Goed geholpen voor een nette prijs

Voor een nette prijs is de accu vervangen. Keurig geholpen. Maak een afspraak dat werk perfect.

Goede service en snel gemaakt.

Makkelijk, snel, vriendelijk en goed.

Snelle, vriendelijke service

iPad laten repareren.

Vandaag de Samsung van mijn dochter laten maken, nieuw scherm. Ging supersnel en was goedkoop. We zullen hier zeker nog vaker komen als er iets gerepareerd moet worden. Toppertje.

Goeie service, voordelige keuze.

De winkel is goed bereikbaar, mijn telefoon was ondanks de tekorten in bestanddelen door het coronavirus snel klaar.

Snel en verzorgt

Aardige medewerker. Goeie kennis. Werkte netjes. Klaar binnen 30 minuten.

Volgens afspraak zo gefixt

Online een afspraak gemaakt, wat nog een kleine korting opleverde op mijn schermreparatie. Reparatie zou ongeveer 30 minuten duren, maar na 20 minuten was mijn iPhone weer netjes gefixt.

Positief

Snel en vakkundig een nieuwe batterij in mijn IPhone voor een goede prijs.

Vriendelijk en goede service Binnen 30 minuten het scherm van mijn Samsung mobiel vervangen.

Goedkoop en snel

Ik maakte online een afspraak voor mijn kapotte touchscreen scherm en ging eventjes langs, kreeg ik te horen dat ik ook nog eens korting kreeg. 40 min later kon ik mijn werkende telefoon al weer ophalen!

Snel en mooi gerepareerd

Scherm was binnen 30 min vervangen en zag er heel goed uit.

Goede, professionele en prettige werkwijze

Ik heb de telefoon (Iphone8) van mijn zoon van een nieuw scherm laten voorzien en de gegevens van zijn vorige telefoon laten overzetten. Zijn telefoon heb ik overgenomen en het scherm en de home knop laten vervangen. Ook de gegevens van mijn oude telefoon laten overzetten. Dit alles werd op een professionele wijze uitgevoerd en tegen een redelijke prijs. Verder was de eigenaar prettig in omgang. Door weinig drukte ivm het coronatijdperk zijn wij veel over zijn carrière tot nu toe te weten gekomen.😀

Snel en goed!

Oplaadpunt vervangen, nieuw glas en screenprotector binnen een uur gefixt! Hands down!

Snelle en vriendelijke services

Gister avond gemaild en de volgende dag om 9.30 een afspraak en 3 kwartier later klaar..! Nieuwe scherm op mijn huawei telefoon! Top gedaan. Nogmaals bedankt

Leiden: knoeiers

Deze mensen weten niet wat ze doen, verpestten mijn toestel van € 450, en de baas probeerde vervolgens te verhullen wat ze gedaan hebben. - N.a.v. problemen met mijn oudere Android HTC M8s zouden ze Android 6 installeren, dat konden ze, zeiden ze. Dat wil zeggen de baas die sprak namens een jongen die geen Nederlands beheerste. - Week gewacht, geen bericht. Gebeld: 'moeilijk'. Vervolgens: het lukte ze niet. - Toestel meegenomen, en de problemen bleken nog veel ernstiger. Technisch: ze hadden het verkeerde installatie-file gebruikt en waarschijnlijk dingen gewist of korrupt gemaakt. Met name de z.g.n. 'recovery', en misschien heel Android. - Terug geweest voor een oplossing, konden ze niet. - Per e-mail gevraagd om de PRECIESE file-naam die ze gebruikt hadden: geen antwoord. - Per telefoon nagevraagd: afwijzend, maar zou hij sturen. Werd een stukje van de naam zonder allerlei belangrijke details. Maar duidelijk was al dat het niet goed was. - Weer per e-mail de HELE naam gevraagd. Geen reaktie. - Weer gebeld. Wou niet te woord staan. - Naar zaak gegaan. Zelfde houding. Trouwens een nare man die een keer leuk babbelde, maar vervolgens net zo makkelijk me overschreeuwde en met terugwerkende kracht negatief over me deed.

He Robert, Bij navraag is dit verhaal niet bij ons bekend, zo gaan wij ook niet te werk. Er zitten meerdere reparatie winkels in de straat, u bent helaas bij de verkeerde naar binnen gelopen. Met de klachten die op opnoemt wil ik u ook doorverwijzen naar HTC zelf, hopelijk kunnen zij u hiermee helpen. Met vriendelijke groet, GSM Reparatie Centra

Zorgvuldig aardig en snel

Perfectezorgvuldigheid mbt corona

Snelle service en reparatie, tevreden verlopen

Gewoon zakelijk goed opgelost

Scherm van iPhone 7 Plus vervangen Goedkoop en goed opgelost

Een aantal reparatie shops durfde het niet aan om de USB connector te vervangen omdat bij de Nokia 7 plus het scherm los moet en gevaar op breuk aanwezig is. Het is uiteindelijk prima gelukt, volgens mij iets meer tijd nodig gehad ivm een gemiddelde reparatie ( bijna 60 min). Toestel werkt weer perfect!

In Spijkenisse werd ik vlot en deskundig geholpen met het vervangen van de oplaadconnector.

Prima service en garantie.

Super snelle en goed service!

Scherm van mijn gsm was gescheurd. Kon het laten vervangen bij Samsung, waar ik hem dan een aantal dagen zou moeten missen. Bij GSM Reparatie Centra was het binnen een half uur geregeld. Bovendien waren de kosten lager. Top!

Geweldig snel

Ondanks drukte snel en adequaat geholpen. Verkoper kan echt multitasken!

Goede en snelle service!

Afspraak maken via de web-site werkt fijn, ik werd meteen vriendelijk geholpen en mijn scherm netjes gerepareerd, telefoon werkt weer prima!

Scherm netjes vervangen.

Telefoon ingeleverd. We kregen een bon. Konden naar drie kwartier de telefoon weer ophalen. Telefoon was vakkundig en netjes gerepareerd.

Prima, snelle en vriendelijke service

Scherm kapot van mijn Nokia 7.2. was erg vlot gemaakt. Goed en vriendelijk te woord gestaan.