Doen wat ze beloven.

Website ziet er goed uit; duidelijk en bij opgave wat er moet gebeuren weet je meteen wat de kosten zijn. Ook kun je uit deze transparante werkwijze afleiden dat ze concurrerende prijzen hanteren. Ik maakte pas een kwartier voor de opgegeven tijd een afspraak en werd ook meteen geholpen. Je krijgt 6 maanden garantie op de reparatie.

Keurige service

Simpel afspraak maken via de site, keurig volgens afspraak gerepareerd.

Binnen een mum van tijd nieuw scherm

Waar Vodafone dagen over doet, doen zij er 3 kwartier over. Super service, fijne zaak. Gaan we volgende keer weer heen

snel volgens afspraak toestel weer als nieuw

snel volgens afspraak toestel weer als nieuw doen wat ze beloven.

Wederom zeer goed geholpen!

Nu wederom in Bergen op Zoom zeer goed geholpen, echt een topper! Als er weer eens iets stuk gaat ga ik zéker terug.

Ondanks het feit dat de onderdelen wat moeilijk te verkrijgen waren werd de storing in een paar uur opgelost. Ook de kosten waren volgens afspraak en acceptabel. Ik kan weer een paar jaar vooruit met mijn telefoon.

Prima Service, snel gemaakt, vriendelijk geholpen.

Prima geholpen tegen een schappelijke prijs

De technicus die de reparatie uitvoerde ( de baas) legde uit wat hij ging doen, inclusief de risico’s. De reparatie is prima uitgevoerd, hij heeft er kennelijk veel ervaring mee.

Service zoals het hoort!

Geweest in Dordt. Snel geholpen, even gebeld of artikelen voor de reparatie op voorraad waren en ik kon meteen een afspraak maken. Binnen een uur gefixed (scherm en achterzijde van Oneplus 8T en voor de prijs is het geweldig. Zo kan de de telefoon weer even mee, voor een niet te hoge prijs.

Binnen 30 min geholpen

Zelfde dag afspraak gemaakt en werd gelijk gerepareerd. Na 30 minuten terug en mijn telefoon was al klaar! Top service!

Schermreparatie van een iPad

Perfect uitgevoerd, is zo goed als nieuw.

Super vriendelijk geholpen en binnen een half uur was m'n telefoon klaar. Zelfs nog 6 maanden garantie erop. Echt een aanrader als er iets mis is met je telefoon.

Batterij laten vervangen van iPad

Vakkundig vervangen en ook nog even m’n scherm goed schoon gemaakt. Top service

Goede service, vriendelijk en relaxed personeel

€10 euro korting omdat ik online een afspraak maakte. Mijn kapotte scherm is snel vervangen, superblij dat ik mijn telefoon weer goed kan gebruiken!

Heel goed service en vriendelijk aanrader

Prima service voor een goede prijs!

Prima service voor een goede prijs!

Snelle reparatie van goede kwaliteit

Naast hetgeen in de titel al is aangegeven: uitstekende communicatie over de reparatie! iPad Air 4 werkt weer als vanouds.

Vriendelijke ontvangst, goede uitleg en perfect gerepareerd

Wij zijn zeer tevreden. Kan niets anders zeggen. Heel goed adres voor diverse reparaties.

Super snelle reparatie van mijn iPhone

Goed service en snelle reparatie

snel geholpen, goede service

Vriendelijk, weet waar ze het over hebben.

Snelle service

Prima service In een half uur een nieuwe batterij. Alles werkt weer helemaal zoals bedoeld.

Snel en goed geholpen

Nieuw scherm zat er super snel op en telefoon ziet er netjes uit!

slechte service

me achterkant laten maken en me telefoon is kapot geen geld terug of een andere oplossing

Hoi Thomas, Je bent 2 weken na de reparatie binnen gelopen, omdat je iPhone niet meer functioneerde. Bij het openmaken bleek dat de iPhone helemaal nat was van binnen. We hebben nog kosteloos ons best gedaan om het probleem te verhelpen, helaas is dit niet gelukt. Hopelijk kan je begrijpen dat we geen garantie geven op waterschade. Met vriendelijke groet, GSM Reparatie Centra

Goed en vriendelijk geholpen

Goede ervaring. Zijn erg vriendelijk en eerlijk.