Perfectoo!

Zeer flexibel.. en een zeer goed geleverd product! Onder het wachten kan je ideaal even wat andere winkels in lopen in Dordrecht ;)

Na telefonisch contact maakte hij extra tijd voor me omdat ik mijn telefoon weer snel nodig had, nieuw scherm en mijn telefoon werkt weer als vanouds , echt blij mee

Vriendelijke en goede service en is snel geregeld

Super(snelle) service!

Nieuwe aansluiting voor oplader. Afspraak gemaakt en binnen kwartier was het al vervangen tegen goede prijs.

Goeie en snelle service

Reparatie was binnen en half uur klaar en mijn telefoon zag er weer als nieuw uit

Snel geholpen

Snel en netje geholpen. Uitleg over wat ze doen en waarom is duidelijk. Als je even moet wachten op een reparatie begrijp je ook waarom.

Ondanks de 6 maanden garantie is mijn iphone buiten de garantietermijn alsnog kosteloos hersteld. Een laad probleem wat terugkeerde. Super service!

Beste provisionele reparatie zaak. Duidelijke afspraken en betaalbaar diensten.

Top reparatie van I phone

Vriendelijke mensen.

Snel en redelijke prijs.

Processor geplaatst NIET!!!

Zij zouden een nieuwe processor plaatsen in mijn telefoon maar deze is nooit open geweest, telepathie???

Snel verholpen. Prima service

achterglas telefoon vervangen. Het product is perfect en service snel met duidelijke uitleg. Aanbevolen

Gerepareerd voor de geadverteerd prijs

Cameraglas achter van mijn samsung s20 laten reparen. Afgegeven, 20mins later gerepareerd en dat was het. Geen addertjes, geen extra kosten en geen bedriegerij. Goede zaak, goede aervice en goed personeel.

Snelle en goede service!

Mijn iphone xr scherm werd binnen een half uur vervangen. Het nieuwe originele scherm werkt helemaal zoals het hoort!

Goed en snel

Hollandse degelijkheid

Snel en professioneel !

Snel en professioneel geholpen . En nog 10 euro korting via online gemaakte afspraak!

Service

Top service en professionele hulp. Ruimte om vragen te stellen en jouw van advies te voorzien.

klantgericht

Op vrijdagavond een afspraak gemaakt voor zaterdag. Telefoon werd binnen een uur gerepareerd voor een prima prijs

Top service

Snel en goed geholpen, vriendelijk personeel. Kosten vielen ook mee. Ik raad dit bedrijf zeker aan!

Prima geholpen

Prima geholpen door deskundige vakman.

Netjes en verzorgd

Transparant , qua prijs en afspraak. Ik heb een nieuwe batterij in mijn IPhone laten zetten. In 20 minuten gebeurt. Inclusief half jaar garantie!

Online afspraak gemaakt,binnen een uur een nieuw schermpje op mijn telefoon. Dik tevreden!

Snel een afspraak gemaakt

Gelijk de volgende dag een afspraak gemaakt en binnen 30 min geholpen. Tevreden.

Super service

Verkopen is belangrijk maar vooral de service in Dordrecht is echt helemaal top. Complimenten jongens, daar kunnen veel winkels nog wat van leren. IPhone 11 pro gebruiker.

Geweldig klantvriendelijk en uitstekend geholpen

Mijn scherm van mijn samsung S7 was gebarsten en via het internet na informatie gevraagd te hebben een afspraak gemaakt. Ik ben daarna gebeld omdat het scherm besteld moest worden. Zowel aan de telefoon als in de winkel zeer vriendelijk te woord gestaan en de service was uitstekend, ook gelijk een beschermhoesje gekocht en de prijs viel reuze mee (aangezien sommige andere winkels het dubbele vragen). Ik heb een nieuw scherm en beschermhoesje en kan voorlopig weer vooruit met mijn telefoon. Kortom; prijs - kwaliteit = super klantvriendelijkheid = super!

Een hele goede en vriendelijke service

Ze zijn goed voor de klanten Ze zijn vriendelijk Goede service Als ze geggen binnen 30 minuten klaar dan is het ook zo