Eenvoudig om een afspraak te maken en op korte termijn. Reparatie is snel uitgevoerd en alles werkt naar wens.

Uitstekend gerepareerd, goede service

Eerder een iPad laten repareren, nu een telefoon. Netjes gerepareerd, geen verrassingen achteraf. Duidelijk verteld wat er geleverd zou worden.

Snel en goed.

Paar maanden geleden scherm en batterij laten vervangen. Door ongelukje scherm gebroken. Na vervangen scherm een screen protector en een bumper gekregen. Om de hobby van m'n dochter wat minder duur te maken.

Telefoon kapotter terug dan gebracht

Wil je je telefoon kapotter terug krijgen dan dat je hem brengt. Moet je hem hier brengen. Iphone gebracht eerst voor scherm en homebutton. Deze was toe gemaakt. Na de eerste dag was de homebutton weer defect en werdt onder garantie vervangen. Na een paar dagen hadden we groene strepen op scherm. Iphone HEEL gebracht vast monteur was weg tijdelijke monteur kwam pas om 13:00uur zou 14:30uur klaar zijn. 14:30uur bij aankomst nog niet aan begonnen lag nog heel klaar 15:00uur zou die klaar liggen. Idd hij lag total los klaar. Met de worden wat wij er mee gedaan hadden. Na aan geven dat hij heel gebracht is hadden hun geen boodschap aan En durfde te zeggen je kan hem laten maken kost wel +\-200 euro.

He Tjark, Vervelend kom te horen. Uw toestel kwam al total loss binnen, dus zonder werkend scherm en home button. Van heel gebracht is dus geen sprake... Helaas bestaat altijd de kans dat met een valpartij, er ook intern schade word opgelopen. Uw iPhone heeft een dusdanige klap gehad dat het moederbord niet meer in orde is en keuren vertoont. Begrijp dat dit vervelend is, maar op het moment dat er een scherm en homebutton word vervangen, heeft dit verder geen invloed op het moederbord. Het advies is dan ook om voortaan een goede stootbumper om de telefoon te gebruiken, om dit soort schades voor te voorkomen. MVG GSM Reparatie Centra

snel en goed geholpen

Was door andere reparatie winkel al een week aan het lijntje gehouden. Daar uiteindelijk en verkeerd scherm op slordige wijze gemonteerd. Gelukkig hier snel en goed geholpen voor een veel lagere prijs!

Zeer snelle service

Binnen 20 minuten was het scherm van mijn iphone vervangen. In de tussentijd kon ik gewoon blijven wachten en gebruik maken van de wifi

Goed geholpen

Telefoon goed gemaakt snelle service

Direct geholpen

Direct geholpen , en probleem opgelost

Snell top service

Door domme fout me scherm kapot, direkt om 1500 uur online afspraak gemaakt, afgegeven en binnen een mun van tijd weer helemaal gerepareerd. Keurig netjes en snelle service.

Snel en netjes geholpen

super vriendelijke en fijne service

prima geholpen en geadviseerd.

snel en vriendelijk

snel en vriendelijk

Goed geholpen, nieuw scherm gezet in een half uur voor een mooi prijsje. Nette winkel met vriendelijke mensen

Snelle en uitstekende service

Ik heb een afspraak gemaakt online en dan krijg je zelfs 10 euro korting. Ik kon al heel snel terecht en zelfs als ze het druk hebben duurt het maar een half uurtje om de batterij te vervangen. Ook nog goede tips gekregen dus topservice

Tevreden

Vriendelijk en voorspoedig geholpen.

Supersnelle service

Scherm was gebroken Andere dag online een afspraak gemaakt Kon meteen komen Na 1 uur telefoon weer als nieuw

Digitaal een afspraak gemaakt, prima geholpen.

Reparatie voor Xiaomi doen ze niet in een random shop. Bij gsm reparatie centra was een nieuw scherm gewoon op voorraad en was het vervangen ook nog eens relatief goedkoop. Scherm is weer als nieuw dus prima gerepareerd.

Spijkenisse: Ben super goed geholpen. Betrouwbare indruk. Vriendelijk.

Mijn indruk aan de telefoon was al heel goed. Dat deed me nota bene vanuit Moerkapelle naar Sijkenisse (3 kwartier) rijden. Ga zo door!

Zeer behulpzaam.

Vandaag goed en supersnel geholpen. Rustige, vriendelijke en kalme verkoper. Scherm gerepareerd van S9 Plus en ziet er weer als nieuw uit.

Snelle en goede service

Scherm van een Iphone 8 laten vervangen. Online een afspraak gemaakt zodat je EUR 10 korting ontvangt. Je rekent ter plaatse af na de reparatie. Na 45 min. was het scherm vervangen met een origineel scherm, we kregen er zelfs gratis een beschermplaatje bij. Ik zal zeker terugkeren bij deze shop.

Vriendelijk personeel, goede service.

Verbeterpuntje was dat ik ondanks afspraak toch een dag moest wachten want scherm niet op voorraad. Wel goed afgehandeld!

Het duurde iets langer dan voorspeld maar heel vriendelijk en goed geholpen. Top.

Supersnel en weer als nieuw

Vriendelijke medewerker. Heel relaxt. Ik kwam een kwartier te vroeg terug en toen was hij net klaar.

Snel gerepareerd en prima service.

Goede prijs, snelle service, kennis van zaken

We hebben een iPhone 6S plus scherm laten vervangen door deze winkel. Dit gebeurde vakkundig. De medewerker had kennis van zaken en constateerde wat gebreken die bij een vorige reparatie door een ander bedrijf niet goed gegaan zijn. Hij loste dit netjes op en dit geeft vertrouwen het de volgende keer weer hier te laten doen. De prijs was ook een stuk goedkoper dan bijvoorbeeld bij een media markt. Echt een aanrader als je een kapot scherm hebt!