Correct en zeer tevreden van de service. Goede prijs en goede service, dit vind je niet overal.

Persoonlijk advies en flexibel

Op zoek naar een Bora en een Quooker. Persoonlijk advies en mijn (vele) vragen werden steeds vriendelijk beantwoord! Het is netjes afgeleverd en ook alles rondom betaling verliep relaxed. Heel erg netjes!

Oplossingsorienteerd klantgericht denken en handelen

Via internet met henkjan in kontact gekomen, om in bestaande keuken een bora x-pure te plaatsen. Zonder elkaar gezien te hebben of de situatie ter plekken bekeken te hebben, hebben hun gerealiseerd waar andere keukenzaken je met een kluitje het riet in sturen. Ook ik had in begin mijn bedenken, achteraf niet nodig geweest. Een oplossing georienteerd denken en handelen. Zeer klantgericht.

Borat inductie plaat met afzuiging is op een deskundige manier geïnstalleerd. Erg tevreden over het resultaat en begeleiding

Goed en deskundig advies, snelle communicatie en levering van de gewenste appartuur.

Hoewel ik Henkjan nooit in het echt heb ontmoet -alles ging online- was de service supergoed. Duidelijk advies over wat mogelijk was en ook (misschien nog wel belangrijker) over wat níet mogelijk was. Verder werd op ieder bericht snel en accuraat gereageerd en was de prijs zeer billijk.

prima ervaring

deskundig advies, snelle levering en plaatsing

Levering volgens afspraak en fijne en snelle communicatie

Hier een Bora kookplaat en Quooker kraan besteld. Naast de goede prijs ook een prima service! Onderwijl bijvoorbeeld zonder problemen de afleverdatum kunnen bijstellen.

Fantastische service!

Ik had op zeer korte termijn een kookplaat nodig. Ze hebben zeer goed geholpen en op tijd kunnen leveren.

Heldere en duidelijke communicatie, vakkundige installatie en scherpe prijzen

Heldere en duidelijke communicatie, vakkundige installatie en scherpe prijzen.

top!

Ik heb Henkjan alleen maar via de email gesproken maar alles ging helemaal prima. Goed advies gekregen ook. We hebben naast een Bora kookplaat met afzuiging ook de andere keukenapparatuur via hem besteld. Alles voor hele scherpe prijzen en ook nog op tijd binnen. Ondanks alle levertijden tegenwoordig. We zijn superblij!

Vriendelijke en professionele begeleiding in keuze van apparaten

Aanvullend. Henkjan was altijd bereid om antwoord te geven op vragen omtrent apparatuur. Bovenal als er iets misging bij producten, zeer behulpzaam om dit op te lossen op een een prettige manier. Hij voegde daad bij woord. Top, een bedrijf om aan te bevelen.

Snelle reactie op vragen en snelle levering.

Levering en service zeer goed

Super tevreden met leveringen. Komen afspraken na

Hele fijne ervaring met dit bedrijf

Dit bedrijf weet waar ze over praten. Ben hier heel fijn geholpen en de eigenaar heeft mij heel goed advies gegeven over alle verschillen in kookplaten met afzuiging. Als klant kan je onmogelijk alle voor en nadelen van alle apparaten goed begrijpen, dit bedrijf weet dat en kan je het juiste advies geven. Wij zijn uiteindelijk gegaan voor een Bora Puru welke ook nog een gunstig geprijsd was. Bedankt!!!

Prachtige Bora kookplaat geplaatst

Vakwerk om een Bora kookplaat in een bestaande werkblad te plaatsen. Keukenladen aangepast en werkblad ingesneden en bijgewerkt. Fijn dat zij deze opdracht wilde doen. Goede communicatie gehad vooraf en de monteur was ook echt behulpzaam in uitvoering en in de vragen die er waren. Een echte aanrader!

Uitstekende service en snelle levering

Mijn ervaring dit bedrijf is uitstekend. Erg goed en vooral snel geholpen. Op zaterdag informatie opgevraagd over een Bora en de donderdag erop is de plaat geïnstalleerd. Er wordt heel netjes geïnstalleerd en meegedacht in oplossingen. Vriendelijk te woord gestaan en korte lijnen in communicatie (via mail). Zo maak ik het niet snel meer mee… top!

Fijne verkoper

Zijn erg behulpzaam en vriendelijke. En vooral eerlijk tegen de klant. Wij moeten helaas wachten op ons magnetrons. Maar dit melden ze vooraf al aan ons. Maar afzuiging hadden wij heel snel in huis.

Snelle reactie levering en plaatsing.

Kundig advies. Prettig contact met zowel verkoop afdeling en monteur.

Afspraken worden nagekomen en scherpe prijzen

Prettig contact met Henkjan gehad, snelle en correcte levering. Scherpe prijzen

Komt belofte na, vakkundig advies en aflevering.

Afspraken goed nagekomen, erg tevreden over de levering en montage van onze Bora Pure keramische kookplaat.

Uitstekende service en prijzen

Prijzen goed en ook goed gelopen. Stoomoven Siemens netjes nageleverd .

Alles super goed geregeld

Komen afspraken heel goed na en regelen alles zeer goed!

Goede service waarbij goed meegedacht wordt en een nette prijs

Henkjan heeft ons goed geholpen met de keuze van de apparatuur en het werkblad. Levering was in goed overleg en netjes bezorgd. Goede tips gekregen om de apparatuur passend in onze IKEA keuken te krijgen. Kortom erg behulpzaam en goede service.

Goed advies

Bij Daniëlle advies en scherpe offerte gekregen over apparaten , helemaal naar wens. Helaas sommige apparaten lange levertijd, switch naar atag gemaakt. Heel flexibel en geduldig geholpen, aan te raden

Scherpe offertes. Helder advies. Denkt op verzoek mee met totaalplaatje!

Op zoek naar alle apparatuur voor in onze nieuwe Ikea keuken kwam ik via google al snel uit bij Werkbladafzuiging.nl / KeukenMeyt. Henkjan reageerde per e-mail vlot en helder met een scherpe offerte voor Neff apparatuur samen met een Bora inductieplaat. Vervolgens in een telefoongesprek de wensen verder toegelicht en gevraagd naar de totstandkoming van zijn offerte irt de adviesprijzen. Een zeer bevredigend gesprek wat vertrouwen geeft in deze toch wat ondoorzichtige wereld. Na schakelen met Ikea en het inspiratiehuis 20|20 nog wat aanpassingen gemaakt om tot de voor ons optimale samenstelling te komen. Ook hier weer een vlotte en scherp geprijsde update. Toen was een afspraak snel gemaakt om op locatie de puntjes op de i te zetten en ook de werkbladen via Henkjan te regelen. Ter plaatse erg goed contact met passend advies qua spoelbakken, Quooker en kraan (zwart!) maakt onze keuken nog mooier. Voor mij een doorslaggevend aspect is dat Henkjan een totaal oplossing biedt; met een goede monteur die de werkbladen, spoelbakken en Quooker echt top monteert. Ook in de vakantieperiode waren de communicatielijnen kort. Absoluut een aanrader.