij het geheel ingebouwd in ons composieten aanrecht, krasloos. De benodigde uitsparing werd tot op de millimeter gemaakt. En nu genieten we van een set waarmee we weer jaren vooruit kunnen. Dankjewel mannen! We kunnen iedereen die zijn keuken wil renoveren deze beleving aanraden.

Zeer klantgericht en snel

Snel en netjes antwoord op alle vragen, levering prima in orde en scherp in prijs

top producten maar vooral topservice!

Zowel telefonisch als via mail altijd heel snelle en correcte communicatie. Voor advies over montage en tips etc. kun je altijd bij Henkjan terecht. Echt een fijn gevoel (en mooie Bora en Quooker) aan overgehouden!

Zeer vriendelijke en correcte service!

Wij hadden een zeer vlotte en goeie communicatie. De medewerker (henkjan) was steeds zeer vriendelijk en professioneel. Als leek een duurder toestel online bestellen bracht veel vragen met zich mee. Maar deze weer steeds zeer goed beantwoord waardoor we super tevreden waren van onze aankoop. Daarnaast is de afhandeling, bestelling en levering top verlopen!