Last minute en online een afspraak gemaakt, kon al snel terecht en binnen een uur was mijn kapotte scherm alweer gemaakt!

Versplinterd scherm in no time als nieuw

Vlot, snel, vriendelijk - aanrader!

Was een beetje huiverig om een telefoon achter te laten, omdat een gsm nou eenmaal meer dan een telefoon is tegenwoordig. M'n onrustige gevoel uitgelegd en daar hadden ze alle begrip voor. Binnen 20 min was mijn scherm vervangen. Tevreden klant dus. Aardige jongens en ik zou ze aanraden iig.

Snel en goed geholpen

Nadat ik er gisteravond achter kwam dat de oplaadconnector van mijn Iphone niet meer werkte heb ik via de site van GSM Reparatie Centra direct een afspraak voor vandaag kunnen inplannen. Op het afgesproken tijdstip werd het probleem in 45 minuten verholpen. Kortom klasse.

Prima en snelle service

Het afspraak maken was duidelijk en simpel. De reparatie werd snel en prima uitgevoerd.

Prima gemaakt!

Mijn Galaxy S8 laten repareren. Aux-ingang en oplaadconnector waren mank. Na reparatie werkt het weer prima en binnen 3 kwartier geregeld.

Snelle service, en een keurig uitgevoerde reparatie!

Vriendelijke mensen, duidelijke uitleg en een snelle reparatie.

Mijn telefoon laten maken (kapot scherm). Ben zeer tevreden over deze zaak. Ga er volgende keer weer naar toe mocht het nodig zijn

Super netjes behandeld!

Mijn IPad netjes van een nieuwe batterij voorzien en binnen een paar uur gebruiks klaar. Vriendelijk geholpen,helemaal blij mee!

Vriendelijk en super snel

Overal moest ik 1 tot 2 weken wachten voor een s10 scherm. Hier online afspraak gemaakt wat ook nog eens 10 euro korting opleverde en binnen een half uur was hij klaar!

Vriendelijk personeel, snelle en goede service

Erg goede service en snel

Probleem met het geluid van mijn telefoon is op een enthousiaste manier hersteld. Alle mogelijkheden van het defect werden onderzocht. De reparatie was binnen 1 uur geregeld.

Snel en vriendelijk

Ik kon online heel makkelijk een reservering maken voor dezelfde dag om een batterij van mijn (oudere) iPhone te vervangen. Bij de winkel werd ik vriendelijk geholpen en was het in een halfuurtje gepiept. Te vroeg om lange termijn succes te meten, maar alles werkt naar behoren. Prima

snelle en vakkundige reparatie van Iphone en Ipad . telefoon en Ipad .

Zeer klantvriendelijk en bekwaam

Mijn reparatie werd vakkundig uitgevoerd en tevens kregen wij de tip om de reparatie te melden bij onze inboedel verzekering.

Top service!

Super goed geholpen en super flexibel plus als je merkt dat iets niet goed werkt mag je binnen een week nog langskomen en dan fixen ze het!!

Goed en snel geholpen

Keurige afspraak en reparatie goed uitgevoerd.

De service was goed en mijn scherm is weer helemaal goed.

Snelle reparatie en vriendelijke benadering.

Reparatie goed uitgevoerd,snel en vakkundig!

Snelle Vakkundige reparatie

Snelle afspraak Snelle reparatie

Snel en vakkundig

Prettig on-line reserveren van tijdslot Goede uitleg en vakkundig afhandelen.

Zeer snel en netjes gedaan

Snel het scherm vervangen van mij iPhone 11

tip voor oplaadpunt schoon maken heeft mij veel geholpen

tip voor oplaadpunt schoon maken met tandenstoker heeft mij veel geholpen

top

vriendelijk goede service schermreparatie was snel gemaakt snelle offerte gemaakt voor de verzekering screenprotector wat aan dure kant