Vriendelijke benadering door de medewerker Reparatie aan mijn iPad vakkundig uitgevoerd Kortom een tevreden klant

Snelle service en vriendelijk geholpen tegen een prima prijs!

Heb voor mijn iphone 11 een nieuwe batterij in laten bouwen en ben erg tevreden. Keep up the good work!

Snelle en goede service

Bijna altijd word je snel en goed geholpen, voor goede prijzen,

Vakmanschap

Voortreffelijk service, klantvriendelijk en snel geholpen

Zeer correcte prijzen en zeer professionele herstelling! En snel !

Afspraak gemaakt en zeer correct behandeld! Professionele herstelling! Top! Een aanrader!

Kon snel afspraak maken Voor mijn iphone 14 pro max om achterkant glas te vervangen . Binnenc3 uurtjes was het klaar . En voor een goede prijs met 10% procent korting alsje online afspraak maak .

Goed en snel gemaakt

2x keer het glazen scherm van de Samsung Note ultra 20 stuk maar prima vervangen.

Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen helaas is mijn mobiel in afgelopen najaar en afgelopen weekend gevallen waardoor het glazen scherm scheurde. Dit is keurig vervangen zonder bijkomende problemen na vervangen glazen scherm.

Top geregeld

Top service hier. Afspraak gemaakt, op tijd klaar en ook nog korting.

Binnen 20 min. een nieuwe accu in mijn telefoon. Was de trip op de fiets van Hoogvliet naar Spijkenisse meer dan waard.

Snelle reparatie op afgesproken tijd.

Prima afhandeling reparatie camera iphone.

Perfecte vervanging batterij Apple iPad Air 2

Vooraf duidelijke informatie over mogelijke risico breuk scherm bij vervanging batterij die vervolgens perfect is uitgevoerd. Ook gelijktijdig een defect ontdekt van de aan en uit knop die vervolgens gelijktijdig is gerepareerd. Kortom top!

Je word hier altijd netjes geholpen. Ook geven zij netjes advies om iets niet te laten maken omdat het zonde is van je geld.

Door ongeval veroorzaakt op mijn werk waarbij de iPhone ernstige lichamelijk letsel heeft VOORKOMEN!! Heb ik mijn IPhone voor reparatie weg moeten brengen .Het was een IPhone Curf geworden ! GSM Reparatie Centra heeft perfect alle verbogen en gebroken onderdelen netjes vervangen . En de IPhone werkt weer perfect , Gsm Reperatie Center. Bedankt !

Enorm goed

Ik had een afspraak op de site gemaakt, welke overigens ook erg goed en soepel was. Koos voor de glas reparatie aan de achterkant van mijn 14 Pro Max. Kreeg gelijk een prijs te zien! Werd 2 dagen daarna nog gecontacteerd met het tijdbestek, wat maar een kleine 4uur betrof. Leverde mijn telefoon om 9uur in de ochtend in en werd om 12u gebeld dat hij om 1u klaar lag voor afhalen. Achterkant ziet er weer als nieuw uit. Een enorme aanrader!

Ze hebben mij scherm weer super gemaakt, ze weten wat ze doen en zijn betrouwbaar, ze bellen netjes alles na en zorgen dat alles weer wordt gerepareerd. Top service, ook zijn ze eerlijk over de prijs en heb je altijd een vaste prijs bij hen, andere bedrijven schommelen daar nog wel eens mee. Ik zou zeggen laat je telefoon hier gerust repareren.

Goede service ervaren

Om 11 uur mijn telefoon gebracht voor een nieuwe camera, batterij en achterkant. Dit is binnen 45 min. gebeurd. Telefoon werkt weer naar behoren en ziet er weer nieuw uit. Goede service ontvangen en klantvriendelijk.

Alles goed volgens afspraak

Eerlijke, snelle, en vriendelijke service

Al meerdere keren geweest, altijd goede,snelle en vriendelijke service

Zeer positief!

Sporadisch heb ik reparaties nodig aan toestellen van mijn kinderen of mijzelf. Het enige adres waar ik dat aan toevertrouw is GSM Reparatie Centra. Goede en vriendelijke service, nette prijzen. Top.

Oplichting

Ik heb de accu in mijn iPhone laten vervangen. Op de productpagina en gevel van het gebouw staat “originele onderdelen”. Toch is er een non-Apple batterij in mijn telefoon gezet. De jongen in de winkel vertelde ter plekke dat er een melding in de instellingen zichtbaar zou zijn, maar er is nooit verteld dat ik de batterij conditie niet meer kan zien. Dit is niet ok!

Goedendag Bastiaan, Dit leggen we juist altijd van te voren uit om deze discussie te voorkomen, wellicht heeft u dit niet goed begrepen of wij niet goed uitgelegd. Excuses voor het ongemak. Apple heeft dit softwarematig zo ingesteld en hier ontkomen we niet aan. Qua functionaliteit zal de iPhone weer perfect werken, dit kan alleen niet ingezien worden in de batterij capaciteit. Jammer dat het zo gelopen is, zijn wij ook niet gewend. Hopelijk kunnen we je de volgende keer weer naar tevredenheid helpen. Met vriendelijke groet, GSM Reparatie Centra

Prima en snel

Geholpen volgens afspraak en tegen een redelijke prijs !

Netjes geholpen in de afgesproken tijd en tegen een redelijke prijs. Volgende keer, indien nodig uiteraard, ga ik weer bij hun.

Goede service prettige samenwerking

Mijn telefoon ziet er weer als nieuw uit!

Top bedrijf!

Super snel en voor een mooie prijs weer mijn i-pad als nieuw!